×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر برد کولر گازی

2 شهریور 1398 توسط ادمین

بدون شک در صورتی که برد کولر گازی اینورتر خراب شده باشد استفاده از کولر غیر ممکن می باشد و در صورتی که برد توسط تعمیرکار برد کولر گازی درست انجام نشود به مشکلات بسیار زیادی روبه رو می شوید و در ادامه ما قصد داریم تا درباره تعمیر برد کولر گازی به شما عزیزان توضیحات بسیار مناسبی را دهیم.

تعمیر برد کولر گازی

این مرکز در سال 1398 قیمت های خود را برای تعمیرات افزایش نداده و با تعرفه سال 97 به دلیل مشکلات اقتصادی شهروندان اقدام به فعالیت می کند و همچنین پس از تعمیرات برد کولر گازی اقدام به گارانتی به مدت 90 روز می کند و در این مدت هرگونه مشکلی که برای کولر پیش آید ما به صورت رایگان اقدام به تعمیرات برد اسپلیت شما عزیزان خواهیم کرد.

هزینه تعمیر برد کولر گازی

در حال حاضر تعره های تعمیرات بسیار متنوع می باشد و هر مرکزی برای خود نرخی دارد و اصلا طبق تعرفه های اتحادیه مراکز عمل نمی کنند اما ما در این مرکز برای هزینه تعمیر برد کولر گازی حداقل مبلغ و دستمزد را مد نظر قرار  داده ایم و این را می توانید با تماس با چند مرکز و دیدن تعرفه های آنها به صحت قیمت های مناسب آذین سرویس مطمئن شوید.

مرکز و نمایندگی آذین سرویس که با داشتن سالها تجربه در زمینه عیب یابی برد کولر گازی و همچنین تعمیرات آن تخصص دارد همیشه به مشتریان خود توصیه می کند که به هیچ عنوان به هر تعمیرکار برد کولر گازی کار را نسپارید و قبل از هر چیز اقدام به برسی و سابقه آن کنید چراکه درصورت بد تعمیر شدن شاید دیگر برد برای شما خوب کار نکند.

هزینه تعمیر برد کولر گازی

ما به دنبال افزایش نمایندگی های مجاز خود در استان تهران برای رضایت بیشتر شهروندان حداقل هزینه تعمیر برد کولر گازی را در نظر گرفته ایم و برای صحت این موضوع کافیست با این مرکز تماس بیگرید و از قیمت های خوب ما شگفت انگیز شوید.

البته همانطور که مشخص می باشد ما برای تعمیر کولرگازی در حال حاضر دارای بهترین قیمت و متنوع ترین خدمات پشتیبانی می باشیم و تا 90 روز هرگونه خرابی را بدون قید شرطی به صورت رایگان تعمیر و رفع عیب می کنیم.

تعمیر برد کولر گازی اینورتر

این مرکز به عنوان تخصصی ترین مرکز تعمیر برد کولر گازی اینورتر تواسنته است در سال های 95 تا 97 رتبه یک در بین مراکز دیگر را کسب نماید و در حال حاضر به عنوان یک مرکز با سابقه تعرفه های بسیار مناسبی را برای عیب یابی برد کولر گازی اینورتر دارد.

به دنبال یک مرکز ماهر برای سرویس کولر گازی هستید؟ با شماره 77612939 با تلفن ثابت تماس بگیرید.

به دنبال افزایش درخواست ها برای تعمیر برد کولر گازی اینورتر می توانید با برسی همه مراکز و در نهایت مقایسه قیمت های آن ها و خدمات پشتیبانی آن ها با نمایندگی آذین سرویس تصمیم نهایی خود را بگیرید و با شماره تلفن های ما در سراسر تهران تماس بگیرید.

تعمیرکار برد کولر گازی اینورتر

توصیه تیم فنی ما به شما برای تعمیرات را جدی بگیرید و به هیچ عنوان به افرادی که از کار آن چیزی نمی دانید اصلا اعتماد نکنید اما چرا؟ صد ها مورد مشتریان با ما تماس داشته اند و گفته اند که برای رفع عیب برد به یک تعمیرگاه مراجعه کرده است و تانها دو روز پس از درست شدن مجدد خراب شده است و با تماس با تعمیرکار برد کولر گازی اینورتر تماس گرفته اند تا موضوع را پیگیری و برسی نمایند اما آنها کار را از سر خود باز زده و به هیچ عنوان مسئولیت قبول نکرده است.

اما این مرکز پس از هرگونه تعمیرات برد اسپلیت اقدام به گارانتی 90 روزه می کند و در این مدت هرگونه مشکلی پیش آید می توانید با تماس با نمایندگی و تیم پشتیبانی مشتریان خواستار پیگیر مشکل به وجود آمده شوید و ما در مدت کوتاهی برای تعمیرات مجدد رایگان به محل شما می آییم و اقدام به تعمیر برد کولرگازی اینورتر شما می کنیم.

در صورتی که نیاز به تعمیرات اسپلیت دارید ما با تماس بگیرید همراه با گارانتی 90 روزه

شما عزیزان می توانید با 20 درصد تخفیف ویژه کار را به تعمیرکاران آذین سرویس بسپارید و با شماره های 09122803982 و 02177612939 تماس بگیرید.

نکته : همانطور که مشخص می باشد تعمیرات برد کولر گازی کاری پیچیده و بسیار حساس می باشد از این رو حتما شما عزیزان باید در انتخاب تعمیرکار هوشمندانه عمل کنید چراکه برخی از فنی کاران به هیچ عنوان نمی توانند کمی به شما کنند بلکه برد را خراب تر از قبل می کنند و دیگر قابل تعمیر نمی باشد.

ما با داشتن بیش از 11 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات برد کولر توانسته ایم تجربیات بسیار مناسبی را کسب نماییم و با داشتن تعمیرکاران متخصص و فنی هم از لحاظ علمی و عملی می توانیم بهترین انتخاب برای شما عزیزان به دلیل 90 روز گارانتی تعمیر باشیم.

تعمیرات برد کولر گازی در تهران

در سال های اخیر بسیاری از مشتریان با تماس خود درخواست تعمیرات برد کولر گازی را داشته اند و ما با پیگیری های صورت گرفته شده متوجه شده ایم تنها چند روز از آخرین تعمیرات برد گذشته است و تنها در این مدت کوتاه مجدد دچار خرابی شده است و شما عزیزان مجبور به هزینه های دیگر شده اید تا بتواند مشکل را رفع کند.

ما به کلیه مشتریان خود همیشه توصیه کرده ایم که باید حتما با مراکز معتبر همکاری نمایند تا بتوانند در صورت خرابی مجدد کولر خود آن ها با یک تماس پیگیری نمایند و حتی به صورت رایگان اقدام به رفع مشکل توسط مرکز مربوطه کنند.

اما مراکزی که بدون مجوز می باشند به هیچ عنوان پاسخگوی شما عزیزان نبوده و در صورت پیگیری نیز آن را قبول نمی کنند و باید شما مجدد هزینه نمایید! اصلا نگران نباشید چراکه آذین سرویس با داشتن تخصص بسیار بالا در این زمینه می تواند به صورت شبانه روزی اقدام به تعمیر برد الکترونیکی کولرگازی کند و تا 90 روز گارانتی به قطعه تعمیر شده بدهد و در این مدت هرگونه مشکل را بدون قید شرط زفع نماید.

ما می توانیم با داشتن کارشناسان بسیار ماهر و با تجربه اقدام به تعمیر برد اسپیلت شما عزیزان کنیم و با خدمات گارانتی پس از تعمیر همه روزه در صورت وجود مشکل در محل شما برای رفع عیب به صورت رایگان حاضر شویم.

شما عزیزان می توانید با شماره های نمایندگی آذین سرویس به صورت تمام وقت تماس بگیرید و سوالات خود را از ما بپرسید : 02177612939

برای تعمیر برد کولر گازی به ما اعتماد کنید

شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چرا باید برای تعمیر برد الکترونیکی کولر گازی به نمایندگی آذین سرویس اعتماد کنید؟ شما باید بدانید که خود برد کولر گازی بسیار حساس می باشد و البته تعمیرکار باید به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات انواع برد اسپلیت تجربه داشته باشد و در صورتی که نتواند این کار را به خوبی انجام دهد باید به فکر خرید یک برد جدید باشید.

البته برد های کولر گازی از کیفیت بسیار بالایی بهرمند هستند و بسیار کم پیش می آید که خراب شوند و در گاهی موارد برق و نوسانات برق باعث خرابی و حتی سوختن بخشی از برد و یا خراب شدن کامل آن می شود.

ما به عنوان یک مرکز ماهر و با تجربه توانسته ایم در تعمیرگاه برد کولر گازی حدود 1500 مورد را رفع عیب نماییم و خب این آمار حاصل چندین سال سابقه ما و فعالیت تعمیرکار برد کولر گازی در استان تهران که در این مرکز فعال هستند می باشد.

ما می توانیم بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشیم اما چرا ؟ ما به دلیل داشتن گارانتی 90 روزه این تضمین را بهش ما عزیزان می دهیم که در این مدت 90 روزه هرگونه مشکلی برای برد کولر گازی شما پیش آید به صورت کاملا رایگان اقدام به تعمیر آن می کنیم و در صورت داشتن هر گونه سوال در این زمینه می توانید با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید و از خدمات تعمیرات برد کولر گازی بهرمند شوید و بدون هزینه یک مشاوره کامل بگیرید.

در سال های اخیر ما به مشتریان خود برای عیب یابی برد کولر گازی تا 20 درصد تخفیف ویژه می دهیم و این تخفیف تا پایان سال 98 اجرایی می شود و دلیل اصلی ما برای این کار رضایت داشتن شما عزیزان از خدماتی که ارائه می دهیم می باشد.

عیب یابی برد کولر گازی

در صورتی که  به دنبال یک آموزش عیب یابی برد کولر گازی با کیفیت بالا هستید و میخواهید در تعمیرات انواع برد آشنا و متخصص شوید می توانید با شماره تلفن های آذین سرویس تماس بگیرید و با هماهنگی های مورد میاز به صورت حضوری در محل ما حاضر شوید و اقدام به آموزش به صورت علمی و عملی می کنیم تا به صورت حرفه ای بتوانید در این زمینه تجربه به دست بیاورید.

برد های کولر گازی بسیار حساس می باشند به طوری که در برخی موارد با یک اتصالی بسیار کوچک در صورتی که فیوز نتواند به درستی عمل کند برد دچار صدمه می شود و بهتر است از یک محافظ برای استفاده از کولر استفاده نمایید تا در صورتی که افت برق و یا فشار برق اتفاق افتاد در همان ابتدا محافظ برق را قطع نماید تا مشکلات احتمالی پیش نیاید.

یک نکته بسیار مهم وجود دارد و باید بدانید که مراکز و تعمیرگاه های برد کولر گازی قیمت های یکسانی برای تعمیرات برد کولرگازی ندارند و هر یک از مراکز یک قیمت را ارائه می کند اما در صورتی که مراکز معتبر و دارای مجوز مطابق با قیمت های اتحادیه صنفی اقدام به اعلام هزینه می کند به عنوان مثال ما در شرکت آذین سرویس با ارائه تخفیف های ویژه در زمینه عیب یابی برد کولر گازی اقدام به ارائه قیمت های بسیار مناسب حتی در برخی روز ها پایین تر از نرخ اتحادیه اقدام به انجام کار می کنیم.

برد های کولر گازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و به ندرت پیش می آید که دچار خرابی شوند اما در صروتی سالم می مانند که بتوانید به صورت کامل اقدام به نگهداری آن کنید و به صورت منظم و سالانه اقدام به سرویس آن کرده و از سلامت کلیه قطعات مطمئن شوید.

در صورتی که می خواهید برای رفع عیب برد کولر گازی با یک تعمیرگاه بسیار با تجربه و با قیمت بسیار مناسب کار کنید می توانید به صورت شبانه روزی با شماره های ما تماس بگیرید.

2803982 0912

77612939 021

مطالب پیشنهادی برای مطالعه :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)