×

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی توشیبا

نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا

مرکز آذین سرویس تنها نمایندگی رسمی نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی توشیبا در تهران می باشد که با داشتن بیش از 150 تعمیرکار به صورت شبانه روزی در زمینه نصب، سرویس و شارژ گاز کولر (TOSHIBA) در خدمت شما عزیزان در سراسر تهران بوده و همچنین برای تعمیر کولر گازی قیمت های بسیار مناسبی را دارا می باشد.

درخواست تعمیرات کولر گازی توشیبا

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی توشیبا

راجب تعمیر کولر گازی توشیبا بیشتر بدانید

نمایندگی آذین سرویس همانطور که مشخص می باشد با داشتن بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیر کولر گازی توشیبا در تهران توانسته است بهترین تکنیسین را در مجموعه خود تربیت نماید و در حال حاضر باید بدانید که در سال 1397 رتبه یک را با عنوان بهترین تعمیرکار کولر گازی توشیبا کسب نمودیم و در سال 98 سعی داریم بهترین خدمات را برای نصب، سرویس و تعمیر اسپلیت توشیبا برای شما شهروندان عزیز فراهم نماییم.

شماره تماس این مرکز : 3982-280-0912 و همچنین 39-29-61-77-021

تعمیر کولر گازی توشیبا

تعمیر کولر گازی توشیبا

ما در این مرکز دارای بیش از 30 شعبه در سراسر تهران می باشیم و در کلیه مناطق حضوری مستمر و فعال داریم و حتی در ایام تعطیل می توانید برای تعمیر کولر گازی توشیبا به صورت تمام وقت با ما تماس بگیرید و از خدمات بسیار با کیفیت این مجموعه استفاده نمایید. در سال های گذشته برند توشیبا بسیار در گوش ها شنیده می شد و واقعا ما کیفیت این برند را تایید می نماییم و در زمانی که در کشور عزیزمان فروخته می شد خریداران رضایت کامل داشتند و حتی برای تعمیرات اسپلیت توشیبا قیمت ها نسبت به دیگر برند ها کم تر بود و قطعات از کیفیت بالایی برخوردار بودند و به سختی آنها دچار مشکل می شدند. باید بدانید که نمایندگی آذین سرویس با داشتن حدود 150 تععمیرکار کولر گازی توشیبا در حال حاضر به عنوان برترین مرکز شناخته می شود و بهترین تعمیرگاه مجاز کولر گازی توشیبا در بین مردم عزیزمان می باشد.

تعمیرکار کولر گازی توشیبا (TOSHIBA)

تعمیرکار کولر گازی توشیبا

اگر به دنبال یک تعمیرکار کولر گازی توشیبا با رزومه کاری بسیار مناسب هستید می توانید با ما تماس بگیرید و حتی در صورت درخواست شما عزیزان می توانیم ثابت نماییم که کلیه تعمیرکاران ما بیش از 5 سال سابقه همکاری در این نمایندگی را دارا می باشند و بدون مشکل می توانند اقدام به عیب یابی کولر گازی توشیبا نمایند. اگر می خواهید به راحتی و با خیال راحت تعمیرگاه مجاز کولر گازی توشیبا در تهران پیدا کنید و به عبارتی دیگر مطمئن شوید که تعمیرکار از تجربه کافی برخوردار است می توانید از کارشناسان ما درخواست رزومه کاری تعمیرکاران را نمایید. باید بدانید که این مرکز به صورت شبانه روزی در استان تهران فعالیت دارد و اقدام به تعمیرات اسپلیت توشیبا می کد و همچنین در مرکز مجاز تعمیر کولر گازی توشیبا روزانه بیش از 130 مورد را برای نصب، سرویس و تعمیرات توشیبا همراه با گارانتی 90 روزه انجام می دهد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در تهران

تعمیرات کولر گازی توشیبا در تهران

می دانیم شما هم به دنبال انتخاب بهترین مرکز برای همکاری هستید و واقعا بسیار سخت می باشد که از بین 500 مرکز تعمیراتی بتوان یکی از آنها را انتخاب نمود و حتی با تحقیق بتوان یکی از با کیفیت ترین مراکز را شناسایی کرد و متاسفانه باید بدانید تنها 40 درصد نمایندگی های تعمیرات کولر گازی توشیبا در تهران دارای مجوز فعالیت می باشند و مابقی یا بدون مجو و یا به صورت دوره ای در محله ها به صورت گردشی کار می کنند. ما در نمایندگی آذین سرویس برای این که بتوانیم ثابت نماییم که مشتریان بسیار برایمان اهمیت دارند و ما به اعتماد آنها ارزش قائل هستیم اقدام به گارانتی قطعات کولر گازی پس از تعمیرات می کنیم و در مرکز مجاز تعمیرات اسپلیت توشیبا اقدام به عیب یابی اسپلیت توشیبا و در نهایت رفع عیب آن با 90 روز گارانتی می کنیم که در این مدت هرگونه مشکلی را رایگان رفع مشکل می کنیم.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی توشیبا در تهران

تعمیرگاه مجاز کولر گازی توشیبا

با آغاز شدن روند افزایشی دمای هوا بسیاری از شهروندان به فکر سرویس کولر گازی توشیبا می افتند و در بخشی دیگر بسیاری از مشتریان برای تعمیر کولر گازی توشیبا نمایندگی آذین سرویس را شماره گیری می نمایند و کارشناسان ما پس از دریافت ادرس انها تنها 30 دقیقه پس از قبت درخواست در استان تهران در محل مورد نظر مشتری حاضر می شوند و با این وجود که در تابستان ما بیش از 300 تماس برای سرویس اسپلیت توشیبا را ثبت می نماییم اما با برنامه ریزی های انجام گرفته همه این درخواست ها را در 1 روز کاری به اتمام می رسانیم. جالب است بدانید که این مجموعه با در نظر گرفتن میزان وفاداری مشتریان خود اقدام به تخفیف های ویژه برای سرویس و تعمیر کولر گازی توشیبا می کند و این تخفیف ها تا 40 درصد قیمت نهایی را کاهش می دهد و در نهایت مشتری با حداقل هزینه مشکلش رفع می شود.

تعمیرکار کولر گازی توشیبا در تهران

نوشته شده در : 6 خرداد 1398 توسط: ادمین

شما هم به دنبال تعمیرکار اسپلیت توشیبا هستید و یا به دنبال تعمیرکار کولر گازی توشیبا می باشید ؟ اصلا نگران نباشید چراکه ما با داشتن کلیه مجوز های فعالیت و تبعیت از قیمت های اتحادیه کولر گازی و نرخ های داده شده به صورت کاملا شفاف در خدمت شما عزیزان می باشیم و باید بدانید که در برخی روز ها حتی قیمت های این مرکز از نخ های داده شده پایین تر می باشد.

قطعا می دانید که قطعات کولر گازی توشیبا بسیار حساس مس باشند و بدون شک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند اما در صورتی که یک تعمیرکار ناوارد و یا بدون تجربه و همچنین تازه کار برای رفع عیب به محل شما بیاید و اقدام به عیب یابی کند و به دلیل نداشتن تجربه کافی کوچک ترین اشتباهی را انجام دهد امکان دارد برد کولر گازی شما خراب شود و یک فاجعه را به بار آورد اما چرا؟

تلفن های تماس نمایندگی کولر گازی توشیبا : 3982-280-0912 و همچنین 39-29-61-77-021

برد کولر گازی بسیار گران بوده و مانند یک مغز در کولر استفاده می شود و در صورت خراب شدن آن به هیچ عنوان نمی توان اقدام به راه اندازی کولر کرد پس حتما اگر قصد دارید که اقدام به سرویس کولر گازی توشیبا نمایید حتما با مرکزی کار نمایید که مطئن باشید که در صورت افتادن اتفاقی پاسخگوی شما خواهد بود و به صورت رایگان اقدام به راه اندازی مجدد اسپلیت توشیبا می کند.

ما با داشتن بیش از 80 سرویس کار آماده ایم که با خدمات گارانتی اقدام به سرویس کولر گازی نماییم و باید بدانید که با 10 سال سابقه کار در این صنف حتی 1 مورد خرابی و یا صدمه در گذارش کار های متخصصین این مرکز ثبت نشده است اما چرا ؟ ما با برقراری کلاس های آموزشی اقدام به بالا بردن تجربیات تعمیرکار های خود می کنیم.

از مزیت های سرویس اسپلیت توشیبا چه می دانید ؟ در صورتی که به موقع اقدام به شستشوی کولر گازی توشیبا نمایید باید بدانید که قدرت بازدهی آن دوبرابر خواهد شد! یعنی با شستشو و سرویس قدرت پرتاب باد و همچنین طول عمر کولر و در نهایت مصرف برق بسیار کاهش خواهد یافت و این مزیت ها همگی می دانید که بسیار مهم می باشند و دیگر به تعمیر کولر گازی توشیبا نیازی نخواهید داشت حتی تا چندین سالمشکلی پیش نمی آید.

تخصصی ترین نمایندگی تعمیرات کولر گازی توشیبا

بسیار مهم می باشد که نمایندگی کولر گازی توشیبا رزومه کاری خود را برای مشتریان در صورت درخواست آنها ارائه نماید و ما نیز همیشه همراه خود این کار را انجام می دهیم و در تعمیرگاه مجاز کولر گازی توشیبا به کلیه تعمیرکار های خود دفترچه برای کار های انجام داده خود داده ایم و مشتری با مشاهده آن متوجه می شود که دفترچه کاملا معتبر می باشد.

در سال های گذشته آذین سرویس توانست رتبه یک را در بین 500 مراکز دیگر در استان تهران کسب نماید و به عنوان برترین مرکز خدماتی تبدیل شود و خب مااز سال 1393 با گسترش خدمات خود و با هدف افزایش میزان رضایت مشتریان خدماتی با کیفیت را ارائه نمودیم و در حال حاضر در نمایندگی تعمیرات کولر گازی توشیبا درای یکی از باسابقه ترین تعمیرکاران هستیم به طوری که هیچ یک از تعمیرکاران ما زیر 5 سال سابقه در رزومه کاری خود ندارند.

در هر ساعت از شبانه روز ما در این مرکز اماده ارائه خدمات با کیفیت می باشیم و در کم تر از 30 دقیقه در محل شما برای تعمیرات اسپلیت توشیبا حاضر شویم و با برسی های اولیه و پیدا کردن مشکل اصلی براورد هزینه کنیم و با توافق مشتری نسبت به هزینه های کاملا روشن تعمیرکاران ما ان را تعمیر نماییم و در صورتی که نیاز باشد قطعه ای تعویض شود آن را با قطعات با کیفیت تعویض نماییم.

سرویس کولر گازی توشیبا

در سال های اخیر بیش از 100 مرکز در زمینه های سرویس کولر گازی توشیبا و در نهایت سرویس اسپلیت توشیبا فعالیت خود را اغاز نمودند و ما در روز شاید چندین مشتری داشته باشیم که بسیار گلایمند از این مراکز هستند که کارشان را به درستی انجام نداده اند و مشتری مجبور می شود که با هزینه ای مجدد کار ناقص مراکز غیر مجاز را تکمیل نماید.

سرویس کولر گازی توشیبا

از مزیت های سرویس چیزی می دانید ؟ باید بگوییم که ما همیشه در مطالب خود به مشتریان توصیه می کنیم که حداقل سالی 1 بار اقدام به شستشوی کولر گازی توشیبا نمایند و کاملا در مطالب قبل توضیح داده ایم که با شستشوی دستگاه تهویه مطبوع اتفاقات بسیار خوبی برای کولر  می افتد که در ادامه آن ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

اگر به این نکته هر ساله بپردازید باید بدانید که مصرف برق بسیار کاهش پیدا می کند و در موارد دیگر حتی در قدرت پرتاب باد تاثیر گذار می باشد و همچنین قدرت خنک کردن آن و بازدهی آن به صورت چشمگیری افزایش پیدا می کند و مهم تر از ان طول عمر کولر گازی بسیار بالا تر می رود و خب همین موارد واقعا کافیست تا هرساله اقدام به سرویس کولر گازی توشیبا نمایید و از سرمای ان لذت ببرید.

در سال های گذشته این مرکز توانست با تکمیل کردن شعبه های خود در استان تهران به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت نماید و بیش از 100 مورد را برای سرویس اسپلیت ثبت نماید که واقعا کار ساده ای نمی باشد و با هماهنگی های صورت گرفته بدون مشکل در حال انجام کار در این زمینه می باشیم و در کم تر از 30 دقیقه در محل کار و یا منزل شما حضور پیدا می کنیم.

اگر می خواهید ما در نمایندگی کولر گازی توشیبا در تهران برای انجام سرویس در نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در محل شما حاضر شویم می توانید با شماره های ما در قسمت تماس با ما اقدامات لازم را انجام دهید.

چرا باید سرویس کولر گازی توشیبا را به ما بسپارید

این مرکز با داشتن دانش فنی بسیار بالا و تجربه کاری کسب شده در این 10 سال فعالیت تواسنته است خدمات خوبی را برای مشتریان ارائه کند و همه عزیزانی که با ما یکبار کار کرده اند می دانند که ما در مرکز مجاز تعمیرات کولر توشیبا اقدام به خدمات ویژه برای مشتریان می کنیم و متمایز بودن خود را به همه نشان دهیم چراکه اعتقاد داریم مشتریان سرمایه های این مرکز می باشند و باید به آنها بها دهیم.

  • نمایندگی آذین سرویس با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه سرویس کولر گازی توشیبا در تهران به صورت شبانه روزی درخدمت شما عزیزان می باشد.
  • این مرکز با در نظر گرفتن 90 روز گارانتی هرگونه مشکل را در این مدت به صورت کاملا رایگان حل نموده و هیچ هزینه ای دریافتن نمی کند.
  • ارائه تخفیف های هفتگی و ماهانه و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان وفادار حتی تا 40 درصد از دیگر مزیت های آذین سرویس می باشد.
  • فعالیت شبانه روزی و حتی فعالیت در روز های تعطیل از دیگر مزیت های کار کردن با ما می باشد.
  • پس از درخواست شما عزیزان در تعمیرگاه مجاز کولر گازی توشیبا کارشناسان ما ظرف 30 دقیقه در محل شما حاضر می شوند.

با ما دیگر نگران دستگاه تهویه مطبوع خود نباشد چرا که ما متعهد به کار خود می باشیم و در صورت هرگونه ایراد پس از تعمیرات توشیبا به صورت کاملا رایگان اقدام به برسی مجدد کولر و در نهایت اقدام به رفع عیب تهویه مطبوع در نمایندگی کولر گازی توشیبا می کنیم.

نصب کولر گازی توشیبا

اگر به دنبال نصب کولر گازی توشیبا هستید ما نیز در کنار شما هستیم و آماده ارائه خدمت در سراسر استان تهران می باشیم که در صورتی که به دنبال نصاب کولر گازی توشیبا هستید می توانید با ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان یک کارشناس در محل شما اعزام نماییم تا با برسی کامل محیط داخلی و بیرونی بهترین مکان را شناسایی نماید و به صورت استاندارد توضیحات تکمیلی را برای محل پیشنهادی به شما دهد و در نهایت با برسی استاندارد ها اقدام به نصب کولر گازی توشیبا کند.

نصب کولر گازی توشیبا

در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق سایت اقدام به ثبت درخواست های خود کنید و یک اس ام اس بابت پیگیری دریافت نمایید تا در ساعات اداری کارشناسان ما برای برسی محل نصب در کنار شما حاضر شوند و اقدام به برسی کولر و فظای مورد نظرتان کند.

باید بدانید که مرحله جابجایی و نصب کولر گازی توشیبا باید مطابق با استاندارد های جهانی انجام شود و در صورتی که این استاندارد ها رعایت نشود به مشکلات بزرگی احتمالا در آینده برخورد خواهید کرد! به عنوان مثال نشتی در لوله های مسی توکار که باعث رطوبت در دیوار می شود و فورا باید هزینه هایی را کنید و جلوی نشتی را بگیرید! پس حتما در انتخاب یک مرکز احتیاط نمایید! ما 90 روز گارانتی برای نصب کولر گازی توشیبا به شما خواهیم داد تا خیالتان راحت باشد که مشکلی پیش نمی آید.

نصب کولر گازی توشیبا در تهران

در گذشته برای نصب کولر گازی توشیبا TOSHIBA و یا نصب اسپلیت توشیبا می کردند اصلا استاندارد های جهانی را هم نمی دانستند اما با ورود این مرکز به بازار با هدف گسترش علم تکنیسین خود اقدام به برگذاری آموزش های بسیار خوب کردیم تا همه نصاب های این مرکز بتوانند کاملا با مبحث جابجایی کولر گازی توشیبا آشنا شوند و در نهایت بتوانند بدون مشکل اقدام به نصب کولر گازی شما عزیزان نمایند.

تماس با نمایندگی آذین سرویس : 09122803982 و 02177612939

مطالب مرتبط :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)