×

ثبت درخواست تعمیر فوری

سرویس و تعمیر کولر گازی هیتاچی

تعمیر کولر گازی هیتاچی

تعمیرگاه مجاز آذین سرویس فعال در زمینه های نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی هیتاچی در سراسر تهران آماده ارائه خدمات بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و شما شهروندان گرامی می توانید در صورت نیاز با شماره های این مرکز تماس بگیرید و از خدمات شبانه روزی آذین سرویس برای تعمیر کولر گازی هیتاچی نهایت استفاده را کنید چراکه علاوه بر تخفیف 90 روز گارانتی به کولر شما تعلق خواهد گرفت.

درخواست تعمیرات کولر گازی هیتاچی

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

تعمیر کولر گازی هیتاچی

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی

ما به عنوان تنها نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت درخواست های شما عزیزان می باشیم و در کم تر از 30 دقیقه یک تعمیرکار کولر گازی هیتاچی در محل شما عزیزان اعزام می نماییم. لازم است بدانید که نمایندگی آذین سرویس در سال های اخیر تواسنته است رتبه یک را در بین بیش از 400 مرکز به دست آورد و قیمت های بسیار مناسبی را به مشتریان خود فاکتور نماید.

تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران

تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران

استان تهران با داشتن جمعیت بسیار زیاد و همچنین گستردگی مناطق آن لازمه فعالیت بیشتر هر مرکزی می باشد و باید بدانید که در چند سال گذشته شهروندان باید برای تعمیر کولر گازی هیتاچی چندین روز را منتظر می ماندند تا یک تعمیرکار در محل آنها حاضر شود. از این رو آذین سرویس تصمیم به گسترده تر کردن خدمات خود نمود و با استخدام بیش از 150 تعمیرکار و با تاسیس بیش از 20 شعبه در سراسر تهران توانست این کمیت را جبران کند و در حال حاضذ می توانید پس از تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی حدودا 30 دقیقه بعد هماهنگی های لازم را انجام دهید تا فنی کار این نمایندگی در محل شما عزیزان حاضر شود. اگر می خواهید با خیال راحت از کولر خود استفاده کنید تنها با یکبار اعتماد به این مرکز می توانید از کیفیت خدمات ما آگاه شوید چراکه ما 90 روز گارانتی ویژه پس از تعمیرات کولر گازی در نظر داریم.

نمایندگی کولر گازی هیتاچی

نمایندگی کولر گازی هیتاچی

در استان تهران حدودا 20 نمایندگی کولر گازی هیتاچی در حال فعالیت می باشند و خب کیفیت این برند بسیار بالا بوده و در گذشته فروش این برند در سطح بسیار بالایی انجام می شده ولی در حال حاضر با تحریم های اقتصادی بیشتر شرکت ها محدود به واردات کولر شدند ولی ما در شرکت آذین سرویس که دارای مجوز انحصاری نمایندگی کولر گازی هیتاچی می باشیم با تامین قطعات کولر گازی به صورت مستقیم در تلاش هستیم تا کمبود های قطعات را کم تر نماییم و در حال حاضر هرگونه قطعه را دارا بوده و به راحتی در صورت نیاز شما عزیزان آن را در محل شما ارسال می نماییم و 1 سال گارانتی قطعات را به شما عزیزان می دهیم تا از کیفیت قطعات مطمئن شوید. باید بدانید که این مرکز با 15 درصد تخفیف بیشار نسبت به دیگر مراکز قیمت های بسیار مناسب تری دارد و همچنین خدمات خود را به صورت کامل 3 ماه گارانتی می نماید.

تعمیرکار کولر گازی هیتاچی

تعمیرکار کولر گازی هیتاچی

همانطور که مشخص است هر تعمیرکار کولر گازی هیتاچی دارای تجربه بالا در کار خود نمی باشد چراکه نیمی از تعمیرکاران تازه شروع به کار کرده اند و شاید نتوانند به درستی یک تعمیرکار ماهر عمل کنند برای همین موضوع آذین سرویس با برسی همه این عوامل اقدام به استخدام تعمیرکار کولر گازی در سطح استان تهران کرد و شرایط آن نیز داشتن حداقل 5 سال سابقه کار بوده است و با درخواست مدارک و معرفی نامه مطمئن می شدیم که واقعا تعمیرکار کولر گازی هیتاچی از تجربیات بسیار مناسبی برخوردار می باشد. در حال حاضر قیمت های خدماتی ما بسیار مناسب می باشد و بیشتر شهروندان با قیمت های مناسبمان ما را شناخته اند و خب در کنار این عوامل گارانتی تعمیرات که تنها توسط این مرکز انجام می شد یکی دیگر از عواملی می باشد که مشتری برای تعمیر کولر گازی هیتاچی به ما اعتماد می کند و تا به حال در این امر موفق واقع شده ایم.

تعمیرات کولر گازی هیتاچی چگونه است ؟

تعمیرات کولر گازی هیتاچی تهران

نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیتاچی در تهران به صورت شبانه روزی آماده پاسخ به درخواست های شما عزیزان مبنی بر نصب و سرویس کولر گازی هیتاچی می باشد و البته باید بدانید که عملیات تعمیرات در ساعات 7 صبح الی 20 انجام می شود ولی می توانید اقدام به ثبت درخواست در هر ساعت از شبانه روز نمایید چراکه کارشناسان ما در تمامی شعبه ها فعال می باشند. در سال های اخیر با برسی بازار کار متوجه حضور برخی از مراکز شده ایم که هیچگونه مجوزی ندارند ولی همچنان در استان تهران فعال می باشند و مشتریان زیادی را از خود ناراضی کرده اند و به شما توصیه می کنیم تنها با مراکز و نمایندگی های مجاز کولر گازی هیتاچی کار نمایید چراکه ریسک هدر رفتن پول نیز پایین می آید. ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران دارای 150 تعمیرکار می باشیم و در صورت نیاز شما عزیزان در هر ساعتی اماده ارائه خدمات خود می باشیم.

نوشته شده در : 10 تیر 1398 توسط: ادمین

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در سراسر تهران

ما در نمایندگی هیتاچی توانسته ایم بهترین خدمات را برای مشتریان خود داشته باشیم به طوری که پس از تعمیر کولر گازی هیتاچی در نمایندگی آذین سرویس 90 روز گارانتی به قطعات تعمیر شده می نماییم و در این مدت درصورت خرابی مجدد در قطعات تعمیرکار ما در محل شما حاضر می شود و بدون دریافت هزینه اقدام به تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران می کند.

تلفن تماس با نمایندگی هیتاچی : 77612939 021 و یا به صورت شبانه روزی با شماره 2803982 0912 تماس حاصل نمایید.

نمایندگی کولر گازی هیتاچی در سال های اخیر حدودا دو برابر شده است اما واقعا 50 درصد از مراکز فعال بدون مجوز های اتحادیه صنفی می باشند و قیمت های انها قطعا بالا تر می باشد اما این مرکز با دارا بودن مجوز ها مطابق با نرخ اتحادیه اقدام به نصب و سرویس کولر گازی می کند و در طول سال بیش از 100 تخفیف برای قیمت های مناسب تر برای مشتریان خود در نظر می گیرد.

تعمیرکار کولر گازی هیتاچی در این تعمیرگاه مجاز آموزش های ویه ای را دیده است و از تجربیات بسیار بالایی برخوردار می باشد چراکه حداقل هر کدام از تعمیرکاران دارای 5 سال سابقه کار می باشند و تا به امروز حتی یک مورد مشکل پس از تعمیرات نداشته ایم و این نشان از کیفیت کار ما می باشد.

تعمیر کولر گازی هیتاچی آذین سرویس

در صورتی که به دنبال یک تعمیرگاه مجاز کولر گازی هیتاچی می باشید تنها کیفیست با شماذه گیری 77612939 021 در هر ساعت از شبانه روز با نمایندگی هیتاچی تماس بگیرید و از خدمات خوب این مرکز بهرمند شوید و کولر خود را تا سال ها استفاده نمایید.

خدماتی که در تعمیرگاه مجاز کولر گازی هیتاچی ارائه می ود چیست؟

در صورتی که میخواهید یک تعمیرکار برای برسی و رفع مشکل در محل شما حاضر شود می توانید با یکی از شماره تفن های این تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

سرویس کولر گازی هیتاچی

اگر میخواهید اقدام به سرویس کولر گازی هیتاچی در تهران نمایید این مرکز به صورت تمام وقت آماده اعزام سرویس کار کولر گازی هیتاچی در محل شما می باشد و البته باید بدانید که ما تنها مرکزی می باشیم که با صرف وقت با باز کردن کمپرسور اقدام به شستشوی کولر گازی هیتاچی می نماییم.

سرویس کولر گازی هیتاچی

پیشنهاد می شود هرساله قبل از استفاده از دستگاه اقدام به سرویس کولر گازی کنید چراکه با عملیات شستشوی کولر گازی هیتاچی کاملا کولر شما آماده استفاده می شود و در صورتی که برایتان تمیز کردن کولر گازی مهم نباشد باید بدانید که طولی نمی کشد که کولر پس از گذشت چند مدت دچار خرابی می شود و حتی راه های ورود و خروج هوا به داخل کمپرسور کولر گازی به شدت سخت تر شده و در نهایت باعث صدمه به دستگاه تهویه مطبوع شما می شود.

توصیه می شود که به افراد با تجربه برای سرویس همکاری نمایید چراکه در صورتی که با یک مرکز غیر مجاز اشنا شوید و کار را به آنها دهید باید بدانید که ضرر بسیار زیادی خواهد کرد و البته در صورتی که مشکلی نیز پیش آید آن مرکز را نمی توانید یافت کنید چراکه آدرس های خود را به مشتریان نمی دهند! پس صحبت های نمایندگی آذین سرویس را جدی بگیرید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آورید.

ما در این مرکز به صورت تخصصی و با تجربه بسیار بالا اقدام به رفع ایرادات کولر در هنگام سرویس کولر گازی هیتاچی می کنیم و در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و همچنین مشاوره به مشتریان خود می باشیم و باید بدانید این مرکز دارای 15 درصد تخفیف به صورت روزانه به مشتریان خود می باشد.

چرا باید اقدام به سرویس کولر گازی هیتاچی کنیم؟

قطعا مشتریانی که به صورت سالانه اقدام به شستشوی دستگاه تهویه مطبوع خود می نمایند به خوبی می دانند که چقدر تاثیر گذار می باشد و باعث نفس دار شدن کولر می شود چراکه سرویس کار کولر گازی هیتاچی پس از مراجعه به منزل و یا محل کار شما برای سرویس کولر گازی هیتاچی اقدام به برسی سلامت کامل کولر میکند و در صورتی که در داخل کمپرسور سیمی ضعیف باد و یا کمی دچار ابشدگی باشد به صورت رایگان تعویض می کند و از اتفاقات احتمالی جلوگیری می کند.

در سال های گذشته این مرکز توانست با استفاده از فضای مجازی و ظرفیت های بسیار بالای آن به صورت سراسری اقدام به تبلیغات و مزیت های سرویس کولر هیتاچی نمود و در حال حاضر 90 % از مشتریان به خوبی می دانند که سرویس کردن بسیار خوب می باشد و از هزینه های بسیار بالای تعمیرات جلوگیری می کند.

می توانید برای سرویس اسپلیت خود در هر ساعت با این مرکز تماس بگیرید و از خدمات شبانه روزی ما استفاده نمایید : 77612939 021 

سرویس کولر گازی هیتاچی در تهران

ما با در نظر گرفتن جمعیت بسیار بالای استان تهران و همچنین پراکندگی های جمعیتی آن و مهم ترین عامل کم بودن مراکز مجاز سرویس کولر گازی hitachi تصمیم بر گسترده تر کردن خدمات خود نمود و با استخدام کردن سرویس کار کولر گازی هیتاچی توانست در سراسر تهران اقدام به ارائه خدمات کند و در کم تر از چند دقیقه سرویس کار آماده اعزام در محل مشتری شود.

در سال گذشته نمایندگی آذین سرویس توانست رتبه یک را در بین همه مراکز فعال در استان تهران کسب نماید و با برنامه ریزی های انجام شده این مرکز درصدد این است تا بتواند به راه خود ادامه دهد و همیشه در سطح منطقه حرف اول را بزنید.

جالب است بدانید که این مرکز در نظر دارد با هربار همکاری شما عزیزان تخفیف های بیشتری را در نظر بگیرد و حتی در حال حاضر برخی از مشتریان ما بیش از 30% از این مرکز تخفیف می گیرند.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)