×

ثبت درخواست تعمیر فوری

سرویس و تعمیر کولر گازی تکوود

نمایندگی تعمیر کولر گازی تکوود

اگر به دنبال نمایندگی تعمیر کولر گازی تکوود در تهران می باشید و میخواهید بهترین تعمیرگاه مجاز را شناسایی کنید تا با خیال راحت بتوانید اقدام تعمیر، نصب و سرویس کولر گازی تکوود  نمایید کافیست تا با نمایندگی آذین سرویس برای تعمیرات کولر گازی تماس بگیرید و از خدمات شبانه روزی ما بهرمند شوید و 15 درصد تخفیف ویژه از سایت دریافت نمایید و همچنین گارانتی 90 روز بر روی دستگاه خود دریافت نمایید.

درخواست تعمیرات کولر گازی تکوود

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

تعمیر کولر گازی تکوود

تعمیر کولر گازی تکوود

در گذشته برند تکود و یا techwood در بسیاری از خانه ها و همچنین اداره ها یافت می شد اما با گذشت زمان و با تحریم های اقتصادی و جلوگیری از واردات این برند محبوب دیگر نام techwood کم رنگ شد و در حال حاضر برای تعمیر کولر گازی تکوود باید با چندین مرکز تماس بگیرید تا یک نمایندگی قطعات کولر گازی مورد نظر را داشته باشد و بتوانید با خیال راحت اقدام به تعمیر کولر گازی تکوود در تهران نمایید. اگر به دنبال تعمیر کولر گازی در تهران هستید باید بدانید که ما در کلیه محله های استان تهران حضوری مستمر داریم و به صورت شبانه روزی در خدمت شما شهروندان عزیز می باشیم.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی تکوود

نمایندگی تعمیر کولر گازی تکوود

با فعالیت بسیار طولانی خود در نمایندگی تعمیرات کولر گازی تکوود توانسته ایم تمام مجوز های مربوط به فعالیت را کسب نماییم و حتی در برخی از مراکز تهران با دریافت مجوز های مربوطه برای ارائه خدمات پشتیبانی به صورت شبانه روزی اقدام به فعالیت می نماییم. برند تکوود نام بسیار آشنایی می باشد و اکثرا قدیمی ها این نام را چندین بار شنیده اند و حتی از آن استفاده کرده اند و باید بگوییم که واقعا کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و ما در تعمیرگاه مجاز کولر گازی تکوود هرگونه مشکلات شما عزیزان را در رابطه با این برند حل می نماییم. این مرکز به صورت شبانه روزی در هر ساعت از شبانه روز اقدام به ارائه خدمات با کیفیت می کند و در صورتی که شما عزیزان از طریق سایت با ما تماس بگیرید 15 درصد تخفیف ویژه برای رضایت شما عزیزان آذین سرویس در نظر گرفته خواهد شد و به مدت 3 ماه کولر گازی تعمیر شده گارانتی شده و در صورت بروز هرگونه مشکل به صورت رایگان حل خواهد شد.

تعمیرکار کولر گازی تکوود

تعمیرکار کولر گازی تکوود

نمایندگی آذین سرویس با داشتن 150 تعمیرکار کولر گازی تکوود توانسته است به بهترین مرکز در سال 96 و 97 تبدیل شود و در حال حاضر در کلیه مناطق استان تهران فعال باشد و در کم تر از 30 دقیقه پس از درخواست شما عزیزان در محل حصور پیدا می کند. این نمایندگی با سالها تجربه فنی به صورت تخصصی در نمایندگی کولر گازی تکوود فعالیت داشته و از تجربیات بسیار مناسبی برخوردار می باشد و همچنین پس از انجام تعمیرات بر روی قطعات کولر گازی اقدام به گارانتی آنها می کند و در صورت به وجود آمدن مشکل در مدت 90 روز اقدام به رفع ایرادات دستگاه تهویه مطبوع شما عزیزان به صورت رایگان می کند. لازم به ذکر است بدانید که تعمیرکار کولر گازی تکوود در شرکت آذین سرویس دارای کلیه مجوز های فعالیت می باشد و حتی تعمیرکاران ما اقدام به دریافت مدارک علمی از مراکز فنی و حرفه ای کرده اند تا بتوانیم به صورت شفاف در محل کار و یا منزل شما عزیزان اقدام به ارائه خدمت بسیار با کیفیت خود نماییم.

نمایندگی کولر گازی تکوود

نمایندگی کولر گازی تکوود

نمایندگی کولر گازی تکوود در تهران دارای بیش از 30 شعبه می باشد و با داشتن دست کم 150 تعمیرکار کولر گازی تکوود توانسته است نظرات بسیاری از شهروندان را به خود جلب نماید چراکه آذین سرویس با هدف گسترش خدمات خود با الویت رضایت مشتریان تاسیس شد و تا کنون توانسته است بیش از 2000 کولر را تعمیر نماید و نامی اشنا در اکثر مناطق تهران باشد. البته باید بدانید که ما در نمایندگی کولر گازی تکوود بیش از 10 سال سابقه فعالیت در کارنامه خود داریم و به صورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات بسیار با کیفیت کرده ایم. در صورتی که میخواهید با 15 درصد تخفیف اقدام به تهیه قطعات و یا تعمیر و همچنین نصب و سرویس کولر گازی تکوود نمایید ما در نمایندگی کولر گازی تکوود به صورت شبانه روزی آماده ثبت درخواست های شما عزیزان هستیم و در کم تر از 30 دقیقه در محل شما و در سراسر تهران حاضر می شویم.

تعمیر کولر گازی تکوود در تهران

تعمیرات کولر گازی تکوود در تهران

استان تهران دارای جمعیت بسیار بالایی می باشد و مراکزی که در استان تهران دارای نمایندگی کولر گازی تکوود هستند به نزدیک 600 مرکز می رسد ولی تنها بخش کوچکی از این مراکز به صورت قانونی درحال فعالیت می باشند و بخش دیگری یا تازه تاسیس بوده و یا به دنبال مجوز ها از اتحادیه صنفی مورد نظر نرفته اند که همین مورد باعث مشکلات زیادی می شود. اگر میخواهید به یک مرکز ماهر و با تجربه همکاری نمایید می توانید با تعمیرکاران ما تجربه ای بسیار عالی داشته باشید چراکه ما پس از تعمیرات کولر گازی تکوود اقدام به گارانتی دستگاه رفع عیب شده کرده و به مدت 90 روز هرگونه ایرادی برای کولر به وجود آید به بدون دریافت هزینه در کم ترین زمان ممکن رفع عیب خواهیم کرد. در صورت داشتن سوال از نمایندگی آذین سرویس می توانید به صورت شبانه روزی در رابطه با برند TECHWOOD با نمایندگی مجاز ما تماس بگیرید.

نوشته شده در : 3 تیر 1398 توسط: ادمین

نمایندگی تعمیر کولر گازی تکوود در تهران

اگر بخواهیم به صورت دقیق به نمایندگی های مجاز کولر گازی اشاره ای داشته باشیم می توانیم بگوییم که در حال حاضر حدود 50 مرکز به صورت رسمی در استان تهران در حال فعالیت می باشند که بیشترین نقطه این مراکز در شمال و غرب تهران قرار دارد و ما نیز در این دو منطقه دارای دو شعبه می باشیم و به صورت شبانه روزی در نمایندگی تعمیر کولر گازی تکوود در تهران در خدمت شما عزیزان می باشیم.

لازم می دانیم که نکته ای مهم را به شما شهروندان عزیز بگوییم : در سال های گذشته با شروع فصل تابستان مشاهده شده است که یکسری از افراد خود را فنی کاران ماهر معرفی می نمایند و به دنبال گرفتن کار از شما می باشند و نسبتا قیمت های بسیار بالایی را درخواست می نمایند و البته باید بدانید که کیفیت کار توسط این افراد تضمین شدنی نیست و احتمال همه چیز وجود دارد و حتما توصیه می کنیم با یک نمایندگی کولر گازی تکوود مانند آذین سرویس کار نمایید.

شماره تلفن تنها نمایندگی مجاز کولر گازی تکوود : 77612939 021 و یا 2803982 0912

به طور مثال یکسری یکی از مشتریان برای تعمیر کولر گازی تکوود در تهران به این افراد برخورد کرده بوده است و خب پس از سپردن کار علاوه بر این که قیمت بسیار بالایی داده بوده پس از چند روز مجدد کولر خراب شده و حتی در برخی مواقع امکان دارد که برد شما بسوزد.

سرویس کولر گازی تکوود

از مزیت های سرویس کولر گازی تکوود چه می دانید ؟ آیا واقعا درست است که با انجام به موقع سرویس و شستشوی کولر گازی تکوود تا یکسال سلامت کولر تضمین می شود ؟ آیا درست می باشد که مصرف برق کولر گازی با سرویس و شستشو دستگاه تهویه مطبوع بسیار کم تر می شود ؟

سرویس کولر گازی تکوود

جالب است بدانید که ما با داشتن برترین سرویس کار کولر گازی در منطقه حرف اول را می زنیم چراکه با خدمات بسیار متنوعی که برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم مطمئن هستیم که همه آنها رضایت کامل از این مرکز دارا هستند و از آنجا مطمئن می باشیم که هر ساله مشتریان ما تمایل به همکاری با نمایندگی آذین سرویس دارند.

سرویس کولر گازی تکوود را جدی بگیرید چراکه در صورتی که به سرویس دستگاه خودتان اهمیت ندید حتی در صورتی که دستگاه شما سالم و نو باشد پس از گذشت چند سال با خرابی و سوختن قطعات مواجه خواهید شد و باید هزینه های بسیار زیادی را پرداخت نمایید تا بتوانید آن را به صورت کامل سالم سازی نمایید.

در صورتی که با یک نمایندگی مجاز سرویس کولر گازی تکوود همکاری نمایید باید بدانید که هرگونه اتفاق در هنگام سرویس و حتی پس از سرویس برای کولر شما بی افتد به صورت رایگان توسط نمایندگی مجاز کولر گازی تکوود حل خواهد شد و در صورتی که قطعات دچار نقص شوند ما در مرکز آذین سرویس به صورت رایگان قطعه را با قطعات اصلی تعویض خواهیم کرد.

ما با در نظر گرفتن شریط نابسامان کشور و همچنین درامد های بسیار کم شهروندان نسبت به گذشته در سال 1398 هیچ افزایش قیمتی برای خدمات خود نداشته ایم و با وجود این مورد اقدام به تخفیف های ویژه تا 15 درصد به کلیه مشتریان خود می کنیم تا بتوانیم رضایت آنها را برای خود نگهداریم.

مزیت سرویس کولر گازی تکوود چیست ؟

بسیار جالب است بدانید که تا 5 سال گذشته کسی نمی دانست که سرویس کولر گازی تکوود بسیار مفید می باشد و قطعا اگر از آنها بپرسید معمولا حداقل سالی یکبار برای تعمیرات کولر تکوود به یکی از نمایندگی ها تماس می گرفتند! ما در ادامه راجب مزیت های شستشوی کولر گازی تکوود با شما صحبت خواهیم نمود.

  • کم شدن مصرف برق کولر گازی پس از سرویس اسپلیت تکوود
  • چندین برابر شدن قدرت پرتاب باد کولر پس از شستشوی کولر تکوود
  • افزایش طول عمر کولر با سرویس به موقع و شستشوی کمپرسور
  • چک لیست کامل سلامت قطعات و همچنین شارژ گاز کولر گازی
  • چک کردن سیم ها و رفع سیم ابشدگی کولر که شاید باعث سوختن شوند
  • و…

شماره تلفن تعمیرکار کولر گازی تکوود : 2803982 0912

چرا باید برای سرویس کولر گازی تکوود به آذین سرویس اعتماد نمود ؟

این مرکز با داشتن سالها تجربه در زمینه سرویس کولر گازی تکوود در تهران به عنوان تخصصی ترین مرکز حال حاضر در استان می باشد و با ارائه خدمات شبانه روزی و ثبت درخواست شما عزیزان حتی در طول شب به با مسئولیت ترین مرکز از نگاه خود رسیده است چراکه مراکز دیگر حتی تا یک روز پیگری کار مشتریان را نمی کنند.

بنا به سیاست این مرکز تا پایان ماه 15 درصد تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته شده است و در هر ساعت از شبانه روز آماده ثبت درخواست های شما عزیزان می باشیم و در کم ترین زمان اقدام به اعزام سرویس کار کولر گازی تکوود می کنیم.

نصب کولر گازی تکوود

برای نصب کولر گازی تکوود در تهران آماده ارائه خدمات شبانه روزی در سراسر مناطق می باشیم و البته باید بدانید که در سال گذشته به عنوان تخصصی ترین نمایندگی نصب کولر گازی تکوود انتخاب شدیم و همچنین امسال این مورد را سعی می کنیم برای خود نگهداریم.

Techwood Split Air Conditioner

به یاد داشته باشید که هر مرکزی دارای یکسری پلن های مثب برای مشتریان خود می باشد و ما نیز برای نصب کولر گازی تکوود اقدام به گارانتی 1 ساله لوله کشی کولر گازی می کنیم و در این مدت در صورت نشت آن اقدام به رفع ایرادات به صورت رایگان می نماییم.

در صورت نیاز به سرویس و تعمیر کولر گازی تکوود با شماره تلفن نمایندگی کولر گازی تکوود در هر ساعت می توانید تماس بگیرید : 2803982 0912

در طی سالها تجربه حداقل در هر فصل حدودا 20 شهروند با آذین سرویس تماس میگیرند و از نشتی آب از لوله ها خبر می دهند و با برسی هایی که نصاب کولر گازی تکوود در تهران انجام می دهد متوجه می شود که نصابی که برای نصب در حل آن ها حاضر شده اند کاملا استاندارد ها را در نظر نگرفته و همین باعث خرابی می شود! حتما با مراکز معتبر مانند آذین سرویس اقدام به نصب کولر گاز تکوود کنید چراکه ما با داشتن کارشناسانی بسیار با تجربه اقدام به گارانتی خدمات نصب به مدت 3 ماه می کنیم.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)