×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

چگونه می توان کولر گازی معمولی را به اینورتر تبدیل کرد؟

12 خرداد 1398 توسط ادمین

تفاوت کولر گازی اينورتر و معمولی چیست ؟ چگونه می توان کولر گازی معمولی را به اینورتر تبدیل کرد؟ کولر گازی یکی از محبوب ترین سیستم های سرمایشی در منازل و ادارات به حساب می آید که به دلیل سرمایش دلپذیر بسیار مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است اما مشکلی که وجود دارد مصرف برق آن نسبت به نمونه کولر آبی بسیار بیشتر می باشد که اغلب این موضوع را مقرون به صرفه نمی دانند.

تفاوت کولر گازی اينورتر و معمولی

ممکن است که بارها این سوال برای ما پیش آمده باشد که چگونه می توان کولر گازی معمولی را به اینورتر تبدیل کرد؟

حال با این وجود بسیاری از استفاده از آن صرف نظر می نمایند و نمی دانند که می توان راهی برای حل این مشکل در نظر گرفت.

توجه داشته باشید که نمونه های کم مصرف کولرگازی بسیار کم مصرف تر از نمونه های قبلی می باشند اما باز هم این موضوع کفایت لازم را ندارد.

در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می توان کولر گازی معمولی را به اینورتر تبدیل کرد؟

نیاز به تعمیر کولر گازی دارید ؟ ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستیم.

تفاوت کولر گازی اينورتر و معمولی

تفاوت کولر گازی اينورتر و معمولی چیست ؟ بهتر است قبل از تهیه نمودن کولر گازی حتما در مورد آن تحقیق نمایید مطمعن باشید ارزشش دارد که چند دقیق در اینترنت و یا با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید.

شما باید با انواع این مدل ها آشناییت داشته باشید و بدانید که کولر گازی کم مصرف و معمولی چه تفاوت هایی دارد ، قیمت آن ها کارکرد و نحوه استفاده آن ها را بدایند و بسنجید.

در صورتی که گولر گازی اینورتر به گوشتان خورده و می خواهید بیشتر در مورد آن بدانید در ادامه ما به شما خواهیم گفت که کولر گازی اینورتر چیست؟ و چگونه می توانید آن را از نوع معمولی شناسایی نموده و یا حتی کولر گازی خود را به نوع اینورتر آن تبدیل نمایید.

اما کولر گازی اینورتر چیست؟ حتما شما طی چند سال گذشته از کولر گازی استفاده نموده اید و به دنبال این هستید که مصرف آن را هر طور که شده بهبود و بهینه سازی نمایید اما راه حل کار شما کولر گازی های اینورتر دار می باشد.

سرویس کولر گازی به صورت شبانه روزی در تهران

این دسته از کولر گازی به جای کارکرد یکنواخت و ثابت دور موتور یکسان ، تکنولوژی دور موتور متغییر را در کولر گازی اعمال نموده اند تا با این کار بتوانند مصرف انرژل را بسیار قابل توجه کاهش دهند.

کولر گازی اینورتر بر خلاف کولر گازی معمولی با داشتن کارکرد موتور در دور متغییرمی تواند بسته به دمای محیط با دورهای مختلف کار نماید و دما را برای شما مطلوب نگهدارد و دیگر لازم نیست کمپرسور برای چندین بار خاموش و روشن شود چرا که با هربار انجام اینکار برق بسیار بیشتری صرف می گردد تا دور موتور ثابت دوباره راه بیفتد و سرما تولید نماید.

در واقع دور موتور متغییر این قابلتی را دارد که تنها بخشی از توانایی و ظرفیت خود را برای تولید سرما به کار بگیرد و به همین دلیل است نیاز به صرف انرژی بالا در این مدل اینورتر دار نمی باشد و همین موضوع چیزی در حدود 30 تا 70 درصد انرژی را برای شما کاهش می دهد.

کولر گازی معمولی دارای نوسان های بیشتری در خاموش و روشن شدن موتور برای تولید سرما و رساندن دمای محیط به حدی که برایش مشخص می نمایید اما در نوع اینورتر موتور دایما روشن است اما با دور کم و در زمان نیاز کمی با افزایش دور خود بدون فشارآمدن و مصرف زیاد می تواند نیاز شما را برطرف نماید.

تبدیل کولر گازی معمولی به اینورتر

تبدیل کولر گازی معمولی به اینورتر : شما نیز ممکن است در زمان استفاده از کولر گازی خود به این فکر افتاده باشید که بخواهید کولر گازی معمولی و قبلی خود را به مانند نمونه های جدید و اینورتر تبدیل نمایید اما اول باید بدانید که اصلا امکان تبدیل کولر گازی معمولی به اینورتر وجود دارد؟ و این که این عمل چگونه انجام می گیرد.

تبدیل کولر گازی معمولی به اینورتر

نکته قابل توجه برق مصرفی در کولر گازی معمولی و اینورتر می باشد، باید بدانید که در کولر گازی معمولی برق به صورت مستقیم یا همان ac می باشد اما در اینورتر برق متناوب خواهد بود یا همان Dc که در مبحث بالا خدمتتان گفته شد.

همان طور که می دانید قطعات کولر گازی معمولی با اینورتر در کاکرد متناوب و مستقیم با یکدیگر متفاوت می باشد و به همین دلیل به سادگی نمی توان تبدیل کولر گازی معمولی به اینورتر تبدیل کرد اما با این وجود با تهیه کردن برد ، کمپرسور و تعداد زیادی از لوازم می توان این کار را کرد اما با توجه به هزینه بسیار زیاد این کار مقرون به صرفه نخواهد بود و بهترین راه خرید یک کولر گازی اینورتر می باشد.

شماره تلفن نمایندگی آذین سرویس : 2803982 0912 و 77612939 021 می باشد.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)