×

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیرگاه مجاز یخچال سامسونگ در تهران

تعمیر یخچال سامسونگ و همچنین ساید بای ساید سامسونگ یکی از پر فروش و محبوب ترین برند های موجود در تهران می باشد و همچنین نمایندگی آذین سرویس می تواند همه روزه برای تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ با قیمت های بسیار متناسب در خدمت شما شهروندان باشد. این مرکز به صورت ماهانه اقدام به ارائه طرح های تخفیف برای مشتریان میکند و در نظر دارد که در سال 1398 قیمت های خود را افزایش ندهد.

درخواست تعمیرات یخچال سامسونگ

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ در تهران

بدون شک یکی از مهم ترین دستگاه های مورد نیاز برای منزل یخچال می باشد و ما در این مرکز می خواهیم در زمینه تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در تهران با شما عزیزان صحبت نماییم و در ادامه در زمینه طرح ها و تخفیف های ویژه در زمینه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ با شما صحبت خواهیم نمود.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

ما در نمایندگی و تعمیرگاه مجاز خود که دارای مجوز های قانونی برای فعالیت هستیم بیش از 140 تعمیرکار متخصص که در زمینه تعمیرات یخچال فعالیت دارند نیز هستیم و شما عزیزان می توانید در سراسر استان تهران نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ را یافت نمایید و حتی از مراکز ما بخواهید که مجوز های فعالیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. ما در این نمایندگی که به صورت تمام وقت حتی در روز های تعطیل فعالیت داریم در کم تر از 30 دقیقه به محل شما عزیزان مراجعه می کنیم و اقدام به تعمیر یخچال سامسونگ در محل می کنیم. شما شهروندان عزیز باید بدانید که این مرکز با تخفیف های بسیار متنوع و گارانتی خدمات در خدمت شما عزیزان می باشد و در صورت خرابی مجدد به مدت 3 ماه به صورت رایگان برای عیب یابی یخچال سامسونگ و رفع مشکلات آن اقدام می کند.

تعمیرگاه یخچال سامسونگ

تعمیرگاه یخچال سامسونگ

تعمیرگاه یخچال ساموسنگ در تهران می باشد که به صورت شبانه روزی در سراسر تهران فعالیت می کند و با ارائه تخفیف های ماهانه سعی دارد تا قیمت های خود را برای مشتریان پایین آورد و این مرکز در سال های اخیر توانسته است رتبه یک را در بین نمایندگی یخچال ساموسنگ کسب نماید. شهروندان عزیز باید بدانند که به هیچ عنوان نباید به تعمیرگاه های غیر مجاز اعتماد نمایند و این مورد دلایل مختلفی دارد و اصلی ترین دلیل آن گارانتی نکردن قطعات تعمیرشده و یا عیب یابی شده می باشد و در صورت خرابی مجدد آنها اصلا پاسخگو نمی باشند و اینگونه هزینه های شما برای تعمیر ساید بای ساید ساموسنگ چندین برابر می شود و برای رفع نگرانی های شما ما در مرکز خود یعنی برای تعمیرات لوازم خانگی 90 روز اقدام به گارانتی دستگاه های شما عزیزان می کنیم.

قصد تعمیر یخچال سامسونگ دارید؟

تعمیرکار یخچال سامسونگ

باید بدانید که ما در زمینه تعمیرات یخچال سامسونگ دارای تجربیات بسیار بالایی می باشیم و تا به امروز یعنی در سال 1398 توانسته ایم 12 سال در کنار شما عزیزان باشیم و اقدام به ارائه خدمات بسیار با کیفیتی کنیم. لازم است بدانید که ما در سال های 1394 تا به امروز جزو برترین نمایندگی های موجود بوده ایم و تا به حال سابقه همکاری نکردن با مشتریان پس از گزارش مشکل در کارنامه کاری خود نداشته ایم. ما توانسته ایم که با کمک تکنسین و تعمیرکاران بسیار با تجربه خود انبوهی از درخواست های شما عزیزان را در طول رو و در کم تر از 30 دقیقه انجام دهیم و کلیه نیرو های ما یعنی تعمیرکار یخچال ساموسنگ در این مرکز دارای بیش از 5 سال سابقه کاری می باشند و همچنین از مراکز انتظامی و سازمان فنی و حرفه ای کشور دارای کارنامه گذراندن دوره و پایان می باشند و در خدمت شما می باشند.

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در تهران

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

ما در نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ساموسنگ در تهران جزو تخصصی ترین مراکز می باشیم چراکه کلیه تجهیزاتی که مورد نیاز می باشد برای انجام کار بسیار بروز می باشند و تعمیرکار یخچال فریزر ساموسنگ در این مرکز دارای تجربه علمی و عملی بسیار مناسبی می باشند. بدون شک شماهم به دنبال انتخاب یک نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ می باشید پس کافیست تنها یکبار با مرکز آذین سرویس تماس بگیرید و از خدمات بسیار مناسب ما بهرمند شوید. ما توانسته ایم با گسترده تر کردن خدمات خود برند های دیگر را مانند تعمیر یخچال جنرال الکتریک را به خوبی انجام دهیم که البته در حال حاضر کلیه برند ها تحت پوشش این مرکز می باشد و با خیال راحت می توانید از این پس تعمیر یخچال فریزر ساموسنگ خود را به تکنسین فوق متخصص ما در استان تهران بسپارید و از قیمت های ما شگفت زده شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ

نوشته شده در : 10 اسفند 1397 توسط: ادمین

ما در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ می توانیم در سراسر تهران با قیمت های بسیار مناسب و مطابق با مصوبه اتحادیه در خدمت شما شهروندان تهران نشین باشیم و در حال حاضر توانسته ایم به صورت روزانه حدود 200 یخچال را تعمیر نماییم و ان هارا تحت گارانتی 90 روزه قرار دهیم.

چرا باید برای تعمیر یخچال سامسونگ به نمایندگی ما اعتماد کنید؟

نمایندگی آذین سرویس دارای سالها تجربه فنی و علمی می باشد و با داشتن شعبه های مرکزی در سراسر مناطق استان تهران پاسخگوی درخواست های شما عزیزان باشد و نکته ای که بسیار مهم می باشد این است که هر مرکز ما حدودا دارای پنج سال سابقه فعالیت در آدرس داده شده می باشد و این بابت امکان پیگیری حضوری شما عزیزان در صورت پیش آمدن مشکل باشد.

ما توانسته ایم در سال های اخیر با قدرت و توانمندی بیشتری رتبه یک را در بین حدود 500 مراکز موجود در تهران کسب نماییم و این مورد را به خاطر داشتن خدمات بر پایه رضایت مشتریان کسب کرده ایم و تاکنون حتی یک مورد نارضایتی را در کارنامه کاری خود نداشته ایم و این مورد همچنان توجه خواهد شد تا بتوانیم اعتبار خود را در بین شما عزیزان همیشه بالا نگه داریم.

داشتن ۱۴۰ تعمیرکار یخچال ساموسنگ در تهران

بابت برسی و عیب یابی یخچال سامسونگ خیالتان راحت باشد ما در کم ترین زمان ممکن معمولا حداکثر 30 دقیقه پس از تماس شما در محل شما حضور پیدا می کنیم و اقدام به برسی و در نهایت محاسبه قیمت و رفع مشکل می کنیم. ما به مشتریان خود که در طول سال با این مرکز کار می کنند تخفیف های ویژه ای را می دهیم و تا 40 درصد تخفیف برای مشتریان وفادار خود در نظر گرفته ایم و همچنین باید بدانید در صورتی که از این سایت با ما تماس بگیرید و نیاز به حضور تعمیرکار یخچال فریزر سامسونگ داشته باشید 20 درصد تخفیف به شما عزیزان می دهیم.

کلیه تعمیرکاران ما با داشتن حداقل 5 سال سابقه کار در این نمایندگی توانسته اند تجربیات بسیار بالایی را کسب نمایند و در حال حاضر با داشتن دانش فنی بسیار بالا و تجربه عملی مناسب در خدمت شما عزیزان به صورت شبانه روزی می باشند.

تخصصی ترین نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

شماهم به دنبال یک نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ که به صورت تخصصی فعالیت کند هستید؟ اصلا نگران نباشید ما با داشتن تکنسین کاملا حرفه ای به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشیم و طرح های تخفیفی بسیار متنوعی را برای رضایت شما عزیزان در کنار کیفیت بسیار بالای کار خود قرار داده ایم.

شما می توانید با شماره گیری تلفن 02177612939 به صورت تمام وقت با ما تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ و همچنین تعمیرات ان بهرمند شوید. در صورت داشتن سوال و یا مشاوره در زمینه خرید و فروش می توانید از نمایندگی یخچال سامسونگ به صورت رایگان تماس بگیرید تا کارشناسان ما کاملا راهنمایی های لازم را به شما دهند.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

قطعا تا این لحظه متوجه شده اید که ما برترین نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ می باشیم و در حال حاضر در زمینه ساید بای ساید نیز دارای تعمیرکار بسیار با تجربه و دوره دیده می باشیم که در چند دقیقه کاملا مشکلات ساید شما را متوجه می شود و اقدام به رفع عیب ان می کند. این مرکز برای تعمیرات ساید بای ساید از جدیدترین ابزار های موجود در کشور استفاده می کند.

عیب یابی یخچال سامسونگ

در مطلب پایین اقدام به برسی عیب های یخچال فریزر ساموسنگ می کنیم.

عیب یابی یخچال سامسونگ

چراغ های یخچال فریزر روشن نمی شود و یخچال کار نمی کند؟

  • آیا یخچال فریزر سامسونگ شما به برق متصل است ؟ این مورد را حتما چک نمایید.
  • حتما اقدام به چک کردن فیوز کنید که نپریده باشد و مشکل از آن باشد.
  • از جریان داشتن پریزر برق اطمینان پیدا کنید شاید که برق در جریان نباشد.
  • اقدام به برسی سیم یخچال کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.
  • درصورتی که سیم رابط دارید اقدام به حذف ان کنید و سپس چک کنید.
  • اقدام به برسی ولتاژ خروجی یخچال نمایید.

چراغ های یخچال فریزر روشن می باشد اما یخچال کار نمی کند؟

  • در وحله اول باید اقدام به چک کردن درجه حرارت کنید.
  • حتما یخچال را با دیوار به طول 8 سانتی متر فاصله دهید تا یخچال با بهتر شدن رفت و امد هوا به خوبی کار کند.
  • اقدام به خاموش کردن یخچال کنید و آن را از برق خارج کنید و پس از 2 ساعت ان را وصل نمایید در صورت کار کردن بدانید که به دلیل گرم شدن یخچال فریزر سامسونگ کار نمی کرده است.
  • دماسنج یخچال را کنترل نمایید و برسی کنید دمای آن چند می باشد.
  • اقدام به تست و برسی تایمر یخ زدایی کنید.
  • اقدام به تست موتور کمپرسور یخچالتان کنید.
  • اقدام به برسی فن اواپراتور که در پشت یخچال فریزر می باشد کنید.
  • رله کمپرسور در پایین ترین جای یخچال قرار دارد اقدام به برسی ان کنید.

چراغ های یخچال فریزر شما کار نمی کند؟

  • ابتدا به چک کردن سوئیچ آن کنید.
  • به احتمال زیاد با تعویض لامپ مشکل حل می شود.
  • اقدام به برسی اتصالات چراغ یخچال خود کنید.

یخچال فریزر به اندازه نمی تواند سرد کند؟

  • در مرحله اول اقدام به برسی تنظیمات دمایی کنید.
  • چک کنید که فاصله مناسبی برای یخچال شما برای خارج شدن و وارد شدن هوا وجود دارد تا کمپرسور را خنک کند.
  • دریچه ورودی یخچال را چ کنید که در مسیر ان چیزی قرار نداشته باشد و در ورود و خروج هوا مشکل ساز شود.
  • اقدام به برسی و تمیز کردن سیم پیچی کندانسور کنید.
  • گاهی مشکل از درب ها می باشد آن را چک کنید که هوا نمی تواند وارد یخچال شود.
  • اقدام به برسی دستگاه یخ زدایی کنید.
  • اقدام به برسی لوله تخلیه آب کنید.

یخچال فریزر سرمای زیادی دارد؟

  • اقدام به برسی و تنظیم دما کنید.
  • دماسنج ان را حتما چک کنید شاید به دلیل خرابی ان این اتفاق بی افتد.

در هنگام کار فریزر صدا می دهد؟

  • وقتی که فریزر در حالت یخ زدایی می باشد تولید کردن صدا امری طبیعی می باشد.
  • سطوح زیر یخچال باید صاف باشد پس این مورد را برسی نمایید.
  • مخزن تخلیه آب را چک کردن و از سالم بودن ان اطمینان فرمایید.
  • فن کندانسور را که برای خنک کردن سیم پیچ می باشد را چک نمایید.
  • فن اواپراتور را تست نمایید که به درستی در حال کار کردن می باشد.

درصورتی که سوالات شما عزیزان در زمینه عیب یابی یخچال سامسونگ می باشد و آن را در لیست سوالات ما ندیده اید می توانید برای مشاوره رایگان و راهنمایی اقدام به برقراری تماس با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ کنید و یا از قسمت نظرات سوالات خود را برای ما ارسال نمایید.

شماره تلفن های ما : 09122803982                      02177612939

تعمیر یخچال سامسونگ را به ما بسپارید

چرا باید به ما اعتماد نمایید و یخچال سامسونگ را به این تعمیرگاه مجاز در استان تهران بسپارید ؟ شاید برایتان جال باشد این مرکز با دارا بودن بیش از 10 سال فعالیت در مناطق تهران دارای تجربیات بسیار بالایی بوده و دارای کلیه مجوز های فعالیت می باشد! همچنین این نمایندگی یخچال سامسونگ اقدام به 3 ماه گارانتی دستگاه مورد نظر پس از انجام کار می کند.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. جعفری گفت:

    سلام وبسایت بسیار خوب و مناسبی را دارید موفق باشید.

  2. محمد گفت:

    با سلام و احترام ممنونم از شرکت آذین سرویس نمایندگی یخچال سامسونگ از مدیریت و تعمیرکاران خوبتان .امروز دستگاه یخچال ما خراب شد و همکاران شما حدود یک ساعت بعد از تماس ما به منزل ما اومدند و دستگاه را درست کردند و من راضی هستم ازتون

    1. ادمین گفت:

      سلام و درود خدمت شهروند گرامی و بسیار از انرژی مثبت شما ممنونیم ما اولین هدفمان رضایت شما عزیزان می باشد.

  3. نعمتی گفت:

    سلام امروز با تماس به نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ یکی از تعمیرکاران مجموعه آذین سرویس در محل ما حاضر شد و خداروشکر ترموستات عوض شد و در حال کار کردن هست. ممنونم از خدمات بسیار خوبی که دارید.

    1. ادمین گفت:

      با سلام ممنونیم از نظر بسیار انرژی بخش شما.


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)