×

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان

تعمیرگاه فوق تخصصی آذین سرویس که دارای نمایندگی یخچال امرسان می باشد با داشتن دانش فنی تخصصی در زمینه تعمیر یخچال امرسان و همچنین تعمیر یخچال فریزر امرسان در تهران به صورت شبانه روزی در خدمت شما شهروندان با قیمت های بسیار مناسب می باشد و 90 روز گارانتی برای دستگاه مربوطه در نظر می گیرد.

درخواست تعمیرات یخچال فریزر امرسان

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان در تهران

تعمیر یخچال امرسان در تهران

شماهم به دنبال همکاری با یک مرکز فوق تخصصی در زمینه تعمیرات یخچال امرسان در تهران می باشید؟ برای شما هم قیمت بسیار مهم است و می خواهید بهترین مرکز را انتخاب کنید؟ ما در نمایندگی آذین سرویس به صورت شبانه روزی در نمایندگی تعمیر یخچال امرسان با قیمت های بسیار مناسب آماده رسیدگی به درخواست های شما عزیزان در کم تر از 30 دقیقه می باشیم.

تعمیر یخچال فریزر امرسان

تعمیر یخچال فریزر امرسان

در سال های اخیر و با گسترش خدمات خود مجموعه آذین سرویس تصمیم گرفت در کلیه مناطق استان تهران اقدام به تاسیس یک شعبه با هدف رسیدگی سریع به درخواست های مشتریان برای تعمیر یخچال فریزر امرسان کند و در حال حاضر با داشتن 30 شعبه به صورت شبانه روزی و با مجوز های صنفی و همچنین دارای مجوز از مراکز انتظامی و داشتن تعمیرکار های با سابقه در نمایندگی یخچال امرسان در کلیه استان تهران خدماتی یکپارچه در زمینه تعمیر یخچال فریزر امرسان داشته باشد و با قیمت های بسیار متنوع خود به دنبال رضایت مشتریان باشد البته باید در نظر داشته باشید که این مرکز برای نشان دادن حسن نیت خود اقدام به 90 روز گارانتی دستگاه شما می کند و در این مدت در صورت برخورد به مشکلات یخچال فریزر امرسان اقدام به رفع مشکل به صورت کاملا رایگان در زمان مناسب می کند.

تعمیر یخچال امرسان

تعمیر یخچال امرسان

در سال های 1395 تا 1397 این مرکز با اعتماد شما عزیزان بیشترین درخواست های مبنی بر تعمیر یخچال امرسان در تهران داشته و در حال حاضر تصمیم به 30 درصد تخفیف در سال 98 بنا به اوضاع اقتصادی شهروندان دارد و البته باید دانید که این مرکز در کلیه شعبات خود به مشتریان وفادار تخفیف های بسیار خوبی را ارائه می کند به صورتی که در برخی از موارد تا 50 درصد هزینه بابت تخفیف از هزینه کل مشتری کسر شده است. ما در سال 1398 تصمیم بر ارائه خدمات با کیفیت تر و پشتیبانی کامل تر شما عزیزان گرفته ایم و در حال حاضر درصورتی به مشکلات یخچال فریزر امرسان برخورد کنید ما به شما این تضمین را می دهیم که در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر یخچال امرسان به صورت کاملا رایگان کنیم و حتی در صورتی که قطعه ای نیاز به تعویض باشد این کار را به صورت رایگان انجام دهیم.

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان

با توجه به افزایش تعرفه ها در سال جدید ما با هدف رضایت شما عزیزان مانند سال گذشته قیمت های خود را در نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در تهران افزایش نداده ایم و با کیفیت بسیار بالا در کم تر از 30 دقیقه پس از ثبت درخواست به منزل شما اعزام می شویم و در صورتی که تعمیرکار یخچال امرسان تشخیص دهد که باید اقدام به تعویض یک قطعه شود آن را در منزل شما ارسال کنیم و این تضمین را به شما می دهیم که قطعه ارسالی اصل بوده و حتی آن را 90 روز گارانتی می نماییم. ما هدف گسترش خدمات خود و بالا بردن کیفیت کار خدماتی شبانه روزی مبتنی بر مشتری مداری را در سال 1398 راه اندازی کردیم و با داشتن بیش از 10 سال سابقه در نمایندگی تعمیر یخچال امرسان توانسته ایم نظرات بسیاری از مشتریان خود را نسبت به خود جلب نماییم و با تخفیف های مناسب در خدمتشان باشیم.

نمایندگی یخچال امرسان

نمایندگی یخچال امرسان

درصورتی که نیازمند نمایندگی یخچال امرسان هستید و قصد دارید تا قطعات یخچال را خریداری کنید می توانید به این مرکز اعتماد کنید چراکه قیمت های ما نسبت به دیگر مراکز تا 30 درصد پایین تر بوده و آن هم به دلیل واردات بدون واسطه قطعات یخچال می باشد که صرفه جویی در هزینه کردن شما می شود و مبلغ دریافت شده مستقیم به حساب نمایندگی یخچال فریزر امرسان می رود و واسطه ای در این خرید و فروش سود نمی برد. باید درنظر داشته باشید که در بازار قطعات چینی کاملا شبیه به قطعات اصلی شده است و تشخیص انها بسیار سخت می باشد و درصورتی که تجربه کافی نداشته باشید نمی توانید آن را تشخیص دهید و اینگونه ضرر مالی می کنید که البته این مرکز برای اثبات اصلی بودن قطعات استفاده شده در نمایندگی یخچال امرسان اقدام به گارانتی 90 روزه قطعات فروخته شده می کند.

نوشته شده در : 14 فروردین 1398 توسط: ادمین

تعمیرگاه یخچال امرسان

از آنجا که برای انجام کار با کیفیت نیاز به ابزار آلات جدید و با کیفیت می باشد باید بدانید که این مرکز در تعمیرگاه یخچال امرسان در تهران دارای بروز ترین تجهیزات و ابزار آلات می باشد و حتی شما می توانید با حضور در نمایندگی اصلی این تعمیرگاه از صحبت این موضوع باخبر شوید و با خیال راحت کار خود را به این مجموعه بزرگ بسپارید.

البته بسیار مهم می باشد که یک تعمیرکار یخچال امرسان دارای سوابق بسیار مناسب کاری باشد چراکه در صورتی که تعمیرکار دارای تجربه نباشد قطعا در بحث عیب یابی یخچال به مشکل می خورد و همچنین نمی تواند به درستی اقدام به تعمیر یخچال فریزر شما عزیزان کند و همین امر باعث می شود که شما متضرر شوید و دوباره برای رفع عیب با دیگر مراکز همکاری نمایید.

پس لازم است تا بابرسی دقیق یک مرکز و مجموعه آن و خاطر جمع شدن در زمینه کار اقدام به ثبت درخواست خود کنید اما واقعا اینکار امکان پذیر نیست پس باید چه کاری را انجام دهید تا ضرر نکنید؟

باید اقدام به برسی خدمات ارائه شده توسط نمایندگی یخچال امرسان در تهران کنید و در صورتی که خدمات آنها مناسب بود اقدام به درخواست تعمیر یخچال فریزر امرسان کنید تا در آینده به مشکل قبلی برخورد نکنید و هزینه های اضافی نپردازید.

باید بدانید که ما در آذین سرویس برای اطمینان شما عزیزان از کارمان در تعمیرگاه یخچال فریزر امرسان اقدام به 90 روز گارانتی بدون قید و شرط کرده ایم که در این مدت هرگونه خرابی برای دستگاه شما پیش آید این مجموعه فورا برای رفع عیب پیش آمده به صورت رایگان اقدام می کند.

تعمیرکار یخچال فریزر امرسان در تهران

همانطور که مشخص می باشد سرمایه های اولیه یک نمایندگی داشتن تعمیرکار با تجربه بالا می باشد که در صورتی که به منزل و یا محل مشتری حاضر شد بتواند با تجربه ای که دارد فورا عیب را شناسایی کند و همان لحظه اقدام به رفع ایرادات احتمالی کند و قطعا باید بدانید ما با دارا بودن تعمیرکارانی با بیش از 5 سال سابقه کار بسیار در این مورد توانمند هستیم و تعمیرکار یخچال فریزر امرسان با داشتن تجربه فنی و علمی در در محل شما حضور پیدا می کند.

تعمیرکار یخچال فریزر امرسان در تهران

شما عزیزان باید بدانید که این مرکز با اخذ مجوز های فعالیت برای خدمات شبانه روزی در فصل تابستان گام های بسیار مثبتی را برای رفع مشکلات یخچال فریزر امرسان برداشته است چراکه یخچال بسیار مهم بوده و درصورت خرابی چند ساعته کلیه محتویات داخل آن شروع به فاسد شدن می کنند و برای این موضوع این مرکز می تواند در هر ساعتی که شما نیاز داشته باشید یک تعمیرکار یخچال امرسان در محل شما و در کل استان تهران اعزام نماید.

مشکلات یخچال فریزر امرسان

ما در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل اقدام به برسی مشکلات یخچال فریزر امرسان کنیم چراکه در برخی موارد با توضیحاتی که در این قسمت داده می شود تا حد زیادی مشکل برطرف می شود و امکان دارد شما هم با همین مشکل رو به رو شده باشید.

  • یخچال امرسان روسن نمیشود مشکل چیست : امکان دارد که دستگاه شما به پریز برق متصل نباشد و همین مورد از اصلی ترین مواردی است که باعث روشن نشدن یخچال امرسان می شود.
  • علت دیگر برای ترموستات می باشد که امکان دارد آن خراب شده باشد و باعث شود یخچال شما روشن نشود.
  • درصورت اتومات نکردن یخچال فریزر امرسان : اولین چیزی که باید چک شود ترموستات یخچال فریزر می باشد چراکه آن ارتباط مستقیم با اتومات کردن دارد و دما را تنظیم می نماید.
  • علت دیگر می تواند به خاطر جوش خوردن کنتاکت های یخچال فریزر باشد.
  • قبل از این که یخچال روشن شود صدای عجیبی می دهد و سپس شروع به خاموش شدن می کند : قطعا ممکن است اشکال از نیم سوز شدن موتور باشد و باید برای تعمیر یخچال امرسان با ما تماس بگیرید.

البته باید بدانید که می توانید در صورتی که سوالی در زمینه تعمیرات یخچال فریزر امرسان در تهران دارید با شماره های ما به صورت رایگان تماس بگیرید و در زمینه مشکلات یخچال امرسان از ما مشاوره دریافت نمایید تا شاید بتوانید خود اقدام به رفع ایرادات احتمالی کنید.

به تعمیرگاه یخچال فریزر امرسان اعتماد کنید

در حال حاضر حدودا 300 مرکز در استان تهران وجود دارد که اقدام به فعالیت در زمینه تعمیرات انواع یخچال می کنند و تنها حدود20 مرکز دارای مجوز فعالیت می باشند و به صورت شفاف به مشتریان خدمات ارائه می کنند شما هم تابحال دیده اید که افرادی با عنوان تعمیرکار یخچال امرسان در محل ها با استفاده از یک ماشین به صورت سیار تبلیغات می کنند؟

ما در طول روز حداقل سه تماس از مشتریان داریم که با اینگونه افراد همکاری کرده اند و پس از رفتن آنها فهمیده اند که مشکلشان همچنان باقی می باشد و دیگر هم نتوانسته اند آنها را مجدد برای رفع مشکل فراخوانند چون اصلا پاسخگو نمی باشند.

ما به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان به افراد ناشناس و مخصوصا به این تعمیرکارانی که به صورت دوره ای در محله ها تبلیغ می کنند اعتماد نکنید چراکه این افراد از راه های دور به استان تهران می آیند و دیگر آنها را تا چند سال بعد نخواهید دید و مجبور به هزینه دیگر برای رفع مشکل به نمایندگی تعمیر یخچال امرسان می شوید.

باید بدانید که ما برای اطمینان خاطر شما شهروندان عزیز اقدام به گارانتی به مدت 90 روز می کنیم و در این مدت هرگونه خرابی را که به این مرکز گذارش دهید به صورت رایگان برای رفع مشکل در محل شما حضور پیدا می کنیم و درصورت نیاز به تعویض قطعه باز هم بدون دریافت هزینه تعویض می کنیم البته درصورتی که مشکل از همانجایی باشد که قبلا شما به خاطر رفع عیب به ما هزینه پرداخت کرده اید.

در صورتی که از طریق سایت با این مرکز تماس بگیرید 20 درصد تخفیف از نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان به شما تعلق خواهد گرفت و در کم تر از 30 دقیقه نیروی فنی ما در محل شما حضور پیدا می کند و پس از عیب یابی اقدام به براورد هزینه می کند و درنهایت در صورت رضایت شما اقدام به رفع عیب می کند.

ما دیگر چه برند هایی را تعمیر می کنیم :

ما با در نظر داشتن مشکلات مالی شهروندان به خاطر فشار های اقتصادی قیمت های خود را در سال 1398 مانند سال گذشته افزایش نداده ایم تا بتوانیم پاسخگوی بیشتر شما شهروندان در استان تهران باشیم.

شماره تماس های نمایندگی آذین سرویس : 02177612939 و شماره تلفن همراه 09122803982 می باشد.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)