×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

چگونگی تمیز کردن جاروبرقی

25 اسفند 1397 توسط ادمین

شماهم به دنبال نحوه تمیز کردن جاروبرقی هستید؟ نمایندگی آذین سرویس تنها مرجع آموزش های رایگان در زمینه لوازم خانگی می باشد و ما در این مرکز به صورت روزانه اقدام به تولید مطالب مرتبط در زمینه جاروبرقی میکنیم که در این پست شما راجب چگونگی تمیز کردن جاروبرقی آشنا خواهید شد.

تمیز کردن جاروبرقی

اصلا یکی از پرکاربردترین دستگاه مورد نیاز در منزل برای نظافت جاروبرقی بوده و نسبت به هزینه ای که مد نظر شما است اندازه آن و همچنین قدرت آن و برند ان متفاوت می شود که ما اصلا به این موضوع کاری نداریم و میخواهیم شما را با بهترین راه برای تمیز کردن آشنا سازیم چراکه درصورتی که به نظافت جاروبرقی رسیدگی نشود و با پرشدن کیسه داخل آن فشار بسیار زیادی بر روی جاروبرقی متحمل می شود و امکان سوختن موتور آن وجود دارد.

قطعا درصورتی که به طور بلند به جاروبرقی رسیدگی نکنید آن به مرور زمان بوی بد به خود میگیرد و شما برای جلوگیری از این کار باید محتویات داخل کیسه را همیشه و به صورت مداوم حداقل هر 3 روز یکبار انجام دهید.

به نقل از نمایندگی تعمیر جاروبرقی و کارشناسان آذین سرویس با برسی درخواست های مشتریان متوجه شده اند که بیشترین میزان خرابی جاروبرقی به دلیل آب رفتن داخل جاروبرقی و یا نظافت نکردن آن می باشد که باعث سوختن موتور جاروبرقی می شود.

در درون هر دستگاه یک فیلتر وجود دارد که گرد و خاک را به خود می گیرد و حتما این فیلتر را باید به صورت مداوم برای این که گرد وخاک از جاروبرقی خارج نشود شسته و مداوم آن را تمیز نمایید که اینکار یک راه موثر برای جلوگیری از خارج شدن خاک های درون کیسه جاروبرقی می باشد.

در مورد بعدی شما عزیزان باید اقدام به پاکسازی کیسه جاروبرقی کنید و بهتر است آن را هر چند مدت یکبار تعویض نمایید و یا حداقل در صورت توانستن و قابلیت شستشو کیسه را به خوبی پاکسازی کنید که کلیه موادی که درون آن بوده کاملا از بین برود و هیچ گردو خاکی در داخل آن وجود نداشته باشد.

شما باید اقدام به پاکسازی لوله خرطومی جاروبرقی کنید و برای خوشبو کردن آن به مایه ضد عفونی دستمال و همچنین عطر نیاز دارید که درصورت داشتن عطر می توانید پس از ضد عفونی کردن لوله و دسته جاروبرقی اقدام به خوشبو کردن آن کنید تا در هنگام کار بوی مناسبی فظای خانه را بگیرد و  از بوی بد جلوگیری کند.

نحوه تمیز کردن جاروبرقی

ما در نمایندگی آذین سرویس توانسته ایم به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات کلیه مشتریان در مورد نحوه تمیز کردن جاروبرقی باشیم و البته درصورت نیاز با مشاوره رایگان تلفنی اقدام به راهنمایی کامل و پاسخ به سوالات شما شهروندان عزیز کرده ایم و شما هم می توانید با تماس با مرکز در این زمینه سوال نمایید.

باید حداقل به صورت ماهانه اقدام به پاکسازی پرز و مو های چسبیده به قلتک جاروبرقی کنید که اینکار را می توان با استفاده از یک چاقو انجام داد و باز هم تاکید می شود به نظافت جاروبرقی حتما توجه داشته باشید و در این مورد در صورت داشتن سوال می توانید به صورت رایگان از ما سوال خود را بپرسید و یا به قسمت راهنمای خرید جاروبرقی بروید.

مطالبی که پیشنهاد می شود مطالعه کنید

 



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)