×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

علت کم شدن مکش جاروبرقی

25 اسفند 1397 توسط ادمین

شماهم به مشکل و علت کم شدن مکش جاروبرقی مواجه شده اید؟ دیگر نگران نباشید چراکه ما با راهکار هایی که در ادامه به شما می گوییم تا حد زیادی کم شدن مکش جاروبرقی ال جی و سامسونگ و بوش را رفع کرده ایم و شما با برسی این مطلب می توانید اقدام به رفع مشکل کنید.

قطعا شماهم تبلیغات تلوزیون و یا اینترنتی را مشاهده کرده اید که اشاره به نداشتن مکش جاروبرقی می کنند و البته باید بدانید که جاروبرقی که مکش مناسبی را نداشته باشد عملا استفاده از آن نمی تواند به صورت کامل فرش را جارو بکشد.

علت کم شدن مکش جاروبرقی

درست است که تعمیر جاروبرقی هزینه ای نسبتا بسیار مناسب تری دارد و در تبلیغات دیده ایم که می گویند درصورت خراب شدن با تعمیر مجدد مشکل به وجود می آید اما ما در نمایندگی آذین سرویس 90 روز گارانتی خدمات به مشتریان خواهیم داد.

شما باید بدانید که درصورتی که از جاروبرقی به خوبی استفاده کنید هیچ وقت خراب نمی شود و حتی نیازی به خرید جاروبرقی ندارید و البته ما در این مطلب قصد داریم تا درباره درست نگهداری کردن از این دستگاه را توضیح دهیم و علت کم شدن مکش جاروبرقی را مورد بحث قرار دهیم.

درصورتی که در هرزمان مشاهده کردید که جاروبرقی کار می کند اما مکش مناسبی ندارد با برسی این 5 موردی که برایتان قرار می دهیم می توانید تا حد بسیار زیادی مشکل را حل نمایید و نیاز نیست به تعمیرکار تماس بگیرید.

رفع مشکل عدم مکش جاروبرقی

رفع مشکل عدم مکش جاروبرقی

در ادامه شما را با 5 دلیل آشنا می کنیم و راجب  رفع مشکل عدم مکش جاروبرقی صحبت خواهیم نمود پس حتما به 5 مورد زیر کاملا توجه نمایید :

چک کردن تنظیمات جاروبرقی

یکی از اصلی ترین موردی که باید در وحله اول به آن توجه نمایید همین مورد می باشد که در صورت تنظیم نبودن جاروبرقی اصلا مکش آن انقدر کم می شود که نمی تواند زمین را پاکسازی کند از زباله های ریزری که می توان توسط جاروبرقی آن را جارو کرد. پس در مرحله اول حتما توجه نمایید که آیا جاروبرقی و کیسه آن پر نشده است؟ درصورتی که کیسه پر شده باشد موتور و مکش آن بات ضعف بسیار شدیدی مواجه می شود و اگر این مورد درست بود باید ببینید که کلید تنظیم مکش جاروبرقی درست می باشد و بر روی زیاد است؟ البته در نظر داشته باشید که برای جا های صاف مانند سرامیک ها باید قدرت برروی زیاد باشد! در صورتی که این مورد هم مشکلی نداشت در ادامه با موضوع دوم ما برسی های دیگر را آغاز نمایید.

شاید کیسه پر است

درصورتی که مانند قبل جاروبرقی مکش ندارد باید آن را خاموش نمایید و به سمت چک کردن کیسه آن کنید چراکه یکی از علت هایی که باعث کم شدن مکش جاروبرقی می شود پر بودن کیسه زباله آن است که باید دقت داشته باشید که همیشه اقدام به خالی کردن کیسه کنید چراکه در صورت توجه نکردن شما و استفاده طولانی مدت در زمانی که جاروبرقی کیسه اش پر است باعث سوختن می شود و باید هزینه برای عویض کردن موتور آن نمایید. البته در برخی از مدل های جاروبرقی در هنگامی که کیسه پر می شود یا یک صدای صوت برای متوجه کردن شما از آن خارج می شود و یا یک چراغ بر روی آن گذاشته شده است که روشن می شود و علامت پر شدن کیسه را به شما می دهد.

مسدود شدن لوله خرطومی جاروبرقی

یکی دیگر از علت کم شدن مکش جاروبرقی ال جی و بوش دقیقا مشدود شدن لوله خرطومی می باشد که زباله های بزرگ توسط جارو مکش شده است و همان باعث شده است که در وسط آن زباله ها گیر کرده است و همین امر باعث شده که دیگر مکش آن کم شود و البته برای این که بتوانید لوله خرطومی برند ال جی و سامسونگ و بوش و… را باز کنید می توانید با دو روش این کار را انجام  دهید! در روش اول باید هر دو سر لوله را جدا کنید و اقدام به پیچاندن یک طرف آن کنید که اینکار باعث میشود زباله به سر دیگر آن حرکت کند و آن به راحتی توسط شما خارج شود! در روش دوم می توانید یک وسیله نازک و محکم را در دود کرده و زباله را به سمت خارج از لوله خرطومی هدایت کنید.

هوابندی نشدن جاروبرقی

در صورتی که جاروبرقی ال جی و سامسونگ یا بوش خود را چک کردید و اشکال از لوله خرطومی و یا کیسه زباله آن نبود باید بدانید که شاید مشکل از هوابندی نبودن جاروبرقی می باشد و برای رفع این مشکل باید با ساختار جاروبرقی آشنا شوید : از آنجایی که پیداست و اسم جاروبرقی هم دقیقا روش می باشد برای مکش باید محفظه ها کاملا بسته باشد و اتصالات بین خرطومی با جاروبرقی کاملا محکم باشد تا هوا وارد لوله نشود که درصورت سوراخ بودن لوله و یا جانرفتن ته لوله خطومی داخل جارو این اتفاق می افتد و قدرت جاروبرقی 50 درصد کم تر می شود! پس حتما اقدام به برسی اتصالات کنید و در صورت درست نشدن باید برای رفع مشکل و علت کم شدن مکش جاروبرقی سامسونگ در ادامه همراه ما باشید.

گرفتگی سر جاروبرقی

از علت های اصلی در کم شدن مکش جاروبرقی بوش و یا برند های دیگر گرفتگی سر جاروبرقی می باشد که با جمع شدن مو و یا کرک های فرش در دروس سر لوله خرطومی یا سر جارو باعث به وجود آمدن این مشکل می شود و برای حل این موضوع باید اقدام به تمیز کردن آن کنید و با همین مورد مشکل رفع می شود! تنها زمانی باید نگران هزینه ها باشید که موتور جاروبرقی سوخته باشد! چراکه هزینه های نسبتا بالایی دارد تا تعمیر شود اما ما با قیمت مناسب می توانیم این کار را برای شما عزیزان انجام دهیم پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

علت کم شدن مکش جاروبرقی ال جی، سامسونگ و بوش

علت کم شدن مکش جاروبرقی ال جی، سامسونگ و بوش

ما در این مطلب اقدام به برسی علت کم شدن مکش جاروبرقی ال جی و سامسونگ یا بوش کردیم که البته برای برند های دیگر هم باید مراحل بالا را طی نمایید و هیچ تفاوتی ندارد! همین حالا می توانید با ما تماس بگیرید و با شماره هایی که در پایین برایتان قرار می دهیم با یکی از کارشناسان ما در رابطه با مشکل خود مشاوره بگیرید.

درصورتی که نیازمند به راهنمایی و یا سوالی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارید می توانید از قسمت نظرات اقدام نمایید تا کارشناسان آذین سرویس چند دقیقه بعد پاسخ شما را ارسال نمایند.

شماره تلفن نمایندگی : 02177612939          09122803982



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)