×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

آموزش تعويض بلبرينگ جاروبرقی

1 خرداد 1398 توسط ادمین

آموزش تعمیر جاروبرقی : برای آموزش تعويض بلبرينگ جاروبرقی می توانید مواردی را که در ادامه خدمتتان گفته می شود را دنبال نمایید :

ابتدا می پردازیم به دلیل خراب شدن بلبرینگ جاروبرقی، ممکن است به دلیل دوران در این قطعه از جای خود تکان خورده باشد و یا همین طور برا ثر یک ضربه ممکن است آسیب دیده باشد همچنین کثیف شدن نیز یکی دیگر از عوامل خرابی بلبرینگهای جاروبرقی می باشد.

آموزش تعويض بلبرينگ جاروبرقی

برای انجام تعویض حتما باید از نوع مناسب ، مدل و برند خوب استفاده شود البته این کار بایستی توسط یک نیروی متخصص که مهارت لازم را داشته باشد انجام بگیرد چرا که درصورت درست انجام ندادن خراب میشود و نیاز به تعمیر جاروبرقی می باشد و بهتر است شما نیز با این امر آشنایی داشته باشید تا از روال کار آگاهی داشته باشید یادگیری این موضوع تنها چند دقیقه وقت شما را خواهد گرفت در عوض در زمان تعویض این قطعه توسط تعمیرکارتان شما نیز مطلع خواهید بود که چه کاری در حال انجام است و دیگر تردید نخواهید داشت و در صورت داشتن آگاهی دقیق در این موضوع تفاوت کار یک تعمیرکار حرفه ای با تازه کار را متوجه خواهید شد.

آموزش تعويض بلبرينگ جاروبرقی : در صورت نیاز به تعویض می توانید مرکز ما را برای انجام این کار انتخاب نمایید تا با داشتن نیروهای خبره خود کارتان را در زمانی کوتاه به سرعت و دقت تمام انجام دهند.

بلبرینگ جاروبرقی نقشی اساسی در ساختار جاروبرقی را دارد که با خراب شدن و از بین رفتن تقریبا جاروبرقی شما دیگر مختل می گردد، این قطعه کاربردی حتما باید تعویض گردد تا این که دوباره بتوانید جاروبرقی را راه بیندازید.

آموزش عيب يابی جاروبرقی

آموزش تعويض بلبرينگ جاروبرقی را می توانید در ادامه با ما یاد بگیرید، بلبرینگ های جاروبرقی شما ممکن است تحت عوامل مختلفی دچار مشکل شوند از این رو با خراب شدن آن ها صدای جاروبرقی شما نیز بسیار زیاد و غیر قابل تحمل می شود می توان گفت که یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایل صدای ناهنجار جاروبرقی خراب شدن همین بلبرینگ ها می باشد.

نحوه تعويض بلبرينگ جاروبرقی

برای داشتن آگاهی در خصوص انجام و نحوه تعويض بلبرينگ جاروبرقی می توانید مطالب زیر را دنبال نمایید، چنانچه اطمینان حاصل نمودید که مشکل از بلبرینگ ها می باشد می توانید با باز کردن جاروبرقی اقدام به خارج نمودن بلبرینگ ها از جاروبرقی نمایید البته باید نهایت دقت را داشته باشید که برای باز کردن پیچ ها بهتر است چند قطعه جانبی که دست و پاگیر هستند را نیز از آن جدا نماییم مانند لوله خرطومی ،کیسه جاروبرقی و حتی مبرد را نیز اگر خارج نمایید انجام کاربسیار راحتتر خواهد بود.

در صورتی که تعمیرکار شما دارای مهارت وتجربه لازم و کافی باشد می داند که موتور هر مدل و برند از جاروبرقی در کجای آن قرار دارد می توان گفت که تقریبا مدل های مختلف دارای محل قرارگیری موتور مختلفی می باشد از این رو می توانید با انجام یک ترفند کار خود را راحتتر انجام دهید! از ابتدای کار که پیچ ها را از بدنه و داخل جاروبرقی باز می نمایید به همان ترتیب پشت سر هم روی زمین بچینید تا در زمان بسیتن نیز به سادگی بتوانید از هرکدام در جای خود استفاده نمایید از این رو این روش به شما کمک می کند تا این که دچار سردرگمی نشوید همین طور عکس گرفتن با گوشی خود از قسمت هایی که فکر می کنید سرهم کردن آن ها برایتان ممکن است مشکل باشد می تواند در ادامه به شما کمک کند.

آموزش رفع بوی سوختگی جاروبرقی

نحوه تعويض بلبرينگ جاروبرقی بدین صورت است که بعد از باز کردن پیچ های روی محافظ فلزی در قسمت پشت جاروبرقی وارد عمل می شوید قطعاتیی در جاروبرقی وجود دارد که بهتر است در هنگام تعویض بلبرینگ آن ها را هم چک کنید تا این که در صورت وجود مشکل در آن ها بتوانید کارتان را سریع تر انجام دهید برای مپال گاها ذغال های موتور جاروبرقی ممکن است خورده شده باشد و از بین رفته باشند حالا که موتور باز شده و دست به مهره شده اید بهتر است تمامی قطعات و لوازم به دقت چک و بررسی شوند البته تعمیرکاران ما این کار را با نهایت دقت برای شما انجام خواهند داد و هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید. مورد مهم دیگر تمیز کردن شافت استاتور و کوموتاتور می باشد که این دو قطعه باید به دقت تمیز شوند تا این که موتور جاروبرقی شما خراب نشود.

راهنمای تعویض بلبرینگ جاروبرقی

(راهنمای تعویض بلبرینگ جاروبرقی) بلبرینگ ها همان طور که می دانید در دو طرف موتور قرار دارند و با کمی ضربه بسیار آهسته از جای خود در یم آیند که می توانید با بلبرینگ نو جابجا نمایید حالا کار شما برای تعویض این قطعه تمام شده است اما به یاد داشته باشید که همان طور که خدمت شما گفته شد پیچ و مهره ها و واشر ها را درست در جای خود بگذارید و چیزی از قلم نیفتد.

تعویض بلبرینگ جاروبرقی در شمال تهران

می توانید در شمال تهران با شماره 2803982 0912 به صورت شبانه روزی تماس بگیرید و از خدمات سبانه روزی نمایندگی آذین سرویس استفاده نمایید.

نحوه تعویض بلبرینگ جاروبرقی در شرق تهران

می توان در شرق تهران با شماره 77612939 021 تماس بگیرید و از خدمات بسیار متنوع ما در این منطقه اطلاع پیدا کنید.

مطالب پیشنهادی :

 



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)