×

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر آبسردکن ایستکول

نمایندگی تعمیر آبسردکن ایستکول

شرکت آذین سرویس فعال در زمینه تعمیر آبسردکن ایستکول با داشتن بیش از 6 سال تجربه در زمینه عیب یابی آبسردکن (EASTCOOL) در تهران فعالیت دارد و به صورت شبانه روزی در سراسر استان تهران پاسخگوی شما عزیزان در زمینه برند (EASTCOOL) بوده و در هر ساعت از شبانه روز آماده اعزام تعمیرکار آبسردکن ایستکول در تهران بوده و با تخفیف های هفتگی مناسب به دنبال رضایت شما عزیزان بوده و پس از تعمیر آبسردکن اقدام به گارانتی 90 روزه دستگاه شما می کند.

درخواست تعمیرکار آبسردکن ایستکول

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

تعمیر آبسردکن ایستکول

تعمیر آبسردکن ایستکول در تهران

ما در نمایندگی آبسردکن ایستکول با داشتن سالها تجربه کار در زمینه تعمیرات آبسردکن ایستکول در تهران توانسته ایم به یکی از برترین مراکز فعال در استان تهران تبدیل شویم و در حال حاضر با گسترده تر شدن خدمات خود در سراسر مناطق این استان در زمینه تعمیرات ایستکول در خدمت شما عزیزان باشیم. در سال های گذشته نمایندگی آذین سرویس توانست در سطح استان تهران با خدمات بسیار با کیفیت خود به یکی از برترین تعمیرگاه مجاز آبسردکن ایستکول تبدیل شود و با تخفیف های ویژه قیمت های بسیار مناسبی داشته باشد.

تعمیر آبسردکن ایستکول در محل

تعمیر آبسردکن ایستکول در محل

همانطور که قطا می دانید در سال های قبل در صورتی که آبسردکن ایستکول شما خراب میشد باید چندین روز به دنبال یافتن تعمیرکار آبسردکن ایستکول بودید تا بلاخره یکی از این فنی کاران را در صورت داشتن وقت خالی در محل خود بیاورید تا اقدام به رفع ایرادات دستگاه شما کند. از لحظه ای که نمایندگی آذین سرویس فعالیت خود را در زمینه آبسردکن ایستکول شروع کرد توانست با استخدام بیش از 100 تعمیرکار آبسردکن ایستکول به یکی از فعال ترین نمایندگی های مجاز آبسردکن تبدیل شود و در حال حاضر در سراسر استان تهران پس از ثبت درخواست شما برای تعمیر آبسردکن ایستکول در محل در کم ترین زمان ممکن حاضر شود.

تعمیرکار آبسردکن ایستکول

تعمیرکار آبسردکن ایستکول

ما در نمایندگی آبسردکن ایستکول دارای 100 تعمیرکار می باشیم که همه این تکنیسین سوابق بسیار مناسبی را در کارنامه خود ثبت کرده اند و همچنین باید بدانید که در هر ساعت از شبانه روز می توانیم تعمیرکار آبسردکن ایستکول را در محل شما اعزام نماییم و با تخفیف های روزانه که برای شما شهروندان عزیز در نظر میگیریم با کم ترین قیمت اقدام به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود نمایید. در سال های گذشته مشتریان زیادی به نمایندگی آذین سرویس اطلاع داده اند که برخی از افراد در محلشان آمده اند و پس از رفع مشکل هیچگونه تضمینی را برای سلامت دستگاه نکرده اند و پس از مدت بسیار کوتاهی مجدد آبسردکن خراب شده است! پس حتما با مراکز معتبر کار نمایید.

تعمیرات آبسردکن ایستکول در تهران

تعمیرات آبسردکن ایستکول در تهران

ما در نمایندگی آبسردکن ایستکول با داشتن سالها تجربه و دانش بسیار بالا در زمینه عیب یابی این برند توانسته ایم به تخصصی ترین نمایندگی حال حاضر در استان تهران تبدیل شویم و رتبه یک را در این استان کسب نماییم. باید بدانید که نمایندگی آذین سرویس در حال حاضر برای تعمیرات آبسردکن ایستکول در تهران دارای 100 تعمیرکار متخصص می باشد و البته باید بدانید که این مرکز نسبت به دانش فنی بسیار بالایی که دارد در حال حاضر برترین نمایندگی آبسردکن ایستکول می باشد. در نظر داشته باشید که این تعمیرگاه اقدام به ارائه تخفیف های روزانه و هفتگی می کند که مشتریان در نهایت زیر قیمت بازار با این طرح می توانند اقدام به استفاده از خدمات ما کنند.

نمایندگی آبسردکن ایستکول

نمایندگی آبسردکن ایستکول

ما در نمایندگی آبسردکن ایستکول در تهران اقدام به گارانتی دستگاه مورد نظر شما می کنیم و در نهایت به مدت 90 روز هرگونه مشکلی برای دستگاه شما پیش آید این مرکز به صورت کاملا رایگان اقدام به عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما عزیزان می کنیم. جالب است بدانید که ما در این مرکز اقدام به ارائه قطعات اصلی و گارانتی دار این برند می کنیم و در صورتی که قطعات شما خراب باشد و قابل تعمیر نباشند ما با استفاده از این قطعات بسیار با کیفیت اقدام به رفع مشکل می کنیم. شما عزیزان می توانید با نمایندگی آبسردکن ایستکول با شماره های نمایندگی آذین سرویس تماس بگیرید و از خدمات این تعمیرگاه مجاز آبسردکن به صورت تمام وقت بهرمند شوید.

نوشته شده در : 28 تیر 1398 توسط: ادمین

تعمیرگاه مجاز آبسردکن ایستکول

در حال حاضر استان تهران دارای بیش از 300 تعمیرگاه می باشد که از این بین تنها 100 تعمیرگاه مجاز آبسردکن وجود دارد که در صورتی که با مراکز غیر مجاز همکاری نمایید هیچ تضمینی بابت رفع ایراد به صورت ریشه ای نمی باشد و شاید در کم تر از چند روز مجدد این خرابی به وجود آید. ما با داشتن دانش فنی بسیار بالا در تعمیرگاه مجاز آبسردکن ایستکول آماده ارائه خدمات بسیار با کیفیت خود در هر لحظه می باشیم و با قیمت های بسیار مناسب خود به یکی از مناسب ترین مراکز در سطح استان تهران تبدیل شده ایم.

در نظر داشته باشید که در صورتی که با مراکز غیر مجاز کار نمایید دیگر نمی توانید پس از تعمیرات اقدام به پیگیری مشکلات احتمالی کنید چراکه هیچ تضمینی ندارند و حتی قیمت های آنها به دلیل این که تبعیتی به نرخ های اتحادیه صنفی ندارند بسیار بالا می باشد.

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات آبسردکن ایستکول : 77612939 021

تعمیر آبسردکن ایستکول را به آذین سرویس بسپارید

ما در نمایندگی آذین سرویس اقدام به کاهش قیمت های خود به دلیل اوضاع اقتصادی شهروندان عزیز کرده ایم و البته باید بدانید که در صورتی که از طریق سایت اقدام به ثبت درخواست نمایید 15 % تخفیف ویژه در فاکتور نهایی شما عزیزان لحاظ می شود.

این مرکز کیفیت بسیار بالایی در زمینه تعمیر آبسردکن ایستکول در تهران دارد و در زیر لیستی از مزیت های کار با آذین سرویس برای شما عزیزان گفته شده است.

  • داشتن بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه لوازم خانگی
  • داشتن بیش از 100 تعمیرکار آبسردکن ایستکول در تهران
  • دارا بودن کلیه مجوز های فعالیت به صورت شبانه روزی
  • ارائه تخفیف های ویژه به صورت روزانه و هفتگی
  • گارانتی پس از تعمیرات به مدت 90 روز پس از تعمیر
  • استفاده از قطعات آبسردکن اصلی و گارانتی آنها

باید بدانید که این مرکز پس از ثبت درخواست شما عزیزان برای تعمیر آبسردکن ایستکول در محل کم تر از 30 دقیقه یک تعمیرکار در محل شما اعزام می کند و در نهایت به صورت کاملا رایگان اقدام به عیب یابی دستگاه می کند و پس از مشخص شدن عیب هزینه های آن را با لحاظ تخفیف به شما عزیزان می دهد و در صورت رضایت شما عزیزان اقدام به تعمیر آبسردکن (EASTCOOL) می کند.

همه چیز درباره آبسردکن ایستکول

ایستکول یکی از بهترین برند های باکیفیت و خوش ساخت می باشد که واقعا آبسردکن های آن از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد و یکی از محبوب ترین مدل های ایستکول در نوع اداری مدل RK-216 می باشد که واقعا زیبا و بسیار با کیفیت می باشد.

در صورتی که میخواهید این برند را تهیه نمایید کار بسیار درستی را انجام می دهید چراکه این برند واقعا محبوب و خوش ساخت می باشد و همچنین قطعات آن در مواقع خرابی به راحتی در بازار پیدا می شود.

باید بدانید که شرکت ایستکول دارای بیش از 35 سال سابقه فعالیت در این زمینه می باشد و اقدام به تولیدات سردکننده های صنعتی و یا تجاری می کند و باید بدانید نیمی از تولیدات این شرکت در داخل کشور انجام می وشد و کاملا ایرانی می باشد.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)