×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

علت سرد و گرم شدن آب پکیج

1 فروردین 1398 توسط ادمین

علت سرد و گرم شدن آب پکیج

علت سرد و گرم شدن آب پکیج دلایل بسیار زیادی دارد که ما در این مطلب درباره پکیج ایران رادیاتور صحبت خواهیم کرد و اقدام به عیب یابی کامل پکیج دیواری به صورت کامل می کنیم.

سوال : علت سرد گرم شدن اب پکیج شوفاژ دیواری چیست؟

پاسخ : در ابتدا باید اقدام به چک کردن فشار آب ورودی منزل را چک نماییم تا ببینیم که آب دچار افت و فشار نمی شود؟

یکی از اصلی ترین دلایلی که در افت فشار وجود دارد به خاطر تنظیم نبودن پمپ آب می باشد که همین امر باعث می شود آب دچار افت و فشار شود و این مورد دلیل اصلی در سرد و گرم شدن آب بوده چراکه پکیج مداوم در حال روشن شدن و خاموش شدن می شود.

سوال : احتمال جرم گرفتن مبدل ثانویه وجود دارد؟

به نقل از نمایندگی آذین سرویس در بسیاری از پکیج ها 2 مبدل وجود دارد و باید بدانید که به طور مثال ارور 70 در پکیج دیواری ایران رادیاتور به دلیل همین افت فشار بوده و جای نگرانی ندارد ولی شما عزیزان باید بدانید که در پکیج های دومبدله حدودا 2 الی 3 سال پس از کارکردن یکی از انها از رده خارج خواهد شد و جرم می گیرد که باید اقدام به سرویس کردن پکیج خود نمایید.

برای رفع این مشکل باید ایمنی را کاملا رعایت کنید و با استفاده از یک اسید اقدام به باز کردن جرم ها و راه های گرفته شده در پکیج و شوفاژ خود کنید.

در ادامه با مطلب آموزشی در زمینه علت سرد و گرم شدن آب پکیج باید بدانید که همیشه باید اقدام به سرویس کنید تا آن به خوبی کار کند و خراب شدن سنسور آبگرم که بسیار کم اتفاق می افتد ولی می تواند دلیل اصلی باشد.

برخی از دستگاه ها همانطور که می دانید با فلومتر کار می کنند و در صورت خرابی فلومتر باید بدانید که دبی را اشتباه می گوید.

تابحال شده است که هنگامی که آب گرم را باز می کند آب به خوبی گرم باشد اما هنگامی که آب سرد را می خواهیم برای تنظیم دمای آب باز کنیم به یکباره آب سرد می شود علت چیست؟ می توان گفت که یکی از علت های اصلی آن از فلوسوئیچ می باشد و قطعا بدانید که فلومتر شما خراب می باشد.

احتمال دارد که پرشر فن قطع و وصل نماید با این که کم پیش می آید اما احتمال رد نمی شود و همچنین می تواند به خاطر تنظیم نبودن شعله پکیج دیواری باشد و در صورت داشتن این مشکل فقط باید شعله را تنظیم نمایید.

در صورتی که شعله تنظیم نباشد و آن بسیار بلند باشد پس از گرم شدن فوری آب و رسیدن آب به بالای 60 درجه پکیج به خاطر دمای بالا و خنک شدن خاموش می شود و همین علت سرد و گرم شدن آب پکیج دیواری می باشد.

علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور چیست؟

سنسور شوفاژ می تواند خراب باشد و یکی از علت های که در سرد گرم شدن پکیج می تواند دخیل باشد همین مورد بوده و باید همه موارد گفته شده در بالا را به صورت کامل چک نمایید و علت بیابید و سپس اقدام به رفع عیب کنید.

در دستگاه های دو مبدله یکی از مبدل ها در صورت جرم گرفتن باعث می شود که این مشکل به وجود آید و همیشه با سرد گرم شدن آب مواجه شوید. گاهی اوقات پیش می آید که پمپ ضعیف شود و فقط این موضوع مختص پکیج های دو مبدله بوده و باید حتما اقدام به شستشوی آن با اسید کنید تا به صورت کامل این مشکل رفع شود و باز هم تاکید می شود به خاطر جنس آب و املاه آن باید حداقل سالانه اقدام به سرویس پکیج خود کنید.

علت سرد شدن آب پکیج

افت فشار آب یکی از علت های اصلی بوده و درصورتی که با افت فشار آب مواجه می شوید باید بدانید علت سرد شدن آب پکیج همین مورد می باشد و شما باید ابتدا پمپ آب را چک نمایید شاید مشکل از آن باشد و در نهایت بعد از برسی این مورد در صورت ادامه دار بودن این مشکل باید خود لوله هارا چک نمایید و همچنین پکیج را چک کنید که آیا رسوب در آن باعث کاهش فشار آب و زیاد شدن آن به صورت ناگهانی نمی شود؟

ما به صورت شبانه روزی در زمینه علت گرم و سرد شدن آب پکیج دیواری در خدمت شما عزیزان می باشیم و اقدام به پاسخگویی شبانه روزی به سوالات شما شهروندان عزیز می کنیم.

مطالب مرتبط و پیشنهادی :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)