×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

ارور کولر گازی ال جی

9 اردیبهشت 1398 توسط ادمین

همانطور که مشخص می باشد یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود به نحو احسنت از کولر خود استفاده نمایید آگاهی از ارور کولر گازی ال جی می باشد تا در صورتی که هرلحظه دچار مشکل شد فورت با مشاهده معنا و مفهوم ارور بتوان عیب را تشخیص داد و مشکل را برطرف نمود.

البته باید بدانید که کد خطای کولر گازی ال جی دقیقا در زیر برای شما قرار داده شده است تا بتوانید به صورت کامل ارور مورد نظر را مشاهده نمایید و فورا نسبت به رفع عیب اقدام نمایید و حتی در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر بتوانید با مجموعه آذین سرویس تماس بگیرید و راهنمایی شوید.

ارور کولر گازی ال جی

بدون شک در برخی موارد کد خطای الجی با روشن و خاموش کردن کولررفع نمیشود و مشکل فرا تر از این بحث می باشد و شاید آن ارور نشان دهنده مشکل بزرگ باشد برای این ما به صورت کامل اقدام به قرار دادن ارور کولر گازی ال جی اینورتر برای شما عزیزان کرده ایم.

می دانید منظور ارور یا کد خطای کولر گازی ال جی چیست ؟

وقتی که شما بدن درد دارید و یا به یکباره قسمتی از بدن شما دچار درد می شود شما چه واکنشی خواهید داشت؟ قطعا فورا دستتان را بر روی محل درد می برید و این به خاطر سیگنال هایی است که از عصب شما می آید و خب دقیقا می دانید مشکل چیست و همان نقطه مورد نظر را برای معالجه انتخاب می کنید.

در کولر گازی هم همین مورد می باشد و برنامه نویسان در هنگام ساخت برای راحتی کار تعمیرکاران و حتی صاحبان کولر برنامه ای را نشوتند که کولر بتواند مشکل دقیق را تشخیص دهد و آن ها را با استفاده از یک کد که معروف به ارور یا کد خطای کولر گازی ال جی می باشد به جامعه معرفی کردند و در حال حاضر این ارور های بسیار کمک کننده می باشند و با نمایش کد دقیقا متوجه مشکل می شویم.

نمایش ارور کولر گازی ال جی چگونه است ؟

باید بدانید که در برخی از نسخه های کولر گازی صفحه ای دیجیتال قرار داده شده است که در حال حاضر اکثر کولر هایی که تولید می شوند این صفحه دیجیتال را دارا هستند و در آن ارور ها در مواقع عیب نمایش داده می شود و به راحتی مشکل شناسایی شده و مشکل برطرف می شود.

بیشتر بدانید : برای تعمیر کولر گازی ال جی به صورت شبانه روزی می توانید با ما تماس بگیرید.

البته در کولر های قدیمی تر چراغ هایی قرار داده شده است که این چراغ ها هم مانند کد ها عمل می کنند و به رنگ بندی مجهز می باشند و در هنگام مشکل رنگ های ان باعث می شود که تعمیرکار کولر گازی مشکل را متوجه شود.

البته ما به صورت کامل در دفترچه ارور کولر گازی ال جی راجب این چراغ ها برای شما عزیزان صحبت کرده ایم و در آخر مطلب می توانید اقدام به دانلود دفترچه کد خطای کولر گازی ال جی کنید و در صورت داشتن سوال با کارشناسان ما صحبت نمایید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

دفترچه کد ارور کولر گازی ال جی

باید بدانید که شرکت های سازنده کولر گازی در هنگامی که می خواهند اقدام به عرضه کولر کنند یک یا دو دفترچه مخصوص کولر خود در جعبه قرار می دهند که یکی از آن ها برای راهنمایی کامل در زمینه کولر می باشد و دیگری کاملا در دفترچه ارور کولر گازی ال جی به ارور ها می پردازد و راهنمایی های کاملی در آن وجود دارد.

مشکلی که برای ما وجود دارد زبان دفترچه می باشد که انگلیسی می باشد و سخت است که بتوانید عیب را متوجه شوید برای این موضوع ما اقدام به ترجمه کامل این دفترچه کرده ایم و شما عزیزان می توانید با دانلود دفترچه کد خطای کولر گازی ال جی مشکل خود را رفع نمایید و اقدام به راهنمایی کامل شوید.

کد خطای کولر گازی ال جی

ما می خواهیم در این مطلب اقدام به کمک رسانی در زمینه رفع مشکل به وجود آمده برای شما عزیزان کنیم و خب کد خطای کولر گازی ال جی در زیر برای شما قابل دسترس می باشد. مزیتی که صفحات دیجیتالی نسبت به نسخه های قدیمی تر دارند این است که خطا ها با ترکیب حرف انگلیسی و عدد تشکیل شده است و مثلا E01 که معنای کلمه E بع معنای Eror بوده و عدد بیانگر دقیق مشکل می باشد.

باید توجه داشته باشید که وقتی که اقدام به استفاده طولانی از کولر می کنید همین امر یکی از عاملی است که باعث اختلال در عملکرد کولر گازی می شود و برای رفع این مشکل باید چه اقداماتی را انجام دهید تا به صورت کامل مشکل را برطرف نمایید؟

شما باید در مرحله اول اقدام به خاموش کردن کولر گازی به صورت کامل کنید و برق ان را از مدار کشیده و چند دقیقه بزارید همانطور خاموش بماند و پس از 20 دقیقه مجدد اقدام به روشن کردن کولر خود کنید و مشاهده خواهید کرد که کد خطا کولر گازی ال جی دیگر وجود ندارد و کولر به صورت کامل قابل استفاده می باشد و هیچ مشکلی دیگر نیست و این مشکل به دلیل این بوده است که کولر بیش از حد کار کرده و داغ شده است.

باید بدانید که کد خطا یا ارور های کولر گازی الجی قابل حل شدن می باشد و در بسیاری از مواقع با خاموش و روشن کردن 20 دقیقه ای کاملا مشکل رفع خواهد شد اما در صورت حل نشدن مشکل باید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا تکنیسین قسمت سرویس کولر گازی راهنمایی های کاملی را به شما عزیزان بدهند.

ارور کولر گازی ال جی چراغ دار

کد خطا شرح خطا
چراغ در حالت یکبار سبز سنسور های داخلی خراب است
چراغ در حالت دوبار سبز سنسور پایپ یونیت در داخل خراب می باشد
چراغ در حالت پنج بار سبز خطایی در ارتباط یونیت داخلی و خارجی وجود دارد
چراغ در حالت شش بار سبز سنسور لوله برگشت به داخل یونیت خراب است
چراغ در حالت نه بار سبز خطا از قسمت برد کولر می باشد
چراغ در حالت یکبار قرمز موتور بلور داخلی خراب شده است
چراغ در حالت یکبار قرمز و دوبار سبز سنسور وسط لوله یونیت به داخلی خراب است

 

ارور کولر گازی ال جی معمولی

ما در بالا اقدام به قرار دادن کد خطا های مهم برند الجی کردیم و حال قصد داریم که اقدام به قرار دادن و دانلود دفترچه ارور کولر گازی اینورتر ال جی را قرار دهیم.

دانلود دفترچه ارور اینورتر کولر گازی ال جی

با دریافت این فایل باید بدانید که به صورت کامل کلیخ ارور ها را در اختیار دارید و در واقع یک بانک ارور کولر گازی ال جی برای شما عزیزان آماده کرده ایم و با دریافت این فایل می توانید کلیه ارور ها را با معنای فارسی آن مشاهده کنید و به صورت تمام وقت با کارشناسان ما در این زمینه به صورت رایگان در ارتباط باشید و مشکل خود را مطرح نمایید تا ما به صورت کامل شما را راهنمایی نماییم.

برای دانلود دفترچه ارور کولر گازی ال جی بر روی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود دفترچه کد خطا کولر گازی ال جی

لیست ارور های کولر گازی ال جی

شما می توانید با دانلود فایل بالا به لیست ارور های کولر گازی ال جی دست پیدا کنید و با ریختن آن در گوشی خود به صورت لحظه ای به این لیست ارور های اسپلیت ال جی دسترسی داشته باشید و با زبان فارسی کاملا در این مورد عملکرد خوبی را دشته باشید.

در صورتی که می خواهید به بانک ارور های کولر گازی ال جی دسترسی داشته باشید با دانلود دفترچه ای که در بالا برای شما عزیزان قرار داده ایم کلیه ارور ها را می توانید داشته باشید و در صورتی که مشکل شما حل نشد می توانید در قسمت نظرات اقدام به پرسش سوال نمایید و به صورت شبانه روزی از کارشناسان ما راهنمایی دریافت نمایید.

مطالب مفید برا شما :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)