×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی تعمیر کولر گازی در سعادت آباد

6 اسفند 1397 توسط ادمین

تعمیر کولر گازی جزو یکی از سخت ترین کاری می باشد که باید دقیقا مطابق با استاندارد های جهانی انجام شود و در حال حاضر نمایندگی آذین سرویس برای تعمیر کولر گازی در سعادت آباد به صورت شبانه روزی در خدمت شما شهروندان در تهران می باشد.

اسپلیت یا کولر گازی که در بسیاری از منازل استفاده می شود جزو یکی از بهترین گذینه ها برای صاحب خانه می باشد که می تواند به راحتی دمای منزل خود را کاهش دهد و اما درصورت خرابی و پیدا کردن نیاز برای تعمیر کولر گازی در تهران می دانید که نزدیک ترین تعمیرکار کولر گازی در سعادت آباد چقدر با شما فاصله دارد؟

تعمیر کولر گازی در سعادت آباد

چیزی که مشخص می باشد و تا به همین لحظه برای مشتریان مشکل ساز بود بیشتر شدن درخواست های نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی بوده است چراکه با بیشتر شدن درخواست ها تعمیرکار ها دیرتر برای رسیدگی و عیب یابی کولر گازی به محل شما سر میزدند ولی از امروز ما با حضور پر رنگ تر در کلیه مناطق استان تهران فعال می باشیم و همچنین با داشتن بیش از ۱۵۰ تعمیرکار در کلیه مناطق استان می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست های شما عزیزان رسیدگی کنیم.

در فصل تابستان می توانید برای تعمیر کولر گازی در سعادت آباد با نمایندگی آذین سرویس تماس بگیرید و از خدمات بسیار گسترده مرکز بهرمند شوید و در نظر داشته باشید که ما با داشتن تخفیف های متنوع حتی تا ۵۰ درصد به دنبال بیشتر شدن رضایت شما شهروندان هستیم.

ما با داشتن انبار های بسیار گسترده دارای کلیه قطعات کولر گازی بوده و شما عزیزان باید بدانید که در صورت نیاز داشتن به قطعات کولر گازی با نمایندگی ما به صورت شبانه روی م یتوانید با یک تلفن سفارش دهید و بعد از دریافت قطعات و تست انها هزینه را برای این مرکز واریز نمایید.

در صورت داشتن سوال در زمینه تعمیرات کولر گازی در سعادت آباد می توانید با شماره های زیر با ما تماس بگیرید و از قیمت ها و همچنین تخفیف های متنوع ما اطلاع پیدا کنید.

چرا باید برای تعمیر کولر گازی در سعادت آباد با ما همکاری نمایید؟

در صورت نیاز داشتن به یک تعمیرکار کولر گازی در سعادت آباد اصلا نگران نباشید چراکه این مرکز با دارا بودن بیش از ۱۵۰ تعمیرکار با سابقه می تواند جزو بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشد اما چرا ؟ یکی از علت های مهم ما برای انتخاب شدن توسط مشتری گارانتی پس از تعمیرات می باشد و تا سه ماه در صورتی که توسط تعمیرکار ما کولر شما تعمیر شده باشد در این مدت هر مشکلی پیش آید ما پاسخگوی شما عزیزان می باشیم و اقدام به رفع مشکل می نماییم.

در حال حاضر ما به عنوان برترین مرکز تعمیرات کولر گازی در سعادت آباد می باشیم و حدودا برند ما برای کلیه شهروندان در تهران نامی اشنا می باشد کافیست یکبار از خدمات مجموعه آذین سرویس استفاده نمایید تا از این مرکز خاطر جمع شوید.

تلفن تعمیرکار اسپلیت در سعادت آباد : ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲

سرویس کولر گازی در سعادت آباد

بدون شک یکی از نیاز هایی که بعد از استفاده نکردن نسبتا طولانی از کولر باید اتفاق بی افتد سرویس کولر گازی می باشد که برای این منظور باید بدانید که ما در منطقه سعادت آباد حضوری فعال داریم و در حال حاضر دارای ۱۶۰ نیروی متخصص برای سرویس کولر گازی در سعادت آباد می باشیم.

سرویس کولر گازی در سعادت آباد

تعرفه های این مرکز در حال حاضر بسیار مقطوع می باشد و با آنالیز هایی که انجام می شود ۲۰ درصد قیمت های خود را از قیمت دیگر مراکز پایین تر نگه می داریم تا بتوانیم رضایبت شما عزیزان را همراه داشته باشیم. در سال ۱۳۹۸ قطعا کلیه مراکز قیمت های خود را افزایش خواهند داد اما ما با تصمیم های گرفته شده همچنان قیمت خود را افزایش نمی دهیم و با همین قیمت مصوب در سال ۱۳۹۷ به کار خود برای سرویس کولر گازی در سعادت آباد ادامه خواهیم داد.

نکاتی که در زمینه سرویس اسپلیت باید بدانید : درصورتی که به موقع اقدام به سرویس کولر گازی کنید مصرف برق شما همیشه متعادل می شود و جالب است بدانید در صورتی که قبض برق شما نسبتا بالا می اید علت ان می تواند به دلیل سرویس نکردن کولرتان باشد چرا که یکی از اصلی ترین موردی که وجود دارد : با انجام به موقع سرویس قدرت پرتاب باد افزایش پیدا می کند و همچنین گرد و خاکی که از کمپرسور کولر گازی پاک می شود باعث می شود که مصرف برق بسیار مناسب شود و کاهش یابد و همچنین از خرابی های احتمالی جلوگیری می کند.

سرویس کولر گازی در سعادت آباد همراه با تخفیف

یکی از سوالاتی که همیشه باید از یک نمایندگی بپرسید باید در زمینه مجوز ها باشد و حتما توجه داشته باشید که با مرکزی کار کنید که بعد ها پس از ایجاد شدن مشکل پاسخگوی شما باشند و به راحتی بتوانید با مرکزی که همکاری کرده اید دسترسی داشته باشید و قطعا برای سرویس کولر گازی در سعادت اباد ما همه روزه در خدمت شما بوده و با داشتن ۱۰ سال سابقه فعالیت در منطقه شما می توانیم کلیه مشکلات و ایرادات کولرتان را رفع نماییم.

 



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)