×

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک | General Electric در تهران

تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود را با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک انجام دهید

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تهران با سالها سابقه کار در حال حاضر در کلیه مناطق تهران دارای شعبه می باشد و خدمات جنرال الکتریک با قیمت بسیار مناسب و گارانتی 90 روزه اقدام به سرویس و تعمیر یخچال جنرال الکتریک می کند.

درخواست تعمیرات یخچال جنرال الکتریک به صورت آنلاین

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود را با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک انجام دهید

چرا باید برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک به نمایندگی یخچال جنرال الکتریک ما اعتماد کرد؟

1- قبل از انجام تعمیر یخچال جنرال الکتریک هزینه احتمالی را اعلام می کنیم 2- داشتن تعرفه های مناسب و طبق اعلام نهاد های نظارتی در این زمینه 3- مشخص کردن تایم از سوی شما برای تعمیرات یخچال جنرال الکتریک 4- دارای تعمیرکار های متخصص و گذراندن دوره های اموزشی توسط این مرکز 5- داشتن تعمیرکار ماهر با بیش از 10 سال تجربه کاری و سابقه کار 6- استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و گارانتی این لوازم 7- دارای رتبه یک تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران 8- بیش از 90 روز گارانتی خدمات

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران توسط مراکز بسیار زیادی انجام می شود و تا به حال به این فکر کرده اید کدام مرکز علاوه بر قیمت های مناسب در زمینه خدمات یخچال جنرال الکتریک دارای سابقه کار و تخصص در عیب یابی را دارد؟ آذین سرویس با داشتن بیش از 10 سال سابقه فعالیت در تهران اقدام به تعمیرات تخصصی این برند بسیار با کیفیت می کند. شما می توانید در زمینه صدای غیر طبیعی یخچال و یا در موارد مهم تر کار نکردن کمپرسور یخچال و همچنین خراب شدن یخساز یخچال با تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک این مرکز تماس بگیرید و همچنین از نمایندگی یخچال جنرال الکتریک مشاوره رایگان دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران

ما به عنوان برترین مرکز تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران به صورت شبانه روز اقدام به ارائه خدمات به مشتریان ساکن در کلیه مناطق تهران مانند سعادت آباد و تجریش یا قیطریه و تهرانپارس می کنیم! همچنین با قیمت های بسیار مناسب خود نسبت به دیگر مراکز توانسته ایم نظرات مشتریان خود را به خود جلب کرده و رضایت آنها را با خدماتی که برایشان در نظر گرفته شده است همراه خود داشته باشیم. ما به عنوان برترین مرکز تخصصی در تهران می توانیم با پاسخگویی شبانه روزی به درخواست های شما عزیزان در نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک با ساعتی که شما مشخص می کنید برای ارائه خدمات در محل شما حضور پیدا کنیم.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

ما به عنوان برترین مرکز تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک به شما توصیه می نماییم که با افرادی که دارای مجوز فعالیت نمی باشند همکاری نکنید چراکه تعمیرات فریر کاری پیچیده و نیاز به تخصص دارد و اگر کسی از تجربه بالایی برخوردار نباشد قطعا در رفع عیب یخچال فریزر به مشکل می خورد. تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک در این مرکز با گذراندن دوره های آموزشی دارای سطح بسیار بالایی می باشد و قیمت های ما نسبت به دیگر مراکز حدود 20 درصد متنوع تر و ارزان تر می باشد! ما به عنوان برترین نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک با بیش از 50 تعمیرکار در تهران آماده رسیدگی به درخواست های شما عزیزان هستیم.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیرگاه و نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران بیش از 10 سال در زمینه لوازم خانگی جنرال الکتریک اقدام به ارائه خدمات می کند و شاید برایتان جالب باشد در طی این سالها تجربه کلیه مشتریانی که با این مرکز همکاری کرده اند همچنان به ما اعتماد کرده و کار خود را به خدمات یخچال جنرال الکتریک می سپارند. ما به صورت شبانه روزی در زمینه سرویس و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک پذیرای تماس های شما عزیزان می باشیم و برای هماهنگی حضور تعمیرکار می توانید خود تایمی را مشخص نمایید تا فنی کاران ما در آن ساعت برای عیب یابی یخچال جنرال الکتریک در محل شما حضوریابند.

نوشته شده در : 28 آبان 1397 توسط: ادمین

قبل از تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران از ما مشاوره بگیرید

ما با سالها تجربه در تعمیرگاه یخچال جنرال الکتریک در تهران با گذشت زمان تصمیم به گسترده کردن خدمات خود کردیم و با گذشت چند ماه و با استخدام تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک درصدد تاسیس شعبه های دیگر در مناطق تهران بودیم و تاکنون یعنی در سال 1397 در کلیه مراکز استان تهران دارای حداقل یک شعبه می باشیم مجموع افرادی که ما در حال حاضر برای تعمیر یخچال دارا هستیم به بیش از 50 نفر می رسد.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

برخی از نکات مثبتی که ما برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم تا بتوانیم رضایت شما را همواره همراه خود داشته باشیم چیست ؟

  • تخفیف های متنوع در زمینه تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک
  • قیمت های ارزان نسبت به دیگر مراکز تا 20 درصد
  • گارانتی قطعات تعمیر شده تا 90 روز
  • داشتن مجوز فعالیت و داشتن مدرک فنی حرفه ای برای تعمیرکار
  • استفاده از قطعات اصلی و استاندارد جهت تعویض قطعات

ما در زمینه تعمیر لوازم خانگی تاکنون پذیرای بیش از 3000 درخواست بوده ایم و جالب است بدانید که تا به این لحظه مشکلی برای مشتریان پیش نیامده است و کلیه صاحبان یخچال فریزر از کار تعمیرکاران ما رضایت داشته اند.

عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

عیب یابی یخچال فریزر جنرال الکتریک باید توسط یک فنی کار ماهر انجام شود اما چرا؟ این کار نیاز به تجربه دارد و اگر یک تعمیرکار از تجربیات کافی برخوردار نباشد نمی تواند به صورت دقیق اقدام م به عیب یابی کند و همین امر در نهایت باعث می شود که هزینه بیشتری را بابت تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک بپردازید.

ما در این مرکز با داشتن تجهیزات بسیار پیشرفته و استفاده از ابزار های مناسب در تعمیرگاه به صورت دقیق عیب یخچال را متوجه می شویم و این مورد چه مزیتی دارد؟ یخچال با هزینه کم تری درست می شود چراکه دقیقا عیب مشخص شده است.

در زمینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک می توانید به صورت شبانه روزی از کارشناسان ما اقدام به دریافت مشاوره کنید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح کرده و سپس ما با داشتن دانش کامل اقدام به راهنمایی شما عزیزان می کنیم.

برسی مشکلات متداول یخچال جنرال الکتریک که باید به تعمیرکار اطلاع داده شود

  • درصورتی که واشر درب یخچال دچار پارگی شده است
  • هنگامی که یخچال صدای غیر طبیعی تولید می کند
  • نامیزان کار کردن یخساز یخچال فریزر
  • درصورتی که برق زیادی یخچال جنرال الکتریک مصرف می کند
  • درصورتی که کمپرسور یخچال فریزر کار نمیکند.

ما در بالا به برخی از مشکلات اشاره کرده ایم و شما عزیزان درصورتی که دارای یخچال فریزر و یا ساید بای ساید جنرال الکتریک هستید و مشکل خود را در موارد بالا نیافتید می توانید با این مرکز برای رفع مشکل خود به صورت شبانه روزی تماس بگیرید و در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک ثبت درخواست نمایید. در نظر داشته باشید که ما به عنوان یک تعمیرگاه تخصصی در زمینه تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک با گارانتی 90 روزه در خدمت شما می باشیم.

چرا باید نمایندگی یخچال جنرال الکتریک را انتخاب نمایید ؟

ما با سالها تجربه کار در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک دارای تجربیات بسیار بالایی می باشیم و همچنین افراد استخدامی در این مرکز با گذراندن دوره های آموزشی در زمینه تعمیر و سرویس یخچال جنرال الکتریک و همچنین تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک با قیمت های پایین خود و کیفیت کار بسیار بالای خود همه روزه و در هفت روز هفته آماده رسیدگی به درخواست های شما عزیزان هستیم. توجه داشته باشید که کلیه کار هایی که به این مرکز داده می شود 90 روز شامل گارانتی می شوند! پس دیگر نگران خرابی یخچال فریزر خود نباشید.

تخصص ما در زمینه :

  • تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک
  • سرویس و تعمیر یخچال جنرال الکتریک
  • تعمیرات ابسردکن ساید بای ساید جنرال الکتریک

ما در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بهترین خدمات را برای رضایت شما عزیزان اماده نموده ایم و کافی است تا یکبار از این مرکز برای رفع ایرادات یخچال کمک بگیرید و نکته ای که لازم است بدانید : این مرکز با دادن کد اشتراک به شما عزیزان درصورت معرفی هرکار تا 50 درصد تخفیف به شما عزیزان می دهد.

بخشی از مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک

همنگامی که یخچال جنرال الکتریک روشن نمی شود ؟

برخی از مواقع صفحه نمایشگر یخچال فریزر جنرال الکتریک وقتی که این اتفاق برایش می افتد باید در نمایشگر به دنبال دمو بگردید و در این حالت همه چراغ ها روشن است و اما یخچال روشن نمی شود و یا در هنگام تمیز کردن گاهی این اتفاق برای شما می افتد که می تواند با رفع دمو مشکل را رفع کنید.

در این حالت باید ببینید واقعا سیستم برق یخچال درست است؟ آیا اتصالاتی که به پریز برق می باشد مشکلی ندارد؟پریز برق دارای برق می باشد؟ اگر همه این موارد درست بود باید اقدام به چک کردن فیوز یخچال کنید.

در صورتی که همچنان مشکلتان حل نشده است می توانید با ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید و از ما درخواست کمک نمایید.

مشکلات یخساز :چرا یخچال یخ تولید نمی کند؟

در وحله اول باید چک شود که ایا یخساز فعال است؟ البته نسبت به نوع یخچال جنرال الکتریک طریقه فعالسازی ان متنوع است و باید برای راهنمایی به دفترچه راهنمای ان نگاه بی اندازید و یا اقدام به برسی شیر ابی که به یخچال متصل شده است بی اندازید! شاید یک یک در یخچال گیر کرده است که در این صورت باید ان را اب کنید یا با سشوار یا اب گرم. در برخی موارد حالت قفل فعال می باشد که باید ان را غیر فعال کنید.

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک در تهران

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک یا general electric با داشتن سالها تجربه می تواند شما را در رفع مشکلات یخچال خود راهنمایی کند و یا اقدام  به رفع مشکلاتی که پیش امده است کند. نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک دارای کلیه قطعات ساید بای ساید و یخچال فریزر در انبار های خود می باشد و این قطعات نیز شامل گارانتی می شوند و 90 روز گارانتی به این قطعات تعلق می گیرد. ما در نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک می توانیم به صورت تمام وقت اقدام به سرویس دهی به شما عزیزان کنیم و با قیمت های مناسب و کار با کیفیت در رفع مشکل یخچال همراه شما باشیم.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. siyamak گفت:

    با سلام فقط خواستم بگم بسیار عالی است .بنده با شماره مربوطه تماس گرفتم برای مشاوره مشاوره حدود 10دقیقه تماس گرفتم ودر باره دستگیره یخچال جنرال الکتریک سوالی داشتم که جواب داد کامل و بسیار ممنونم از نمایندگی اذین سرویس

    1. ادمین گفت:

      از نظر بسیار مناسب شما ممنونیم و در نظر داشته باشید که سیستم مشاوره ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات مشاوره ای به صورت رایگان در زمینه یخچال جنرال الکتریک می باشد.


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)