×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

آموزش شارژ گاز کولر گازی R22 توسط دمای هوا محیط

12 دی 1397 توسط ادمین

شارژ گاز کولر گازی R22 توسط دمای هوا محیط یکی از چند روشی هست که می توان انجام داد و باید بدانید که اگر قصد انجام کار را با گیج مانوفیلد دارید و میخواهید کولر را شارژ گاز R22 کنید و از ابزار های کمکی دیگر مانند ترازو و آمپرمتر کلمپ نمی توانید کمک بگیرید ما برای شما اقدام به آماده سازی جدولی کرده ایم که  بر حسب دمای هوای پنل داخلی (اواپراتور) و  همچنین پنل بیرونی (کندانسور) بتوانید این کار را بدون مشکل انجام دهید.

شارژ گاز با دمای هوا

 

باید بدانید که این مورد توضیح داده شده یکی از راه های مناسب برای شارژ گاز کولر گازی در فصل سرما و زمستان می باشد.

مقدار شارژ گاز کولر گازی R22 به وسیله دمای هوا چقدر است؟

در وحله اول باید با استفاده از یک دماسنج دمای محیطی که  پنل در آن قرار دارد را دقیق اندازه گیری نمایید و بعد از انجام اینکار باید اقدام به اندازه گیری دمای محیطی پنل بیرونی که در آن جا نصب کرده اید کنید و پس از آن به جدول ما یک نگاه بی اندازید و دمای محیطی خود را پیدا کرده و اقدام به زدن شارژ گاز کولر گازی R22 به وسیله دمای هوا کنید! باید درنظر داشته باشید که عددی که رو به روی آن بوده و مشترک می باشد را در جایی می نویسیم چراکه همان عددی می باشد که باید با کمک آن اقدام به شارژ گاز کنیم.

مثال : ما دما را اندازه گیری کرده ایم و دمای داخلی 27 درجه بوده و در محیط بیرونی 29 درجه می باشد و دقیقا رو به روی ان را دنبال می کنیم و به عدد 60 رسیده ایم! این عدد به معنای 60 psi می باشد و باید به این مقدار کولر را شارژ گاز r22 کنیم.

شارژ گاز R22

شارژ گاز از طریق دمای هوا یکی از راه هایی می باشد که در زمستان و در نبود ابزار الات دیگر به کار می آید.

توجه : درصورتی که به درستی نتوانسته اید کار را پیش ببرید می توانید در ساعات 8 صبح الی 21 با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده نمایید و سوالات خود را در این باره بپرسید.

نکته : اگر نیازمند راهنمایی های بیشتر در رابطه با موضوع بالا هستید و یا می خواهید سوالی بپرسید نظرات خود را ارسال نمایید.

مطالب مفید :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)