×

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور به عنوان برترین مرکز تعمیرات و سرویس پکیج ایران رادیاتور در تهران به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل با قیمت های بسیار ارزان آماده ارائه خدمات شبانه روزی به شما عزیزان و مشاوره رایگان شبانه روزی جهت پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

درخواست آنلاین تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور با قیمت مناسب

مرکز فوق تخصصی آذین سرویس با سالها تجربه برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور حدودا در کلیه مناطق تهران دارای شعبه می باشد و در مجموع با بیش از 150 تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور توانسته است با قیمت های بسیار مناسب و گارانتی کردن پکیج پس از تعمیرات به برترین مرکز خدماتی تبدیل شود.

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور

همانطور که مشخص می باشد در حال حاضر آبگرمکن و یا پکیج دیواری ایران رادیاتور پر استفاده ترین نوع برای گرم کردن اب می باشد اما چرا؟ قطعا یکی از علت های اصلی آن گرم کردن آب به صورت لحظه ای می باشد و شما عزیزان هر موقع که نیاز به آبگرم داشته باشید با استفاده از پکیج مشکلی در داشتن گرمای آب ندارید. ما به عنوان یک مرکز تخصصی در نمایندگی تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور می توانیم بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشیم و با داشت تعمیرکاران با تجربه کاری بسیار بالا و داشتن مجوز های فعالیت از مراکز انتظامی در خدمت شما عزیزان در تهران می باشند چراکه تعمیر پکیج دیواری کار تخصصی می باشد.

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

قطعا مشخص می باشد که درصورتی که یک مرکز از نیرو های با تجربه برخوردار نباشد در روز با چندین تماس و نارضایتی و حتی لغو کار مواجه می شود و در حال حاضر این مراکز در حال گسترش می باشند که به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم حتما برای انجام تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران از کارشناسان با تجربه ما مشاوره بگیرید و در صورت رضایت کار را به ما بسپارید و باید بدانید که این مرکز اقدام به گارانتی به مدت 90 روز می کند و در این مدت هرگونه مشکل را بدون شرط رفع می کند! پس می توانید با شماره 77612939 تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با کارشناس ما درمیان بگذارید.

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور تخصص ماست

پکیج دیواری ایران رادیاتور

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور آذین سرویس کاری بسیار فنی می باشد که به خوبی فنی کاران ما با حدود 5 سال سابقه می توانند به راحتی از پس آن بر آیند و قطعا بهتر است تا با این مرکز فوق تخصصی بیشتر اشنا شوید : ما با داشتن حدود 10 سال سابقه در زمینه تعمیر لوازم خانگی توانسته این در تهران تجربه بسیار بالایی را کسب نماییم و پس از چندین سال و با هدف گسترش خدمات خود اقدام به زدن شعبه در کلیه مناطق تهران مانند : تجریش، سعادت آباد، ونک، زعفرانیه، بازار، جوادیه، نواب، تهرانپارس و یا شرق تهران کنیم و در حال حاضر در کلیه مناطق خدماتی پایدار و رضایت بخش ارائه می کنیم.

سرویس و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران

سرویس پکیج ایران رادیاتور

قطعا پکیج ایران رادیاتور جزو یکی از برترین برند های داخلی می باشد که بسیار موفق و کاملا با کیفیت است و با قیمت بسیار مناسب نسبت به پکیج های خارجی و برند در حال فروش می باشد. شاید لوله آبگرمکن شما گرفته باشد پس نیاز است تا اقدام به سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور کنید و این کار را ما می توانیم با اعزام یک فنی کار با قیمت مناسب انجام دهیم و یا با شماره 77612939 تماس بگیرید تا مشاوره رایگان جهت شستشوی ایران رادیاتور به شما بدهیم تا بتوانید خودتان کار را پیش ببرید. تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور کاری بسیار فنی بوده و از اعتماد به افراد بی تجربه پرهیز کنید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور به چه شکل انجام می شود؟

نوشته شده در : 7 دی 1397 توسط: ادمین

سوال خیلی از افراد در رابطه با تعمیر پکیج ایران رادیاتور همین مورد است و خب  باید بدانید تیم متخصص و فنی ما با سابقه کاری دراز مدت خود همواره به یکی از برترین تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در تهران تبدیل شده اند و ما توانسته ایم بیش از 5000 پکیج را بدون حتی یک شکایت با موفقیت تعمیر کنیم و از این بابت بسیار خوشحال می باشیم که کار فنی کاران به خوبی انجام می شود.

ما در ابتدا اقدام به برسی و عیب یابی پکیج دیواری ایران رادیاتور می کنیم و سپس پس از برسی علت و پیدا کردن مشکل اصلی با براورد هزینه آن را به مشتری اعلام می نماییم و در نهایت پس از توافق اقدام به رفع ایرادات احتمالی می کنیم! توجه داشته باشید که کلیه قطعات تعویض شده توسط تعمیرکار ما اصلی می باشد.

قطعا می دانید که مراکز زیادی در تهران وجود دارد که اقدام به تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور می کند و ما جزو یکی از این مراکز می باشیم و میخواهیم تفاوتمان را نسبت به دیگر مزاکر برای شما بیان کنیم :

  • داشتن شعبه در کلیه مناطق تهران
  • دارابودن بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • داشتن بیش از 150 تعمیرکار با میانگین سابقه کاری 8 سال
  • قیمت های بسیار مناسب و طبق تعرفه اتحادیه و صنف
  • تخفیف های مناسبتی برای رضایت مندی مشتریان در تهران
  • گارانتی 90 روزه پس از انجام تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور
  • و…

شماهم ناز به خدمات پس از فروش نمایندگی پکیج ایران رادیاتور دارید؟

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور همانطور که مشخص می باشد برای کلیه محصولات تولیدی خود گارانتی می دهد و باید توجه داشته باشید قبل از تماس با مراکز تعمیراتی و پرداخت هزینه برای تعمیرات به دفترچه دستگاه خود نگاه اندازید و به برسی مدت زمان گارانتی پکیج ایران رادیاتور کنید و در نهایت درصورتی که هنوز مهلت گارانتی دستگاه گرمایشی شما به پایان نرسیده است می توانید برای ادامه کار و بدون پرداخت هزینه از نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور کمک بگیرید و شماره تلفن آن را می توانید از دفترچه موجود در جعبه پکیج دیواری خریده شده یافت نمایید.

خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور

خدمات پس از فروش پکیج دیواری ایران رادیاتور در ساعات 8 صبح الی 17 پاسخگوی شما عزیزان برای ثبت درخواست شما می باشد و باید بدانید که گارانتی هیچ مبلغی را بابت تعمیرات از شما نخواهد گرفت.

درصورتی که شما پس از مشاهده متوجه شده اید که خدمات گارانتی به پایان رسیده است نگران نباشید و بدانید با در مرکز آذین سرویس با سالها تجربه و با قیمت های بسیار مناسب اقدام به تعمیرات پکیج دیواری به صورت شبانه روزی می کنیم و شما می توانید با شماره تلفن 77612939-021 تماس حاصل فرمایید.

مزیت های سرویس پکیج ایران رادیاتور

جالب است بدانید درصورتی که به صورت منظم حتی در صورت خراب نشدن دستگاه خود اقدام به سرویس پکیج ایران رادیاتور کنید و ما دلایل بسیاری برای انجام اینکار به شما در ادامه خواهیم گفت : حتما در نظر داشته باشید که انجام به موقع سرویس می تواند طول عمر پکیج را به صورت ویژه ارتقا دهد و همچنین حتی از خرابی های احتمالی جلوگیری به عمل آورد و رسوب نیز نمی زند که ما پیشنهاد می دهیم به صورت منظم سرویس کردن پکیج ایران رادیاتور را همیشه داشته باشید حداقل سالانه اینکار را فراموش نکنید و از سرویسکار و یا تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور بخواهید که اینکار را برای شما انجام دهد چراکه مزیت های آن در کارایی عالی می باشد که ما به صورت شبانه روزی در تهران برای سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور در خدمت شما عزیزان می باشیم و با شماره تماس 77612939 پاسخگوی سوالات و درخواست های شما هستیم.

برسی مشعل پکیج و عیب یابی

جالب است بدانید در پکیج هایی که حداقل در 10 سال گذشته ساخته شده اند یک پنجره کوچک برای مشاهده و دسترسی به مشعل قرار داده بودند و مانند پکیج های حال حاضر دسب بسته نبودند! درصورتی که مشعل را نگاه کردید و رنگ آتش آن به رنگ آبی بود یعنی پکیج به صورت کاملا استاندارد در حال کار کردن می باشد و مشکلی ندارد و اما در صورتی که این رنگ آبی به رنگ زرد تغییر کرد باید با نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید و از کارشناسان ما بخواهید تا برای برسی علت شما را کمک نمایند.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور

در موارد دیگر اگر مشاهده کردید که شعله مشعل خاموش شده است باید طبق دستوراتی که در دفترچه راهنما ذکر شده است با نگه داشتن دکمه ریست و جرقه زن اقدام به روشن کردن پکیج خود کنید.

حال پس از روشن شدن مشعل باید کمی صبر نمایید و 30 ثانیه دست خود را بر روی دکمه ریست نگهدارید که مشعل به خوبی گرم شود تا پس از برداشتن دست شما از دکمه ریست مشکل روشن باقی بماند و درصورت هرگونه مشکل می توانید با ما تماس بگیرید.

علت گرم نشدن آب پکیج در پکیج های قدیمی چیست؟

در دستگاه های قدیمی باید بدانید که در صورتی که مشعل روشن می باشد و شعله پیلوت هم در حال کار می باشد اما اصلا آب گرم مناسبی ندارید و یا اب کاملا سرد است باید بدانید که احتمال زیاد وجود دارد که شیر توپی دچار مشکل شده است. به احتمال زیاد شیر توپی در مخزن تغذیه گیر کرده است  که یکی از علت های مهم سرد بودن رادیات بالای پکیج می باشد که ابتدا اقدام به هواگیری آن کنید و همچنین دقت کنید که آب در آن در جریان می باشد؟ یکی دیگر از علت ها پمپ چرخشی می باشد که گاهی سرو صدای بسیار زیادی را تولید می نماید.

در نظر داشته باشید که در پکیج های جدید که جایی برای مشاهده مشعل قرار داده نشده است و همچنین هوای لازم را از فظای داخلی برای خود مکش نمی کند بلکه به صورت مجزا هوای تازه از بیرون مکش می کند و اینکار باعث کاهش مصرف آن و همچنین بهینه سازی شدن آن تا 25 درصد می باشد.

رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور

رسوب گرفتن پکیج باعث می شود که فشار آب داغ کاهش پیدا کند و همچنین گرمای اب پایین تر بیاید و لازم است درصورتی که با مشکل افت فشار آب گرم و گرمای ضعیف آن مواجه شدید با سرویسکار هماهنگ کنید که اقدام به رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور شما کند. با انجام اینکار رسوب به صورت کامل از لوله ها و رادیاتور خارج می شود و همچنین طول عمر پکیج شما بیشتر خواهد شد.

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

ما در نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور همواره در تلاش هستیم که به صورت تمام وقت با تعمیرکاران با سابقه بیش از 8 سال خود در خدمت شما عزیزان می باشیم و شما عزیزان می توانید با شماره های زیر با ما تماس بگیرید :

09122803982

021-77612939



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)