×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر کولر گازی در شهرک غرب

16 تیر 1398 توسط ادمین

تعمیر کولر گازی در شهرک غرب که دارای بیش از 10 سال سابقه فعالیت می باشد و خدمات شبانه روزی دارد برای تعمیرات کولر گازی در سال 1398 تصمیم به ارائه تخفیف های شگفت انگیز برای مشتریان خود که در شهرک غرب زندگی می کنند را دارد و تا ۴۰ درصد تخفیف ویزه برای این شهرک غرب در نظر میگیرد.

تعمیر کولر گازی در شهرک غرب

ما با داشتن سالها تجربه در استان تهران توانسته ایم پاسخگوی بسیار زیادی از همشهریان باشیم و برای تعمیر و سرویس کولر گازی در شهرک غرب همواره تنها در کم تر از 30 دقیقه خود را به محل مشتری رسانده ایم و اقدام به عیب یابی کولر و یا سرویس کرده ایم. شما عزیزان می توانید تنها یکبار با این نمایندگی برای تعمیرات لوازم خانگی در تهران همکاری نمایید تا از خدمات بسیار با کیفیت ما بهرمند شوید.

چرا تعمیر کولر گازی در شهرک غرب را به ما بسپارید؟

در هنگام تصمیم گیری و نیاز برای تعمیر اسپلیت خود باید به نکاتی که در ادامه خواهیم گفت توجه نمایید چرا که دوست داریم بهترین نمایندگی را برای ارائه خدمات انتخاب نمایید تا درصورتی که مشکلی پیش آید شما به راحتی بتوانید بدون هزینه اقدام به پیگیری برای تعمیر کولر گازی در شهرک غرب که محل کار و یا منزل شما است کنید.

کاملا مشخص می باشد که در استان تهران بیش از 60 درصد منازل و محل کار ها از دستگاه تهویع مطبوع یعنی اسپلیت استفاده می نمایند چراکه می تواند دمای محیط را به خوبی نرمال نگه دارد اما در صورتی که کولر را نسبت به فضای مورد نظر به درستی انتخاب کرده باشید تا بتواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد.

شماره تلفن تعمیرکار کولر گازی در شهرک غرب : 09122803982

ما در هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل از ساعت 7 صبح الی 21 برای خدمت به شما عزیزان اماده می باشیم و باید بدانید که کلیه تعمیرکار های ما از سابقه بسیار مناسبی در این زمینه برخوردار می باشند و حتی ما در این مجموعه برای نصب کولر گازی در شهرک غرب از تکنسین جداگانه استفاده می نماییم و اصلا نصاب کولر گازی ما کار تعمیرات انجام نمی دهد و کار مختص به خود را دارا می باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال این امکان وجود دارد که به صورت شبانه روزی با تماس با یکی از کارشناسان  پشتیبانی و یا حتی از قسمت نظرات اقدام به مطرح کردن سوال و مشکل خود کنید و در کم تر از چند دقیقه پاسخ خود را در سایت مشاهده نمایید و در صورت رفع نشدن مشکل درخواست نیرو نمایید تا برای برسی دقیق تر اقدام به رفع ایرادات احتمالی کنیم.

علت اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز کولر گازی در شهرک غرب چیست ؟

یکی از علت های اصلی اعتماد مشتریان به نمایندگی آذین سرویس خدمت رسانی این تعمیرگاه کولر گازی در شهرک غرب به صورت لحظه ای می باشد که راجب آن کمی به شما شهروندان عزیز توضیح خواهیم داد تا با نحوه کار این مرکز آشنا شوید.

شما پس از ثبت درخواست خود برای تعمیر کولر گازی در شهرک غرب تنها 30 دقیقه پس از ثبت درخواست شما یک تعمیرکار در محل شما می آید و پس از برسی های اولیه و مشخص شدن عیب اعلام هزینه می کند که در صورت نیاز به قطعات این نمایندگی اقدام به تعویض قطعات با قطعه های اصلی می کند و 90 روز گارانتی شامل کولر گازیتان می شود.

تعمیر کولر گازی در شهرک غرب به صورت کاملا تخصصی در این مرکز انجام می گیرد و این منطقه به صورت کامل تحت پوشش آذین سرویس می باشد و البته باید بدانید که ما در این محله اقدام به تخفیف های ویژه تا 15 درصد می نماییم که همین موارد نظرات بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.

باید بدانید که تعمیرگاه مجاز کولر گازی در شهرک غرب دارای خدمات بسیار با کیفیتی می باشد و 3 ماه گارانتی خدمات پس از تعمیرات به کولر تعلق می گیرد که این مورد فقط و فقط در این مرکز انجام می شود و در هیچ مرکزی این گارانتی حتی 1 روزه یافت نمی شود.

این تعمیرگاه توانسته است به یکی از بهترین نمایندگی های کولر گازی در شهرک غرب تبدیل شود و در سال 1395 تا امسال رتبه یک را در بین 50 مرکز فعال در این محله کسب نموده و به صورت شبانه روزی آماده ثبت درخواست های شما عزیزان برای تعمیرات کولر گازی در شهرک غرب می باشد.

تعمیر کولر گازی در شهرک غرب به صورت شبانه روزی

تعمیرگاه مجاز آذین سرویس دارای سالها تجربه می باشد و در این 10 سال فعالیت خود در شهرک غرب اقدام به عیب یابی کولر های زیادی کرده است و در حال حاضر با عنوان تخصصی ترین تعمیرگاه کولر گازی شناخته می شود.

در سال های نه چندان دور و پس از تاسیس این مرکز تصمیم به تخصصی کردن خدمات خود کردیم و تعمیرکار های زیادی را استخدام نماییم و باید بدانید که در حال حاضر برای تعمیر کولر گازی در شهرک غرب در حدود 30 دقیقه در محل شما حاضر می شویم و کلیه ابزار های مورد نیاز را همراه خود داریم.

قیمت های این مرکز بسیار عالی می باشد و تنها با استعلام قیمت های دیگر مراکز و مقایسه با ما متوجه آن خواهید شد! ما به دلیل فشار های اقتصادی بر روی درامد های شهروندان تصمیم بر کاهش قیمت های خود در سال 98 کرده ایم و 15 درصد تخفیف برای تعمیرات کولر گازی در شهرک غرب گرفتیم و همه مشتریان از این کار ما رضایت کامل دارند.

سرویس کولر گازی در شهرک غرب

سرویس کولر گازی در شهرک غرب حدود 6 سال در این مرکز انجام می شود و با استخدام تکنسین به دنبال سرویس اسپلیت بودیم و تا به امروز این مرکز فقط در منطقه شهرک غرب حدودا دارای 20 سرویسکار می باشد و این تکنسین دارای مجوز های قانونی و همچنین دارای مدرک از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشند.

سرویس کولر گازی در شهرک غرب

خدمات نصب سرویس و تعمیر کولر گازی در شهرک غرب در این مرکز همراه با گارانتی انجام می شود! یعنی به طور کل در صورتی که تا سه ماه بعد از انجام کار توسط ما برای دستگاه شما مشکلی پیش اید ما به صورت رایگان به محل شما امده و اقدام به برسی دقیق کولر می کنیم و به صورت رایگان اقدام به رفع عیب های احتمالی خواهیم کرد.

البته باید بدانید که تعمیر کولر گازی در تهران توسط نمایندگی های بسیار زیادی انجام می شود اما نکته ای که شاید برای شما عزیزان جالب باشد این است که آذین سرویس دارای رتبه یک و برترین مرکز در زمینه سرویس کولر گازی در شهرک غرب می باشد که همه روزه با قیمت های بسیار مقطوع و اقتصادی برای رفاه حال همشهریان و کم تر هزینه کردن آن ها فعالیت دارد.

اگر شماهم نیازمند یک تعمیرکار و یا سرویس کار در شهرک غرب هستید می توانید با شماره های تماس ما که در زیر برایتان نوشته شده است تماس بگیرید و از خدمات مرکز استفاده نمایید.

دیگر شعبات ما در مناطق :

 



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)