×

ثبت درخواست تعمیر فوری

نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG)

به مرکز ما برای تعمیر کولر گازی سامسونگ اعتماد کنید

درصورتی که نیزمند یک فنی کار متخصص در زمینه تعمیر کولر گازی سامسونگ هستید نمایندگی مرکزی آذین سرویس با سالها تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات اسپیلت سامسونگ به صورت شبانه روزی در سراسر تهران می تواند به درخواست های شما رسیدگی کند و در محل شما حضور پیدا کند.

درخواست تعمیرات کولر گازی سامسونگ

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

تعمیر کولر گازی سامسونگ

نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ

همواره ما در نمایندگی مرکزی خود با داشتن سالها تجربه و سابقه کار و با دارا بودن بیش از 150 تعمیرکار کولر گازی سامسونگ در تهران به صورت شبانه روزی اقدام به ارائه خدمات پس از فروش می کنیم و با گارانتی پس از تعمیر برای رضایت شما عزیزان تلاش می نماییم. ما به عنوان یک مرکز فوق تخصصی در زمینه تعمیر کولر گازی سامسونگ با قیمت های مصوب در اتحادیه در خدمت شما می باشیم.

تعمیر کولر گازی سامسونگ

نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ

اگر کولر شما دچار مشکل شده است و نیازمند عیب یابی و تعمیر کولر گازی سامسونگ هستید اصلا نگران نباشید چراکه متخصصین این مرکز با سالها سابقه کار طبق استاندارد های جهانی اقدام به عیب یابی و در نهایت رفع ایرادات کولر گازی شما عزیزان می کند. درصورتی که از طریق سایت با این مرکز تماس بگیرید 20 درصد تخفیف در هنگام تسویه به شما داده خواهد شد و در تعمیرات کولر گازی سامسونگ در آینده 30 درصد دیگر برای رضایت شما عزیزان تخفیف اعمال خواهد کرد. به یاد داشته باشید که خدمات این مرکز تمام وقت بوده و در کلیه مناطق تهران برای تعمیر انواع کولر گازی فعال می باشد و در ادامه مراحل توضیحاتی درباره گستردگی خدمات به شما خواهیم گفت. به یاد داشته باشید که خدمات این مرکز تمام وقت بوده و در کلیه مناطق تهران برای تعمیر کولر گازی فعال می باشد و در ادامه مراحل توضیحاتی درباره گستردگی خدمات به شما خواهیم گفت. می توانید با شماره تماس 77612939-021 به صورت تمام وقت تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را در جهت رفع عیب کولر سامسونگ خود دریافت نمایید.

تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران

تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران

فعالیت های نمایندگی سرویس کولر گازی سامسونگ به صورت گسترده می باشد و در کلیه مناطق تهران مانند : قیطریه، سعادت آباد، تجریش، نیاوران، جیحون، مجیدیه، حکیمیه، عباس آباد، تجریش، بازار و کلیه مناطق دیگر فعالیت دارد. شاید برای شما هم جالب باشد که نمایندگی تعمیرات اسپیلت سامسونگ در کلیه مناطق استان تهران در کم تر از 30 دقیقه در محل حضور پیدا می کند و پس از برسی مشکل و براورد هزینه اقدام به رفع ایرادات اسپیلت شما می کند. توجه داشته باشید نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران از قطعات اصلی و گارانتی 90 روزه استفاده می کند و در این مدت هرمشکلی که برای قطعات پیش آید بدون قید و شرط ان را به صورت رایگان تعویض می نماید. فنی کاران نمایندگی آذین سرویس پس از تعمیر اسپیلت یک برچسب گارانتی مرکز بر روی کولر گازی میزنند تا 90 روز هرگونه اشکال در عملکرد و همچنین سوالات احتمالی شما را تحت پشتیبانی قرار می دهد و جالب است بدانید که این مرکز قیمت بسیار پایین در نسبت به دیگر مراکز برای خدمات خود از شما دریافت می کند.

سرویس کولر گازی سامسونگ

سرویس کولر گازی سامسونگ

سرویس کولر گازی سامسونگ باید حداقل به صورت سالانه انجام شود و نباید از مزیت های اینکار چشم پوشی کنید چراکه بسیار مفید و باید بدانید که درصورتی که اقدام به سرویس کولر گازی کنید مصرف برق کمپرسور را کاهش می دهید و همچنین قدرت بازدهی آن را به صورت ویژه ای بالا تر می برید و حتی پرتاب باد آن نیز بسیار بیشتر خواهد شد. باید در نظر داشته باشید که سرویسکار ما در این مرکز دارای 5 سال سابقه کار دارد و در مجموع حدود 8 سال دارای سوابق کاری دارد و طبق استاندارد های جهانی اقدام به شستشوی کولر گازی سامسونگ شما می کند. ما پس از برسی و چک کردن کامل اقدام به شستشوی پنل داخلی و یونیت و همچنین پاکسازی کمپرسور از گرد و خاک می کنیم و درصورتی کوچک ترین اتصالی و احتمال آن باشد را رفع می نماییم. قطعا سرویس کولر گازی سامسونگ در تهران توسط مراکز بسیار زیادی انجام می شود اما باید بدانید قیمت های این مرکز از سال 96 تا بحال افزایش پیدا نکرده است تا همه عزیزان بتوانند از خدمات فوق تخصصی و یکپارچه تعمیرگاه کولر گازی سامسونگ استفاده نمایند.

نصب کولر گازی سامسونگ

نصب کولر گازی سامسونگ

اگرچه نصب کولر گازی سامسونگ بسیار مهم می باشد چراکه اگر یک نصاب کولر گازی سامسونگ ماهر نباشد نمی تواند موقعیت مناسب را شناسایی کند تا باد کولر گازی در همه جای ساختمان پخش شود که برای این منظور بهتر است تا با مرکز ما تماس بگیرید تا پس از مشاوره از کارشناسان ما در زمینه نصب و جابجایی کولر گازی سامسونگ راهنمایی های لازم را دریافت نمایید و در نهایت در صورت نیاز درخواست خود را در رابطه با نصب کولر گازی سامسونگ ثبت نمایید. شما عزیزان می توانید به صورت شبانه روزی با نمایندگی کولر گازی سامسونگ با شماره تلفن 02177612939 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تمام وقت ثبت نمایید. ما با داشتن حدود 100 سرویسکار توانسته ایم به صورت موفق و کاملا حرفه ای در تهران فعالیت داشته باشیم و نسبت به سیاست های مرکز قیمت های خود را حدود 20 درصد زیر قیمت مصوب کاهش دهیم چراکه اوضاع اقتصادی مردم برای ما مهم بوده و می خواهیم رضایت شما را همیشه همراه خود داشته باشیم تا به صورت طولانی مدت برای نصب کولر گازی سامسونگ باما همکاری نمایید.

چرا باید تعمیر کولر گازی سامسونگ را به ما بسپارید؟

نوشته شده در : 10 دی 1397 توسط: ادمین

باید بدانید که تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران کاملا به دست متخصصین این مرکز انجام می شود و ما با داشتن سالها تجربه و داشتن تعمیرکار کولر گازی سامسونگ خود در سراسر تهران کلیه مشتریان را با رضایت کامل راه انداخته ایم.

نکته ای که بسیار جالب می باشد وجود تعمیرگاه های مختلف در تهران می باشد که بیش از 50 درصد آنها بدون مجوز و فعالیت غیر مجاز نیز دارند و در بخشی دیگر از موارد افرادی در حال فعالیت می باشند که با ماشین بازاریابی مستقیم می نمایند و ما پیشنهاد می دهیم که حداقل به اینگونه افراد اعتماد نکنید چراکه پس از انجام تعمیرات کولر گازی سامسونگ در تهران دیگر نمی مانند و منطقه را تغییر می دهند و پاسخگوی مشکلات شما نمی باشند.

ما چه خدماتی برای شما عزیزان ارائه می نماییم؟

  • سرویس کولر گازی سامسونگ در تهران توسط سرویسکار بسیار ماهر و با تجربه
  • نصب کولر گازی سامسونگ در تهران با نصاب های بسیار حرفه ای طبق استاندارد های جهانی
  • عیب یابی کولر گازی سامسونگ ( SUMSUNG ) بصورت رایگان ویژه شهروندان در تهران بزرگ
  • خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ با گارانتی 90 روزه در استان
  • فروش قطعات کولر گازی سامسونگ با گارانتی و ضمانت اصلی بودن آن ها
  • شستشوی کولر گازی سامسونگ ( SUMSUNG ) بصورت کاملا تخصصی با قیمت مناسب
  • جابجایی کولر گازی سامسونگ ( SUMSUNG ) در کم ترین زمان ممکن و طبق استاندارد ها
  • تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران با قیمت های مصوب و 20 درصد تخفیف

چرا باید برای سرویس کولر گازی سامسونگ در تهران به ما اعتماد کنید؟

ما با داشتن سالها تجربه در زمینه سرویس کولر گازی سامسونگ بدون شک به یکی از با تجربه ترین مراکزی می باشیم که در تهران وجود دارد و باید بدانید که در سال های 94 تا 97 رتبه یک را در بین مراکز دیگر کسب کرده ایم و مشتریان از این مرکز رضایت کامل دارند و برای اثبات این امر می توانید با درخواست خود با مشتریان ما تماس بگیرید.

سرویس کولر گازی سامسونگ در تهران توسط تکنسین مجرب و حرفه ای انجام می شود و کلیه نکات و استاندارد ها نیز رعایت شده و ما به صورت کامل اقدام به شستشوی کمپرسور کولر گازی سامسونگ می کنیم و در نهایت با برسی فنی آن به شما ضمانت نامه ای برای سلامت کامل دستگاه تهویه مطبوع خود به شما عزیزان خواهیم داد.

سرویس کار کولر گازی سامسونگ چه کار هایی انجام می دهد؟

ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ و همچنین برای سرویس اقدامات زیر را انجام خواهیم داد :

  • شستشوی یونیت داخلی و خارجی
  • عیب یابی و برسی مشکلات احتمالی
  • شستشوی کمپرسور کولر گازی سامسونگ
  • سرویس کمپرسور کولر گازی سامسونگ و پاکسازی گرد و خاک
  • برسی قطعات و درصورت نیاز تعویض آنها با قطعات اصلی و گارانتی دار
  • تعویض فیلتر ها و برسی آن ها
  • و…

با قیمت مناسب نصب کولر گازی سامسونگ را به نصاب ما بسپارید

نصب کولر گازی سامسونگ در تهران در ساعات 8 صبح تا ساعت 19 انجام می گیرد و در این زمان پس از تماس شما و هماهنگی با نمایندگی رسمی کولر گازی سامسونگ یک نصاب ماهر را به محل شما اعزام می نماییم و در کم تر از تنها 30 دقیقه در محل کار و یا منزل شما شروع به کار خواهیم کرد.

جالب است بدانید که در سوابق کاری ما سابقه همکاری با بانک ها، مراکز دولتی، بیمارستان ها، اداره ها و همچنین سازمان تامین اجتماعی را در کارنامه خود دارا هستیم و به صورت دوره ای نیز با آنها نصاب کولر گازی سامسونگ ما همکاری می کند. در نظر داشته باشید قیمت های نصب و جابجایی بسیار مناسب می باشد چراکه با تماس شما از طریق سایت 20 درصد تخفیف خواهید گرفت.

  • داشتن مدارک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • داشتن ابزار الات پیشرفته و کامل
  • داشتن مدارک فعالیت و مجوز از مراکز انتظامی
  • و…

داشتن با تجربه ترین تعمیرکار کولر گازی سامسونگ

تعمیرکار کولر گازی سامسونگ در مناطقی مانند تجریش،قیطریه،نیاوران،سعادت آباد، نازی آباد، جیحون،مجیدیه، میدان حر، میدان انقلاب، میدان ونک، شرق استان تهران، شمال استان تهران حضوری فعال دارند و در مناطق نامبرده شده ما می توانیم 10 دقیقه پس از تماس شما با مرکز در محل شما حضور به عمل آوریم.

تعمیرکار کولر گازی سامسونگ

از دیگر مزیت های این مرکز داشتن تخفیف های دوره ای می باشد که تا 50 درصد تخفیف در برخی از ماه های سال برای مشتریان در نظر گرفته خواهد شد و همینطور گارانتی 90 روزه برای تعمیرات کولر گازی سامسونگ نیز به شما عزیزان داده خواهد شد تا با خیال راحت بتوانید از کولر خود استفاده نمایید.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی سامسونگ 77612939-021 می باشد.

در نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ آموزش های دوره ای برای تعمیرکاران برگذار می شود که علاوه بر باتجربه شدن آن ها سطح علمی آنها نیز بروز شود و طبق استاندارد های جهانی بتوانند اقدام به عیب یابی و در نهایت تعمیر با کم ترین قیمت کنند.

بیشترین مشکلات کولر گازی سامسونگ چیست؟

بخشی از بیشترین مشکلات متداول کولر گازی سامسونگ که برای تعمیر مشتریان تماس میگیرند.

  • هنگامی که کولر باد خنک پرتاب نمی کند
  • سرمای کولر گازی کم شده است
  • ریموت کنترل کولر گازی کار نمی کند
  • داشتن صدای ناهنجار هنگام کار کردن کولر
  • کم شدن پرتاب باد کولر سامسونگ
  • داشتن مشکلاتی مانند آبریزش هنگام کار کردن کولرگازی
  • پرتاب کردن آب هنگام روشن بودن کولرگازی
  • ساختن یخ توسط و مشکلات آبریزش آن
  • و…

تعمیرگاه مجاز کولر گازی سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟

  • استفاده از قطعات کولر گازی اصلی و گارانتی کردن قطعات به مدت 90 روز
  • اعزام تعمیرکار در کم تر از 30 دقیقه و عیب یابی فوری و بی نقص
  • گارانتی کردن قطعات تعمیر شده تا 12 ماه برای رضایت شما عزیزان
  • قیمت های بسیار مناسب در بین دیگر مراکز و تخفیف های دوره ای
  • داشتن رتبه یک در بین مراکز خدماتی تعمیرگاه مجاز کولر گازی سامسونگ

شماره تماس های نمایندگی سامسونگ برای انجام تعمیرات و سرویس و همچنین نصب : 09122803982         77612939-021 می باشد.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)