×

ثبت درخواست تعمیر فوری

نصب کولر گازی در تهران

مرکز تخصصی نصب کولر گازی در تهران

اگر شما هم قصد نصب کولر گازی خود را دارید و به دنبال یک مرکز معتبر در این زمینه می باشید! آذین سرویس با بیش از 11 سال سابقه و دارا بودن بیش از 50 نصاب در سراسر تهران به صورت شبانه روزی و در کم ترین زمان ممکن در خدمت شماست.

درخواست نصب کولر گازی به صورت آنلاین

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

نصب کولر گازی و اسپلیت، قیمت مناسب

نصب کولر گازی در تهران با قیمت مناسب

نمایندگی نصب کولر گازی در تهران دارای بیش از 50 نیروی فوق تخصصی و با تجربه بوده و کلیه نصاب های این مرکز دارای مجوز های لازم از مراکز فنی و حرفه ای و همچنین مراکز انتظامی می باشند. در این مرکز نصاب کولر گازی پس از برقراری تماس مشتریان و هماهنگی های لازم بلافاصله در محل حضور به عمل می آورد.

محل مناسب برای نصب کولر گازی

مرکز تخصصی نصب کولر گازی در تهران

اگر شما هم به دنبال نکات بسیار مهم در رابطه با محل نصب کولر اسپلیت خود هستید با ما همراه شوید! در هنگام انتخاب محل نصب اسپلیت توجه داشته باشید که در زیر آن شوفاژ و یا بخاری وجود نداشته باشد و همچنین بهتر است تا اسپیلت در جایی که رطوبت وجود دارد قرارداده نشود. محل مناسب برای نصب کولر گازی نیاز به رعایت نکاتی است و حتما توجه داشته باشید طوری محل مورد نظر را انتخاب نمایید که در صورت خراب شدن کولر بتوانید پنل داخلی آن را تعویض و یا تعمیر نمایید که البته نصاب کولر گازی این نکات بسیار مهم را برسی می نماید و در صورت وجود مشکل پیشنهاد تعویض جا به شما می دهد.

ابزار نصب کولر گازی

ابزار نصب کولر گازی

ابزار هایی که کلیه نصاب های ما همراه خود دارند چیست؟ لوله بر مسی، پرچ کن یا لاله کن، منیفولد سرویس (گیج فشار)، مولتی متر، پمپ وکیوم، ترمومتر، مانومتر، دستگاه فنر خم کن لوله مسی از مواردی است که بسیار مهم بوده و کلیه نصاب های این مرکز در سراسر تهران جدید ترین ابزار ها را همراه خود دارا بوده و کلیه عوامل استاندارد را رعایت و سپس برای نصب اقدام می نمایند. در نظر داشته باشید که کلیه وسایل لازم و یا ابزار نصب کولر گازی در صورت نیاز شما عزیزان در این مرکز و در فروشگاه اذین سرویس برای فروش موجود می باشد که کلیه این ابزار ها استاندارد بوده و قیمت آن بسیار مناسب می باشد.

هزینه نصب کولر گازی اسپلیت

هزینه نصب کولر گازی اسپلیت

در سال 97 هزینه نصب کولر گازی در این مرکز افزایش نداشته و ما قیمت های خود را نسبت به اوضاع اقتصادی شهروندان عزیز در تهران پایین نگه داشته ایم تا بتوانیم استقبال بیشتری را از سمت شهروندان تهرانی داشته باشیم. بدون شک نصاب کولر اسپیلت باید یک فرد بسیار توانمند و متخصص باشد اما چرا؟ یک نصاب اسپیلت باید بتواند موارد بسیار زیادی را مورد برسی قرار دهد و طبق استاندارد های جهانی کولر را در بهترین جای ممکن نصب نماید تا کولر هم سرمای خوبی را در فضای مورد نظر پخش کند و هم بتوانیم موارد دیگر مانند تعمیرات و همچنین باز کردن پنل اسپیلت را در نظر داشته باشیم.

نصاب کولر گازی در تهران و کرج

نصاب کولر گازی در تهران

ما به عنوان یک مرکز معتبر و دارای مجوز در زمینه خدمات نصب کولر اسپلیت حدودا ۱۱ سال قبل اولین شعبه مرکزی خود را در مرکز استان یعنی میدان انقلاب تاسیس کردیم و با گذشت زمان با جذب نیرو و گسترش کسب و کار خود در کلیه مناطق و محله ها با استخدام نصاب کولر گازی در تهران شروع به زدن شعبه های فعالی و دوره دیده و همچنین جذب افراد با سابقه کردیم و در حال حاضر آذین سرویس به عنوان بهترین مرکز خدمات نصب و با داشتن رتبه یک در بین دیگر مراکز آماده است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان با قیمت بسیار مناسب و تخفیف های دوره ای بدهد.

نوشته شده در : 24 بهمن 1397 توسط: ادمین

راهنمای نصب کولر گازی اسپلیت

نصب کولر گازی را از یک متخصص حرفه ای بخواهید! آذین سرویس یک مرکز کاملا تخصصی به صورت شبانه روزی در خدمت شماست.

نصب کولر گازی

راهنمای کامل در رابطه با نصب کولر گازی و کمپرسور آن در چندین بخش برای شما عزیزان آماده شده است.

  • باید در نظر داشت که محل مورد نظر برای نصب یونیت خارجی حتما طوری انتخاب شود که هوای خروجی دستگاه و صدای تولیدی آن در هنگام کار برای همسایه ها هیچ مزاحمتی ایجاد نکند.
  • کمپرسور و یا موتور کولر گازی باید در جایی نصب شود که موتور به راحتی بتواند هوای مورد نظر را مکش کند و حتما این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید تا از اورلد شدن کمپرسور جلوگیری کنید.
  • دستگاه باید در محلی نصب شود که براحتی هوای مورد نیاز توسط آن دمیده شود. در صورت عدم رعایت این نکته هوای رفت کندانسور، مجدد برگشت می شود و باعث می گردد کمپرسور اورلد کند.
  • حتما توجه داشته باشید که ورودی و همچنین خروجی موتور نباید پوشانده شده باشد و رعایت نکردن اینکار باعث فشار به کولر و در نهایت بروز خرابی می شود.
  • محلی را برای نصب کولر گازی باید انتخاب کنید که بسیار محکم است و توان تحمل دستگاه را داشته باشد.
  • به خطر نشت گاز های قابل اشتعال توجه داشته باشید و کولر را در نزدیک آن نصب نکنید.
  • در صورتی که قصد نصب دستگاه کمپرسور در بالکن و یا در کنار پنجره دارید حتما توجه داشته باشید که طوری پیچ و مهره را ببندید که بعد از روشن شدن کولر لرزشی ایجاد نشود.
  • یونیت خارجی طبق استاندارد های جهانی نباید در معرض مستقیم نور آفتاب باشد چراکه فشار زیادی را متحمل خواهد شد.
  • در صورتی که دستگاه زیر افتاب باشد سرمای تولید شده توسط کولر کم خواهد شد و باید حتما یک سایه بان برای آن درست کرد.
  • اگر کلیه محل مورد نظر شما افتاب گیر بود حتما از سایه بان برای ان استفاده نمایید تا از مشکلات سرمایشی در امان بمانید.
  • توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب محل نصب اسپلیت به سرویس و تعمیرات آن در اینده فکر کنید تا دسترسی اسان باشد.
  • درصورتی که قصد دارید چندین دستگاه را کنار هم استفاده نمایید حتما آن ها از یکدیگر 80 سانت فاصله داشته باشند تا هوای خارج شده از دستگاه دیگر را به داخل نکشند.
  • محل مورد نظر برای نصب موتور کولر گازی باید به دور از کثیفی باشد و در گرما و همچنین جای چرب نصب نشود.

مطالب مفید دیگر : تعمیر کولر گازی

نصب یونیت داخلی

در هنگانم نصب یونیت داخلی کولر گازی نیز باید نکات بسیار زیادی را رعایت نمایید و ما این نکته های بسیار مهم را برای شما عزیزان بیان می کنیم :

  • یونیت داخلی نباید در مجاورت گرما و بالای گاز و یا بخاری و شوفاژ قرار داد چراکه توان خود را از دست داده و بازدهی بسیار کم می شود.
  • یونیت باید در محلی نصب شود که پرتاب باد آن در وسط اتاق باشد و بتواند هوا را در جریان بی اندازد.
  • بهتر است یونیت در زمان های از قبل مقرر شده نصب نمایید.
  • قبل از انجام مراحل نصب و قرار دادن صفحه پشت یونیت به جنس دیوار و مقاوت ان توجه داشته باشید و ان را اندازه گیری نمایید.
  • اگر دیوار ها از اجر های آماده باشد و یا گچ و خاک نخورده باشد و تنها با گچ آن را محکم کرده اند از رول پلاک های بزرگ الستفاده نکنید.
  • باید در نظر داشته باشید که استفاده از سفال های پیش ساخته محل مناسبی برای نصب نمی باشند چراکه ناگهانی شکسته می شوند و باید مراقب باشید.
  • قبل از انجام کاری ابتدا صفحه را بر روی دیوار قرار دهید و به صورت دقیق علامت گذاری کرده و سپس اقدام به سوراخ کردن دیوار نمایید.
  • از گرد بر مخصوص برای سوراخ کردن دیوار برای رد کردن لوله ها استفاده نمایید.
  • در هنگام نصب یونیت کولر گازی توجه داشته باشید که دیزاین کلی منزل و یا محل کار بر هم نریزد.
  • لوله های به کار گذاشته شده را حتما بعد از نصب مورد برسی قرار دهید تا نشتی نداشته باشد.
  • محل نصب باید بسیار مقاوم باشد تا بتواند وزن یونیت را تحمل کند و مشکلی به وجود نیاورد.

مطالب مفید دیگر : سرویس کولر گازی

چند نکته درباره لوله کشی مبرد

  • حتما باید لوله ها خشک و بدون رطوبت باشد.
  • به هیچ عنوان نباید هوا وارد لوله مبرد شود و در صورتی که اینگونه باشد باعث صدمه زدن به دستگاه کمپرسور و خرابی قطعات ان می شود.
  • داخل لوله های مبرد باید بسیار تمیز باشد و اگر اینگونه نباشد به مرور زمان باعث گرفتگی و در نهایت باعث خرابی می شود.
  • اتصالات مانند اتصال های پیچی باید بسیار محکم باشد چراکه بیشترین نشتی ها از اتصالات پیچی می باشد.

هزینه نصب کولر گازی

در برخی موارد هزینه نصب کولر گازی در این مرکز با 30 درصد تخفیف به خاطر مناسب ها انجام می گیرد. شارژ گاز کولر گازی به صورت جداگانه برای مشتری محاسبه می شود تا گاز کولر بصورت کامل پر شود. در برخی موارد نصاب مسئولیت کلیه کار های نصب را بر عهده دارد که هزینه های نگهدارنده ها در پشت بام و یا نزدیک پنجره جداگانه محاسبه می شود. در یکی دیگر از موارد امکان دارد وقتی نصاب برای نصب کولر گازی اقدام می کند مشاهده می کند که لوله بیشتری نیاز است تا بتواند کار های نصب را انجام دهد و این لوله های اضافی خود هزینه های جدایی را برای مشتری در بر دارد. در مواردی دیگر در هنگام نصب یونیت به سیم کشی بیشتری نیاز دارد و نصاب باید به آن سیم اضافه نماید و این مورد نیز باعث هزینه بوده و هزینه سیم کشی نیز به کل هزینه ها اضافه خواهد شد.

در نظر داشته باشید که نصب کولر گازی نیاز به تخصص دارد و برای انجام کار به هر مرکزی اعتماد نکنید و حتما سابقه کاری مرکز را در نظر بگیرید و نسبت به فنی کاران آن تحقیق نمایید! ما با بیش از ده سال سابقه در خدمت شما عزیزان می باشیم.

دستمزد نصب کولر گازی چقدر است؟

قطعا نصب کولر گازی نیاز به دانش بسیار بالایی دارد اما چرا؟ همانطور که مشخص می باشد امروزه و حتی در چندین سال گذشته لوله کشی کولر گازی در داخل گچ ها قرار داده می شود و درصورتی که کوچک ترین نقشی وجود داشته باشد گچ ها با رطوبتی که به آن وارد می شود به رنگ زرد تغییر می کند و شما برای جلوگیری از گسترش آن و رطوبت ناشی از نشتی لوله کشی کولر گازی مجبور به کندن و هزینه های بسیار زیادی می شوید.

نصاب کولر گازی باید با تجربه بسیار بالای خود بتواند کلیه کار های ساختمان که مربوط به نصب اسپیلت می باشد طبق استاندارد های موجود انجام دهد و ما در این مورد دارای تجربیات بسیار بالایی می باشیم و شما عزیزان می توانید با تماس با مرکز و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کار خود را به ما بسپارید.

می توانید برای نصب اسپیلت در تهران با شماره 09122803982 در زمینه پروژه خود با کارشناسان ما صحبت نمایید.

نمایندگی نصب کولر گازی

نصاب کولر گازی در تهران که در این مرکز در حال فعالیت می باشد دارای مجوز فعالیت می باشد و همچنین از مراکز انتظامی نیز تاییدیه همرا خود برای فعالیت دارد. ما به عنوان برترین نمایندگی نصب کولر گازی در تهران در حال حاضر تنوع بسیار زیادی برای قیمت های خود گذاشته اینم و در برخی از ماه های سال تا 40 درصد مخصوصا در شروع فصل گرما تخفیف قرار می دهیم.

به دنبال افزایش درخواست ها و همچنین اطمینان بیشتر مشتریان به نمایندگی آذین سرویس به دلیل شناخته شدن بیشتر این برند توسط شهروندان بنا داریم تا کسانی که از طرق سایت با مرکز تماس میگیرند 20 درصد تخفیف در نظر بگیریم و همچنان رضایت مشتریان را برای خود نگه داریم.

در شرایط کنونی و به دلیل اوضاع اقتصادی شهروندان عزیز طرح های گوناگونی را برای تخفیف دارا می باشیم و حتی می توانید قیمت های ما را با دیگر مراکز مقایسه کنید و متوجه قیمت های بسیار مناسب نمایندگی نصب کولر گازی شوید.

چرا باید به نمایندگی نصب کولر گازی ما اعتماد کرد؟

ابتدا می خواهیم به دو مطلب بسیار مهم اشاره ای داشته باشیم.

نصاب کولر گازی مبتدی

این دسته از نصاب کولر گازی در تهران که تعداد بسیار زیادی هم می باشند در اصل اگر بخواهیم به صورت دقیق به استاندارد های نصب توجه داشته باشیم عملا نمی توانند کار را به خوبی انجام دهند و اگر شما هم تجربه روبه رو شدن با این نصاب ها را داشته باشید متوجه این موضوع می شوید و ما توصیه می کنیم به هیچ عنوان به خاطر این موضوع مهم به هر مرکزی برای نصب اسپیلت اعتماد نکنید.

نصاب کولر گازی حرفه ای

معمولا این دسته از نصاب اسپیلت حداقل دارای 5 سال سابقه کار در زمینه نصب می باشند و از تجربیات بسیار خوبی برخوردار می باشند و همچنین می توانند به صورت علمی و تجربی کاملا شما را همراهی کنند و بدون مشکل کار را به پایان برسانند. اما باید بدانید که مرحله نصب بسیار مهم می باشد و درصورتی که یک فرد با تجربه این کار را انجام ندهد احتمال دارد ضرر نسبتا بالایی کنید و باید بدانید ما در این نمایندگی در استان تهران فعالیت داریم کلیه نصاب های کولر گازی ما حداقل 5 سال سابقه کار دارند و همچنین خدمات خود را گارانتی می نماییم تا با خیال راحت درصورت به وجود آمدن مشکل با ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان اقدام به برسی و رفع مشکل کنیم.

شما عزیزان می توانید برای نصب کولر گازی در تهران به صورت شبانه روزی با مرکز آذین سرویس تماس بگیرید و از خدمات بسیار متنوع و با کیفیت این مرکز استفاده نماید و از تخفیف های ویژه برخوردار شوید.

برای تماس می توانید همین الان اقدام به شماره گیری شماره 77612939 021 کنید و با مشاورین ما به صورت رایگان صحبت نمایید و سوالات خود را بپرسید.

فیلم آموزش نصب کولر گازی

ما در ادامه اقدام به قرار دادن یک ویدئو آموزشی کرده ایم که به صورت کامل فیلم آموزش نصب کولر گازی را توضیح داده و البته می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به مشاوره با شماره های این مرکز تماس بگیرید و اقدام به پرسش در زمینه فیلم نصب وراه اندازی کولر گازی که قرار داده ایم کنید.

لطفا توجه داشته باشید که شما می توانید از این پس درصورتی که نتوانستید با آموزش تصویری نصب کولر گازی کار را انجام دهید با قیمت بسیار مناسب در سراسر تهران با تماس با مرکز آذین سرویس درخواست نصاب کولرگازی کنید تا با با اعزام یک کارشناس متخصص و با قیمت مناسب کار را برایتان انجام دهیم.

پاسخ به سوالات در زمینه آموزش نصب کولر گازی

ما با داشتن کارشناسان فنی و پشتیبانی بسیار مناسب و با تصمیمات صورت گرفته هرگونه سوالات شمارا حتی به صورت تلفنی پاسخ خواهیم داد و بابت آن هرچند دقیقه ای که به طول انجامد هزینه ای را دریافت نخواهیم کرد.

همانطور که مشخص می باشد با مشاهده آموزش نصب کولر گازی در صورتی که تجربه قبلی و پیش زمینه نداشته باشید سوالات بسیار زیادی برای انجام کار به وجود می آید و باید به تک تک آنها راهنمایی شوید و این را هم در نظر بگیرید که در صورت اشتباه کنید برای نصب و راه اندازی کولر گازی حتی می تواند ضرر مالی به شما وارد کند پس حتما درصورتی که می خواهید این کار را انجام دهیم فیلم آموزش نصب کولر گازی را حتما مشاهده نمایید و در نهایت کار را به پایان رسانید.

محدودیت های نصب کولر گازی

ما در این مطلب به شما عزیزان توصیه های بسیار مفیدی را کرده ایم و می خواهیم دقیقا کلیه نکات گفته شده را جدی بگیرید و برای ثبت درخواست خود نسبت به نکات گفته شده اقدام به اعتماد  و در نهایت ثبت درخواست خود نمایید چراکه مرحله نصب اسپلیت بسیار بسیار کاری حساس و دشوار بوده و در صورت درست انجام نشدن تبعات خوبی همراه خود ندارد.

باید بدانید که با برسی های علمی و با کمک نصاب مجاز کولرگازی باید بهترین محل برای نصب کولر گازی انتخاب نمایید چراکه کمپرسور و یا موتور نیازمند یکسری شرایط بوده و باید هوا به اندازه کافی در مکان نصب شده در جریان باشد و به راحتی همه این موارد بتواند بهترین بازدهی را برای خنک بودن منزل یا محل کار شما فراهم کند.

حتما در انتخاب نصاب دقت لازم را انجام دهید تا بتوانید در آینده با خیال راحت به استفاده از کولر خود بپردازیت و مشکلاتی از قبیل نشتی در داخل کار نداشته باشید که باعث زرد شدن رنگ گچ می شود و زیبایی منزل را دگرگون می کند که هزینه های سنگینی برای رفع عیب برای شما خواهد داشت که ما برای رفع نگرانی های شما 6 ماه گارانتی به شما عزیزان و دستگاه تهویه مطبوع شما می دهیم.

شماره تلفن های مرکز آذین سرویس : 02177612939 و 09122803982 می باشد.

مطالب پیشنهادی :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. saara گفت:

    سایت شما عالی هستش
    امیدوارم موفق باشید

  2. عظیمی گفت:

    با سلام خواستم از این طریق تقدیروتشکر کرده باشم ازمسولین وهمکاران خوبتون خصوصا از اقای عسگری و تکنسین شرکت اقای قره خان امیدوارم موفق در تمام امور زندگی باشید

    1. ادمین گفت:

      باسلام و تشکر از توجه و حسن انتخاب شما

  3. حقی گفت:

    سلام در همه محله های تهران فعالیت می کنی؟ قیمت ها چه صورتی هست ؟ چراکه ما در شرکت حدود 20 کولر داریم که میخوایم نصب کنیم.

    1. ادمین گفت:

      سلام بله نمایندگی آذین سرویس با داشتن شعبه در همه مناطق تهران در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد و برای قیمت نصب کولر گازی چون تعداد کولر ها زیاد می باشد تخفیف بسیار خوبی خواهید گرفت.

  4. قدسی گفت:

    سلام با درخواست ما یک نصاب کولر گازی در تهران و در محل ما اومد که بسیار با اخلاق و حرفه ای بود. خواستم تشکر کنم بابت قیمت های خوبتون و پیگیری های مناسبی که داشتید.

    1. ادمین گفت:

      سلام بسیار ممنونیم انشالله در اینده با خدمات گسترده تر در خدمت شما عزیزان هستیم.


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)