×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

4 دلیل مهم کار نکردن ریموت کنترل و آموزش تست کنترل کولر گازی

17 دی 1397 توسط ادمین

قطعا درصورتی که ریموت کنترل کولر گازی کار نمی کند باید اقدام به تست ان کنید و ما در ادامه به آموزش نحوه تست کنترل کولر گازی به صورت کامل خواهیم پرداخت و 4 دلیل اصلی را برای رفع مشکل ریموت کنترل کولر گازی، تلوزیون، دزدگیر و کلیه کنترل هایی که با مادون قرمز کار می کنند توضیح خواهیم داد.

تست کنترل کولر گازی

نحوه تست ریموت کنترل کولر گازی، دزدگیر ماشین، تلویزیون، خراب شده است؟

در ادامه آموزش نحوه تست ریموت کنترل کولر گازی باید بدانید در اغلب موارد لوازم خانگی دارای ریموت کنترل با استفاده از مادون قرمز (infrared signal) کار کرده و وقتی که آن را طرف گیرنده دستگاه مربوطه میگیریم با آن ارتباط برقرار می کند.

قطعا هنگامی که شما ریموت کنترل را به سمت دستگاه مربوطه می گیرید و کلید آن را فشار می دهید و هیچ واکنشی بر روی دستگاه نمی بینید باید برسی شود که آیا کنترل زمین خورده است؟ ما اقدام به برسی عوامل موثر در خرابی ریموت کنترل کولر گازی می کنیم.

  • احتمال اینکه باطری ریموت کنترل تمام شده باشد وجود دارد و تست کنترل کولر گازی را در ادامه دنبال می کنیم
  • درصورتی که ریموت پس از زمین خوردن به زمین کار نمی کند احتمال خراب شدن ریموت کنترل می باشد.
  • این احنمال ضعیف می باشد ولی باید بدانید که شاید گیرنده خراب شده باشد

تمام شدن باطری ریموت کنترل کولر گازی

در بسیاری موارد و پس از تماس های شما عزیزان بابرسی میزان باطری ریموت متوجه شدیم که باطری تمام شده است و اینکه در اولین اقدام باید اقدام به تعویض آن کنید و درصورت ادامه دار بودن مشکل به مراحل بعدی که در ادامه خواهیم پرداخت توجه کنید.

خرابی ریموت کنترل

تست ریموت کنترل

خراب شدن ریموت کنترل به عوامل زیادی بستگی دارد و البته باید بدانید در ابتدا باید باطری ها را تعویض نمایید و سپس اقدام به تست کنترل کنید.

  1. می توانید ریموت را به سمت یک رادیو روشن ببرید و دکمه آن را فشار دهید و درصورتی که پس از فشار دادن دکمه بر روی رادیو اختلال ایجاد شد و صدای تق تق از آن آمد باید بدانید که ریموت به درستی کار می کند.
  2. یکی از بهترین روش ها تست کنترل با دوربین گوشی می باشد اما چگونه باید این کار را انجام داد؟

آموزش تعمیر کولر گازی

شما عزیزان باید به دوربین گوشی مراجعه کنید و سپس دوربین را به سمت جلوی کنترل بگیرید یعنی چشمی کنترل دقیقا جلوی دوربین باشد و سپس یکی از دکمه های ریموت کنترل را فشار دهید اگر در این هنگام در دوربین گوشی چشمی کنترل رنگی شد باید بدانید که آن به درستی کار می کند.

خراب شدن برد دستگاه گیرنده از دیگر عوامل

درصورتی که شما عزیزان موارد بالا را برسی کردید و از سالم بودن ریموت کنترل مطمئن شدید باید بدانید برد دستگاه گیرنده شما خراب شده است و باید با تعمیرکار ما تماس بگیرید.

باید دقت کنید که چشمی دستگاه گیرنده شما کاملا تمیز و همچنین جلوی آن را چیزی نگرفته باشد تا امواج مادون قرمز infrared signal بدون مشکل دریافت شود و درصورت تست ریموت کنترل و سالم بودن آن با ما تماس بگیرید.

عوامل دیگر :

در برخی موارد مشتریان پس از تماس باما و اعلام خرابی ریموت کرده اند و گفته اند که آب بر روی آن ریخته است و البته باید بگوییم که درصورتی که آب به داخل ریموت رفته و باید باطری را خارج نمایید و آن را در زیر نور آفتاب قرار دهید و در صورتی که مجدد آن درست نشد باید یک ریموت خریداری نمایید.

درصورتی که نیاز به راهنمایی در زمینه نحوه تست کنترل کولر گازی و یا لوازم خانگی دارید در قسمت نظرات می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)