×

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در تهران

نمایندگی آذین سرویس برترین مرکز مجاز در زمینه های سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو می باشد و در سراسر استان تهران به صورت شبانه روزی برای انجام نصب، سرویس و شارژ گاز (CHIGO) فعالیت مستمر داشته و همچنین قیمت های این نمایندگی بسیار مناسب تر از دیگر مراکز بوده و مطابق با تعرفه های اتحادیه برای تعمیر کولر گازی همراه شما عزیزان می باشد.

درخواست تعمیرات کولر گازی چیگو

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در تهران

برای تعمیر کولر گازی چیگو به ما اعتماد کنید

مرکز مجاز آذین سرویس با داشتن بیش از 10 سال تجربه در زمینه های سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو توانسته است به صورت شبانه روزی پشتیبان اسپلیت شما در سراسر تهران باشد و خب در حال حاضر با داشتن بیش از 150 تعمیرکار کولر گازی چیگو به عنوان برترین تعمیرگاه اسپلیت چیگو انتخاب شود و همچنین به صورت شبانه روزی اقدام به نصب، سرویس و تعمیر اسپلیت چیگو نماید.

شماره تلفن تعمیرکار برند چیگو : 2803982 0912

 

تعمیر کولر گازی چیگو

تعمیر کولر گازی چیگو

همانطور که می دانید بدون شک اسپلیت چیگو یکی از بهترین برند های موجود در بازار می باشد و در گذشته و در هنگامی که واردات این برند به سختی حال حاضر نبود انجام می شد واقعا برند محبوبی بود و قطعا ما این کولر را تایید می نماییم و در صورت داشتن هرگونه مشکل ما به صورت شبانه روزی اقدام به تعمیر کولر گازی چیگو می نماییم. در سال های گذشته مرکز مجاز آذین سرویس توانسته است رتبه یک را در بین دیگر نمایندگی ها کسب نماید و با گسترش خدمات خود در استان تهران در سال 97 به یکی از مراکز مجاز با فعالیت شبانه روزی شناخته شود و همچنین با استخدام بیش از 150 تعمیرکار کولر گازی چیگو به عنوان تخصصی ترین مرکز در زمینه تعمیرات اسپلیت چیگو شناخته شود و در نهایت با داشتن قیمت های بسیار مناسب نسبت به دیگر نمایندگی ها به عنوان برترین تعمیرگاه مجاز کولر گازی چیگو شناخته شود.

تعمیرکار کولر گازی چیگو (Chigo)

تعمیرکار کولر گازی چیگو

تعمیرکار کولر گازی چیگو باید تجربه کافی در زمینه عیب یابی داشته باشد و بسیار مهم می باشد که این تعمیرکاران در مرکزی که فعال هستند به صورت دوره ای با هدف بیشتر شدن تجربیات آنها دوره های آموزشی برگزار شود و البته باید بدانید که تعمیرگاه مجاز کولر گازی چیگو در تهران حدودا 500 مرکز می باشد که از این مراکز تنها حدود 30 درصد از آنها دارای مجوز می باشند. ما به عنوان تخخصی ترین مرکز در این زمینه با سالها تجربه فنی و دانش بسیار بالای تعمیرکاران توانسته ایم محبوبیت بسیار زیادی را در بین مردم کسب نماییم و در حال حاضر بتوانیم در طول روز بیش از 130 اسپلیت را تعمیر نماییم. بدون شک ما در مرکز مجاز تعمیر کولر گازی چیگو توانایی های بسیار بالایی را دارا می باشیم و با استفاده از تعمیرکاران ماهر خود می توانیم در هر ساعت از شبانه روزی برای نصب، سرویس و تعمیرات چیگو در خدمت شما عزیزان باشیم.

تعمیرات کولر گازی چیگو با قیمت مناسب

تعمیرات کولر گازی چیگو

قطعا همه به دنبال انتخاب بهترین مرکز برای همکاری هستند و البته مراکز بسیار محدودی وجود دارند که اقدام به شفاف سازی سیاست کاری خود می نمایند اما نکته ای که در نمایندگی آذین سرویس وجود دارد شفاف بودن قیمت ها می باشد و نرخ این مرکز حتی از نرخ های اتحادیه و صنف کم تر می باشد. البته تعمیرگاه کولر گازی چیگو در تهران دارای حدود 30 شعبه بوده و همچنین در کلیه شعبه ها قیمت یکسانی دارند و حتی در طول هفته تا 20 درصد تخفیف برای تعمیرات کولر گازی چیگو در نظر می گیرند. قیمت های این مرکز مطابق با نرخ های اتحادیه صنفی می باشد و تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات کولر گازی چیگو بنا به مهارت بسیار بالایی که دارا هستند و می توانند در کم ترین زمان اقدام به عیب یابی اسپلیت چیگو کنند در بین مشتریان محبوب شوند و خب نظرات مشتریان ما نسبت به مرکز مجاز اسپلیت چیگو مثبت باشد.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی چیگو در تهران

تعمیرگاه مجاز کولر گازی چیگو در تهران

در شروع فصل تابستان درخواست های سرویس کولر گازی چیگو و همچنین تعمیر کولر گازی چیگو بسیار بیشتر می شود و تا جایی که ما در سراسر تهران چیزی حدود 300 درخواست تعمیرات دریافت می نماییم و حدود 100 مورد برای سرویس اسپلیت در نمایندگی های خود ثبت می نماییم و برای این موضوع قیمت های ما نسبت به دیگر نمایندگی های سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو پایین تر می باشد. کولر های چیگو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و البته طول عمر آنها در صورتی که به درستی از آن استفاده نمایید و به موقع برای سرویس آن اقدام نمایید و سلامت دستگاه تهویه مطبوع خود برایتان مهم باشد چیزی حدود 15 سال می باشد و تا 5 سال نیز ما به شما تضمین می دهیم که به هیچ عنوان خراب نشود و نیاز نباشد که به تعمیرکار کولر گازی در نمایندگی ها برای برسی عیب و رفع مشکلات احتمالی تماس بگیرید.

درخواست تعمیرکار کولر گازی چیگو

نوشته شده در : 5 خرداد 1398 توسط: ادمین

اگر به دنبال تعمیرکار اسپلیت چیگو و یا تعمیرکار کولر گازی چیگو می باشید می توانید از قسمت تماس با ما اقدام به برقراری ارتباط با کارشناسان فنی ما کنید و از خدمات شبانه روزی این مرکز بهرمند شوید.

درصورتی که به یک مرکز بی تجربه اعتماد کنید چه اتفاقاتی ممکن است بی افتد؟ در صورتی که شما با یک مجموعه بدون تجربه تماس بگیرید و یا مرکزی که بدون مجوز باشد همکاری نمایید باید بدانید که به دلیل حساس بودن قطعات کولر ساده ترین اشتباه حتی ممکن است برد کولر گازی خراب شود و نیاز شود که آن تعویض شود! پس حتما با یک مرکز مجاز همکاری نمایید و نمایندگی آذین سرویس به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد.

با شروع فصل بهار کم کم مناطق با آب و هوای متوسط و گرم اقدام به راه اندازی کولر خود می کنند و خب 70 درصد از شهروندان می دانند که سرویس کولر گازی چیگو باید به صورت دوره ای انجام شود چراکه مزیت های بسیار بالایی را دارد و به عنوان مثال از مهم ترین مورد آن بازدهی بیشتر کولر می باشد و مورد دیگر طول عمر بیشتر می باشد و برای این مورد سرویس کولر گازی توصیه می شود.

بسیاری از شهروندان نمی دانند که در صورتی که مرکزی مجوز نداشته باشد و کولر آنها حتی ساعتی پس از تعمیر به مشکل بخورد دیگر مسئولیتی تعمیرکار برعهده نمی گیرد و حتی برای برسی مجدد نیز درخواسب دریافت دستمزد می کند که به هیچ عنوان نباید اینگونه باشد.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز اقدام به برقراری تماس با کارشناسان فنی ما کنید و با شرحی از مشکل بخ وجود آمده از تعمیرکاران کولر گازی چیگو بخواهید که در محل شما حضور به عمل آورند و اقدام به عیب یابی کولر گازی چیگو نمایند و پس از آن با براورد هزینه و ارائه تخفیف های روز اقدام به تعمیر اسپلیت چیگو نمایند.

حرفه ای ترین تعمیرکار کولر گازی چیگو را دارا می باشیم

بدون شک تعمیرکاران متخصص کولر گازی چیگو باید دارای یکسری از تجربیات اولیه باشند که حداقل بتوان با آموزش های حرفه ای آنها را آماده برای خدمت به مشتریان نماییم و البته ما در هنگام استخدام دارای فیلتر هایی می باشیم که اولین آن داشتن این می باشد که تعمیرکار کولر گازی چیگو باید حتما دارای 3 سال تجربه فنی باشد تا بدانیکم که می تواند با آموزش های ما متخصص نمایندگی کولر گازی چیگو شود.

این مرکز به صورت شبانه روزی اقدام به ثبت درخواست های شما عزیزان می کند و بین ساعت های 8 صبح الی 21 می تواند تعمیرکار را در محل شما اعزام نماید و درصورت رضایت شما عزیزان از قیمت های این مرکز شروع به تعمیر کند و پس از اتمام اقدام به گارانتی تک تک قطعات تعمیر شده نماید.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی چیگو از بهترین و جدید ترین ابزار الات برخوردار می باشد و توانسته است تا به امروز حدود 7 هزار اسپلیت را رفع عیب نماید و خب با داشتن بیش از 10 سال سابقه تواسنته ایم به این تعداد در تهران برسیم و 90 درصد مشتریان خود را به صورت همیشگی نزد خود نگهداریم.

شماره تلفن های مرکز : 2803982 0912 و 77612939 021 می باشد.

در هر ساعت از شبانه روز ما به عنوان یک پشتیبان اقدام به پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان می کنیم و البته این را هم باید بدانید که در صورت همکاری های پیاپی شما عزیزان با نمایندگی آذین سرویس تخفیف های ما بیشتر خواهد شد و حتی تا 40 درصد قیمت های ما برای مشتریان وفادار روند کاهشی را طی می کند.

سرویس کولر گازی چیگو

اگر می خواهید اقدام به سرویس کولر گازی چیگو نمایید و نمی دانید که سرویس اسپلیت چیگو چه مزیت هایی دارد حتما این مطلب را دنبال نمایید چراکه اگر به موقع اقدام به شستشوی کولر گازی چیگو نمایید کولر شما طول عمر بسیار بهتری پیدا می کند و البته بازدهی آن در فصل گرما بسیار بیشتر می شود چراکه حتی قدرت پرتاب باد آن نیز افزایش پیدا میکند.

سرویس کولر گازی چیگو

در سال های اخیر این مرکز با گسترش خدمات خود توانسته است بهترین خدمات را برای شهروندان در استان تهران آماده کند و در حال حاضر ما به عنوان تخصصی ترین مرکز و تعمیرگاه مجاز کولر گازی چیگو می توانیم با داشتن دانش فنی بسیار بالا به صورت تخصصی اقدام به رفع ایرادات کولر اسپلیت شما عزیزان نماییم.

انجام به موقع سرویس کولر گازی چیگو بسیار مهم می باشد و توصیه ما به شما عزیزان این می باشد که اقدام به شستشوی کولر گازی نمایید چراکه با شستشو و سرویس کولر گازی چیگو گرد و خاک نیز از کمپرسور آن پاک می شود و در نهایت با شستشوی پنل داخلی قدرت پرتاب باد و حتی قدرت خنک کردن کولر بسیار زیاد می شود.

چرا باید برای سرویس کولر گازی چیگو به ما اعتماد کنید

در سال های اخیر نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در تهران تواسنته است با گردآوری سرویس کاران بسیار ماهر و با تجربه خود اقدام به فعالیت به صورت تخصصی داشته باشد و خب با طرح های بسیار متنوعی که در این زمینه برای مشتریان آماده کرده ایم می توانید با خیال راحت به این مرکز اعتماد نمایید چراکه در زیر شرحی از پلن های مثبت خود به شما می گوییم.

  • نمایندگی آذین سرویس به صورت شبانه روزی در زمینه سرویس کولر گازی چیگو در تهران آماده ثبت درخواست شما عزیزان می باشد.
  • این مرکز با داشتن بیش از 100 سرویس کار کولر گازی چیگو در هر ساعت از شبانه روز می تواند در محل شما حاضر شود.
  • 90 روز گارانتی پس از تعمیرات برای شما عزیزان محاسبه خواهد شد و در این مدت دیگر نباید نگرانی خرابی احتمالی باشید.
  • ارائه تخفیف های ماهانه و همچنین تخفیف های ویژه به مشتریانی که بیش از سه بار به این مرکز اعتماد کرده اند.
  • حضور سرویس کاران در کم تر از 30 دقیقه در محل شما یکی دیگر از مزیت های کار با این مرکز می باشد.
  • خدمات این مرکز حتی در روز های تعطیل پابرجا می باشد و آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

نصب کولر گازی چیگو

اگر می خواهید اقدام به نصب کولر گازی چیگو نمایید این مرکز بهترین قیمت ها را دارا می باشد و ما با برسی قیمت های بازار می توانیم بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشیم چراکه نسبت به قیمت های بازار 10 درصد قیمت های پایین تری را برای مشتریان در نظر می گیریم.

نصب کولر گازی چیگو

ما به عنوان تنها مرکز رسمی در زمینه نصب کولر گازی چیگو در تهران به شما عزیزان توصیخ می کنیم در صورتی اقدام به قبول کردن نصاب کولر گازی نمایید که آنها دارای مجوز فعالیت باشند و حداقل به مدت 90 روز اقدام به گارانتی کار خود نمایند و در این 90 روز مسئولیت هرگونه مشکلات احتمالی را برعهده گیرند اما واقعا مراکز این ریسک را می پذیرند؟

باید بدانی که این مرکز با داشتن بیش از 70 نصاب کولر گازی چیگو به عنوان برترین مرکز نصب اسپلیت چیگو انتخاب شد و در سال 1397 توانست این رتبه را نزد خود نگهدارد و در سال 1398 نیز تمام تلاش های ما این می باشد که بهترین خدمات را برای نصب کولر گازی به مشتریان خود ارائه نماییم تا بتوانیم این رتبه را همچنان در دست خود داشته باشیم.

نصاب اسپلیت چیگو مسئولیت بسیار سنگینی را برعهده دارد چراکه در هنگام نصب باید بهترین مکان را برای وصل کردن کولر انتخاب نماید چراکه کولر در صورتی که در جای مناسبی قرار نگیرد مطمئن باشید که بازدهی آن کم می شود و کل فظای مورد نظر را نمی تواند خنک نماید! پس حتما اقدام به انتخاب یک نمایندگی حرفه ای برای نصب کولر گازی چیگو نمایید.

نصب کولر گازی چیگو در تهران

اگر میخواهید که یک نصاب کولر گازی چیگو با تجربه بسیار بالا برای نصب به منزل شما بیاید کافیست تا با شماره های ما ارتباط برقرار نمایید و از خدمات شبانه روزی ما بهرمند شود و در صورت داشتن هر سوالی با این مرکز مشکلات خود را حل نمایید.

قطعا می دانید که بعد از نصب نیاز به شارژ گاز کولر گازی می باشد و باید بدانید که ما در این مرکز دارای بهترین نوع گاز و اصل می باشیم و حتی به مدت 90 روز گاز را گارانتی می کنیم که در صورت نارضایتی مشتریان گاز را برای آنها تغییر دهیم.

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات کولر گازی چیگو : 2803982 0912

مطالب مرتبط :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)