×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

بررسی علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی و پرتاب دوده از کولر گازی

3 بهمن 1397 توسط

دلایل کم شدن پرتاب باد کولر گازی : کم شدن پرتاب باد کولر گازی چه علت هایی می تواند داشته باشد و چگونه می توان علت پرتاب دوده را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام نمود.

کم شدن باد کولر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که باید در جهت شناسایی و رفع آن اقدام نمود تا بازدهی کولر به حد قابل ملاحظه ای افزایش یابد. اما قبل از این امر باید بدانیم که عملکر کولر گازی چگونه است؟

کولر گازی از طریق سیستم کاری خود، هوای محیط را روی کویل های خود می گذارد تا با سیکل سرمایی تولیدی هوای محیط را خنک کند.

کولر گازی تا زمانی که هوای محیط را به صورت یکدست خنک کند مدام آن را به گردش در می آورد تا بتواند به سرمای مطلوب محیط برسد.

در طول روند کار کولر، ممکن است باد کولر کم شود یا دوده از آن پرتاب شود که باید در این حالت نسبت به حل مشکل اقدام نمود و راهکارهای ویژه ای را ارائه نمود تا بتوان عملکرد آن را ارتقاء داد.

کم شدن پرتاب باد کولر گازی

دلایل کم شدن پرتاب باد کولر گازی

از آنجا که پرتاب باد کولر گازی دلایل مختلفی دارد، سرویس بهنگام می تواند از بسیاری از خرابی های احتمالی جلوگیری به عمل آورد و از کم شدن پرتاب باد کولر گازی یا پرتاب آب جلوگیری کند.

برای رفع پرتاب باد کولر گازی می توانید از طریق دسترسی به فن کولر، قاب رویی را باز کنید و از طریق یک برس کوچک شروع به تمیز کردن فن کولر کنید. دقت داشته باشید که در این حالت دستگاه متصل به برق نباشد و احتمال برق گرفتگی یا اتصال به وجود نیاید.

اگر در هنگام تمیز کردن فن کولر به پرده های آن آسیب وارد شود، فن از حالات تعادل خارج می شود و باعث می شود که هنگام کار کردن صداهای ناهنجار تولید کند.

پرتاب باد کولر گازی

 دلایل پرتاب دوده از کولر گازی

دلایل پرتاب دوده از کولر گازی از دلایلی که ممکن است باعث کم شدن باد کولر شود، تجمع گرد و خاک و گرفته شدن فن کولر می باشد که اگر از طریق سرویس کار نسبت به کنترل این موارد اقدام شود مشکلی پیش نمی آید. ضمن اینکه تمیز کردن فن کولر می تواند این مشکل را حل کرده و بازدهی کولر را افزایش دهد.

در صورتی که میزان گرد و خاک وارد شده به داخل کولر زیاد باشد و با شستشوی فیلتر هوا قابل حل نباشد، به مرور زمان باعث کم شدن پرتاب باد کولر گازی می شود که نیاز به بررسی های تخصصی جهت تعمیر دستگاه و بهبود کارایی آن دارد که از طریق آموزش در این حوزه حل می گردد.

علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی چیست؟

خدمات مرکز آذین سرویس

مرکز آذین سرویس با داشتن تعمیرکاران مجرب در زمینه تعمیر انواع کولر گازی و تعمیر لوازم خانگی و…

همچنین پرسنل مجرب در خصوص ارائه مشاوره های آنلاین امکانی را فراهم آورده که بتواند به صورت تخصصی و به مناسب ترین قیمت خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد.

همچنین فروش انواع قطعات کولر گازی مورد نیاز برای کولر و سایر وسایل برقی در مرکز آذین سرویس موجود می باشد.

وجود نمایندگی در اقصی نقاط تهران، شرایطی را به وجود آورده که بتواند به بهترین شکل خدمات خود را عرضه کند.

مشخصه بارز آذین سرویس

مشخصه های بارز آذین سرویس که قیمت های کم در کنار خدمات تخصصی می باشد، باعث محبوبیت این مرکز می شود. که در کنار پرسنلی مجرب شرایط را برای ارائه خدمات تخصصی ارتقاء می دهد.

همچنین وجود سایت آنلاین برای آموزش تکنیک های تعمیرات آبسردکن و وسایل برقی به خصوص کولر گازی، به عنوان منبعی موثق برای ارائه آموزش های تخصصی معرفی می گردد که به راحت ترین شکل می تواند در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

در این مطلب به برسی علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی پرداختیم و به صورت کامل درباره علت پرتاب دوره از کولر گازی را برسی کردیم و در نهایت در صورتی که شما عزیزان سوالی دارید می توانید از قسمت نظرات از کارشناسان ما سوال فرمایید.

آموزش های بیشتر :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)