×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

قیمت کمپرسور یخچال

13 اردیبهشت 1398 توسط ادمین

قیمت کمپرسور یخچال فریزر

همانطور که می دانید در بازار امروز به هیچ عنوان قیمت ها دارای ثبات نمی باشند و هر لحظه درحال افزایش و یا کاهش می باشند و قطعا در صورتی که نتوان اقدام به تعمیر کمپرسور یخچال کرد باید ابتدا برسی کرد که قیمت کمپرسور یخچال چقدر می باشد و در نهایت پس از پیدا کردن یک کمپرسور اصلی اقدام به خرید کرد.

ما با برسی سایت های زیادی متوجه شده ایم که هر مرکزی دارای یک قیمت متفاوت می باشد و حتی این قیمت ها تا ۵۰۰ هزار تومان کم و زیاد می شوند و مشتری نمی داند کدام یک از کمپرسور ها اصلی می باشند و کدامیک از آن فرعی است! حتما این مقاله را در صورتی که قصد خرید کمپرسور یخچال فریزر را دارید تا آخر بخوانید.

در برخی موارد که حداقل روزی یکبار برای ما اتفاق می افتد پس از برسی کمپرسور متوجه می شویم بهتر است به جای تعمیر اقدام به تعویض ان کرد چراکه ارزش ندارد که مشتری برای تعمیرات آن هزینه کند و مناسب این است که به فکر خرید موتور یخچال باشد و با اطلاع دادن این موضوع اغلب مشتریان به فکر قیمت کمپرسور یخچال فریزر فرو می روند و نمی دانند کدامیک به صرفه تر می باشد.

مطالب پیشنهادی : قیمت کمپرسور کولر گازی

ما در این مطلب قصد داریم که به صورت روزانه آخرین قیمت های موجود در بازار را به شما ارائه دهیم و حتی آن را برای شما تهیه و درب منزلتان همراه با یک تعمیرکار بفرستیم تا کارتان به خوبی و طبق استاندارد ها انجام شود.

به دنبال قیمت کمپرسور یخچال فریزر هستید؟

قطعا پس از برسی و فهمیدن یک کمپرسور مناسب و با کیفیت نوبت این می باشد که بفهمیم قیمت آن چقدر است و ما با برسی های انجام شده در اینترنت متوجه شدیم که سایت ها قیمت کمپرسور یخچال فریزر را بین ۱ ملیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۲ ملیون تومان قرار داده اند و اصلا ثبات خواصی را ندارند و مشخص نیست که چند درصد دارند از فروش این دستگاه سود می کنند.

درصپرتی که تمایل داشته باشید ما در نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران اقدام به تهیه این کمپرسور می کنیم و کیفیت و اصالت آن را تضمین می کنیم و ۱ سال گارانتی به شما عزیزان می دهیم تا درصورت هرگونه مشکل به صورت رایگان اقدام به رفع ایرادات احتمالی کنیم و هزینه ای بابت آن نپردازید.

این مرکز به عنوان یک مرجع باسابقه در تهران فعالیت می کند و نام برند آذین سرویس به گوش اغلب تهرانی نشین ها نامی آشنا می باشد چراکه با داشتن خدمات گسترده در سراسر تهران اقدامات ویژه ای را برای مشتریان خود با هدف رضایتمندی آنها اتخاذ کرده ایم و در حال حاضر جزو برترین مرکز برای خرید کمپرسرور یخچال فریزر می باشیم.

خرید کمپرسرور یخچال فریزر خانگی

خرید کمپرسرور یخچال فریزر

اگر قصد خرید کمپرسور یخچال فریزر را دارید می تواند با کمک کارشناسان آذین سرویس این کار را با خیال راحت انجام دهید! چراکه این مرکز با برسی های دقیقی که انجام می دهد یک کمپرسور بسیار با کیفیت را برای شما تهیه خواهد کرد و برای اثبات این موضوع ۱ سال گارانتی رایگان برای محصولاتی که می فروشد اختصاص می دهد.

در حال حاضر با قیمت های نابسامان بازار و مشخص نبودن قیمت ها ما به شما تضمین می دهیم که با اقدامات انجام شده کمترین قیمت کمپرسور یخچال فریزر خانگی را در بین دیگر مراکز داشته باشیم و حتی شما می توانید در این باره با تماس با مراکز دیگر تحقیق نمایید.

راهنمای خرید یخچال فریزر

درصورتی که نیاز به مشاوره در زمینه خرید کمپرسور یخچال دارید می توانید با شماره ۷۷۶۱۲۹۳۹ تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما به صورت رایگان توضیحات کاملی را به شما عزیزان ارائه نمایند تا انتخاب خوبی را داشته باشید و سالهای سال به فکر تعمیر و خرید کمپرسور یخچال فریزر نروید.

در حال حاضر قیمت کمپرسور بین ۱ ملیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۲ ملیون تومان می باشد اما ما در این مرکز قطعا قیمت پایین تری را برای شما عزیزان مد نظر داریم ! پس همین حالا با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۱۲۹۳۹             ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲

هزینه تعویض موتور یخچال

در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه خرید موتور یخچال فریزر ویا نیاز به استعلام قیمت ما با شماره تلفن هایی که در بالا برای شما قرار داده ایم به صورت شبانه روزی پاسخگو خواهیم بود و به هرگونه سوال شما در زمینه نصب نیز پاسخ خواهیم داد.

در صورتی که می خواهید بدانید که ایا واقعا موتور یخچال خراب شده است و اصلا هزینه تعمیر آن چقدر است باید حتما با ما تماس بگیرید تا یک تعمیرکار یخچال در محل شما اعزام نماییم تا بتوانیم به صورت دقیق عیب را پیدا کرده و نسبت به وضعیت آن اقدام به رفع ایرادات احتمالی یخچال نماییم.

باید بدانید که که در بازار موتور یخچال بسیار تنوع کیفیت دارد و حتما باید بدانید که قیمت ها نیز نزدیک به هم می باشند و نباید به هیچ عنوان در صورتی که نمی توانید تشخیص دهید چه موتوری با کیفیت است شاید متضرر شوید چراکه تشخیص کیفیت بسیار سخت می باشد.

مطالب پیشنهادی ما :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)