×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

23 بهمن 1397 توسط

با برسی تیم تعمیرات لوازم خانگی اقدام به ارائه این مطلب آموزشی یعنی راهنمای خرید ماشین لباسشویی کردیم و قصد داریم به کلیه سوالات شما درباره خرید لباسشویی پاسخ دهیم.

راهنمای خرید لباسشویی

برای دستیابی به بهترین انتخاب های خودتان برای تهیه ماشین لباسشویی راهنمایی خرید لباسشویی ما را مطالعه کنید.

تا کنون اندیشیده اید که ماشین لباسشویی ها که اکنون شما به دنبال راهنمایی خرید آن هستید نخستین بارچگونه تولید شدند ؟ اولین نوع این وسیله ها به چه نحوی بوده اند و این آسایش را امروزه مدیون چه کسانی هستید ؟

ایده استفاده از ماشین لباسشویی ها نخستین بار در سال 1767 میلادی به ذهن کریستین شافر آلمانی رسید کسی که در آن زمان فکرش را هم نمی کرد که اختراع وی تحولی شگرف در پیشرفت و بهبود زندگی بشر داشته باشد. البته میتوان در نظر گرفت که پیش از وی نیز بشر در صدد شستن لباس هایشان بودند و به صورت کلی نمی توان این اختراع را برای یک نفر در نظر داشت. اما از او به این نام یاد شده است.

محفظه ی چوبی اختراع شده ی کریستین شافر هیچگاه به تولید امبوه نرسید اما بلک استون بازرکان آمریکایی این وسیله را ارتقا داد و در حدود 120 سال گذشته موتور های الکتریکی جاگزین موتور های ساده ماشین لباسشویی های آن زمان شدند. در این میان اولین شرکت تجاری تولید کننده ماشین لباسشویی یعنی مینی تگ زمینه ساز پیشرفت صنعتی این وسیله شد اما به دلیل روی نیاوردن مردم به تولیدات آن ها ، نهایتا دچار ورشکستگی شدند.

راهنمای خرید اسپلیت

بر کسی پوشیده نیست که ماشین لباسشویی های امروزه پیشرفت فناوری و علمی شایانی داشته اند اما در بین این بازار بزرگ و سود آور انتخاب ما باید به چه طریقی باشد در ادامه ما به راهنمای خرید لباسشویی بیشتر می پردازیم؟

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات راهنمایی خرید ماشین لباسشویی

نکات راهنمای خرید ماشین لباسشویی را می توان به شرح زیر طبقه بندی نمود:

1- نخستین مسئله ای که مطرح است وزن قابل شستشوی ماشین لباسشویی است . ماشین های لباسشویی امروزه برای وزن های از 6 کیلو گرم شروع می شوند و تا مقادیر صنعتی و ماشین لباسشویی های خوش شویی ها ادامه دارند . مطمئنا آنچه تایید کننده وزن مورد نیاز شما برای تهیه این وسیله اهمیت دارد این است که تعداد افراد خانواده شما چند نفر است ؛ برای یک خانواده با تعداد افراد کم همان مقدار 6 کیلویی کافی و جواب گو است و بیخود و بی جهت به دنبال ظرفیت های بالاتر نباشید چرا که میتوانید هزینه خود را در بخش های دیگر و خرید های دیگر صرف کنید . از طرفی دیگر ماشین لباسشویی ها تنها از نظر وزن صاحب برتری نمی شوند و میتوان این برتری قیمتی را برای عواملی دیگری در نظر گرفت . اگر تعداد افراد خانواده شما بیشتر یا به مقادیر بیشتری نیاز دارید و حجم لباس هایتان بیشتر است می توانید از ظرفیت های 7 و 8 کیلویی استفاده کنید .

راهنمای خرید کولر گازی

نکته : یکی از مواردی که باید بدانید است که ظرفیت های 9 کیلویی با اقبال کمتری از سوی مردم همراه شدند لذا کارخانه های تولید کننده ماشین لباسشویی ها تعداد کمتری از این حجم را تولید می کنند و شاید در آینده اصلا تولید این ظرفیت کاهش بیشتری یافته یا به طور کلی متوقف گردد پس این را در نظر بگیرید که در صورت خرابی و رفع نیاز های نگهداری این نوع ماشین لباسشویی ها دچار مشکل می شوید .

نکته : عددی که به عنوان ظرفیت ماشین لباسشویی درج می شود به معنای ظرفیت یا وزن قابل تحمل آن ها نیست بلکه به صورت حدودی می باشد پس همواره این را در نظر داشته باشید که از این عدد عبو نکنید و وزن لباس هایتان بیشتر نشود چرا که پس از مدتی ماشین لباسشویی دچار لنگر می شود و سرو صدای فراوانی تولید می کند .

راهنمای خرید لباسشویی

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکته : این نکته را در نظر داشته باشید که هرگز درون ماشین لباسشویی پتو یا سایر البسه ای که در صورت خیس شدن آب زیادی را جذب می کنند قرار ندهید چرا که پس از مدتی باعث لنگر انداختن و خرابی ماشین لباسشویی می شوند .در صورت لزوم برای شستن این نوع البسه می توانید ظرفیت های 12 کیلویی را در نظر بگیرید اما هزینه اولیه زیادی را باید پرداخت کنید.

نکته : یکی از کاربردی ترین ویژگی های بسیاری از شرکت های تولید کننده ماشین های لباسشویی ، استفاده از سرویس سنسور وزن است . این سنسور به گونه ای عمل می کند که وزن حدودی لباس به همراه آب موجود را برای خود در نظر می گیرد و در صورت بیشتر شدن اخطار می دهد پس اگر می خواهید ماشین لباسشویی گران بخرید حتما این مورد را مد نظر داشته باشید

2- همیشه این موضوع مد نظر شما باشد که ابعاد آشپزخانه خود را کنترل کنید ممکن است یک ماشین لباسشویی بسیار خوب باشد اما مناسب فضای ابعاد آشپزخانه شما نباشد. لباسشویی ها حداقل 27 اینچ عرض دارند . همچنین برای باز کردن کامل درب هم فضایی را در نظر بگیرید . در ضمن برای بهتر کار کردن ماشین لباسشویی 6 اینچ هم فضای پشتی آن را حساب کنید.

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

3- ماشین لباسشویی ها به دو دسته ی عمده ی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند. اگر بودجه کافی برای تهیه این وسیله را ندارید نگران نباشید چرا که می توانید از ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک استفاده کنید . این را بدانید که ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک نیاز به تزریق آب به صورت دستی دارند لذا در حین کار این ماشین لباسشویی ها باید مدام به آن ها آب اضافه کنید همچنین این ماشین لباسشویی ها خشک کن ضعیفی دارند لذا نمی توان از آن ها به عنوان خشک کن استفاده کرد. ماشین های اتوماتیک قیمت بیشتری دارند برای این ماشین ها پس از نصب جریان آب فقط به این نیاز دارند که ورودی های شوینده را کنترل کنید برای مثال پیش از آبگیری مجدد این ماشین ها پودر های مورد نظر را اضافه کنید تا لباسشویی با آب خالی کار نکند.

در ادامه با نکات دیگری در زمینه راهنمای خرید ماشین لباسشویی می پردازیم.

نکته : اکثر ماشین لباسشویی ها وردی لباسشان در جلوی آن هاست اما برخی از انواع این وسیله درب از بالا دارند انتخاب این دو نوع درب سلیقه است و تفاوتی با یکدیگر ندارد اما برای نوع درب جلو نیروی ثقل در شستشوی بهتر لباس ها کمک می کند. محدودیت های فضایی می تواند در انتخاب این دو نوع ماشین لباسشویی مد نظر باشد. البته این را در نظر داشته باشید که اگر ماشین لباسشویی را برای افراد مسن انتخاب می کنید نوع درب از بالا بخاطر دسترسی راحت تر می تواند مفید تر باشد.

4- یکی از موارد بسیار حائز اهمیت در انتخاب ماشین لباسشویی نوع استیل محفظه ی شستشوی آن است از این نظر که جنس استیل آن را از فروشنده سوال کنید . این استیل باید کاملا ضد زنگ و بی بو باشد. همچنین از چسبندگی لباس جلو گیری کند.

راهنمای خرید تلویزیون

نکته : اگر از ماشین لباسشویی استفاده می کنید و استیل آن جرم گرفته است می توانید از سرکه استفاده کنید به طوری که هنگام آبگیری کمی سرکه به آن اضافه کنید.

5- حتما قبل از خرید کالا میزان مصرف انرژی آن را چک کنید نوع کم مصرف ماشین های لباس شویی گران تر هستند و دارای برچسب انرژی A می باشند.

نکته : برای جلوگیری از مصرف زیاد انرژی راهنمایی خرید ما برای ماشین لباسشویی این است که ماشین لباسشویی دارای حالت شستشوی سریع تهیه کنید . این حالت کمترین مصرف برق را در میان کارکرد های ماشین لباسشویی ها دارد.

در صورتی که سوالی در زمینه راهنمای خرید ماشین لباسشویی دارید از قسمت نظرات از ما سوال خود را بپرسید.

پیشنهادی :

 



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)