×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

تفاوت کولر گازی دیواری با زمینی چیست ؟

30 خرداد 1398 توسط ادمین

تفاوت کولر گازی دیواری با زمینی چیست ؟

شما نیز ممکن است با دیدن کولر گازی در مکان های مختلف و راضی نبودن از شرایط سیستم سرمایشی خود تصمیم به خرید کولر گازی داشته باشید.

حتما با مدل های مختلف کولر گازی آشنایی نسبی دارید اما ما به طور دقیق و کامل این توضیحات را به شما ارایه می دهیم تا دیگر با خیال راحت به انتخاب گزینه مناسب بپردازید با ما همراه باشید تا با توضیحات بشیتر بهتر بتوانید انتخاب نمایید.

تفاوت کولر گازی دیواری با زمینی : همان طور که از نام این دو مدل پیداست کولر گازی زمینی در قسمت پایین تری نسبت به کولر گازی دیواری یا همان اسپلیت قرار می گیرد.

تفاوت در نصب کولر گازی زمینی با دیواری

اگر کولر گازی شما از نوع دیواری باشد برای راه اندازی و نصب کردن آن بایستی این کار را به یک نیروی ماهر و کاربلد که نصاب کولر گازی نام دارد بسپارید و خود شما از پس آن برنمی آیید.

البته باید خاطر نشان کرد که کولر گازی دیواری را نمی توان در هر جایی نصب نمود ، چندین دلیل برای انجام این کار مهم تاثیر گذار می باشد ، مناسب بودن مکان نصب ، وجود فضای خالی برای نصب ، امکان لوله کشی از آن دیوار و چندین مورد دیگر که همه بسیار مهم و حیاتی می باشد می تواند برای نصب یا عدم نصب کولر گازی دیواری روی دیوار موثر واقع گردد.

در کولر گازی ایستاده یا همان زمینی کمی این موضوع آسوده تر صورت می گیرد، تنها با اتصال برق و آماده سازی سایر موارد می تواند کولر گازی زمینی شما را آماده کار نماید و بسیار سریع بدون هزینه ای جهت نصب آن می توانید کولر گازی زمینی را استفاده نمایید.

مزایا و معایب

در هوای گرم ، در کولر گازی زمینی شما می توانید با بهره گیری از ایستاده بودن و پایین بودن ارتفاع تولید کننده سرما بسیار سریع تر هوای محیط خود را خنک نمایید در صورتی که در کولر گازی دیواری به دلیل بالاتر بودن نسبت به وتوع زمینی و جمع شدن گرما در قسمت بالایی محیط کمی زمان می برد تا هوای خنک تمام محیط را فرا بگیرد.

درباره نشت گاز فریون در کولر گازی چه می دانید ؟

کولر گازی ایستاده ممکن است در این حالت گزینه مناسبی به شمار بیاید اما یکی از معایب آن جاگیر بودن و اشغال فضای داخلی ساختمان می باشد، کولر گازی ایستاده بخشی از اتاق و یا سالن ما را در بر می گیرد اما در نوع دیواری چیزی در کف اتاق وجود ندارد و تمامی تجهیزات روی دیوار اتاق و یا بیرون روی دیوار خارجی ساختمان قرار دارد از این رو کولر گازی دیواری در صورت نداشتن فضای زیاد گزینه بهتری می باشد.

تفاوت کولر گازی دیواری و زمینی چیست : انتخاب با شماست،این که کولر گازی می خواهید که سریع تر به دمای مطلوب تر برسید یا این که یک کولر گازی با اشغال فضای کمتر را خواستارید.

تهویه هوا

تاثیر گذاری میزان پخش و توزیع هوایی که از کولر گازی شما تولید می شود و کیفیت دریافت آن مهم ترین و اصلی ترین موضوعی است که شما در زمان انتخاب نوع کولر گازی در نظر می گیرید.

این که بادی که کولر گازی شما تولید می نماید با چه کیفیت به شما می رسد، رضایتمند می باشد یا خیر موضوع مورد بحث ما می باشد.

در کولر گازی زمینی همان طور که گفته شد کولر شما در زمین در قسمتی از اتاق و یا سالن شما قرار دارد و ممکن است که یک وسیله ، میز ، دکوری و یا حتی مبل در مسیر باد آن قرار بگیرد و همین موضوع سبب کاهش رضایت شما می شود.

تفاوت کولر گازی اينورتر و معمولی

اما در کولر گازی دیواری این چنین نمی باشد ، در این مدل کولر گازی شما با داشتن ارتفاعی نسبتا بلند تر از کولر گازی زمینی می تواند از بالا و به صورت متناوب باد کولر را به شما برساند و از این رو موجب رضایتمندی بیش تری نسبت به زمینی برای شما خواهد داشت.

به جرات می توان گفت که بیشتر متقاضیان کولر گازی خریدار نوع دیواری می باشند چرا که عوامل مختلفی از جمله زیبایی کولر گازی دیواری ، داشتن تعداد پنل های مختلف برای سالن های بزرگ که با یک پکیج کار می نمایند و تمامی لوله کشی ها پنهان و خارج از دید می باشد و با استفاده از یک دیزاین شیک به محیط شما زیبایی می بخشد. در صورتی که کولر گازی خریداری نکرده اید بسته به نوع محیط منزل ، مغازه و محل کار خود مواردی چون اندازه محیط ، سازگاری ، هزینه مورد نظر شما و حتی طبقه ای که در آن قرار دارید می تواند در انتخاب شما مهم واقع گردد.

سوالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)