×

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر آبسردکن هیوندای

نمایندگی تعمیر آبسردکن هیوندای

نمایندگی تعمیر آبسردکن هیوندای با داشتن سالها تجربه کار در تعمیرگاه مجاز آذین سرویس در سراسر تهران به صورت شبانه روزی اقدام به اعزام تعمیر کار در محل در کمتر از 30 دقیقه می کند و پس از عیب یابی آبسردکن HYUNDAI اقدام به ارائه قیمت مطابق با اتحادیه صنفی برای تعمیر آبسردکن هیوندای می کند و در نهایت 90 روز خدمات گارانتی برای دستگاه مورد نظر شما در نظر می گیرد و در این مدت هرگونه مشکل را به صورت رایگان رفع می کند.

درخواست تعمیرکار آبسردکن هیوندای

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

تعمیر آبسردکن هیوندای

تعمیر آبسردکن هیوندای در محل

به دلیل زیاد بودن درخواست ها و استفاده بی نظیر شهروندان از آبسردکن HYUNDAI نمایندگی آذین سرویس تصمیم بر گسترش خدمات خود نمود و در حال حاضر در صورتی که نیاز به تعمیر آبسردکن هیوندای در محل داشته باشید تکنیسین باتجربه این تعمیرگاه مجاز در کمتر از 30 دقیقه خود را با تجهیزات بروز و کامل در محل شما می رسانند و پس از برسی و مشخص شدن ایرادات اقدام به تعمیرات آبسردکن شما می کنند. در صورتی که می خواهید با یک مرکز معتبر و با تجربه همکاری نمایید می توانید تنها یکبار با ما همکاری نمایید تا کیفیت خدمات پس از فروش آبسردکن هیوندای آذین سرویس را مشاهده نمایید.

تعمیر آبسردکن هیوندای در تهران

تعمیر آبسردکن هیوندای در محل

آذین سرویس در استان تهران حدودا در 5 سال گذشته که خدمات تعمیر آبسردکن هیوندای در تهران دارد توانسته است رضایت 99 % مشتریان خود را کسب نماید اما این محاسبات چگونه انجام شده است ؟ ما در پایان هر خدمات از مشتریان می خواهیم که فرم نظر سنجی را در وب سایت مشاهده نمایند و برای بهتر ارائه شدن خدماتمان نظرات خود را در رابطه با تکنیسین به ما بگویند و همچنین نکاتی که باعث می شود ما تغییراتی را در ساختار نمایندگی تعمیر آبسردکن هیوندای در تهران بدهیم تا بتوانیم خدمات بسیار مطلوب تری را در این تعمیرگاه به مشتریان ارائه کنیم و البته کلیه مشتریان ما دارای سابقه طولانی مدت بابت همکاری با این مجموعه می باشند و شما هم تنها یکبار مزه کار با این مرکز را بچشید و جزو خانواده ما شوید.

تعمیرکار آبسردکن هیوندای

تعمیرکار آبسردکن هیوندای

در سال های قبل ما تنها با 10 تعمیرکار آبسردکن هیوندای شروع کردیم و به دلیل محبوب بودن برند HYUNDAI و خرید بسیار بالای آن کم کم متوجه شدیم باید اقدام به گسترش خدمات این مرکز کنیم و در حال حاضر باید بدانید که این تعمیرگاه دارای بیش از 150 تکنیسین بوده و برای سراسر تهران اقدام به تاسیس یک شعبه به دلیل خدمات رسانی به موقع برای مشتریان کرده است و در حال حاضر با درخواست شما عزیزان بابت خرابی دستگاه تعمیرکار آبسردکن هیوندای ظرف مدت 30 دقیقه در محل شما حاضر می شود و پس از عیب یابی های اولیه اقدام به تعمیرات تخصصی آبسردکن HYUNDAI می کند و پس از این کار اقدام به گارانتی قطعات آبسردکن تعمیر شده می کند و به مدت 90 روز هرگونه مشکل را به صورت رایگان رفع می کند.

تعمیرات آبسردکن هیوندای

نمایندگی تعمیرات آبسردکن هیوندای

باید بدانید که هر تعمیرگاهی اقدام به ارائه خدماتی اختصاصی برای مشتریان خود با هدف رضایتمندی آنها می کند و البته این مورد را مراکز غیر مجاز انجام نمی دهند چراکه برای تعمیرگاه های غیر مجاز به هیچ عنوان رضایت مشتریان مهم نمی باشد و فقط به دنبال کسب درامد می باشند. اما در نمایندگی آبسردکن هیوندای اقدام به خدمات بسیار عالی برای مشتریان کرده ایم و باید بدانید که علاوه بر تخفیف های ویژه برای تعمیرات آبسردکن هیوندای به صورت هفتگی و ماهانه اقدام به ارائه خدمات گارانتی کرده ایم و همه مشتریان عزیز بدانند که مجموعه آذین سرویس برای رضایت هرچه بیشتر شهروندان عزیز پس از تعمیرات ابسردکن هیوندای در نمایندگی اقدام به 90 روز خدمات گارانتی برای تضمین کیفیت کار خود به شمتریان می دهد.

نمایندگی آبسردکن هیوندای

نمایندگی آبسردکن هیوندای

پس از تاسیس نمایندگی آبسردکن هیوندای تصمیم بر واردات مستقیم قطعات این برند کردیم و در حال حاضر باید بدانید در صورتی که قطعه مورد نظر قابل تعمیر نباشد ما با استفاده از قطعات اصلی شرکی هیوندای اقدام به تعویض آن می کنیم و البته برای اینکه مطمئن شوید که واقعا قطعات اصلی می باشند و از قطعات بی کیفیتی که در بازار موجو است نیست اقدام به گارانتی 1 ساله قطعه می کنیم تا مطمئن شوید که قطعات ارائه شده بهترین کیفیت را دارا می باشند. البته می توانید در نمایندگی آبسردکن هیوندای به صورت حضوری مراجعه کنید و قسمت فروشگاه این مرکز را مشاهده نمایید تا باز مطمئن شوید که کلیه قطعاتی که در این مرکز برای هر برندی موجود می باشد اصلی بوده و برای تعمیرات آبسردکن هیوندای نیز استفاده می شوند.

نوشته شده در : 5 مرداد 1398 توسط: ادمین

به نمایندگی تعمیر آبسردکن هیوندای در تهران اعتماد کنید

ما در نمایندگی تعمیر آّبسردکن هیوندای در تهران دارای 140 تعمیرکار می باشیم و برای تمامی مشتریان تخفیف های بسیار مناسبی را در نظر گرفته ایم و البته باید بدانید که نمایندگی آذین سرویس در هر ساعت از شبانه روز به صورت تمام وقت در خدمت مشتریان می باشد.

همانطور که می دانید اکثر آبسردکن های هیوندای دارای آبگرم نیز می باشند و یک شیر مجزا برای آن در نظر گرفته شده است و با فشار دادن آن آب به صورت برقی داغ می شود و می توان از آن به راحتی استفاده نمود و البته باید بدانید که این تعمیرگاه مجاز در صورتی که حتی برد آبسردکن و حتی آبگرم نیز خراب شد با داشتن متخصصین با تجربه خود اقدام به رفع ایرادات دستگاه می کند.

تعمیرات آبسردکن هیوندای در محل به صورت شبانه روزی و حتی در روز های تعطیل توسط این نمایندگی آبسردکن هیوندای در تهران انجام می شود و البته باید بدانید که کلیه قطعات این برند در فروشگاه ما موجود بوده و شما می توانید به صورت شبانه روزی برای تهیه قطعات با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی هیوندای برای درخواست تعمیرکار آبسردکن هیوندای : 2803982 0912 و یا 77612939 021

تاریخچه آبسردکن هیوندای

چونگ جویونگ که از کشور کره جنوبی می باشد اقدام به بنای مجموعه شرکت ها و کارخانه های برند هیوندا در چند دهه قبل کرده است که کیفیت تولیدات این برند بسیار مناسب می باشد.

در سال 1964 میلادی اولین کارخانه و یا ساختمان برند هیوندای توسط چونگ جویونگ بنا شد و با گذشت زمان این برند به یکی از بهترین و بزرگترین مجموعه شرکت های زنجیره ای تبدیل شد و البته قطعا می دانید که هیوندای دارای یکی از پرطرفدار ترین برند های موتور در زمان خود بود و همه موتور های این شرکت را دیده اند و البته این شرکت در صنعت کشتی سازی نیز وارد شده است و در این عرصه نیز خودی نشان داده است.

ما می توانیم در زمینه تعمیر آبسردکن هیوندای HYUNDAI به صورت شبانه روزی در خدمت شما شهروندان عزیز باشیم و با ارائه تخفیف های ویژه در خدمت شما شهروندان باشیم.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)