×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

قیمت برد جاروبرقی

10 شهریور 1398 توسط ادمین

آموزش تعمیر جاروبرقی : قیمت برد جاروبرقی در برندها و مدل های مختلف جاروبرقی متفاوت می باشد حتی در صورتی که جنس برد خوب و از نوع اورجینال باشد قطعا در مقایسه با نوع معمولی و درجه های پایین تر تفاوت هایی را مشاهده خواهید نمود، تفاوت های بسیار زیادی در این حوزه وجود دارد.

برد الکترونیکی جاروبرقی که کاربرده می شوند دارای کیفیت ها و دسته بندی های مختلفی است که می توانید از نوع هوشمند و تمام ایزوله آن در سیستم جاروبرقی خود استفاده نمایید برخی از مراکز جهت هرچه بهتر شدن کیفیت در خدمات خود این امکان را فراهم آورده اند که با داشتن یک پکیج مخصوص برای عایق صدا در جاروبرقی از بروز صدای بلند جلوگیری می نمایند.

قیمت برد جاروبرقی

وظیفه اصلی برد جاروبرقی همانند کاربرد آن در سایر وسایل الکترونیکی شامل هدایت و کنترل کردن مجموعه فعالیت هایی است که جاروبرقی باید انجام دهد در صورت خراب شدن و یا از کار افتادن این قطعه حیاتی تقریبا جاروبرقی شما دیگر هیچ کاری نخواهد کرد از این رو با وجود مدل های مختلف برد شما باید مناسب ترین نوع آن را انتخاب نمایید.

نیاز به تعمیر جاروبرقی دارید ؟ با قیمت مناسب در خدمت شما هستیم.

قیمت برد جاروبرقی در حال حاضر چیزی بین 35 تا 85 هزار تومان می باشد که بسته به نوع جاروبرقی شما ، برند و مدل ، بردجاروبرقی شما تعیین قیمت می شود، البته به یاد داشته باشید در برخی موارد امکان تعمیر این بردها نیز ممکن است اما به دلیل مناسب بودن قیمت بهتر است که برد جارو برقی خود را که دچار مشکل شده است تعویض نمایید و با قرار دادن یک نمونه نو و جدید از شرایط بهتر بهره مند شوید.

نیاز به برد الکترونیک جاروبرقی دارید ؟

دوستان عزیزم باید بدانید که نمایندگی آذین سرویس اقدام به ارائه قطعات مورد نیاز شما می کند و قیمت های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است و به طوری که در برخی از این قطعات حدود 30 درصد قیمت های ما نسبت به دیگر مراکز ارزان تر بوده و خب اگر به دنبال قیمت برد الکترونیک جاروبرقی هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

با شماره های ما تماس بگیرید و از قیمت لحظه ای این مرکز باخبر شوید : 2803982 0912 و یا 77612939 021

این مرکز به صورت مستقیم اقدام به تهیه برد جاروبرقی کرده و از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار می باشد چراکه سطح خدمات نمایندگی آذین سرویس بسیار گسترده می باشد و با سود کم نیز می تواند اقدام به ارائه خدمات خود به صورت شبانه روزی نماید.

قیمت برد جاروبرقی ال جی

قیمت برد جاروبرقی ال جی را از مراکز معتبر و رسمی که دارای تضمین صحت و سلامت کالا می باشند جویا شوید، نکته قابل توجه در خرید این محصول اورجینال بودن در جاروبرقی ال جی می باشد که باید از این موضوع اطمینان حاصل نمایید، در صورتی که برد شما نیاز به تعویض داشته باشد برای راه اندازی هر چه سریع تر جاروبرقی خود بایستی نسبت به تهیه برد جاروبرقی ال جی خود اقدام نمایید ، در این صورت مرکز ما یکی از معتبرترین مراکز مجاز دسترسی به قیمت برد جاروبرقی ال جی می باشد.

شما می توانید در صورت نیاز خود با مرکزما تماس بگیرید و با ذکر مدل جاروبرقی ال جی خود نسبت به مطلع شدن قیمت و دریافت آن اقدام نمایید البته کارشناسان ما به صورت دقیق شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

مشکل مکش جاروبرقی

مدل های مختلف این برند از جاروبرقی دارای قیمت های مختلف می باشد اما متوسط قیمت برد ال جی چیزی در حدود 60 هزار تومان می باشد که می توانید از مراکز مجار نسبت به تهیه آن اقدام نمایید بسیاری از تعمیرکارانی که به منزل شما برای تعمیر جاروبرقی شما حضو پیدا کرده اند پیشنهادهای خود را نسبت به تهیه این اقلام به شما می دهند اما بهتر است خود شما نیز از پیش اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید تا راحتتر و با خیالی آسوده نسبت به انجام این کار اقدام نمایید شما می توانید قیمت حدودی برد جاروبرقی خود را از مرکز ما و یا سایر مراجع معتبر جویا شوید تا در زمان تعویض دیگر دغدغه نگران بودن و ندانستن و شک داشتن در پرداخت هزینه به تعمیرکار را نداشته باشید.

قیمت برد جاروبرقی سامسونگ

قیمت برد جاروبرقی سامسونگ خود را می توانید تنها با یک تماس با مرکز ما مطلع شوید این برند از جاروبرقی با داشتن طول عمر بالای قطعات خود به خصوص برد خود بسیار کم دچار مشکل می وشد حتی در برخی موارد می توان بسیار  سریع آن را تعمیر نمود البته باید توجه داشته باشید که در تعمیر این قطعه یعنی بردالکترونیکی جاروبرقی تفاوت زیادی با تعویض آن نخواهد داشت و برای آسود خاطر بودن بهتر است که پس از بررسی و مشورت با تعمیرکار خود نسبت به تعویض آن اقدام نمایید .

قیمت برد جاروبرقی سامسونگ را نیز می توان چیزی در حدود 50الی 90 در نظر گرفت که البته این قیمت ها به شدت در حال نوسان می باشد و بایستی برای دریافت و مطلع شدن از قیمت دقیق با مرجع فروش این قطعات نماس بگیرید.

علت صدای زیاد جاروبرقی

قیمت برد الکترونیک جاروبرقی سامسونگ نیز همانند سایر برندها دارای کارایی و وظایف خود می باشد از این رو با داشتن اطلاعات دقیق در خصوص مشکلات احتمالی که باعث خراب  شدن و یا ازکار افتادن آن می شود ، دانستن مدل و کد جاروبرقی خود نوع برد جاروبرقی سامسونگ خود و همچنین قیمت حدودی آن داشته باشید در این صورت می توانید با خیالی آسوده تر نسبت به خرید آن اقدام نمایید. در زمان خرید این محصول حتما به یاد داشت باشید که جنس اصلی و با ضمانت را خریدای نمایید چرا که ممکن است بلافاصله بعد از نصب مشکلی از فبیل نیم سوز شدن یا تمام سوز شدن اتفاق بیفتد که البته همه این عوامل بستگی به تعمیرکارشما خواهد داشت.

اگر میخواهید تا با یک مرکز فوق تخصصی با داشتن یک فروشگاه خرید و فروش برد های اصلی جاروبرقی اغلب برند ها همکاری نمایید می توانید تنها یکبار با آذین سرویس همکاری نمایید تا از حسن نیت و کیفیت قطعات و همچنین قیمت های بسیار مناسب این مجموعه آگاه شوید و مشتری دائم این فروشگاه آنلاین شوید.

البته می توانید ابتدا اقدام به دریافت برد مورد نظر برند خود کنید و پس از برسی و صحت سلامت برد و همچنین اطمینان از اصلی بودن و با کیفیت بودن قطعه اقدام به تسویه حساب نمایید! البته باید توجه داشته باشید که ظرف یکساعت پس از تحویل هزینه می بایست واریز شود.

با بیشتر شدن تحریم ها و تنگ تر شدن راه های واردات بیشتر قطعاتی که در بازار موجود شد قطعات بی کیفیت چینی بود و ما با تلاش های شبانه روزی توانستیم اقدام به واردات قطعات نماییم که البته این کار در چند سال گذشته صورت گرفته است و باید بداتنید که در سال 1398 هیچ برد جاروبرقی در داخل کشور وارد نشده است.

مطالبی که شاید برایتان مفید باشد :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)