×

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی (LG)

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در تهران

این مرکز باسابقه ترین و معتبر ترین مرکز مجاز و نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در تهران می باشد و با داشتن تعمیرکاران ماهر اقدام به سرویس کولر گازی ال جی (LG) با قیمت های بسیار منصفانه همراه با گارانتی 90 روزه اقدام به ارائه خدمات پس از فروش کولر گازی الجی می کند.

درخواست آنلاین تعمیرات کولر گازی ال جی

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی ال جی

درصورت داشتن سوال و یا نیاز به مشاوره برای تعمیر کولر گازی ال جی (LG) می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مرکز تخصصی آذین سرویس تماس بگیرید و در نظر داشته باشید که این مرکز دارای بیش از 150 تعمیرکار کولر گازی ال جی در تهران می باشد و در سال های 95 تا 97 رتبه یک در بین تعمیرگاه مجاز کولر گازی الجی کسب کرده است و جالب است بدانید که قیمت های این مرکز طبق تعرفه های اتحادیه بوده و اقدام به تخفیف های هفتگی می کند.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در تهران

نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی

نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در تهران دارای بیش از 10 سال سابقه فعالیت بوده و در حال حاضر دارای 50 شعبه دارد و مجموع 150 تعمیرکار اسپیلت ال جی با دانش فنی بسیار بالا و داشتن مجوز های فعالیت از مراکز انتظامی و فنی و حرفه ای کشور می توانند در سریع ترین زمان ممکن اقدام به عیب یابی کولر گازی شما کنند. ما به عنوان یک مرکز معتبر و با سابقه در سراسر تهران دارای فعالیت تمام وقت با قیمت های منصفانه می باشیم و البته سابقه همکاری با بانک ها و مراکز دولتی و خصوصی مانند بیمارستان ها و ادارات و... بوده و به صورت سالیانه نیز برای سرویس کولر گازی ال جی در شرق تهران و دیگر مناطق استان با قیمت های بسیار پایین و مقرون بصرفه به دلیل شرایط اقتصادی همشهریان عزیزمان و بالابردن رضایت آن ها فعالیت شبانه روزی می کنیم.

داشتن با سابقه ترین تعمیرکار کولر گازی ال جی

تعمیرکار کولر گازی ال جی

جالب است بدانید که در حال حاضر در استان تهران بیش از 700 تعمیرگاه وجود دارد که خود را نمایندگی کولر گازی ال جی معرفی می نمایند اما در واقع شاید 200 مراکز در مجموع در سراسر استان تهران مجوز فعالیت به صورت رسمی داراهستند و همچنین دارای تعمیرکار کولر گازی ال جی ماهر و با تجربه می باشد. باید بدانید که اگر به یک تعمیرکار بدون مجوز اعتماد کنید هزینه های بیشتری را پرداخت می نمایید و ما در ادامه مطلب به آن اشاره می نماییم برای این منظور حتما با استفاده از اطلاعاتی مانند سابقه تعمیرکار کولر گازی ال جی و همچنین مدت فعالیت آن در منطقه می توانید تا حد زیادی متوجه تخصص آنها در امر تعمیرات شوید و البته ما در نمایندگی کولر گازی ال جی دارای خدمات گسترده ای می باشیم و باید بدانید که تعمیرکار کولر گازی ما دارای مجوز می باشد.

تعمیر کولر گازی ال جی را به ما بسپارید

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی ال جی نیازمند تجربه و تخصص بالا می باشد و کلیه مشتریان عزیز باید بدانند اگر مرکزی را انتخاب نمایند که دارای شعبه نباشد قطعا درصورتی که به مشکل دوباره برخورد کند نمی تواند آن را عیب یابی و در نهایت تعمیر کند. ما در نمایندگی کولر گازی ال جی با داشتن سالها تجربه کار در نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی می توانیم به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان با قیمت های بسیار منصفانه باشیم. جالب است بدانید که ما در این مرکز اقدام به عیب یابی و تعمیر کولر گازی سامسونگ نیز می کنیم و 90 روز گارانتی پس از تعمیر به شما عزیزان می دهیم. آذین سرویس با توجه به رزومه کاری کاملا مناسب خود به شما اطمینان خاطر می دهد که بدون هیچ قید و شرطی پس از تعمیرات کولر گازی ال جی آذین سرویس درصورت بروز مشکل اقدام به تعمیر آن کند.

تعمیر اسپیلت ال جی در تهران

تعمیر اسپیلت ال جی

تعمیر اسپیلت ال جی در تهران در نوع خود کاری بسیار حساس و نیازمند  دانش فنی می باشد چراکه قطعات کولر گازی بسیار حساس می باشند و در صورتی که تعمیرکار کولر گازی الجی نتواند به درستی عمل کند باید بدانید که خسارات احتمالی زیادی به اسپیلت ال جی شما وارد خواهد شد و کسی هم پاسخگوی مشکل آن نمی باشد چراکه مرکزی که با آن همکاری کرده اید به صورت غیر مجاز بوده است. ما در واقع دارای مجوز فعالیت از مراکز مربوطه می باشیم و در سراسر تهران دارای نمایندگی تعمیر اسپیلت ال جی هستیم و در حال حاضر به خوبی با روش های مناسب و استاندارد در زمینه تعمیرات اسپیلت آشنا هستیم و پس از انجام تعمیرات اقدام به گارانتی اسپیلت به مدت 90 روز می کنیم تا درصورت به وجود آمدن مشکل به صورت رایگان اقدام به رفع ایرادات احتمالی کنیم.

چرا باید تعمیر داکت اسپیلت ال جی را به ما بسپارید؟

نوشته شده در : 15 دی 1397 توسط: ادمین

تعمیر داکت اسپیلت ال جی در تهران توسط نمایندگی آذین سرویس به صورت شبانه روزی انجام می گیرد و در فصل تابستان و یا گرما می توانید برای عیب یابی و تعمیر با مرکز معتبر ما تماس بگیرید و از مزایای این مرکز مانند تخفیف و گارانتی 90 روزه استفاده کنید.

همانطور که مشخص می باشد در آغاز فصل تابستان اولین چیزی که مورد توجه ما قرار میگیرد استفاده از یک تهویه مطبوع مناسب می باشد که بتوانیم دمای خانه و یا محل کار را به صورت نرمال نگهداریم و ما نیز بر این اساس با تجربه بسیار مناسب خود اقدام به تعمیر داکت اسپیلت ال جی به صورت تمام وقت و شبانه روزی می کنیم.

شما عزیزان می توانید در صورت داشتن سوال در زمینه تعمیرات اسپیلت ال جی و همچنین تعمیرات داکت اسپیلت ال جی (LG) با مرکز ما با شماره 09122803982 تماس بگیرید.

سرویس کولر گازی ال جی

یکی از مهم ترین عواملی که باعث بالا بردن طول عمر کولر می شود سرویس کردن به موقع آن می باشد که بسیار مهم می باشد و ما با توجه به داشتن مهارت بسیار بالا با قیمت های مناسب می توانیم سرویس کولر گازی ال جی شما را انجام دهیم و برای این منظور نکاتی را به شما خواهیم گفت.

سرویس کولر گازی ال جی

این تعمیرگاه مجاز کولر گازی الجی همواره در تلاش است تا بتواند بهترین نوع خدمات را به مشتریان خود ارائه کند و برای این منظور با استخدام بیش از 150 سرویس کار کولر گازی ال جی به یک مرکز معتبر و با سابقه در استان تهران تبدیل شده است که می توانید تنها یکبار ما را محک بزنید و خدمات ما را مورد سنجش قرار دهید.

شستشوی کولر گازی ال جی باید طبق استاندارد های خود انجام شود اما چرا؟ همانطور که مشخص می باشد قطعات برند ال جی درکنار کیفیت بالای ساخت از حساسیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند و اگر سرویس کار توجه کامل به نکات ایمنی و استاندارد نداشته باشد باعث صدمه به اسپیلت ال جی خواهد شد.

ما به شما اطمینان می دهیم که درصورتی که در هنگام سرویس کولر گازی ال جی مشکلی برای ان پیش بیاید آن را به صورت کاملا رایگان تعمیر می نماییم و البته لازم می باشد بدانید با 10 سال سابقه همچین موردی برای ما پیش نیامده است.

سرویس کولر گازی ال جی در تهران با قیمت های شگفت انگیز

ما معتقدیم مشتری باید به صورت طولانی مدت با یک مرکز همکاری نماید چراکه کلیه سرمایه های یک شرکت مشتریان آن می باشد که درصورت ارائه خدمات نا مناسب و نارضایتی مشتریان کم کم شرکت رو به رکود رفته و پتانسیل خود را از دست خواهد داد مانند بیش از 100 مراکزی که در تهران جمع آوری کرده اند! ما پس از یک دهه سابقه با قدرت تمام در خدمت مشتریان در زمینه سرویس کولر گازی ال جی در تهران هستیم و منتظر تماس های با ارزش شما و اعتماد شما به این مرکز می باشیم.

استان تهران نیز با تراکم جمعیتی بسیار بالایی که دارد و در 80 درصد منازل کولر گازی نصب شده است و در حال استفاده می باشد حجم کار بسیار بالا بوده و باید یک مرکز با توجه به نیازشهروندان اقدام به گسترش کسب و کار خود کند و این امر را ما در آذین سرویس پیش برده ایم و در حال حاضر اقدام به سرویس کولر گازی در تهران با قیمت بسیار مناسب می کنیم.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی

نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در تهران دارای 50 شعبه در مناطق مختلف این استان است و با توجه به تعداد کار های ثبت شده و رسیدگی کامل به مشتریان در ساعت مقرر شده بیش از 140 تعمیرکار کولر گازی ال جی استخدام نموده است که به صورت تمام وقت در خدمت شما عزیزان می باشد.

در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه استفاده از کولر و یا مشکلات به وجود آمده با شماره 09122803982 تماس بگیرید و مشاوره رایگان برای رفع سوالات و ایرادات دریافت نمایید. این مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی ال جی همواره در تلاش است تا خدمات یکپارچه ای را همراه با هدف رضایت مشتریان داشته باشد.

در نظر داشته باشید که این مرکز در نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی توانسته است تاکنون بیش از 8000 کولر LG را در کل مراکز استان تهران با موفقیت سرویس و تعمیر کند و در حال حاضر به یکی از بهترین مراکز تعمیرات اسپیلت ال جی و همچنین یکی از گسترده ترین مراکز تعمیرات داکت اس پیلت ال جی تبدیل شده است.

درصورت نیاز برای تعمیر کولر گازی ال جی با آذین سرویس تماس بگیرید : 09122803982          77612939 021

ویژگی های تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی در تهران چیست؟

  • این مرکز از قطعات اصلی برای تعویض قطعات خراب استفاده می کند.
  • گارانتی قطعات پس از نصب و تست بر روی کولر گازی به مدت 90 روز
  • امکان تنظیم ساعت حضور تعمیرکار ال جی در هر ساعتی که شما نیاز دارید.
  • قیمت های بسیار منصفانه طبق تعرفه اتحادیه و حتی زیر قیمت آن به خاطر شرایط اقتصادی
  • تخفیف های دوره ای و ویژه در تمام فصل های سال به صورت هفتگی و یا سالانه
  • بیش از 10 سال سابقه کار در تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی در تهران

مشکلات متداول کولر گازی ال جی چیست؟

بخشی از بیشترین مشکلات متداول کولر گازی ال جی که برای تعمیر مشتریان تماس میگیرند.

  • هنگامی که کولر باد خنک پرتاب نمی کند
  • سرمای کولر گازی کم شده است
  • ریموت کنترل کولر گازی کار نمی کند
  • داشتن صدای ناهنجار هنگام کار کردن کولر
  • کم شدن پرتاب باد کولر ال جی
  • داشتن مشکلاتی مانند آبریزش هنگام کار کردن کولرگازی
  • پرتاب کردن آب هنگام روشن بودن کولرگازی
  • ساختن یخ توسط و مشکلات آبریزش آن
  • و…

ما به عنوان برترین مرکز نمایندگی تعمیرات ال جی به صورت تمام وقت میتوانیم در تمامی مناطق تهران به درخواست های شما رسیدگی کنیم و پس از تماس شما برای تعمیر و یا سرویس کولر گازی ال جی در محل شما حضور پیدا کنیم.

این مرکز به صورت گسترده خدمات کولر گازی ال جی را در کلیه مناطق موجود دارد و با داشتن مجوز از مراکز انتظامی و داشتن مدرک فعالیت از سازمان نگرانی های احتمالی شما عزیزان را رفع کرده است.

مطالب پیشنهادی :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)