×

ثبت درخواست تعمیر فوری

نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی زیمنس در تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی زیمنس

نمایندگی آذین سرویس تخصصی ترین مرکز در زمینه تعمیر کولر گازی زیمنس و همچنین سرویس کولر گازی زیمنس بوده و با دارا بودن حدود 150 تعمیرکار اسپلیت زیمنس به صورت شبانه روزی در استان تهران فعالیت دارد و برای رضایت مشتریان خود اقدام به گارانتی کلیه قطعات رفع عیب شده پس از تعمیر کولر گازی می کند و تا 90 روز پشتیبان شما عزیزان می باشد.

درخواست تعمرکار کولر گازی زیمنس

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی زیمنس در تهران

تعمیر کولر گازی زیمنس در تهران

درصورت داشتن هرگونه مشکل در زمینه کولر گازی می توانید با نمایندگی آذین سرویس تماس بیگرید و برای تعمیر کولر گای زیمنس در تهران درخواست تعمیرکار اسپلیت زیمنس نمایید.  در سال های گذشته با کم بودن مراکز تعمیراتی و خدماتی شهروندان زمان بسیار زیادی را باید منتظر می ماندن تا یک تعمیرکار در محل آن ها حاضر شود و خب یکی از عواملی که باعث نارضایتی مشتریان شده بود همین امر بود تا این که مرکز فوق تخصصی آذین سرویس تاسیس شد و اقدام به استخدام 150 تعمیرکار کولر گازی زیمنس نمود و در حال حاضر ظرف حداکثر 30 دقیقه در محل شما حاضر خواهد شد.  

نمایندگی کولر گازی زیمنس

نمایندگی کولر گازی زیمنس

در سال های قبل و نه چندان دور این مرکز تنها در حوالی میدان انقلاب دارای نمایندگی کولر گازی زیمنس بود و در سال 1394 با تصمیم بر گسترش خدمات خود اقدام به تاسیس نمایندگی مجاز کولر گازی زیمنس کرد و در حال حاضر در سراسر استان تهران دارای شعبه می باشد و با داشتن بیش از 150 تعمیرکار می تواند به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان باشد. شاید برای شما هم جالب باشد چراکه برخی ها پس از رفع ایرادات اسپلیت زیمنس خود مجدد برای مشکل دیگری با مراکز تماس میگیرند ولی تعمیرگاه های غیر مجاز زیر بار اشتباهات خود نمی روند و با هزار دلیل به دنبال گرفتن هزینه مجدد برای تعمیرات کولر گازی زیمنس می باشند و مشتری بنا به ندانستن و نداشتن علم زیاد در زمینه کولر صحبت های این مراکز را باور کرده و در نهایت راضی به هزینه کردن برای تعمیر و یا سرویس کولر گازی زیمنس می شوند.

تعمیرکار کولر گازی زیمنس

تعمیرکار کولر گازی زیمنس

یکی از مهم ترین عواملی که طول عمر کولر را افزایش می دهد پس از رفع عیب دقیقا به نحوه کار تعمیرکار کولر گازی زیمنس بستگی دارد اما چرا؟ یکی از مهم ترین نکاتی که وجود دارد در در بحث تعمیرات میزان سابقه تعمیرکار می باشد! در صورتی که تعمیرکار دارای سابقه مناسب باشد و از تجربیات بسیار مناسب برخوردار باشد باید بدانید که هرگونه مشکل را ظرف چند دقیقه شناسایی می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ایمنی کردن و در نهایت رفع عیب می کند و بنا به تجربیاتی که دارد در بحث تعمیر بهتین روش را برای تعمیر کولر گازی زیمنس انتخاب می کند. اما در صورتی که تکنیسین دارای تجربه کافی نباشد خب دقیقا برای عیب یابی زمان زیادی را باید طی کند و همچنین شاید در هنگام تعمیرات نتواند به خوبی قطعات را رفع عیب نماید و پس از گذشت یک مدت بسیار کوتاه مجدد شما نیاز به تعمیرکار کولر گازی پیدا کنید.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی زیمنس

تعمیرگاه مجاز کولر گازی زیمنس

در حال حاضر اگر بخواهیم تعداد مراکز فعال را در استان تهران را بیان کنیم می توان گفت بیش از 500 مرکز وجود دارد که درکنار هم فعالیت می کنند و نیمی از این تعمیرگاه ها بدون مجوز فعالیت می باشند که اکثر شهروندان از این موضوع بی اطلاع می باشند و هرگونه مشکلی پیش آید مسئولیت آن بر عهده خودشان می باشد چراکه این مراکز در هر لحظه می توانند اقدام به جمع آوری دفتر خود کنند. البته باید بدانید که نمایندگی کولر گازی زیمنس در حال حاضر در کل استان تهران تنها 5 مرکز دارد و آنها نیز مجوز مربوطه را دارا می باشند که یکی از این مراکز نمایندگی آذین سرویس می باشد که به دصورت شبانه روزی اقدام به تعمیرات کولر گازی زیمنس در تهران می کند و در نهایت پس از چندین بار همکاری شما عزیزان با این تعمیرگاه مجاز کولر گازی زیمنس اقدام به ارائه تخفیف های متنوع حتی تا 50 درصد می کند که در بین دیگر مراکز بی سابقه می باشد.

نمایندگی مجاز کولر گازی زیمنس

نمایندگی مجاز کولر گازی زیمنس

ما با داشتن کلیه مجوز های فعالیت از مراکز علمی و همچنین انتظامی و حتی عضور در اتحادیه صنفی می توانیم بهترین گذینه برای شما عزیزان باشیم چراکه خدماتی مانند نصب کولر گازی زیمنس را هم دارا می باشیم و در استان تهران به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواست های شم اعزیزان می باشیم. ما با برنامه های ریخته شده در سال 1398 اقدام به ارائه تخفیف های ماهانه کرده ایم و در حال حاضر به کلیه شهروندانی که از طریق سایت با ما تماس می گیرند اقدام به 20 درصد تخفیف بیشتر در نمایندگی کولر گازی زیمنس گرفته ایم و باید بدانید که پس از درخواست شما مبنی بر تعمیر کولر گازی زیمنس فنی کاران ما ظرف 30 دقیقه در محل شما حاضر می شوند و اقدام به رفع ایرادات کولر گازی شما می کنند. در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره 77612939 تماس بگیرید و از خدمات این مرکز در تمام ساعت از روز بهرمند شوید.

به نمایندگی تعمیرات کولر گازی زیمنس اعتماد کنید

نوشته شده در : 27 خرداد 1398 توسط: ادمین

مرکز تخصصی آذین سرویس به عنوان برترین مرکز و نمایندگی تعمیر کولر گازی زیمنس در تهران می تواند به صورت شبانه روزی اقدام به ارائه خدمات بسیار با کیفیت خود نماید و جالب است بدانید که این مرکز خدماتی گسترده در نمایندگی کولر گازی زیمنس برای شما عزیزان اماده کرده است که در زیر به انها اشاره خواهیم نمود.

تعمیر کولر گازی زیمنس

 

سرویس کولر گازی زیمنس

در سال های گذشته ما توانسته ایم با برنامه ریزی های دقیق به اهداف خود در سال 98 برسیم و اقدام به تاسیس شعبه برای ارائه خدمات یکپارچه در سراسر تهران در زمینه های نصب و همچنین سرویس کولر گازی زیمنس نماییم و البته باید بدانید که برند (Siemens) یکی از محبوب ترین برند ها در سال های نه چندان دور بود و در حال حاضر برخی از شهروندان این برند را دارا می باشند.

کیفیت برند Siemens کاملا بالا می باشد و در سال های اخیر به دلایل تحریم کم تر این برند وارد بازار ما شده است ولی قطعات آن همچنان وجود دارد و مشکلی بابت ان وجود ندارد. باید بدانید که سالانه باید اقدام به سرویس کولر گازی زیمنس در تهران نمایید چراکه با انجام منظم و شستشوی کولر گازی زیمنس طول عمر آن چندین برابر می شود و مهم تر از آن قدرت پرتاب باد و همچنین عملکرد ان بسیار بیشتر شده و در نهایت در مصرف برق بسیار کم مصرف تر خواهد شد.

توصیه این مرکز به شما عزیزان این است که حداقل به صورت سالانه نسبت به هزینه اندکی که باید برای سرویس کولر گازی بپردازید این کار را انجام دهید و سلامت کولر خود را تضمین نمایید چراکه در هنگام سرویس کلیه سرویسکاران کولر گازی زیمنس ما اقدام به برسی کلیه قطعات می نمایند و آن را روغن کاری و در نهایت آماده استفاده می نمایند.

با سرویس کولر گازی زیمنس سلامت کولر را تضمین نمایید

در سال های گذشته شهروندان عزیزمان با کلمه سرویس اسپلیت زیمنس آشنا نبودند و خب نمی دانستند که هنگامی که سرویسکار کولر گازی زیمنس اقدام می کنند بازدهی و عملکرد کولر آن ها بیشتر می شود و خب حتی تا 50 درصد احتمال خرابی کولر در طول سال کم تر می شود و تنها این بخشی از مزیت های سرویس به موقع کولر گازی Siemens می باشد.

توصیه ما به شما عزیزان در این زمینه سرویس سالانه می باشد چراکه با این کار سلامت کولر گازی زیمنس برسی می شود و در نهایت با سرویس و شستشوی کولر گازی زیمنس مصرف برق شما عزیزان به شدت کاهش پیدا می کند و همچنین قدرت بازدهی بسیار بالا تر خواهد رفت و تضمین می کنیم که دیگر به تعمیر کولر گازی زیمنس نیاز پیدا نخواهید کرد.

به سرویس کولر گازی زیمنس خود اهمیت دهید

چرا باید به صورت منظم و حداقل سالانه این کار را انجام دهید ؟ ما در ده ها مورد پس از شستشوی اسپلیت زیمنس متوجه شده ایم که کمپرسور سیم اب کرده است و در صورت درست نشدن و چسبانده شدن این سیم ها باعث آتش سوزی نیز حتی خواهد شد و کمپرسور کولر گازی به شدت آسیب می بیند و تنها این یک دلیل برای چکاپ بود و موارد زیادی وجود دارد که نگفته ایم! پس حتما اقدام به سرویس اسپلیت زیمنس نمایید.

نصب کولر گازی زیمنس

باید بدانید که نصب کولر گازی زیمنس در گذشته به سختی حال حاضر نبود چراکه یکسری از استاندارد ها در آن زمان رعایت نمی شد ولی در حال حاضر و پس از تاسیس آذین سرویس توانستیم اقدام به گذراندن دوره های ویژه برای نصاب کولر گازی زیمنس کنیم و اقدام به استاندارد ترین کار برای مشتری کنیم.

به یاد داشته باشید که حتما با مراکز دارای مجوز همکاری نمایید چراکه مرحله نصب بسیار مهم می باشد و در صورت اصولی نبودن در آینده نزدیک باعث دردسر های زیادی برای شما خواهد شد و همچنین خسارات زیادی را می تواند برجا بزارد برای همین حتما با مراکز با سابقه و معتبر همکاری نمایید.

همانطور که مشخص می باشد نصب کولر گازی زیمنس توسط آذین سرویس انجا می شود و ما به مدت 90 روز خدمات انجام داده شده را گارانتی می نماییم و در این مدت هرگونه مشکل را به صورت رایگان حل می کنیم و بدون دریافت هزینه اقدام به رفع نقص در صورت بودن می کینم.

در سال های گذشته ما چندین مورد را برسی کرده ایم که از داخل کار نصاب اسپلیت زیمنس اقدام به نصب کردن لوله ها کرده بود و اصلا استاندارد های نصب را رعایت نکرده بود و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه و چند ماهه دیوار از داخل خیس می شد و یا در برخی موارد کابل کشیده شده از داخل کار دچار قطعی شده است که همه این مشکلات را در هنگام نصب کولر گازی باید نصاب در نظر بگیرد.

نصب کولر گازی زیمنس در تهران

اگر می خواهید بدون مشکل اقدام به نصب کولر گازی زیمنس در تهران نمایید و به دنبال یک نمایندگی مجاز کولر گازی زیمنس می گردید می توانید تنها یکبار با یکی از شعبه های ما همکاری نمایید تا متوجه تخصص و همچنین قیمت های منصفانه این نمایندگی شوید.

باید بدانید که برند اسپلیت Siemens یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین برند های موجود در گذشته بوده و در حال حاضر نیز می باشد ولی بنا به دلیل تحریم ها دیگر این برند با کیفیت در کشور وارد نمی شود و خب نمی توان آن را تهیه کرد و به سختی می توان حتی کولر دست دوم آن را نیز خریداری کرد چراکه کیفیت ان بسیار بالاست و کسی حاضر به فروش آن نمی باشد. اگر قصد نصب و جابجایی کولر گازی زیمنس را دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

در صورت هرگونه سوال در زمینه تعمیرات کولر گازی زیمنس در تهران می توانید با شماره های زیر با این مرکز تماس بیگرید و یا در صورت داشت قصد نصب و سرویس کولر گازی زیمنس به صورت شبانه روزی در خواست خود را در سایت ثبت نمایید.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی زیمنس

77612939 021

2803982 0912



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)