×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

فن کویل

16 اردیبهشت 1398 توسط ادمین

آموزش تعمیر فن کویل : فن کویل چه کاری را برعهده دارد ؟ باید بدانید که این قطعه بسیار کاربردی دارای یک فن می باشد که هوا را می دمد و این قطعه برای تبادل حرارت و همچنین متناسب نگهداشتن میزان گرما کاربرد دارد. البته اگر بخواهیم به صورت دقیق به فن کویل بپردازیم می توان گفت با دمیدن هوای مناسب به داخل فضای اتاق و همچنین با داشتن لوله های مسی که درون آن آب بسیار سردی در حال چرخش می باشد باعث می شود که هوا داخل فضای مورد نظر کاملا خنک شود و دما به صورت متناسب کاهش یابد.

فن کویل

در زمستان در لوله های مسی با چرخش آب گرم باد فن گرم می شود و برای گرم کردن فضای داخلی مورد نظر بسیار مناسب است که البته در موتور خانه و پکیج این اب گرم تولید می شود و توانایی گرم کردن یک ساختمان را به صورت کامل نسبت به قدرت موتور خانه دارد.

همانطور که می دانید چیلر برای خنک کردن آب می باشد و این فن بنا به طراحی خاصی که دارد با استفاده از این اب خنک و تولید باد و برخورد هوا با لوله های مسی بسیار سرد باعث می شود که باد تولید شده خنک باشد و به صورت کامل یک محیط مشخص شده را خنک نماید.

تعمیر فن کویل با 20 % تخفیف در نمایندگی آذین سرویس

فن کویل چیست ؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد با استفاده از فن کویل می توان به صورت کامل فضای داخلی یک ساختمان را خنک کرد و البته باید بدانید که فن به تنهایی نمی تواند محیط را خنک نماید و حتما باید توسط چیلر آب خنک شود و در نهایت باد سرد و خنک تولید شود.

مزایا و معایب فن کویل چیست ؟

  1. قابل استفاده برای هر مکان بسته در ابعاد های مختلف
  2. داشتن تنوع در نوع انتخاب و تولید چندین نوع از آن
  3. برای استفاده نیاز به کانال کشی و هزینه های آن ندارد

این دستگاه دارای ابعاد های مختلفی و همچنین انواع مختلفی می باشد که نسبت به انها محل مورد نظر متفاوت می شود. به طور مثال در فن کویل سقفی توکار که در اکثر موارد در ساختمان ها و منازن مسکونی کاربرد دارد به صورت کاملا استاندارد و در زیر سقف کاذب قرار داده می شود. البته تنوع در آن بسیار زیاد می باشد به طور مثال فن کویل زمینی در یک مکان که قرار داده می شود و حتما باید در زمین قرار داده شود چراکه ان بسیار قدرتمند و سنگین تر می باشد.

انواع فن کویل

سقفی توکار

یکی از پر فروش ترین دستگاه ها مرتبط با فن کویل سقفی توکار می باشد و بیشتر در منازل و ساختمان ها کاربرد دارد و واقعا قدرت مناسبی را برای خنک کردن محیط خانه دارد. این نوع فن کویل سقفی دارای سادگی بسیار خوبی می باشد و همچنین در تولید صدا واقعا کاملا بهینه می باشد و به همین علت دارای محبوبیت در بین مردم شده است.

جاله بدانید که مکان قرار گیری دریچه های فن کویل سقفی توکار دقیقا مطابق با نظر خریدار آن می باشد و می تواند در هر جایی که مورد نظرش است دریچه را قرار دهد و فروشنده برای ساخت و در نهایت برای نصب اقدام نماید. با برسی های صورت گرفته این دستگاه بسیار به صرفه تر و خوش قیمت تر از دیگر نسخه های خود می باشد که در منازل مسکونی و همچنین ساختمان ها و اداره ها می تواند گذینه مناسبی بوده و قدرت آن 200 تا 1200 CFM می باشد.

فن کویل کانالی پرفشار یا کانالی

فن کویل کانالی بسیار قدرتمند می باشد و فشار استاتیک بسیار بالایی دارد و حدودا 100 pa توانایی تولید دارد و بیشترین کاربرد استفاده آن در مکان هایی می باشد که از فضای زیادی برخوردار باشند و بتوان اقدام به کانال کشی نمود و اقدام به نصب فن کویل کانالی کرد. البته باید بدانید که این نوع از دستگاه نیز درون سقف کاذب نصب می شوند و برای خنک کردن یک فضا نیاز به کانال کشی دارند.

تعمیر سردخانه به صورت شبانه روزی در استان تهران

جالب است بدانید که فن کویل های کانالی دارای فشار بسیار زیادی می باشند و خب از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشند و باید بدانید که این نوع از فن ها دارای صدای نسبتا زیادی می باشند چراکه توانایی تولید فشار باد زیادی هستند و ظرفیت این نوع از فن های کویل 800 تا 2200 CFM می باشد.

در نظر داشته باشید که در صورتی که نمی دانید باید برای ساختمان و یا محل کار خود از چه نوعی از این دستگاه استفاده نمایید حتما باید اقدام به تحقیقات کنید و البته باید بدانید که نمایندگی آذین سرویس این امکان را قرار داده است که بتوانید از قسمت نظرات اقدام به پرسیدن سوالات خود کنید و کم تر از چند دقیقه تیم پشتیبانی پاسخ شما را در نظرات بدهد.

این مرکز قصد دارد تا در ادامه در رابطه با فن ها بیشتر صحبت نماید و به صورت شبانه روزی به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهد و در صورت نیاز به خرید با قیمت های بسیار مناسب این دستگاه را در سراسر کشور برایتان ارسال نماید.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)