×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

نحوه تست کمپرسور کولر گازی از طریق صدای آن

15 شهریور 1398 توسط ادمین

اگر شما هم این موضوع را به صورت کامل دنبال کرده اید در مطلب قبلی که توسط آذین سرویس آماده شده بود در رابطه با تست کمپرسور مطلبی زده شد و حال ادامه این تست را باهم انجام می دهیم! قطعا برای شما هم این مبحث جالت است که چگونه می توانیم اقدام به تست کمپرسور از طریق تست صدا یا (Hammering) کنیم؟ ما در ادامه در رابطه با این موضوع مطلب خیلی خوبی را برایتان آماده کرده ایم.

تست کمپرسور کولر گازی

این نکته ها را جدی بگیرید و حتما به آن ها توجه فرمایید.

در تست قبلی اگر متوجه شدید که سیم پیچ دارد به بدنه راه می دهد و یا اتصالی دارد و یا اتصال ترمینال کمپرسور به بدنه وجود دارد و آن هم شدید می باشد نمی توانید دیگر با تست صدا از صحت سلامت ان اگاه شوید چراکه به احتمال خیلی زیاد کمپرسور سوخته است.

نکته بسیار مهمی در تست کمپرسور وجود دارد و آن هم باید حتما متوجه شوید که سیم های کمپرسور از بدنه خارج شده باشد و نباید سیم ها به بدنه متصل باشند و بعد از ان باید اقدام به تست کرد.

تست صدا چه کاربردی دارد؟ شما می توانید با استفاده از این تست متوجه شوید که سیم پیچ و یا روتور سالم است.

نکته : آیا می دانید این مرکز در زمینه تعمیر لوازم خانگی رتبه یک منطقه می باشد؟

برای شروع این کار باید کابل استارت و یا (start) را پیدا کنیم و بعد از این کار سوکت را از ترمینال کمپرسور خارج کنیم. در این مرحله باید اقدام به روشن کردن کمپرسور کنیم حال یا با برق مستقیم می توان این کار را کرد و یا از طریق روشن کردن کولر می توان این کار را انجام داد.

  • درصورتی که هر دو مورد را تست کردید و باز کمپرسور کولرگازی روشن نشد باید بدانید که آن صد درصد سوخته است و باید اقدام به تعویض کمپرسور کولر گازی کرد و شما می توانید برای تعمیرات کولر گازی با ما در تماس باشید.
  • شاید روتور خراب شده باشد! البته باز هم غیر قابل تعمیر می باشد ولی اگر در موقع تست و روشن کردن با صدای عجیبی روبه رو شدید و یا حتی کمپرسور گیر کرده است باید بدانید که روتور مشکل دارد و باید مجدد کمپرسور را تعویض نمایید.

نکته مهم : در حین انجام تست باید دقت داشته باشید که کل تست شما بیشتر از 4 ثانیه نشود چراکه کار تست بسیار خطرناک است.

در مطلب بعدی ما در ادامه با این آموزش مطلبی با عنوان تست کارکرد و یا تست فشار کمپرسور برای شما عزیزان اماده می کنیم که یکی از مهم ترین آموزش ها در رابطه با تست کمپرسور کولر گازی می باشد.

لازم است بدانید که انجام کار های بالا نیازمند کمی مهارت می باشد و حتما توجه داشته باشید که نکات ایمنی را کامل رعایت کنید چراکه انجام تست خطرناک بوده است و در برخی موارد ما شاهد برق گرفتگی و یا موارد دیگر بوده ایم.

تست صدای کمپرسور کولر گازی نیز یکی از روش هایی است که می توان متوجه شد که موتور سالم است و یا خیر البته باز هم به شما عزیزان تاکید می کنیم که رعایت نکات ایمنی بسیار مهم می باشد.

روش تست کمپرسور کولر گازی از طریق صدا

روش تست کمپرسور کولر گازی از طریق صدا یکی از روش هایی بود که در بالا به شما عزیزان آموزش دادیم و در صورتی که تنها کمی از قطعات بدانید می توانید این آموزش را به صورت کامل انجام دهید که البته شرط انجام آن داشتن ابزار های معرفی شده می باشد و باید حتما آن را در اختیار داشته باشید.

ما به عنوان یک مرکز بسیار با تجربه دارای بیش از 100 تعمیرکار فعال می باشیم و حتی اقدام به تعمیر فن کویل می نماییم که کاری بسیار پیچیده و سخت می باشد! با این وجود که به ظاهر خیلی ساده است اما سیم پیچ آن باید به صورت کاملا استاندارد انجام شود تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

در صورت داشتن سوال می توانید از قسمت نظرات از ما سوالات خود را بپرسید و بدانید که نمایندگی آذین سرویس یک تیم پشتیبانی برای راهنمایی شما عزیزان دارد و به صورت شبانه روزی اقدام به پاسخگویی شما از طرق نظراتی که ارسال می نمایید می کند.

ما به عنوان یک مرکز فوق تخصصی در زمینه کولر گازی می توانیم بهترین انتخاب برای شما عزیزان در زمینه سرویس ، نصب و تعمیر باشیم و اقدام به گارانتی 90 روزه قطعات تعمیر شده کنیم.

تست کمپرسور کولر گازی از طریق صدا توسط کارشناسان ما که هرکدان بیش از 5 سال سابقه کار در این مرکز را دارند انجام می شود و همچنین پس از رفع عیب به مدت 90 روز اقدام به گارانتی می نماید و در این مدت هرگونه مشکلی را رفع می کند.

البته ما پیشنهاد می دهیم که تست صدا کمپرسور را در موقعی انجام دهید که کاملا محیط بی صدا باشد تا بتوانید تشخیص دهید که صدای تولید شده از کدام قسمت می باشد و بتوانید سریع تر اقدام به عیب یابی نمایید و در نهایت آن را برطرف نمایید.

در صورتی که با توضیحات کاملی که داده ایم نتوانستید مشکل خود را رفع نمایید و یا در هنگام انجام کار مشکلی پیش آمده است می توانید در قسمت نظرات همین مطلب اقدام به پرسیدن سوال از کارشناسان آذین سرویس کنید و البته باید بدانید که در کم تر از 10 دقیقه به نظر شما پاسخ داده می شود.

در سال های اخیر این مرکز تواسنته است آموزش های بسیار مناسبی را در زمینه تست کمپرسور تولید نماید و با ارائه آن به صورت رایگان در وبسایت به دنبال افزایش سطح آگاهی شما عزیزان باشد.

2803982 0912

77612939 021

مطالب مرتبط :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)