×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

افزایش قدرت مکش جاروبرقی

30 اردیبهشت 1398 توسط ادمین

آموزش تعمیر جاروبرقی : افزایش قدرت مکش جاروبرقی مستلزم انجام کارهایی است که حتما باید با آن ها آشنایی کامل را داشته باشید این کارها را می توان به چند دسته تقسیم نمود که در ادامه خدمت شما توضیح داده می شود، داشتن مکش بالا موضوع مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم چرا که در زمان انجام نظافت با یک بار جاروبرقی کشیدن محیطی بسیار تمیز و پاکیزه ای را خواهیم داشت.

افزایش قدرت مکش جاروبرقی

اما با مکش ضعیف مجبور به جاروبرقی کشیدن چندین باره و دوباره کاری خواهیم بود پس این موضوع دارای اهمیت بالایی می باشد و بالا بودن قدرت مکش مساوی است با نبود گرد و غبار ریز حتی بسیار کم حتی با یک بار جاروبرقی کشیدن ، هرچه قدر توان جاروبرقی بیشتر باشد میزان مکش آن نیز به همان میزان افزایش می یابد بهتر است برای افزایش میزان مکش به طور منظم نسبت تعویض کیسه جاروبرقی اقدام نمایید چرا که میزان هوای مکیده شده مستقیما به این قسمت دمیده شده و در صورتی که ریزگرد و غبارهایتمامی منافذ را گرفته باشند میزان مکش کاهش می باید و کیفیت جارو کشیدن شما را کم می کند.

اگر به دنبال تعمیرکار جاروبرقی در تهران هستید نمایندگی آذین سرویس به صورت شبانه روزی در خدمت شماست.

اساسا بهترین روش برای افزایش قدرت مکش در جاروبرقی خود داشتن توان موتور و افزایش توان مکش در جاروبرقی می باشد که مستلزم داشتن موتور بهتر و قوی تر می باشد اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توان با بهره گرفتن از آن ها کمی در افزایش قدرت در جاروبرقی موثر بود.می توان گفت با انجام نظافت های خود جاروبرقی که شامل تمیز کردن کیسه ، تعویض فیلترها و دادن استراحت بعد از هر 10 دقیقه جاروبرقی کشیدن در افزایش قدرت مکش جاروبرقی تاثیرگذار بود.

توان مکش جاروبرقی

توان مکش جاروبرقی در مدل های مختلف دارای توان های متفاوتی می باشد که در زمان خرید نیز باید این موضوع را مورد توجه قرار دهید که البته بسته به نیاز خود می توانید از بین دسته بندی های مختلف چیزی را که کار شما را بهتر انجام می دهد انتخاب نمایید ، نکته قابل توجه این است که در واقع ما دو نوع توان داریم توان و قدرت موتور، توان مکش هوا در جاروبرقی که در زمان خرید باید به این اعداد توجه داشته باشید.

توان مکش جاروبرقی

توان مکش جاروبرقی را می توان به عنوان یکی از پارامترهای اصلی برای استفاده از جاروبرقی در جای درست خود نام برد، از این رو در زمانی که می خواهیم جاروبرقی را در مکان مناسب خود بسته به توان آن انتخاب نمایید می توانید با مقایسه اعداد درج شده روی جدول مقایسه، جاروبرقی مناسب را انتخاب نمود. به یاد داشته باشید جاروبرقی با مکش بالا یعنی بهترین انتخاب برای نظافت با کیفیت و البته سهولت در انجام کار ، در کمترین زمان ممکن می توانید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

جاروبرقی با قدرت مکش بالا

جاروبرقی با قدرت مکش بالا در مکان هایی به کار می رود که مستلزم انجام سریع تر کار با جاروبرقی مورد توجه است، در مکان هایی که معبر عموم افراد است و با داشتن تردد بسیار بالا بایستی جاروبرقی کشیدن بسیار سریع و با قدرت و مکش بسیار بالا انجام شود چرا که هم سرعت انجام کار بسیار حایز اهمیت می باشد هم داشتن نتیجه مطلوب و تمیز شدن کامل مورد نظر ما می باشد.

مشکل مکش جاروبرقی را در این مقاله دنبال نمایید.

اگر به دنبال داشتن جاروبرقی با قدرت مکش بالا می باشد باید به یاد داشته باشید که مهم ترین امر در این زمینه نگهداری از جاروبرقی می باشد یعنی این که بعد از استفاده از جاروبرقی به خصوص در محیط های صنعتی که چندین بار در طول روز از آن استفاده می شود ممکن است در طول استفاده دچار آلودگی ، کثیفی و یا مشکلی شود که این وظیفه نگهداری و بررسی کننده آن است تا برای حفظ قدرت مکش بالا نسبت به بهبود آن اقدام نماید.

مواردی وجود دارد که باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشیم از جمله محکم بودن اتصال ها و پیچ ها ، باز بودن مسیرهای ورودی مکنده، خالی کردن مخازن و کیسه ها ، فیلترها و خرطومی که باید سالم باشد تا بتوان هرچه بهتر از آن بهره مند شد. جاروبرقی های صنعتی نسبت به جاروبرقی های خانگی عمدتا دارای مکش قوی تری هستند تا بتوانند بسیار سریع تر کار نظافت مجموعه را انجام دهند از این رو با داشتن یک مکش قوی کار بسیار سریع تر و بهتر انجام می گیرد.

در صورت داشتن هرگونه سوال از قسمت نظرات با ما همراه باشید.

مطالبی که پیشنهاد می شود آن را مطالعه نمایید :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)