×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

ارور کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG) | کد خطا (Eror) سامسونگ

26 اردیبهشت 1398 توسط ادمین

ارور کولر گازی سامسونگ اتفاقی است که می تواند برای همه دارندگان کولر بی افتد و درصورتی که شما دفترچه راهنما را در دسترس نداشته باشید کمی تشخیص کد خطا eror برای شما دشوار می باشد.

ارور کولر گازی سامسونگ

ارور های کولر گازی سامسونگ بسیار متفاوت می باشد و شما با کد خطا باید بتوانید تشخیص دهید که چه اتفاقی برای آن افتاده است و برای رفع مشکل آن اقدام کنید و یا برای تعمیر کولر گازی سامسونگ با ما تماس بگیرید.

برسی ارور کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG) یا کد خطا (Error) سامسونگ

ما در ادامه راجب ارور های کولر گازی سامسونگ به صورت کامل و جامع و به زبان فارسی توضیحات تکمیلی در فایل pdf به شما داده ایم و قصد داریم تا برسی کنیم که کد خطا چیست؟ با ما همراه باشید.

کد خطا چیست؟

کد خطا همان پیام سیستم کولر شما می باشد. همانطور که می دانید خطا در زمانی نمایان می شود که مشکلی وجود داشته باشد و اگر بخواهیم توضیح کامل بدهیم اینگونه می باشد : در صورتی که مشکلی در کولر پیش آید و برد بتواند آن را تشخیص دهد با استفاده از کد به شما کمک می کند که مشکل را شناسایی و رفع نمایید.

البته این مورد تنها برای سامسونگ می باشد و هر دستگاهی و هر برندی به صورت مجزا اقدام به شناسایی مشکل با کد خطا های مختلف می کند و با شماره عدد و یا استفاده از حروف انگلیسی و در برخی موارد با استفاده از کسری چراغ ها شما را مطلع می سازد.

با استفاده از چه روشی می توان کد خطا داده شده را برطرف کرد؟

می توانیم برای برسی دقیق تر به دفترچه راهنمای کولر گازی سامسونگ مراجعه کنیم و به دنبال کد داده شده بگردیم و علت آن را بیابیم و سپس اقداماتی جهت رفع مشکل کنیم که البته باید در این کار تخصص داشته باشید.

بیشتر بدانیم : تعمیر کولر گازی با قیمت مناسب در سراسر تهران

رفع ارور کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG) نیاز مند یک دانش می باشد و باید حتما در این زمینه اطلاعات بسیار کاملی را داشته باشید برای این منظور می توانید با شماره های تماس ما ارتباط برقرار کنید.

نکته : در نر داشته باشید که در برخی مواقع هیچگونه مشکلی پیش نیامده است و خود برد بدون هیچ علتی کد خطایی را نمایش داده است و این به خاطر اختلال در سیستم می باشد که باید آن را ریست کنید و در صورت رفع نشدن کد خطا eror کولر گازی سامسونگ با یک تعمیرکار تماس بگرید.

باید بدانید منظورمان از ریست قطع و وصل کردن برق کولر گازی می باشد و با این کار آن را دوباره راه اندازی می نمایید و باید در نظر داشت که درصورتی که مشکل رفع نشد حتما با مرکز ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس نمایندگی آذین سرویس : ۷۷۶۱۲۹۳۹_ _ ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲

دانلود دفترچه کد خطا کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG) با لینک مستقیم

دانلود دفترچه کد خطا کولر گازی سامسونگ را در لینک زیر می توانید دانلود نمایید. ما با داشتن برترین تکنسین تعمیراتی در تهران می توانیم گذینه اول شما باشیم.

download

نحوه نمایش ارور کولر گازی سامسونگ

همانطور که می دانید در بسیاری از کولر های گازی صفحات دیجیتالی قرار داده شده است و با این صفحات به راحتی می توانید ارور کولر گازی سامسونگ را مشاهده کنید و در همان زمان اقدامات اولیه را انجام دهید تا دستگاه تهویه مطبوع منزل و یا محل کارتان به درستی کار کند.

در اصل اگر بخواهیم راجب این موضوع صحبت نماییم باید بگوییم که در کولر های گازی قدیمی ارور ها به صورت چراغ می باشند و البته اینگونه باید گفت که چندین چراغ بر روی کولر ها قرار داده شده اند تا با عوض کردن رنگ این چراغ ها و همچنین تعداد دفعات چراغ ها کاربر متوجه شود که مشکل در کجا می باشد و اقدام به رفع موارد کند.

البته باید بدانید که می توانید همه این موارد را در دفترچه ارور های کولر گازی سامسونگ مشاهده نمایید و باید بدانید که در بسیاری از این دفترچه ها زبان آن انگلیسی می باشد و خب نمی توانید آن را بخوانید برای همین پیشنهاد می دهیم که این مطلب را مشاهده نمایید و اقدام به دانلود دفترچه ارور سامسونگ نمایید.

باید بدانید که در کولر های جدید تر ارور ها بر روی یک صفحه دیجیتالی نمایان می شود و خب خوانده و تشخیص ارور ها و علت مشکلات بسیار ساده تر می باشد و شما می توانید با ترکیب عدد و حروف انگلیسی به راحتی اقدام به تشخیص ایرادات احتمالی نمایید.

توضیحات مربوط به ارور کولر گازی سامسونگ

بدون شک اگر شماهم اقدام به خرید یک کولر جدید کرده باشید در کارتن آن مشاهده می کنید که یک یا دو دفترچه وجود دارد یکی یکی از آنها راهنمای کلی استفاده از کولر گازی می باشد و دیگری برای این می باشد که بتوان با توجه به راهنمای داده شده اقدام به برسی ارور کولر گازی کرد و البته لازم است بدانید فقط چند نوع از برند های کولر راهنمای فارسی ارور دارند و مابقی آنها انگلیسی هستند.

ما همواره در تلاش هستیم که به صورت کامل اقدام به راهنمایی شما عزیزان کنیم و بدون شک نمایندگی آذین سرویس که در زمینه سرویس کولر گازی هم فعالیت دارد آماده ارائه خدمات شبانه روزی با شما شهروندان عزیز می باشد.

مطالب مرتبط :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)