×

ثبت درخواست تعمیر فوری

نصب،سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

نمایندگی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

آذین سرویس یک مرکز فوق تخصصی و بهترین نمایندگی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در تهران بوده و دارای بیش از 150 تعمیرکار می باشد و همچنین این مرکز در هر ساعت از شبانه روز اقدام به سرویس کولر گازی میتسوبیشی و یا نصب کولر گازی میتسوبیشی می کند و با 15 % تخفیف نسبت به بازار به یکی از بهترین و فعال ترین نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی تبدیل شده است و همچنین در سراسر تهران دارای بیش از 100 شعبه دارد.

درخواست تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

نصب،سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

در تعمیرگاه مجاز آذین سرویس کلیه تعمیرکاران دارای بیش از 5 سال سابقه کار برای تعمیر کولر گازی میتسوبیشی می باشند و همچنین در کم تر از 30 دقیقه پس از ارتباط شما با مرکز و ثبت آدرس خود در محل شما حضور پیدا می کنند. این مرکز به صورت شبانه روزی در کلیه ساعات از طریق سایت می تواند اقدام به ثبت درخواست های شما عزیزان کند و اقدام به اعزام تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی در تهران کند. اگر می خواهید با نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی همکاری نمایید کافیست با شماره های 77612939 021 تماس بیگرید و از خدمات شبانه روزی این مرکز استفاده نمایید.

تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی

تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی

در سال های گذشته شهروندان باید حتی تا چند روز منتظر می ماندند تا یک تعمیرکار متخصص در محله آنها حاضر شوند و مهم تر از این تنها چند شعبه برای درخواست های تعمیرات وجود داشت و به راحتی نمیتوانست کسی یک تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی را یافت نماید چراکه حسابی کلیه مراکز به دلیل درخواست های بالا و کم بودن نیروی فنی مشغول بودند ولی پس از تاسیس نمایندگی آذین سرویس و با گذشت 3 سال از فعالیت آن و همچنین کسب نبودن تجربیات و برنامه ریزی های دقیق در رابطه با گسترش کسب و کار اقدام به استخدام کردن تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی نمود و در حال حاضر شهروندان در استان تهران می توانند به صورت شبانه روزی از طریق فرمی که در سایت قرار داده ایم اقدام به درخواست تعمیر کولر گازی خود نمایند و از تخفیف های ویژه این مرکز به صورت ماهانه بهرمند شوند.

نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی

نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی

در حال حاضر به صورت دقیق 538 مرکز فعال در تهران فعالیت می کنند که از این تعداد 210 مرکز دقیقا نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی ( Mitsubishi ) می باشند و این مرکز یکی از مراکز فعال در این زمینه بوده و حتی دارای قطعات کولر گازی اصلی می باشیم که در صورت نیاز به تعویض قطعات این کار را انجام می دهیم. باید بدانید که نمایندگی آذین سرویس در حال حاضر جزو برترین مراکز خدماتی بوده و دارای رتبه یک در استان تهران می باشد. ما با داشتن دانش فنی بسیار بالا توانسته ایم بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه نماییم و حتی برای رضایت مشتریان اقدام به ارائه 15 درصد تخفیف کرده ایم که همین امر باعث شده است تا کلیه قیمت های نهایی ما از بازار 15 درصد کم تر باشد و همچنین نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی در نظر دارد تا 90 روز گارانتی پس از رفع عیب کولر گازی به شما عزیزان ارائه نماید.

تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی در تهران

تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی در تهران

استان تهران یکی از پرجمعیت ترین شهر های موجود در کشور می باشد و خب دلیل آن قطعا به خاطر پایتخت بودن می باشد و در برخی از کسب و کار ها مانند تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی دفتر ها نمی توانند به صورت کامل پاسخگوی مشتریان باشند و نیمی از مشتریان باید منتظر بمانند تا مراکز کمی سرشان خلوت شود. اما باید بدانید که در حال حاضر این تعمیرگاه مجاز میتسوبیشی اقدام به استخدام 150 تعمیرکار اسپلیت میتسوبیشی کرده است و در طول روز بیش از 500 مورد را رفع عیب و یا سرویس می کند. شما عزیزان می توانید برای تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی در هر ساعت از شبانه روز با تنها مرکز تخصصی و دارای مجوز فعالیت به صورت شبانه روزی تماس بگیرید و از خدمات این نمایندگی Mitsubishi بهرمند شوید و همچنین باید بدانید که تا 50 درصد تخفیف برای تعمیرات اسپلیت میتسوبیشی به مشتریان وفادار تعلق خواهد گرفت.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی میتسوبیشی

تعمیرگاه مجاز کولر گازی میتسوبیشی

این مرکز یکی از پیشرفته ترین تعمیرگاه مجاز کولر گازی میتسوبیشی در تهران بوده و دارای تجهیزات پیشرفته و کاملی در دفاتر و شعبه های خود می باشد و اقدام به ارائه خدماتی بسیار با کیفیت و همراه با گارانتی در سراسر استان تهران می کند. باید بدانید که در حال حاضر نیمی از تعمیرگاه های مجاز اسپلیت میتسوبیشی حتی بدون مجوز می باشند و به صورت غیر قانونی در حال فعالیت در سراسر تهران می باشند و به هیچ عنوان نمیتوان آن ها را با یک مرکز فعال تشخیص داد ولی در کیفیت کار این دو باهم بسیار متفاوت می باشند. تنها باید در صورتی که میخواهید مطمئن شوید که مرکزی معتبر بوده ویا خیر به سوابق کاری آن توجه نمایید چراکه مراکز معتبر معمولا حداقل 3 سال در محل مربوطه خود فعالیت نمایند. ما به صورت شبانه روزی در تعمیرگاه مجاز کولر گازی میتسوبیشی در تهران آماده ارائه خدمات به شما می باشیم.

نوشته شده در : 28 خرداد 1398 توسط: ادمین

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در تهران به صورت تخصصی

قطعا همه به دنبال یک نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی در تهران هستند که علاوه بر دارا بودن مجوز های فعالیت مزیت های ویژه ای را برای مشتریان در نظر بگیرد و خب همه این پلن های مثبت را ما در نمایندگی آذین سرویس برای تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در تهران دارا می باشیم و اقدام به خدماتی با کیفیت و مقرون به صرفه را دارا می باشیم.

سرویس کولر گازی میتسوبیشی

در سال های گذشته که این مرکز فعالیت های خود را شروع کرد به صورت برنامه ریزی شده اقدام به استخدام فنی کاران ماهری نمود که در حال حاضر تعداد این فنی کاران به 150 نفر رسیده است و در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت درخواست های شما عزیزان بابت تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی می باشد.

آذین سرویس به صورت تمام وقت اقدام به ثبت درخواست های شما شهروندان عزیز می کند و تنها در مدت زمان 30 دقیقه یک تعمیرکار در محل شما اعزام می نماید و پس از انجام کار و عیب یابی کولر گازی اقدام به گارانتی خدمات خود می کند.

چرا باید به تعمیرگاه مجاز کولر گازی میتسوبیشی اعتماد نمود

این مرکز با دارا بودن دانش فنی بسیار بالا و با سابقه بیش از 10 ساله خود می تواند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشد! در ادامه با خدمات این مرکز بیشتر آشنا خواهد شد.

  • دارا بودن سابقه بسیار بالا در زمینه تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی
  • ارائه گارانتی 90 روزه پس از انجام کار توسط تکنسین ماهر آذین سرویس
  • داشتن قطعات اصلی و تعویض قطعات دستگاه در صورت نیاز با قطعات گارانتی دار
  • دارا بودن 150 تعمیرکار بسیار با تجربه و حضور در محل در کم تر از 30 دقیقه
  • ارائه خدمات شبانه روزی در سراسر تهران و خدمات بسیار با کیفیت

در صورت ثبت درخواست تعمیرات از طریق فرم سایت 15 درصد تخفیف ویژه برای شما عزیزان لحاظ می شود و این تخفیف به صورت خودکار اعمال می شود چراکه سیستم یکپارچه استفاده شده در این مرکز کلیه اطلاعات را به تعمیرکاران اعمال می کند.

سرویس کولر گازی میتسوبیشی

اگر به دنبال یک مرکز ماهر در زمینه های نصب و یا سرویس کولر گازی میتسوبیشی هستید نمایندگی آذین سرویس در هفت روز هفته و در کلیه ساعات آماده ثبت درخواست های شما عزیزان در کم ترین زمان ممکن بوده و تخفیف های ویژه ای را برای شما عزیزان در نظر می گیرد.

بسیاری از عزیزان از مزیت های سرویس کولر گازی چیز زیادی نمی دانند و حتی در اکثر موارد مشتریان اصلا اعتقادی به سرویس کولر گازی میتسوبیشی نداشته و تمایلی هم برای اینکار ندارند! آنها همان دسته از افرادی می باشند که در طول سال حداقل یکبار نیاز به تعمیرکار اسپلیت پیدا کرده و هزینه های زیادی را برای نگهداری پرداخت می کنند.

ما همیشه توصیه کرده ایم که بحث سرویس را مشتریان جدی بگیرند چراکه مزیت های بسیار خوبی را دارد و در ادامه با این مزیت ها به صورت نکته وار اشنا خواهید شد و شما هم قطعا تمایل بیشتری به سرویس پیدا خواهید کرد.

  • کم شدن مصرف برق و در نهایت کم شدن هزینه های قبض
  • دوبرابر شدن بازدهی کولر گازی و پرتاب باد آن به طور محسوس
  • شستشوی کندانسور و پاکسازی گرد و غبار و فشار کم تر به کمپرسور
  • عیب یابی کولر گازی و در نهایت جلوگیری از گذاشتن هزینه های سنگین
  • و…

سرویس کولر گازی میتسوبیشی را جدی بگیرید

در صورتی که این کار را جدی نگیرید حتی اگر کولر سالم و تمیز و حتی جدید خریداری کرده باشید باید بدانید که طولی نمی کشد دستگاه تهویع مطبوع شما خراب شود و تو خرج بی افتد! حداکثر می توانید دو سال از آن استفاده نمایید و پس از آن به دلیل جمع شدن گرد و خاک و مسدود شدن راه های هوا کم کم کولر رو به خرابی می رود و اینجاست که سرویس کولر گازی میتسوبیشی بسیار مهم می شود.

در سال های گذشته استقبال شهروندان از سرویس اسپلیت میتسوبیشی بسیار فراوان تر شده است اما هنوز 30 درصد از مشتریان یا از این کلمه اطلاعای ندارند و یا فکر می کنند شستشوی کولر گازی امری بیهوده می باشد و امتناع می کنند از این موضوع که عواقب آن بلاخره خود را نماین می کند.

ما به عنوان تخصصی ترین تعمیرگاه مجاز کولر گازی میتسوبیشی به شما عزیزان توصیه می کنیم که حتما حداقل به صورت سالانه اقدام به شستشوی کولر گازی میتسوبیشی نمایید چراکه در صورتی که این مورد را هرساله رعایت کنید باید بدانید که به هیچ عنوان کولر شما را خطری تهدید نمی کند و تا سالیان سال از سرویس اسپلیت میتسوبیشی در امان خواهید ماند.

سرویس کار کولر گازی میتسوبیشی در تهران

در سال های گذشته سرویس کار کولر گازی میتسوبیشی بسیار کم بود و هر مرکزی اقدام به شستشوی این برند می کرد و تفاوت کار با نمایندگی اصلی و مراکز معمولی در این می باشد که در صورت خرابی هنگام شستشوی کولر مراکز مجاز کلیه مسئولیت را برعهده می گیرند ولی در صورتی که مرکزی که برای همکاری انتخاب نموده اید غیر مجاز باشد هیچ مسئولیتی را برعهده نخواهند گرفت.

ما با داشتن برترین سرویس کار کولر گازی میتسوبیشی در هر ساعت از شبانه روز در تهران آماده ارائه خدمات کامل به شما عزیزان همراه با گارانتی 90 روزه و همچنین گارانتی در هنگام انجام کار می باشیم.

تلفن های تماس نمایندگی سرویس کولر گازی میتسوبیشی در تهران : 77612939 021 – 2803982 0912

نصب کولر گازی میتسوبیشی

بسیاری از شهروندان به دنبال نصب کولر گازی میتسوبیشی می باشند و قطعا نمی دانند که این مرحله چقدر با اهمیت و مهم می باشد و نباید به هیچ عنوان به مراکز بدون مجوز اعتماد نمایند چراکه می تواند در آینده نزدیک مشکلات بزرگی را به وجود آورد.

اگر بخواهیم به صورت دقیق این موضوع را بیان نماییم : در هنگام نصب کولر گازی خیلی از موارد باید مورد برسی قرار گیرد و فضای کمپرسور باید نزدیک ترین جا به اسپلیت باشد و همچنین راه خروج و ورود هوا در نقطه ای که قرار است تا کمپرسور کولر گازی نصب گردد باید دقیقا مورد برسی قرار گیرد تا مشکلاتی در آینده به وجود نیاید.

نصب کولر گازی میتسوبیشی

یکی دیگر از مهم های این موضوع این می باشد که لوله های توکار کولر گازی در صورتی که استاندارد در جای خود قرار نگیرند و در داخل کار قرار داده شوند در صورت کوچک ترین نشتی فاجعه به بار می آورد و این نشتی در نهایت باعث می شود که دیوار ها کم کم به رنگ زرد تغییر شکل خواهند داد و شما عزیزان مجبور می شوید برای رفع این مشکلات هزینه های زیادی را متحمل خواهید شد.

نصب کولر گازی میتسوبیشی در تهران

استان تهران جمعیت بسیار بالایی را در خود جای داده و اکثر مراکز های خدماتی با وجود زیاد بودن نمی توانند به خوبی پاسخگوی کامل شهروندان حتی برای نصب کولر گازی میتسوبیشی باشند و این مشکل تا قبل از تاسیس این مرکز پابرجا بود ولی ما توانستیم با گسترش خدمات خوب اقدام به استخدام 100 نصاب کولر گازی میتسوبیشی کردیم و در حال حاضر کاملا بخش گسترده ای از مناطق استان را تحت پوشش خود دارا می باشیم.

اگر می خواهید به صورت تخصصی اقدام به تعمیر کولر گازی میتسوبیشی نمایید می توانید با شماره های ما در قسمت تماس با ما اقدام نمایید و از تخفیف های ویژه این مرکز بهرمند شوید.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)