×

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر آبسردکن زاگرس

تعمیر آبسردکن استیل زاگرس

ما در استان تهران دارای یک نمایندگی مجاز تعمیر آبسردکن استیل زاگرس می باشیم و به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل اقدام به ارائه خدمات پس از فروش آبسردکن استیل زاگرس می کنیم و شما عزیزان می توانید با 15 % تخفیف از این تعمیرگاه استفاده نمایید. لازم است بدانید که تعمیرکاران نمایندگی آذین سرویس تنها کمتر از 30 دقیقه در محل شما حاضر شده و پس از تعمیر آبسردکن اقدام به گارانتی دستگاه شما به مدت 90 روز می کنند و در این زمان هر گونه مشکل را به صورت رایگان رفع می نمایند.

درخواست تعمیرکار آبسردکن استیل زاگرس

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

تعمیر آبسردکن زاگرس

تعمیر آبسردکن زاگرس در تهران

تعمیر آبسردکن زاگرس در تهران در این تعمیرگاه به صورت شبانه روزی انجام می شود و باید بدانید که قطعات یدکی آبسردکن زاگرس را می توانید همراه با گارانتی از این مرکز خریداری نمایید و یا در صورتی که آبسردکن شما خراب شده باشد این تعمیرگاه در صورت قابل تعمیر نبودن قطعه اقدام به تعویض آن با قطعات اصلی می کند و پس از تعمیر آبسردکن زاگرس 90 روز خدمات گارانتی به دستگاه شما خواهد داد تا با خیال راحت بتوانید به این مرکز اعتماد کنید و در صورت مشکل با یک تماس تعمیرکار ما در محل شما حاضر می شود.

تعمیر آبسردکن استیل زاگرس در محل

تعمیر آبسردکن استیل زاگرس در محل

در سال 1394 ما در شرکت آذین سرویس تصمیم بر گسترش خدمات خود برای تعمیرات آبسردکن استیل زاگرس گرفتیم و در حال حاضر برند زاگرس را در مجموعه خود تحت پوشش قرار دادیم و البته باید بدانید که این مرکز در سراسر استان تهران دارای یک شعبه فعال می باشد که در تمام ساعات روز و شب آماده پذیرش درخواست های شما شهروندان گرامی می باشد. ما در نمایندگی آبسردکن زاگرس می توانیم در کم تر از 30 دقیقه تعمیرکار را در محل شما اعزام نماییم و البته با ارائه تخفیف های ویژه قیمت های این تعمیرگاه نسبت به دیگر نمایندگی ها کم تر می باشد و برای تعمیر آبسردکن استیل زاگرس در محل همه روزه می توانید با کلیه شعبه های ما تماس بگیرید.

تعمیرکار آبسردکن استیل زاگرس

تعمیرکار آبسردکن استیل زاگرس

در سال های گذشته همانطور که می دانید تعداد مراکز خدمات پس از فروش آبسردکن استیل زاگرس کم بود و مشتریان این برند پس از درخواست های خود مبنی بر تعمیرات آبسردکن استیل زاگرس در محل باید چندین روز و حتی 1 هفته را صبر می کردند تا نوبت به آنها می رسید و در صورت وجود قطعه تعمیرکار آبسردکن استیل زاگرس اقدام به رفع ایرادات دستگاه شما می کرد. پس از برنامه ریزی های انجام شده در نمایندگی آذین سرویس ما اقدام به استخدام فنی کاران زیادی کردیم و در حال حاضر در صورتی که شما از طریق سایت اقدام به ثبت درخواست نمایید ما ظرف 30 دقیقه تعمیرکار آبسردکن استیل زاگرس را در محل شما با ارائه تخفیف های مناسب اعزام می کنیم.

نمایندگی تعمیر آبسردکن استیل زاگرس

نمایندگی تعمیر آبسردکن استیل زاگرس

نمایندگی تعمیر آبسردکن استیل زاگرس در تهران حدودا دارای 5 سال سابقه فعالیت می باشد البته باید بدانید که ما در نمایندگی آبسردکن زاگرس دارای تکنیسین بسیار با تجربه هستیم و البته باید بدانید که این تعمیرکاران هر کدام دارای 4 سال سابقه فعالیت و تجربه کار در نمایندگی آذین سرویس دارا هستند و همچنین با گذراندن دوره های آموزشی در این مرکز توانسته اند به صورت تخصصی فعالیت نمایند. لازم است بدانید در صورتی که با نمایندگی های غیر مجاز همکاری نمایید باید بدانید که قیمت های این مراکز بسیار بالا تر از تعرفه های اتحادیه می باشند و البته در صورتی که پس از آن مجدد دستگاه خراب شود هیچ مسئولیتی را برعهده نمیگیرند اما نمایندگی تعمیرات آبسردکن استیل زاگرس اینگونه نمی باشد.

نمایندگی آبسردکن استیل زاگرس

نمایندگی آبسردکن استیل زاگرس

نمایندگی آبسردکن استیل تهران دارای مراکز و شعبه های بسیار زیادی می باشد و ما یکی از مراکز فعال آن می باشیم که به صورت شبانه روزی اقدام به ارائه خدمات پس از فروش آبسردکن زاگرس به صورت شبانه روزی می کنیم که قیمت های مادارای تخفیف های بسیار مناسب می باشد و البته در نهایت از قیمت های بازار نیز 15 درصد کمتر است. اگر به دنبال خرید قطعات آبسردکن هستید و یا می خواهید اقدام به تعمیرات آبسردکن نمایید می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات ما به صورت شبانه روزی بهرمند شوید. این تعمیرگاه مجاز آبسردکن دارای بیش از 150 تعمیرکار می باشد و پس از ثبت درخواست شما و برسی آن در نمایندگی آبسردکن زاگرس تنها ظرف 30 دقیقه یک نیرو در محل شما و با دفترچه گارانتی اعزام خواهد شد.

نوشته شده در : 4 مرداد 1398 توسط: ادمین

به نمایندگی تعمیر آبسردکن استیل زاگرس اعتماد کنید

در سال ها اخیر شاهد گسترش خدمات نمایندگی آذین سرویس بوده ایم و در حال حاضر باید دانید که قطعات این برند به صورت مستقیم از شرکت سازنده گرفته خواهد شد و بدون واسطه و حتی بدون افزایش قیمت آن را به صورت مستقیم به مشتریان ارائه می نماییم.

در صورتی که میخواهید با نمایندگی تعمیر آبسردکن استیل زاگرس تماس بگیرید می توانید با شماره های 77612939 021 و همچنین 2803982 0912 تماس بگیرید و حتی در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی جهت خرید این دستگاه کارشناسان ما در ساعات اداری در خدمت شما عزیزان می باشند.

باید بدانید که هر مرکز دارای یکسری پلن ها و مزیت ها برای مشتریان خود می باشند و البته هیچکدام از این تعمیرگاه ها اقدام به گارانتی لوازم برقی پس از تعمیرات نمی کنند و فقط این مورد در این تعمیرگاه انجام می شود و تا 90 روز خیالتان راحت می شود و همچنن کیفیت تعمیرکاران ما به شما عزیزان ثابت خواهد شد.

ما قبل از تعمیر آبسردکن استیل زاگرس اقدام به عیب یابی دستگاه می کنیم و در نهایت با مشخص شدن مشکل و برسی سلامت قطعات دیگر اقدام به ارائه قیمت های خود با تخفیف های روزانه می کنیم و در صورتی که شما عزیزان تمایل به انجام کار داشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رفع ایرادات آبسردکن می کنیم.

تعمیرات آبسردکن زاگرس در محل

آذین سرویس توانست در سال های اخیر رتبه یک را در بین تعمیرگاه های مجاز کسب نماید و در سال 97 به عنوان برترین مرکز مجاز تعمیرات آبسردکن زاگرس با قیمت های منصفانه تبدیل شود اما چگونه ؟ این مرکز با در نظر گرفته تحریم های اقتصادی و اوضاع نابسامان درامد های شهروندان قیمت های خود را در سال 1398 افزایش نداده و با تعرفه های سال 97 اقدام به ارائه خدمت می کند.

ما با برسی قیمت های بازار به شما عزیزان تاکیید می کنیم که 15 % قیمت های این مرکز پایین تر از دیگر نمایندگی ها می باشد و با خدمات بسیار خوبی که برای مشتریان در نظر گرفته شده است واقعا با مراکز دیگر قابل مقایسه نمی باشد و به طور مثال باید به خدمات گارانتی این مرکز اشاره نماییم.

برای تعمیرات آبسردکن استیل زاگرس در محل می توانید به صورت تمام وقت و حتی در روز های تعطیل با شماره های ما تماس بگیرید.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)