×

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر کولر گازی تهران – شماره نمایندگی کولر گازی 02177612939

تعمیر کولر گازی

در صورت داشتن قصد تعمیر کولر گازی نگران تعمیرات آن نباشید! تعمیرکاران ما همه روزه به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما می باشند! نمایندگی آذین سرویس همواره با قیمت های مناسب در خدمت شما می باشد.

درخواست تعمیرات کولر گازی به صورت آنلاین

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

نمایندگی تعمیر کولر گازی

نمایندگی تعمیرات کولر گازی

آذین سرویس برای تعمیر کولر گازی دارای بیش از 150 متخصص می باشد و این افراد با تجربه دارای مجوز های معتبر و تخصصی و همچنین دارای مجوز از مراکز انتظامی می باشند. ما همواره در تلاش هستیم تا تعمیرات را با کم ترین هزینه و با گارانتی 90 روزه برای مشتریان انجام دهیم.

تعمیر کولر گازی اسپلیت

تعمیر کولر گازی اسپلیت

سازندگان کولر گازی اسپلیت را به دو بخش تقسیم بندی کرده اند که یک قسمت از آن در داخل اتاق نصب می شود و دیگری در خارج از اتاق و در بالای پشت بام وصل می شود که در اصل بخش بیرونی موتور یا کمپرسور است که برای کاهش صدا آن را به دور از اتاق نصب می نمایند. این نوع از کولر از دیگر هم نوع های خود مانند کولر گازی پنجره ای و همچنین قابل حمل فضای بیشتری را نیاز دارد. تکنسین متخصص ما برای تعمیر کولر گازی اسپلیت مهارت بسیار بالایی دارند و شما می توانید در کم ترین زمان ممکن کولر گازی اسپلیت خود را تعمیر نمایید چراکه تعمیرکاران ما کلیه برند ها و انواع کولر را به صورت تخصصی تعمیر می کنند.

تعمیرگاه کولر گازی پرتابل

تعمیر کولر گازی

کولر گازی پرتابل یا به اصطلاح قابل حمل مانند کولر گازی اسپلیت نبوده و در هیچ کدام از برند های این طرح دارای قسمت بیرونی نمی باشد اما دارای صدای بیشتر نسبت به طرح های دیگر می باشد چراکه حتی موتور آن در داخل دستگاه می باشد. اگر دارای کولر گازی پرتابل و یا قابل حمل می باشید باید بدانید که قدرت بسیار بالایی را دارا است و گرم ترین محیط را می تواند به آسانی خنک کند. شما می توانید برای تعمیر کولر گازی پرتابل با نمایندگی مجاز و تعمیرگاه تخصصی کولر گازی ما در تماس باشید. ما همواره به صورت شبانه روزی در تلاش هستیم که کلیه درخواست های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی کنیم.

نمایندگی تعمیر داکت اسپیلت

نمایندگی تعمیر داکت اسپیلت

داکت اسپیلت همانطور که مشخص است جزو یکی از محبوب ترین دستگاه های سرمایشی تهویه مطبوع می باشد چرا که نیازمند فضای بسیار کمی می باشد و به دلیل لوله کشی و نصب در سقف یکی از علت هایی است که هم زیبایی خانه را برهم نمی زند و همچنین یکی از بهترین انتخابی است که ما می توانیم داشته باشیم. این نوع از کولر گازی سرمای بسیار بالاتری و قدرت بسیار مناسبی نسبت به کولر های دیواری دارد و اما تنها نکته ای که وجود دارد تعمیرات آن نیازمند تخصص است و مرکز ما برای نصب، تعمیر و سرویس کولر گازی در شهرک غرب و در تمامی مناطق استان به صورت شبانه روزی اماده رفع ایرادات کولر گازی شما می باشد. درصورت نیاز به تعمیر داکت اسپیلت با کارشناسان ما به صورت تمام وقت در تماس باشید.

تعمیرات کولر گازی ایستاده

تعمیر کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده مشخص است که از قدرت بسیار بالایی بهرمند است و در فروشگاه ها و اماکن عمومی نیز بیشتر استفاده می شود! البته در فضا های نسبتا بزرگ به دلیل سرمایش خوب این کولر افراد از این دستگاه استفاده می نمایند. در برخی موارد که صاحب خانه ها امکان نصب کولر گازی پنجره ای و یا نصب اسپلیت را ندارند به استفاده از کولر گازی ایستاده روی می آورند. اگر شما در هر منطقه نیازمند تعمیرکار کولر گازی ایستاده شدید می توانید با آذین سرویس به صورت شبانه روزی تماس بگیرید. ما همواره برای تعمیرات کولر گازی اقدام به ارائه تخفیف های بسیار ویژه برای مشتران خود می کنیم.

نوشته شده در : 16 شهریور 1398 توسط: ادمین

تعمیر کولر گازی تهران – شماره نمایندگی کولر گازی 02177612939 – آذین سرویس

تعمیر کولر گازی تهران

به تعمیرگاه کولر گازی آذین سرویس اعتماد کنید

قطعا برای همه شهروندان داشتن سابقه کار یک تعمیرکار کولر گازی بسیار مهم است و هیچکس دوست ندارد کولر خود را به شخصی تازه کار و بی تجربه برای انجام تعمیرات تخصصی در تعمیرگاه مرکزی و یا حتی در محل دهد. ما به عنوان یک مرکز معتبر و تعمیرگاه بسیار تخصصی و دارای سابقه همیشه به دنبال ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان هستیم! اما چرا؟ آذین سرویس با داشتن بیش از 10 سال سابقه کار و فعالیت در زمینه خدمات کولر گازی در سال های اخیر به عنوان مرکزی با داشتن رتبه یک در بین مراکز دیگر به دنبال رضایت مندی مشتریان خود اقدام به کاهش قیمت های خود و گارانتی تعمیر به مدت ۹۰ روز کرد.

تعمیرگاه کولر گازی

در سال ۹۷ به دلیل مشکلات اقتصادی شهروندان این مرکز به هیچ عنوان افزایش تعرفه نداشته است و شما می توانید از نمایندگی تعمیر کولر گازی آذین سرویس خدماتی با کیفیت و با متخصصان مجرب کمک بگیرید. درصورت داشتن هرگونه سوال در زمینه تعمیرات و می توانید از تعمیرگاه کولر گازی ما به صورت رایگان استفاده نمایید. کلیه فنی کاران این مرکز دارای مجوز های لازم برای فعالیت به صورت کاملا تخصصی  می باشند و حتی از مراجع انتظامی نیز دارای مجوز مبنی بر تایید می باشند و خیال شما عزیزان با یکبار تماس با این تعمیرگاه راحت خواهد شد.

چرا باید به تعمیرکار کولر گازی آذین سرویس اعتماد کنیم

این مرکز با داشتن مدارک معتبر و مجوز در حال حاضر رتبه یک تعمیرات کولر گازی کرج می باشد و البته با داشتن نمایندگی های بسیار عالی در صدد ارائه با کیفیت ترین خدمات به شما می باشیم.

  • داشتن تعمیرکار کولر گازی با سابقه بیش از ۵ سال در این مرکز
  • فعالیت تخصصی در ۷ روز هفته و به صورت شبانه روزی در استان
  • داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه در تعمیرگاه کولر گازی مرکزی
  • حضور کارشناسان با تجربه ما در کم تر از ۳۰ دقیقه در محل مشتری
  • ارائه تخفیف های ویژه به مشتریان ثابت و داشتن قیمت های مناسب
  • قابلیت مشخص کردن ساعت و روز حضور تعمیرکار توسط مشتریان
  • ارائه بیش از ۹۰ روز گارانتی برای تعمیراتی که توسط ما انجام شده
  • استفاده از قطعات کولر گازی اصلی و با قیمت بسیار ارزان نسبت به بازار
  • و…

همواره آذین سرویس با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی و هماهنگی های به عمل آمده برای کمک و رفاه حال شما عزیزان قیمت های خود را در سال ۱۳۹۷ تغییر نداده و در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را برای شما عزیزان ارائه کنیم.

مطالب مفید دیگر : سرویس کولر گازی

درباره کولر گازی چه می دانید؟

کولر گازی نوعی از سیستم سرمایشی بسیار محبوب می باشد که بسیار حساس بوده و درصورت برخورد با کوچک ترین مشکلی توصیه می شود برای جلوگیری از بیشتر شدن مشکل فورا مرکز تعمیر کولر گازی را در جریان قرار دهید. اگر می خواهید این دستگاه بسیار عالی برای شما چندین سال کار کند و مهمان منزل شما باشد باید هرسال اقدام به سرویس کولر گازی نمایید و کلیه قطعات آن توسط سرویسکار چک شود و از سلامت آن مطمئن شوید! اگر این کار ها را انجام دهید قطعا عمر کولر گازی شما بسیار بالا خواهد بود.

این نوع از کولر دارای انوع مختلفی می باشد مثلا نوع اسپیلت یا ایستاده و سقفی از انواع آن می باشد. در صورت هرگونه مشکل و یا نیاز به راهنمایی برای ریموت کولر گازی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تلفن تعمیرکار کولر گازی

شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین درخواست خود را در سایت ثبت نمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند و یا با شماره تلفن تعمیرکار کولر گازی ما تماس بگیرید تا پس از نیم ساعت در محل شما برای رفع مشکل حضور پیدا کنند. در نظر داشته باشید که شماره تلفن تعمیرگاه کولر گازی آذین سرویس ۷۷۶۱۲۹۳۹ می باشد.

تعمیر کولر گازی خود را به هر مرکزی نسپارید! ابتدا به دنبال صحت اعتبار مراکز خدماتی باشید و سپس اقدام به برسی مجوز های موجود مرکز و همچنین سابقه فعالیت گذشته آن در آن منطقه را جویا شوید! قیمت تعمیرات نیز بسیار متفاوت است و نباید با تماس با یک مرکز فورا کار را به آن بسپارید! ما می توانیم به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان باشیم چراکه شما لایق بهترین خدمات می باشید.

ویژگی تعمیرگاه مجاز کولر گازی چیست؟

  • کلیه قطعاتی که برای تعمیرات کولر گازی توسط فنی کار ما استفاده می شود دارای گارانتی و نسخه اصل می باشند.
  • برگذاری بیش از 5 دوره آموزشی در ارتقاء سطح آموزشی فنی کاران و متخصصین نمایندگی آذین سرویس
  • ارائه گارانتی تعمیرات به مدت 90 روز بدون هیچ قید و شرطی توسط تکنسین های حرفه ای ما.
  • قیمت های بسیار مناسب  و ارائه تخفیف های ویژه به مشتریان قدیمی و وفادار برای رضایت مندی آنها.

ما در این مرکز خدمات بسیار گسترده ای را در سطح استان ارائه می دهیم و جالب است بدانید که این نمایندگی تعمیرات کولر گازی همواره در تلاش است قیمت های خود را همیشه نسبت به بازار پایین تر نگه دارد تا کلیه مشتریان بعد از مدتی همکاری با ما بدانند که همیشه قیمت های منطقی را از کارشناسان ما دریافت می کند.

شگفت انگیز ترین مرکز تعمیر کولر گازی با تخفیف های ویژه

مرکز فوق تخصصی آذین سرویس در سال های اخیر رتبه یک تعمیرات را در منطقه کسب کرد و در حال حاضر با داشتن چیزی حدود 150 تعمیرکار به صورت تمام وقت در خدمت مشتریان عزیز می باشد. بدون شک بسیار سخت می باشد که بتوان به یک مرکز اعتماد نمود و ما با سالها تجربه در این زمینه این موضوع را به خوبی درک کرده ایم چراکه بسیار زیاد دیده ایم که مشتریان از برخی مراکز گلایه بوده اند.

اما باید بدانید بیشتر افرادی که برای تعمیر کولر گازی گلایه مند بوده اند آن دسته از افرادی می باشند که بدون در نظر گرفتن موقعیت اصلی مراکز و برسی نکردن سوابق کاری تعمیرگاه کولر گازی و همچنین بی توجه ای به داشتن مجوز و در نهایت همکاری به این مشکل خورده اند و در برخی موارد مشتری مجبور به خرید کمپرسور شده است و تاوان زیادی را بابت اعتماد به مراکز غیر مجاز داده است.

اما ما در این مرکز با درک نظرات مشتریان و هدف رضایت آنها اقدام به گارانتی کامل کولر گازی پس از تعمیرات و عیب یابی می کنیم و همچنین تا 90 روز هرگونه مشکلی برای کولر پیش اید ما پاسخگوی شما عزیزان بدون دریافت هزینه خواهیم بود و تعمیرکار را به محل شما اعزام می نماییم.

تعمیر کولر گازی در محل باید کاملا استاندارد انجام شود و ما با داشتن فنی کاران بسیار با تجربه توانسته ایم نظرات مشتریان را جلب و رضایت شما عزیزان را کسب نماییم.

تخفیف های متنوع را مرکز ما سالها برای مشتریان در نظر می گیرد و به صورت ماهانه تا 40 درصد تخفیف برای انجام خدمات به مشتریانی که حداقل سه بار همکاری با ما کرده اند داده می شود.

شماره های تماس با نمایندگی کولر گازی : 09122803982

تنها یکبار برای تعمیرات کولر گازی به ما اعتماد نمایید

شما می دانید که تعرفه های اتحادیه تعمیرات کولر گازی برای همه مراکز یکسان بوده و هیچ مرکزی نمی تواند بدون هماهنگی با اتحادیه و همچنین تعرفه های اصلی آن اقدام به زیاد کردن قیمت های خود کند و در صورتی که این افزایش قیمت بدون کسب اجازه از اتحادیه باشد طبق قانون با مرکز برخورد خواهد شد و هزینه های گرفته شده به مشتری باز گردانده خواهد شد.

ما به شما این تضمین را می دهیم که مطابق با قیمت های اتحادیه برای شما عزیزان فاکتور صادر نماییم و حتی این تضمین را خواهیم داد که حداقل 10 درصد قیمت های ما نسبت به قیمت های قانونی کم تر می باشد و آن هم به خاطر رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

ما با داشتن سالها تجربه و تخصص همواره در تلاش هستیم که خدمات با کیفیت ارائه نماییم و همین مورد باعث شده است که اقدام به استخدام بیش از 100 تعمیرکار کولر گازی کرده ایم تا بتوانیم به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان باشیم و در مورد دیگر در کم تر از 30 دقیقه در محل شما حاضر شویم و در آخر با فاکتور های رسمی و تخفیف ویژه اقدام به رع ایرادات کولر گازی شما کنیم.

مطالب پیشنهادی :نصب کولر گازی را به آذین سرویس بسپارید.

سوابق ما در نمایندگی تعمیرات کولر گازی چقدر است؟

نمایندگی آذین سرویس بیش از 10 سال در این زمینه فعال می باشد و در زیر از خدماتی که ارائه می کند به شما خواهیم گفت تا بدانید این مرکز مشتری مداری را اولین گذینه خود قرار داده است.

  • داشتن بیش از 30 شعبه فعال در سراسر منطقه
  • ارائه 30 درصد تخفیف در ماه های مختلف سال
  • گارانتی 90 روزه پس از رفع عیب شدن توسط تعمیرکار کولر گازی
  • داشتن فنی کارانی با بیش از 8 سال سابقه فعالیت در این زمینه
  • استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت در زمان نیاز شدن به تعویض قطعات
  • پاسخگویی شبانه روزی و خدمات پس از فروش بسیار مناسب
  • و…

اگر می خواهید پس از تماس شما 30 دقیقه بعد تعمیرکار برای رفع عیب کولر گازی در محل شما حاضر شود همین حالا با شماره های 2803982 0912 و همچنین 77612939 021 را شماره گیری نمایید.

تعمیر کولر گازی دوتیکه

همانطور که می دانید نمایندگی آذین سرویس در زمینه تعمیر کولر گازی دوتیکه به صورت شبانه روزی فعالیت دارد و با داشتن بیش از 140 تعمیرکار به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز می تواند به کلیه درخواست های شما عزیزان پاسخ دهد.

تعمیر کولر گازی دوتیکه

همانطور ک می دانید در حال حاضر بیش از 300 مرکز فعال وجود دارد و خود را نمایندگی کولر گازی معرفی می نمایند اما واقعیت چیست ؟ این مهم را باید بدانید که تعمیرگاه های زیادی وجود دارند و همانطور که گفته شد تعداد آن ها بالغ بر 300 مرکز می باشد ولی 70 درصد از این مراکز بدون مجوز فعالیت می کنند و حتی از تعرفه های اتحادیه تبعیت نمی کنند.

اما در ادامه ما به شما وضیحاتی را خواهیم گفت که بتوانید به صورت کامل با نمایندگی آذین سرویس آشنا شوید و قطعا بتوانید به این برند اعتماد نمایید چراکه این مرکز بهترین خدمات پس از تعمیرات را دارد و به صورت رایگان هر مشکلی را در مدت گارانتی شده رفع عیب می نماید.

نمایندگی تعمیر کولر های گازی دوتیکه

بدون شک شماهم به دنبال انتخاب بهترین تعمیرکار کولر گازی دوتیکه می باشید و قطعا ما هم به خوبی این را می دانیم برای همین موضوع اقدام به تاسیس مراکز زیادی کرده و در کلیه مناطق ان کردیم تا بتوانیم با جمع آوری تعمیرکاران متخصص در کنار هم به عنوان بهترین نمایندگی تعمیر کولرگازی دوتیکه انتخاب شویم.

در سال های گذشته تعمیرگاه آذین سرویس با برقراری ارتباط و هماهنگی های لازم با مراکز خود تصمیم بر این گرفت که اقدام به ارائه خدمات شبانه روزی نماید و با هدف رضایت مشتریان خود کار را ادامه دهد و البته باید بدانید که منظور از خدمات شبانه روزی این است که همه بتوانند درخواست های خود را ثبت نمایند.

اگر شماهم به دنبال یک مرکز ماهر در زمینه رف ایرادات دستگاه تهویه مطبوع خود هستید می توانید با این مرکز کار را به راحتی جلو ببرید چراکه که ما در محل و منزل شما حاضر می شویم و به صورت کامل اقدام به تعمیر ، سرویس یا نصب کولر گازی دوتیکه می کنیم.

تعمیر کولر گازی در محل

در زمان خراب شدن کولر گازیتان حتما به این موضوع فکر کرده اید که دقیقا باید چه کاری انجام دهید؟چگونه می توانید کولر گازیتان را دوباره راه اندازی کنید در صورتی که خود هیچ تجربه و تخصصی در این حوزه ندارید.

تعمیرات کولر گازی در محل انجام می گیرد تنها کافیست با مرکز آذین سرویس تماس بگیرید تا این که یک تعمیرکار با تجهیزات خود در محل شما حاضر شده و تعمیرات خود را آغاز نماید.

دیگر لازم نیست که نگران چیزی باشید مرکز ما با تدابیر و تجربه های فراوان خود در این حوزه می تواند شما را بسیار راهنمایی نماید و تعمیر کولر گازی شما را در محل برای شما انجام خواهد داد.

کافیست با شماره تلفن هایی مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید تا نیروهای ما با تمامی لوازم و تجهیزات مورد نیاز در خدمت شما حاضر شوند ، بهتر است از مدل و برند کولر گازی خود در زمان تماس آگاه باشید تا نیروهای تعمیرکار ما با داشتن تجهیزات کامل برند کولر شما در محل شما حاضر شوند و روال کار هر چه سریع تر انجام پذیرد.

در صورتی که در منزل خود هستید و ناگهان متوجه خراب شدن و از کار افتادن کولر گازی خود شدید و یا در محل کار خود هستید و با تمامی مشغله های کاری فراوان خود متوجه خرابی کولر گازی خود می شوید اصلا جای نگرانی نیست! آذین سرویس با حضور در محل شما تعمیرات مورد نیاز شما را با نهایت دقت و کیفیت انجام خواهد داد.

در صورتی که نگران هزینه های تعمیرات خود هستید می توانید با داشتن یک تماس از قیمت کامل کار ، هزینه ایاب و ذهاب و هزینه های تعمیر و تعویض مطلع شوید هر چند ما به شما این اطمینان را می دهیم که مناسب ترین قیمت را تعمیرگاه آذین سرویس برای شما در نظر دارد.

کولر گازی شما در صورت داشتن یک ایراد می بایست هر چه سریع تر مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد تا این که از بروز هزینه های جدی تر جلوگیری شود.

با آذین سرویس اصلا نگران قیمت و هزینه نباشید ما ، این مرکز با نازلترین قیمت سالهاست در حال انجام تعمیرات کولر گازی شما عزیزان است.

حتی شما می توانید قیمت و هزینه های این مرکز را با سایر مراکز مقایسه نمایید ما با بالاترین کیفیت همچنان قیمتی بسیار مناسب را برای شما عزیزان به ارمغان می آوریم.

با مجموعه آذین سرویس اصلا جای نگرانی برای هزینه ها نیست چرا که ما درست طبق تعرفه های مشخص شده نسبت به دریافت هزینه ها اقدام می نماییم .

علاوه بر موارد ذکر شده توجه داشته باشید که قطعات کولر گازی در زمان خراب شدن دارای یک نوع اصلی و یک مدل با کیفیت پایین تر می باشد که مجموعه ما قطعات اصلی را به همراه ضمانت اصلی بودن و گارانتی سلامت برای شما با قیمتی مناسب تعویض خواهد نمود تا در آینده نیز با استفاده های مداوم شما مشکلی برایتان پیش نیاید.

مرکز ما آماده پاسخ گویی به تمامی درخواست های شما شهروندان عزیز می باشد  و به صورت شبانه روزی خدمت شما عزیزان هستیم.

مطالب مرتبط تعمیر کولر گازی در تهران :


تعمیر کولر گازی تهران – شماره نمایندگی کولر گازی 02177612939

تعمیر کولر گازی تهران – شماره نمایندگی کولر گازی 02177612939

تعمیر کولر گازی تهران – شماره نمایندگی کولر گازی 02177612939 ۱۳۹۸-۰۶-۱۶.

تعمیر کولر گازی تهران – شماره نمایندگی کولر گازی 02177612939

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مهیار یاوری گفت:

    با سلام و درود و احترام. ممنون از سایت شما. و ممنونم از تعمیرکاران شما بسیار کترشون عالی بود و قیمت ها رو از لیست اتحادیه برای ما فاکتور کردن. ممنون

    1. ادمین گفت:

      سلام ممنونیم از این نظر پر انرژی شما ما در این مرکز دارای تعمیرکار کولر گازی بسیار مهار و با تجربه می باشیم.

  2. اسدی گفت:

    سلام دستتون درد نکنه اقای نژادی برای تعمیرات کولر گازی به دفتر ما آمدن بسیار با اخلاق و فنی بودن ایشون‌ و در نهایت از نمایندگی آذین سرویس ممنونم.

    1. ادمین گفت:

      سلام وقت بخیر، از نظر بسیار مثبت شما درباره این مجموعه بسیار خوشحالمون کرد و انشالله در آینده بتونیم درصورت نیاز به تعمیرات همراه شما باشیم.


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)