×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعویض فیلتر یخچال و ساید بای ساید در محل

23 اسفند 1397 توسط ادمین

به نقل از کارشناسان نمایندگی آذین سرویس در زمینه نحوه تعویض فیلتر یخچال و همچنین نحوه تعویض فیلتر ساید بای ساید در مدت زمان کوتاهی باید اقدام به تعویض فیلتر برند های سامسونگ و ال جی کرد و ما در این مطلب به صورت کامل قصد آموزش تعویض فیلتر یخچال را داریم.

نحوه تعویض فیلتر یخچال

ما در ادامه ویدئو آموزش و نحوه انجام این کار را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد و در صورتی که نتوانستید با این آموزش اقدام به تعویض نمایید می توانید با تماس با مرکز تعمیرات لوازم خانگی در محل و ثبت درخواست خود ما جهت تعویض فیلتر یخچال در محل شما عزیزان یک نیروی متخصص اعزام نماییم و اقدام به رفع مشکل به وجود آمده کنیم.

نحوه تعویض فیلتر یخچال

همانطور که می دانید ما در زمینه تعمیرات یخچال دارای بیش از 80 نیروی متخصص و فنی با تجربه های بسیار بالا می باشیم که هرکدام از فنی کاران دارای بیش از 5 سال سابقه کار می باشند و همه روزه می توانند به صورت شبانه روزی برای رفع ایرادات ساید بای ساید شما عزیزان اقدام نمایند.

عوارض عوض نکردن فیلتر یخچال ساید

همانطور که مشخص است اولین نکته ای که مهم است در زمینه عوارض عوض نکردن فیلتر یخچال و ساید بای ساید سلامت خود یخچال می باشد و در صورت عوض نشدن با جمع شدن گل در درون دستگاه تصفیه خانگی ممکن است قسمتی از یخچال دچار آسیب شود و همچنین کیفیت آب به شدت پایین می آید و بهتر است اصلا از آن آب استفاده نشود چراکه آب به شدت دارای املاه و گل بسیار زیاد می شود.

در چندین مورد به خاطر اقدام نکردن برای تعویض فیلتر ساید بای ساید موتور دستگاه تصفیه آب سوخته است و خب ضرر بسیار بیشتری از لحاظ مالی بر شما وارد می کند و استفاده از آب خطراتی برای سلامتی شما به وجود می آید.

با تعویض نکردن طولانی مدت فیلتر یخچال باید بدانید دیگر آب تصفیه نمی شود و نباید انتظار داشته باشید آبی که مصرف می نمایید کاملا سلامت و نرمال باشد! پس حتما موضوع را جدی بگیرید و حداقل سالی یکبار اقدام به عوض کردن کنید و در همین مطلب نحوه تعویض فیلتر یخچال ساید را مشاهده نمایید.

زمان تعویض فیلتر یخچال ساید سامسونگ و الجی چه مدت است

مدت زمان تعویض فیلتر یخچال سامسونگ و الجی از بعد از اولین استفاده حدودا 1 سال می باشد و ما انتظار داریم که شما عزیزان پس از استفاده از اولین آب آشامیدنی درصورتی که از آن زیاد استفاده می کنید هر 6 ماه اقدام به تعویض فیلتر یخچال الجی کنید و با هزینه اندکی که دارد سلامت خود را به خطر نزدیک نکنید.

بیشتر بدانید : دستگاه تصفیه آب چیست ؟

ویدئو آموزش و نحوه تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید را در زیر مشاهده می نمایید :

چرا باید فیلتر یخچال ساید بای ساید را عوض کنیم ؟

با تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال اولین و مهم ترین نکته این است که آب را معدنی می کند و همچنین نیترات به آب آشامیدنی می دهد و همچنین اقدام به پاکسازی باکتریال آب می کند.

قطعا می دانید که آب های شهری دارای کلر می باشند و آن به خاطر میکروب زدایی کردن آب می باشد و همچنین آب در لوله ها رسوب می گیرد به دلیل قدیمی بودن لوله های زیر زمینی و در این مسیری که طی می کند تا آب در محلتان قابل استفاده شود امکان دارد هرگونه میکروبی را در خود گیرد و شما می توانید تنها با تصفیه آب تمام این موارد را حل نمایید و اصلا نگران نباشید و با خیال راحت اقدام  به استفاده از آب آشامیدنی منزل خود کنید.

با تعویض به موقع فیلتر ساید بای ساید دیگر نگرانی بابت مصرف آب نداشته باشید و بهتر است تا هر 6 ماه یکبار اقدام به تعویض آن نمایید.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)