×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر فن کویل با قیمت بسیار مناسب

20 اردیبهشت 1398 توسط ادمین

آموزش تعمیر فن کویل بدون شک یکی از بهترین کار هایی که می توان انجام داد قبل از تعمیر فن کویل این است که اقدام به تحقیقات بسیار سازنده کرد و یک مرکز معتبر را برای انجام این کار انتخاب نمود اما چرا ما در همان ابتدا می گوییم که باید مرکز معتبر را انتخاب کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

تعمیر فن کویل

فن کویل چیست و چه کاربردی دارد ؟

همانطور که مشخص می باشد فن کویل از یک فن و یک کویل درست شده است و باید بدانید که کویل ها در اکثر موارد از لوله های مسی تشکیل شده و فن آن از آلمینیوم تشکیل شده است که برای نصب در هرجایی می تواند اقدام کنید.

جالب است بدانید که فن کویل ها از بهترین سیستمی می باشند که امروزه ما از آن به عنوان بهترین یاد می کنیم و در تهویه مطبوع واقعا از بهترین ما بوده و طرفدار بسیار زیادی را دارد. البته اگر شماهم به دنبال سرویس فن کویل و یا برای تعمیر فن کویل می خواهید اقدام کنید می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

جالبه بدانید که فن کویل ها دارای ساختار ساخت بسیار پیچیده ای می باشند و خب برای رفع ایرادات آن و یا بهتر بگوییم برای تعمیر فن کویل باید با یک مرکز معتبر همکاری نمایید چراکه تعمیرکار باید به صورت کاملا تخصصی آن را عیب یابی کند و در نهایت با کم ترین هزینه اقدام به تعمیرات فن کویل نماید و در صورتی که موارد انتخاب صحیح رعایت نشود باید بدانید که گاهی مشکلات بعد از تعمیر باعث شده است که خسارات بسیار زیادی را ببنید و مجبور شوید که اقدام به خریداری فن کویل جدید کنید.

مرکز آذین سرویس به صورت شبانه روزی در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و همچنین 90 روز گارانتی برای تعمیرات فن کویل برای شما در نظر بگیرد.

سرویس و تعمیر فن کویل به با 90 روز گارانتی

این مرکز خدمات بسیار متنوعی را ارائه می کند و در زمینه فن کویل نیز باید بدانید که اسیدشویی و سرویس فن کویل از دیگر خدمات حرفه ای مرکز محصوب می شود و برند های متنوع آن را از جمله : سقفی و دیواری یا کاستی و طمینی و شیب دار را در تهران تعمیر می نماید و به صورت شبانه روزی می توانید با شماره تلفن این مرکز 2803982 0912 تماس بگیرید.

در نظر داشته باشید که نباید به هیچ عنوان برای انجام کار به یک تعمیرکار فن کویل بدون تجربه اعتماد کنید و یا از مهم ترین موارد به مرکزی که بدون مجوز می باشد اعتماد کنید! این مراکز درصورت هرگونه مشکل حتی یک ساعت پس از تعمیرات فن کویل به هیچ عنوان مسئولیتی را برعهده نمی گیرند و خود باید مجدد هزینه های بسیار زیادی را کنید تا تعمیرکار مجدد به محل شما برای عیب یابی بیاید.

چرا باید تعمیر فن کویل را به ما بسپارید

  • داشتن بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه تعمیر فن کویل
  • داشتن بیش از 150 تعمیرکار در سراسر استان تهران
  • 90 روز گارانتی پس از انجام تعمیرات و تحویل دستگاه به مشتری
  • حضور منظم تعمیرکاران فن کویل در محل شما طبق هماهنگی قبلی
  • سرویس فن کویل با مرغوب ترین مواد شوینده و برند های خوب
  • داشتن هزینه های بسیار مناسب و ارائه تخفیف های متنوع و ماهانه
  • استفاده از قطعات بسیار با کیفیت و اورجینال و گارانتی داشتن آنها
  • و…

باید بدانید که این مرکز دارای کلیه مجوز های مربوطه برای فعالیت خود می باشد و همچنین ما در استان تهران با داشتن بیش از 10 سال سابقه فعالیت شبانه روزی و همچنین داشتن رتبه یک در بین دیگر مراکز در سال های 95 تا 97 می توانیم بهترن گذینه برای شما عزیزان باشیم.

در صورت تمایل می توانید تنها یکبار با این مرکز همکاری نمایید و باید مطمئنم باشید مرکز آذین سرویس قدر اعتماد شما را خواهد دانست چراکه سرمایه های این مرکز مشتریان وفادارمان می باشد که باید بهترین خدمات را به آنها ارائه کنیم.

آذین سرویس بهترین تعمیرگاه تعمیرات فن کویل در تهران

این مرکز نسبت به قدمتی که دارد و از اولین مراکزی می باشد که در زمینه سرویس فن کویل فعالیت می کند با برند های بسیار زیادی همکاری کرده است و در حال حاضر با 90 درصد از برند هایی که در داخل کشور فعالیت می کنند ما همکاری می نماییم و هرگونه مشکل را با داشتن تعنیرکاران ماهر خود در کم تر از چند ساعت رفع می نماییم.

این مرکز با داشتن نیرو های بسیار با تجربه و جوان و همچنین با برقراری آموزش های ویژه در زمینه تعمیر فن کویل توانسته است سطح فنی کاران خود را بالا نگه دارد و جال است بدانید که این مرکز در کم تر از 30 دقیقه در محل شما برای برسی مشکل حاضر می شود.

عیب یابی فن کویل در کم ترین زمان ممکن

ما با داشتن تکنیسین بسیار ماهر و با تجربه توانسته ایم تعمیرکار فن کویل را به سطح بسیار بالایی برسانیم و در حال حاضر این فنی کاران در کم ترین زمان می توانند اقدام به عیب یابی فن کویل نمایند و به صورت شبانه روزی خدمات با کیفیتی را به شما ارائه کنند.

ما با داشتن دانش بسیار بالا در تعمیرگاه فن کویل می توانیم با قیمت های بسیار مناسب و با تخفیف های ویژه اقدام به عیب یابی فن کویل و در نهایت تعمیرات و سرویس فن کویل کنیم و شما می توانید با شماره گیری تلفن 2803982 0912 از این مرکز راهنمایی های لازم را بگیرید.

  • داشتن قیمت های منصفانه و طبق تعرفه های اتحادیه
  • داشتن شعبه در سراسر تهران و پاسخگویی شبانه روزی به مشتریان
  • ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی خدمات پس از تعمیر
  • 90 روز گارانتی برای تعمیرات قطعات و یا تعویض قطعات

ارتباط با مرکز سرویس و تعمیر فن کویل

همانطور که متوجه آن شدید این مرکز به صورت شبانه روزی در سراسر تهران فعالیت می کنید و در صورتی که می خواهید سرویس فن کویل و تعمیر فن کویل را به ما بسپارید می توانید از صفحه تماس باما شماره های ما را یاداشت نمایید.

سرویس فن کویل

باید بدانید که به صورت سالیانه باید اقدام به سرویس فن کویل کولر گازی و یا داکت اسپلیت و چیلر نمایید و به صورت کلی انجام سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت و چیلر بسیار مهم بوده و در صورت سرویس نکردن می تواند باعث ایجاد خسارات زیادی به دستگاه شما کند.

سرویس فن کویل

با سرویس فن کویل به صورت دوره ای باید بدانید که هزینه زیادی را نخواهید پرداخت و مزیت های بسیار بالایی دارد به عنوان مثال در صورتی که به موقع اقدام به سرویس فن کویل نمایید مصرف برق بسیار پایین می آید و از هزینه های اضافی برای قبض برق جلوگیری می نمایید و یا از خرابی های احتمالی کاملا جلوگیری به عمل می آید.

ما برای سرویس فن کویل سه مورد را انجام می دهیم :

  • هواگیری فن کویل
  • سرویس فیلترهای فن کویل
  • اسید شویی فن کویل
  • شستشوی فن کویل

ما به عنوان یک مرکز تخصصی همیشه به دنبال رضایت مشتریان خود می باشیم و البته افرادی که با این مرکز کار کرده اند با رضایت کامل از تعمیرکار فن کویل در صورت نیاز برای مورد های دیگر با ما همکاری کرده اند و این نشان از هدف گذاری های خوب این مرکز بوده که به مشتریان خود اهمیت بسیار بالایی می دهد چراکه سرمایه های این مرکز توسط مشتریان عزیزمان می باشد.

چرا باید سرویس فن کویل را به ما بسپارید

باید در نظر داشت که یکی از اولین کاری که باید انجام داد تا کار به خوبی انجام شود انتخاب یک مرکز مناسب در زمینه مورد نظر می باشد و بسیاری از مشتریان ما در ابتدا با یک مرکز نامعتبر تماس داشته اند و آنها برای سرویس فن کویل در محل حاضر شده بودند و پس از چند ساعت به دلیل اتصالی خسارات زیادی را دیده اند و آن مرکز دیگر پاسخگو نبوده است.

برای این مورد ما همیشه می گوییم که حتما با مراکزی همکاری نمایید که دارای تجربه باشد و همچنین دارای مجوز های قانونی برای فعالیت خود باشد و یک تیم بسیار خوب برای خدمات پشتیبانی خود در نظر گرفته باشد و اقدام به گارانتی قطعات تعمیر شده کند.

یکی از مهم ترین مواردی که ما برای مشتریان خود در نظر می گیریم بحث گارانتی می باشد! ما به مدت 90 روز اقدام به گارانتی خدمات خود می کنیم و برای سرویس فن کویل و تعمیر فن کویل تضمین می دهیم که مطابق با استاندارد های جهانی اقدام به رفع عیب و عیب یابی فن کویل کرده ایم و در این مدت 90 روزه هرگونه مشکلی را به صورت رایگان و با اعزام یک تعمیرکار فن کویل کولر گازی یا داکت اسپلیت و یا چیلر در محل شما رفع می نماییم.

اسید شویی فن کویل

باید دانست که در لوله های فن کویل آب همیشه در حرکت است و قطعا همانطور که می دانید آب دارای املاح و رسوب زیادی می باشد و به مرور زمان در لوله های فن کویل جمع می شوند و باعث گرفتگی آن شده و در نهایت بازدهی آن را کاهش می دهند که برای جلوگیری از این مشکل باید اقدام به اسید شویی فن کویل نماییم تا بتوانیم با باز کردن راه های لوله کمک کنیم که آب به خوبی در آن درجریان باشد.

حداقل به صورت سالانه اقدام به اسید شویی فن کویل خود نمایید و در صورتی که نمی دانید به چه اندازه اسید را درون آن نگهداری کنید باید بدایند که درصورتی که مدت زیادی اسید در داخل لوه های فن کویل وجود داشته باشد امکان سوراخ شدن آن وجود دارد چراکه برخی ها نمی دانند باید چه مقداری از اسید را استفاده نمود و به اشتباه اسید خالص را درون لوله میریزند که باعث از بین رفتن می شود! پس حتما این کار را سریع انجام دهید و مطمئن شوید که لوله ها به خوبی باز شده اند.

نباید آنقدری اسید را خالص بریزیم که باعث شود از کویل اب چکه کند و ان سوراخ و یا شل شود و مشکل جدیدی را ایجاد نمود! حتما نکات ما را در زمینه اسید شویی فن کویل جدی بگیرید چراکه در صورتی که نکات ایمنی را رعایت نمایید هیچ مشکلی پیش نمیاید.

به دلیل این که کار اسید شویی فن کویل بسیار پر خطر می باشد کارشناسان ما در آذین سرویس ابتدا اقدام به شستشوی ان با استفاده از آب پرفشار می کنند و پس از این مورد اقدام به آماده سازی اسید می نمایند که مطابق با استاندارد ها می باشد و هیچ گونه خرابی فن کویل را تهدید نمی کند.

تماس فوری با مرکز

2803982 0912

تعمیر و نگهداری فن کویل

اگر می خواهید برای تعمیر و نگهداری فن کویل اقدام نمایید می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مرکز رسمی آذین سرویس تماس بگیرید و از خدمات شبانه روزی ما استفاده نمایید و کارشناسان ما باید بدانید که پس از ثبت درخواست شما برای تعمیر و یا سرویس فن کویل تنها 30 دقیقه پس از درخواست شما عزیزان ما یک فنی کار در محل شما عزیزان ارسال می نماییم تا در کم ترین زمان ممکن اقدام به رفع عیب دستگاه شما نماییم.

در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات این مرکز بهرمند شوید و خب ما تا پایان سال 1398 اقدام به تخفیف بیش از 20 درصد برای انجام کار به شما عزیزان می دهیم و کاملا اقدام به تعمیر و نگهداری فن کویل می کنیم و 90 روز گارانتی برای دستگاه مورد نظر شما در نظر میگیریم.

البته در سال های 95 تا آخر سال 97 مرکز آذین سرویس می تواند به صورت شبانه روزی اقدام به رفع ایرادات احتمالی فن شما کند و خب ما برای این که بتوانید به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم می توانید قسمت آموزش را مشاهده نمایید و به صورت شبانه روزی اقدام به پرسش سوالات خود نمایید تا فنی کاران ما اقدام به راهنمایی شما عزیزان نمایند.

تعمیرکار فن کویل

جالب است بدانید که تنها مرکز رسمی فن های کویل می تواند در هر ساعت از شبانه روز اقدام به اعزام تعمیرکار فن کویل می کند و البته به مدت 90 روز اقدام به گارانتی کلیه قطعاتی می کند که توسط ما تعویض و یا تعمیر شده اند و در نهایت با 20 درصد تخفیف فن کویل را به شما عزیزان تحویل دهند.

در سال های اخیر کلیه تعمیرکاران ما اقدام به دریافت مجوز های فعالیت از مراکز فنی و حرفه ای و انتظامی کرده اند تا بتوانید با خیال راحت به این مرکز اعتماد نمایید و اقدام به رفع ایرادات فن کویل مورد شما عزیزان کنیم.

عیب یابی فن کویل

  • موتور فن کویل روشن نمی شود و همچنین هوا در ان کم بوده و یا اصلا وجود ندارد
  • موتور فن کویل روشن و کار می کند اما هوا و یا جریان هوا در آن کم و یا وجود ندارد
  • نداشتن جریان هوا و یا کم بودن جریان هوا
  • جریان هوا زیاد بوده و قابل کنترل نیست
  • و…

در صورتی که هرگونه مشکلی را مشاهده نمودید به صورت شبانه روزی با مرکز آذین سرویس تماس بگیرید و از خدمات این مرکز استفاده نمایید : 77612939 021 و همچنین 2803982 0912

با ما تماس بگیرید و به صورت شبانه روزی پشتیبانی دریافت نمایید : 2803982 0912



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)