×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

16 بهمن 1397 توسط

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

در یکی دیگر از مطالب تعمیرات لوازم خانگی خرید لوازم آشپزخانه جز ضرورت های هر زندگی است یکی از مهم ترین آن ها انتخاب یخچال مناسب است. در سال های اخیر به علت توجه بیشتر خانواده به  یخچال ساید بای ساید ها آن هم به علت زیبایی بیشتر، این دوقلوها جای پای خود را در میان خانه ها بیشتر از قبل باز کرده اند. با توجه به اینکه معمولا زوج های جوان در اولین اقدام برای تهیه لوازم زندگی سراغ خرید یخچال می روند؛ از همین بابت راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید برای  شما خواندن مطالب زیر را توصیه می کند.

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

توجه به ابعاد

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید امروزه با تغییر مدل زندگی فضای موجود در آشپزخانه ها کوچک تر شده است پس اولین نکته ای که به آن باید توجه کنید این است که آیا در آشپزخانه شما فضای کافی برای نگهداری یخچال فریزر ساید بای ساید هست یا نه چرا که گران ترین آن ها هم در صورت نبود فضای کافی کارایی خود را از دست می دهند. نکته ای که به آن باید توجه کنید این است که این یخچال‌ها حداقل ۱۲۵ سانتی‌متر فضا لازم دارند این درحالی است که  یخچال ساید‌ بای ‌سایدها می‌توانند در فضایی کمتری مثل ۱۰۰ سانتی‌متر قرار گیرند این خبری خوش برای شماست. اما خبر بد میتواند قیمت سر سام آور این یخچال ها باشد پس به منابع مالی خود توجه کنید این را در نظر بگیرید که برخی از شرکت های تولید کننده در برخی از فصول تخفیف هایی برای لوازم خانگی در نظر می گیرند و یا اینکه شرایطی را تامین می کنند که شما از طریق اقساطی نیز بتوانید خرید کنید

تعمیر ساید بای ساید در تهران را با قیمت مناسب به ما بسپارید.

انتخاب سایز مناسب

تنوع یخچال های ساید بای ساید به گونه ای است که حجم های متفاوتی را در بر میگیرد اما انتخاب حجم مناسب با توجه به نیازتان میتواند تغییر کند مثلا در خانواده ای کم جمعیت که اکثر خانواده های ایرانی هم امروزه در همین گروه هستند استفاده از یخچال 200 لیتری کافی است بلکه زیاد هم هست اما اگر منابع مالی تان کمک می کند و یا اینکه تعداد افراد در منزل بیشتر هستند می توانید یخچال های با حجم های بزرگتر تهیه کنید آن هم به گونه ای که به ازای هر فرد 20 لیتر به ظرفیت یخچال اضافه کنید

مصرف انرژی

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

به لطف پیشرفت انسان مصرف انرژی در یخچال های امروزی بسیار کمتر از انواع قدیمی آن هاست به علاوه نحوه طراحی آن هم میتواند مهم باشد چرا که اگر یخچال یا ساید بای ساید به گونه ای طراحی شود که امکان دسترسی به مواد داخل یخچال را داشته باشد ؛ با کمتر باز شدن درب یخچال هم مصرف انرژی آن کمتر می شود و هم درعمر دستگاه و کارایی آن موثر است به علاوه اینکه با یررسی های انجام شده نشان می دهد که مصرف برق ساید بای ساید ها نسبت به یخچال و فریزر آن هم به صورت جدا از هم کمتر است.

لطف بی خیر

افزونه های اعلان های مواد در یخچال می تواند به عنوان آپشن یک ساید بای ساید باشد اما همین آپشن اضافه اولا کاربرد زیادی ندارد دوم این که در صورت خرابی ممکن است به کل یخچال و برنامه آن آسیب بزند همچنین میتواند به زمره ریختن پول در جوب باشد پس گول این آپشن های اضافه را نخورید و فقط به موتور و سایز و سایر ویژگی های آن مثل مصرف برق و یا زیبایی آن توجه کنید.

برند

قبل از توجه به نام برند یخچال این نکته را توجه کنید که در قبال پرداخت پول مساوی چه خدمتی را دریافت می کنید برای مثال یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید این است که یخچال شما گارانتی تضمین شده داشته باشد . محال ممکن است که شما به مغازه ای مراجعه کنید و فروشنده آن به شما یک دستگاه گارانتی نشده به شما معرفی کند پس این را در نظر بگیرید که از نظر فروشنده ها تمام لوازم خانگی آن ها دارای گارانتی هست اما نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که سابقه برند و مدت زمان گارانتی ارائه شده را بررسی کنید به طبع هر چقدر مدت زمان آن بیشتر بود نشان دهنده ایمن بودن بیشتر وسیله است این را در نظر داشته باشید که در کنار لوازم خانگی گارانتی شده برخی افراد سودجو از عنوان و اسم شرکت های بزرگ استفاده میکنند و یخچال های تقلبی و فیک می فروشند این را در نظر داشته باشید که اگر این یخچال ها خراب شوند دیگر باید با آن ها خداحافظی کنید.

راهنمای خرید ساید بای ساید

بهترین یخچال ساید بای ساید

بهترین یخچال ساید بای ساید به نظر ما برند سامسونگ می باشد چراکه بسیار با قدرت و با کیفیت می باشد و همچنین بسیار ظاهر زیبا با رنگ بندی های متفاوت دارد. البته بهترین یخچال ساید بای ساید نسبت به هزینه ای که می خواهید کنید بستگی دارد.

سخن پایانی

تا اینجای کار هر آنجه را که بیان کردیم برای راهنمایی و روشن ساختن ذهنیت شما بود نظر شخصی خودتان در کنار سایر فاکتور های گفته شده بیشترین رضایت را به ارمغان خواهد آورد شاید یک یخچال حتی از نظر کیفیتی پایین تر نوع دیگر باشد اما آنچه را که خودتان میخواهید و فکر میکنید که برای خانه و شما مناسب تر است را تهیه کنید هر چند که مجبور باشید پول بیشتر یا کمتری بپردازید. ما در این مطلب راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید را برای شما آماده کردیم و درصورتی که سوالی دارید می توانید در قسمت نظرات آن را برای ما بفرستید.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)