×

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی تراست

نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی تراست در تهران

اگر به دنبال تعمیر کولر گازی تراست می باشید و یا می خواهید اقدام به شارژ گاز، نصب و سرویس کولر گازی تراست نمایید می توانید به مجموعه آذین سرویس اعتماد نمایید و به صورت شبانه روزی اقدام به ثبت درخواست های خود در زمینه تعمیر کولر گازی نمایید و پس از انجام کار توسط این مرکز 90 روز گارانتی پس از رفع عیب دریافت نمایید.

درخواست تعمیرکار کولر گازی تراست

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست

نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست

این مرکز با داشتن دانش فنی بسیار بالا در نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست یا (Trust) با داشتن بیش از 10 سال تجربه در این زمینه فعالیت می کند و با 150 تعمیرکار به صورت شبانه روزی در تهران فعالیت کرده و تخفیف های بسیار زیادی را در هر ماه برای رضایت مشتریان برای شما عزیزان در نظر می گیرد و در نهایت 90 روز خدمات گارانتی برای نصب کولر گازی تراست شما در نظر می گیرد.

به صورت شبانه روزی می توانید با نمایندگی کولر گازی تراست تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده نمایید : 2803982 0912 و 77612939 021

تعمیر کولر گازی تراست

تعمیر کولر گازی تراست

نمایندگی آذین سرویس از با سابقه ترین مراکز تعمیرات کولر گازی تراست می باشد و با دانش فنی بسیار بالایی که در این سالها کسب نموده در سال 1392 اقدام به تصمیم گیری در رابطه با گسترش خدمات خود در استان تهران نمود و در حال حاضر در کلیه مناطق استان تهران دارای یک شعبه می باشد و حتی به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. اگر می خواهید به یک مرکز متخصص در زمینه تعمیر، نصب، سرویس و شارژ گاز کولر گازی تراست هستید ما به شما تضمین می دهیم که از خدمات این مرکز رضایت کامل داشته باشید چراکه با سابقه طولانی مدت خود به مشتریان ثابت شده است که این مرکز کاملا به دنبال فعالیت سالم در بازار می باشد و با تخفیف هایی که در زمینه تعمیر کولر گازی تراست به مشتریان به صورت ماهانه می دهد کاملا مشخص می باشد که مشتریان از مهم ترین سرمایه های آذین سرویس می باشند.

مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی تراست

تعمیرات کولر گازی تراست

در سال های اخیر ما با برسی کاملا بازار متوجه حضور بسیاری از تعمیرکاران در سراسر تهران شده ایم و همه آنها نیز در زمینه تعمیرات فعالیت می کنند و خب با برسی های دقیق تر متوجه شدیم که 40 درصد از این مراکز که خود را نمایندگی رسمی معرفی کرده اند به هیچ عنوان مجوز فعالیت نداشته و خب به صورت غیر مجاز اقدام به تعمیرات کولر گازی تراست می کنند و ما در این مرکز از شما عزیزان می خواهیم حتما به نمایندگی های رسمی اعتماد نمایید چراکه حداقل پس از خراب شدن مجدد کولر در مدت خواص که نمایندگی ها در نظر می گیرند می توانید اقدام به پیگیری نمایید و مجدد آن ها را برای عیب یابی کولر گازی تراست فراخوانید و در نهایت بدون دریافت هیچ هزینه ای مراکز معتبر مانند نمایندگی آذین سرویس اقدام به اعزام یک تعمیرکار کولر گازی تراست می کند و به صورت رایگان اقدامات لازم را برای شما انجام می دهد.

تعمیرکار کولر گازی تراست در تهران

تعمیرکار کولر گازی تراست

اگر می خواهید در استان تهران در کم ترین زمان ممکن درخواست تعمیرکار کولر گازی تراست دهید می توانید به مجموعه ما اعتماد نمایید چراکه ما با داشتن بیش از 150 تکنیسین متخصص در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازی تراست به یکی از بهترین مراکز موجود در این زمینه تبدیل شده ایم و یکی دیگر از مزیت های کار کردن با این مرکز این است که پس از ثبت درخواست شما عزیزان در سایت یا با شماره گیری یکی از تلفن های ما باید بدانید که تنها پس از 30 دقیقه تعمیرکار کولر گازی تراست در محل شما در هرجای تهران اعزام خواهند شد و نکته ای دیگر این است که کلیه تعمیرکاران ما در نمایندگی مجاز تعمیرات اسپلیت تراست دارای بیش از 5 سال سابقه کار در مجموعه آذین سرویس می باشند و شما می توانید با برسی های دقیق تر از تعمیرکار ما بخواهید که مجوز، مدارک و سوابق کاری خود را به شما عزیزان ارائه نمایند.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی در تهران

تعمیرگاه مجاز کولر گازی در تهران

همه به دنبال انتخاب بهترین مرکز تخصصی و مجاز تعمیرات کولر گازی تراست می باشند و شما هم قطعا نظر ما را تایید می کنید و در ادامه قصد داریم توضیحات تکمیلی را راجب خدماتی که برای مشتریان در نظر گرفته ایم را شرح دهیم. نمایندگی مجاز آذین سرویس با داشتن سالها تجربه کار در زمینه تعمیرات و همچنین شارژ گاز کولر گازی تراست به صورت شبانه روزی اقدام به فعالیت در استاتن تهران می کند و خدماتی مانند گارانتی در نظر دارد و شما عزیزان باید بدانید که در صورتی که کار را به این مرکز بسپارید تا 90 روز باید خیالتان راحت باشد چراکه پس از رفع عیب کولر تراست Trust ما اقدام به گارانتی دستگاه تهویه مطبوع شما عزیزان می کنیم و در این مدت 90 روز هرگونه مشکلی را رفع عیب می نماییم و همچنین این مرکز قیمت های بسیار پایینی برای تعمیر کولر گازی تراست در تهران دارد و تضمین قیمت مناسب می دهد.

نوشته شده در : 8 خرداد 1398 توسط: ادمین

تعمیر کولر گازی تراست در تهران

استان تهران یکی از پر جمعیت ترین شهر های کشور می باشد و روزانه ملیون ها هموطن در آن ورود و خروج می کنند و خب طبیعی است چراکه پایتخت کشور عزیزمان می باشد و خب قطعا در تهران شرکت ها ، مغازه ها ، دفتر ها و… چندین برابر دیگر استان ها می باشد و دلیل اصلی آن هم جمعیت بسیار بالای این شهر می باشد.

ما می خواهیم در رابطه با تعمیر کولر گازی تراست در تهران صحبت نماییم که تعداد آن ها بالغ بر 500 مرکز می باشد که تنها حدود 60 درصد از این مراکز به صورت قانونی و دارای مجوز می باشند و اقدام به فعالیت سالم می نمایند ولی در ادامه با این مرکز آشنا می شوید و در رابطه با تعمیر کولر گازی در تهران نکات بسیار خوبی را متوجه می شوید.

شماره تماس ها : 2803982 0912 و 77612939 021 می باشد.

این مرکز حدودا 10 سال قبل اقدام به راه اندازی اولین شعبه خود در حوالی میدان انقلاب نمود و پس از گذشت چند سال از فعالیت خود با شناخته تر شدن این مرکز نیاز به استخدام تعمیرکار کولر گازی تراست شد و پس استخدام فنی کاران تصمیم بر گسترش خدمات خود در دیگر مناطق این استان نمودیم و در حال حاضر به عنوان برترین مرکز تعمیر کولر گازی تراست در تهران شناخته شده ایم و در خدمت شما عزیزان می باشیم.

چرا باید برای تعمیرات کولر گازی تراست به ما اعتماد کنید

این مرکز برای تعمیرات کولر گازی تراست خدمات بسیار ویژه ای را در نظر گرفته است که در ادامه به شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

  • داشتن بیش از 10 سال سابقه کار و دارا بودن تجربیات بسیار عالی در زمینه سرویس کولر گازی تراست
  • استخدام بیش از 150 تعمیرکار و فعالیت شبانه روزی در سراسر تهران و قیمت های مناسب برای شارژ گاز کولر گازی تراست
  • امکان ثبت درخواست شما بدون تماس و به صورت آنلاین در سایت و پیگیری بلا فاصله کارشناسان
  • ارائه تخفیف های متنوع برای رضایت شما تا 40 درصد تخفیف در برخی از ماه های سال
  • گارانتی قطعات پس از تعمیر اسپلیت تراست به مدت 90 روز و عیب یابی رایگان در این مدت
  • خدمات شبانه روزی و راهنمایی های رایگان در مورد تعمیر اسپلیت در مرکز

اگر می خواهید با تنها مرکز رسمی و تعمیرگاه مجاز کولر گازی تراست ارتباط برقرار نمایید می توانید یا از طریق صفحه تماس اقدام نمایید و یا از فرم ثبت درخواست آنلاین اقدام به ثبت درخواست خود کنید.

سرویس کولر گازی تراست

در سال های اخیر و با آگاهی های مشتریان عزیز تازه متوجه شده اید که نیاز است تا به صورت حداقال سالانه اقدام به سرویس کولر گازی تراست نمایید ؟ یا می خواهید این کار را انجام دهید ولی نمی دانید چه مزیت هایی را برای شما خواهد داشت و حتی هزینه سرویس کولر گازی تراست چقدر است ؟

سرویس کولر گازی تراست

باید توجه داشته باشید که از همان قدیم این سنت وجود داشت که هر چند مدت یکبار به وضعیت کولر خود رسیدگی کنید و اقدام به شستشوی کولر گازی تراست نمایید اما تابحال این کار را انجام نداده اید و یا می خواهید اقدام نمایید ولی نمی دانید چگونه؟

شماره تماس ها : 2803982 0912 و 77612939 021 می باشد.

ما در نمایندگی مجاز سرویس کولر گازی به صورت کامل مطابق با استاندارد های جهانی اقدام به شستشو و سرویس کولر گازی تراست در تهران می کنیم و در صورتی که در این استان باشید کم تر از 30 دقیقه در محل شما حاضر خواهیم شد و اقدام به شستشوی برند تراست خواهیم نمود.

  • طول عمر بیشتر کولر گازی پس از شستشو و سرویس اسپلیت تراست
  • قدرت پرتاب بیشتر نسبت به قبل از شستشو و تمیز کردم کامل آن
  • مصرف برق بسیار کم تر پس از تمیز کردن کمپرسور و پنل داخلی
  • چک کردن سیم کشی ها و شارژ گاز کولر گازی تراست به صورت کامل
  • و…

در هر ساعت از شبانه روز ما آماده ارائه خدمات با کیفیت خود به شما عزیزان در استان تهران می باشیم و شما می توانید با شماره های 09122803982 و 02177612939 به صورت تمام وقت تماس بگیرید.

سرویس کولر گازی تراست در تهران

اگر می خواهید اقدام به سرویس اسپلیت تراست در تهران نمایید ما به عنوان تنها مرکز رسمی در نمایندگی کولر گازی تراست همراه شما عزیزان می باشیم و در هر ساعت از شبانه روز کارشناسان این مرکز آماده اند تا اقدام به پیگیری درخواست های شما عزیزان در رابطه با سرویس کولر گازی تراست در تهران نمایند.

شماره تماس ها : 2803982 0912 و 77612939 021 می باشد.

اگر می خواهید با خیال راحت اقدام به سرویس اسپلیت تراست خود نمایید این مرکز گذینه مناسبی برای شما عزیزان می باشد چراکه اگر اولین تماس شما با نمایندگی آذین سرویس باشد 20 درصد تخفیف خواهید گرفت.

در سال های گذشته افراد نمی دانستند که اصلا شستشو کولر وجود دارند و همینطور سالها از کولر استفاده می کردند به دلیل گرد و خاک هایی که در کمپرسور تجمع میکرد گردش هوا به سختی صورت می گرفت و همین عوامل باعث می شود که ورود و خروج هوا به سختی انجام گیرد و فشار زیادی را موتور تحمل نماید و در نهایت اتفاقاتی مانند اب شدن سیم پیچ کمپرسور و حتی سوختن آن می شد.

ولی در حال حاضر با اطلاع رسانی های این مرکز در سطح شهر و همچنین پیامک و تشویق شهروندان به سرویس کولر گازی تراست همه مهم بودن این موضوع را متوجه شده اند و از تعداد تماس ها برای سرویس این آمار کاملا مشخص می شود.

اگر بخواهیم به شما عزیزان راجب خدمات این مرکز توضیحات تکمیلی بدهیم باید بگوییم که در نمایندگی کولر گازی تراست کلیه خدمات نظیر تعمیر ، سرویس و نصب کولر گازی انجام می گیرد و به صورت شبانه روزی می توانید به این مرکز درخواست های خود را اعلام نمایید تا در ساعات 8 صبح الی 20 در خدمت شما عزیزان باشند.

نصب کولر گازی تراست

اگر می خواهید که اقدام به نصب کولر گازی تراست نمایید می توانید به صورت شبانه روزی برای نصب کولر گازی با این مرکز تماس بگیرید و از خدمات بسیار با کیفیت ما بهرمند شوید و جالب است بدانید که اگر نصاب کولر گازی تراست از تجربه کافی برخوردار نباشد می تواند مشکلات جدی برای شما پس از چند مدت پیش آورد که در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

نصب کولر گازی تراست

در صورتی یک نصاب نتواند به خوبی و به صورت استاندارد اقدام به محاسبه و نصب اسپلیت تراست کند باید بدانید که حتی ممکن می باشد که لوله های داخل دیوار به نشتی دچار شوند و دیوار را خراب نمایند که قطعا خسارات سنگینی بر شما وارد خواهد شد! پس حتما با یک مرکز مجاز اقدام به نصب کولر گازی تراست خود نمایید که ما در نمایندگی کولر گازی تراست به صورت شبانه روزی برای نصب ، سرویس و شارژ گاز در نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست در خدمت شما می باشیم.

 

برند های دیگر :

مناطق تخت پوشش تهران

ازگل، ده ونک، شیخ بهایی، توانیر، اقدسیه، الهیه ، امازاده قاسم ، اوین ، باغ فردوس، تجریش، جماران ، دارآباد، دربند، درکه ، دزاشیب، زعفرانیه ، سوهانک، شهرک محلاتی ، فرمانیه ، فرشته، قیطریه، کاشانک، کامرانیه، محمودیه ، نیاوران، ولنجک، اختیاریه ، پاسداران، دروس، دولت، دیباجی، جردن، سیدخندان، ظفر، قلهک، یخچال، میرداماد، ونک، خیابان نفت، برق آلستوم، تهران ویلا، ستارخان، سعادت آباد، شهرک غرب ، شهرک مخابرات، شهرآرا، صادقیه، طرشت ، فرحزاد ، گیشا ، مرزداران، اجاره دار، ارامنه، امجدیه، سهرودی، بهار، حشتمیه، خواجه نصیر ، مجیدیه، سبلان، عباس آباد، اندیشه ، کریم خان ، مطهری ، نامجو ، گرگان، نظام آباد، مدنی ، نیلوفر شهید قندی ، هفت تیر ، تسلیحات، تهرانپارس، دردشت ، فدک ، کرمان، مدائن، نارمک، وحیدیه ، هفت حوض، استادمعین، شمشیری، مهرآباد جنوبی، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، باغ فیض، بلوار فردوس، پونک، جنت آباد، حصارک، سازمان برنامه، شاهین ، شهران، شهر زیبا، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، شهرک اندیشه، شهرک پرواز، شهرک کوهسار، شهرک نفت، شهرک والفجر ، کن، کوی ارم، کوی بیمه ، آرژانتین ، امیرآباد، ایرانشهر، بهجت آباد ، پارک لاله، جمالزاده، دانشگاه تهران، شریعتی، شیراز، فاطمی، قائم مقام ، کشاورز، گاندی ، میدان جهاد، میدان ولیعصر، نصرت، یوسف آباد، باغ آذری، تختی، جوادیه ، خزانه، شهرک بعثت، علی آباد، نازی آباد ، یاخچی آباد، آذری، ابوذر، امام زاده حسن ، زمزم، فلاح، یافت آباد، ۱۷ شهریور، خلیج فارس، شاد آباد ، شمس آباد، ولیعصر، یافت آباد ، خانی آباد، شکوفه، نعمت آباد ، ۱۳آبان ، ابن بابویه، استخر ، حسن آباد، سپه، اقدسیه ، جوانمرد قصاب، دیلمان ، هاشم آباد، باشگاه نفت ، تهرانسر، چیتگر ، شهرک آزادی ، شهرک استقلال، شهرک پاسداران، آهنگ، ابوذر ، بروجردی، پرستار، پیروزی، چهارصددستگاه ، نبرد، خاوران، دولاب، شاهین، شکوفه، صد دستگاه، قصرفیروزه، اتابک، افسریه، شوش، کیانشهر، مسعودیه، مشیریه، منصور، آبشار، پامنار، شهر ری، بهارستان، دروازه شمیران، فردوس، قیام، امامت، تهران نو، دماوند، دهقان، سرخه حصار، نیروی هوایی، بلوار پروین، تهرانپارس، حکیمیه، جاجرود، سراج، شمس آباد ، شمیران نو، فرجام، علم وصنعت ، قنات کوثر، لویزان شیان، هروی ، هنگام ، شهید بهشتی، شهرک دانشگاه تهران ، شهرک دریا، شهرک شهرداری، شهرک غزالی، بریانک ، جی، جیحون ، دامپزشکی، رودکی، زنجان، کارون، خیابان قزوین، کمیل، مالک اشتر، نواب هاشمی ، هفت چنار، آذربایجان ، اسکندری ، امیریه، انبارنفت، جمالزاده، جمهوری، خرمشهر ، راه آهن ، شیخ هادی، عباسی، امیربهادر، فلسطین، انقلاب ، جاده مخصوص ، منیریه، میدان حر ، هلال احمر، طالقانی ، مفتح ، بلوار کشاورز، خیابان کارگر



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)