×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

راهنمای کد خطای ۵۱ کولر گازی ال جی | ارور رایج کولر گازی ال جی

5 شهریور 1398 توسط ادمین

کد خطای ۵۱ کولر گازی ال جی نیز برای شما اتفاق افتاده است؟ باما همراه باشید تا به صورت کامل اقدام به برسی ارور ۵۱ کولر گازی ال جی کنیم و بتوانیم ایرادات آن را باهم رفع نماییم.

کد خطای ۵۱ کولر گازی ال جی

مشکل: مشاهده ارور ۵۱ بر روی صفحه نمایش پنل

توضیحات کامل علت ایراد پیش آمده: ارور ۵۱ مشکلی است که حتی در هنگام نصب کردن نیز اتفاق می افتد و با مشاهده این ارور حتما نباید به این فکر کنید که کولر نیاز به تعمیر دارد و باید با یک تعمیرکار تماس گرفت.

یکی از علت هایی که در به وجود آمدن ارور ۵۱ در هنگام نصب به وجود می آید : عدم تناسب داشتن یونیت داخلی و خارجی بایکدیگر بوده و در به وجود آمدن کد خطا ۵۱ ارتباط مستقیم دارد.

اگر بخواهیم مثالی برای درک بهتر این مورد داشته باشیم : اگر ظرفیت یونیت داخلی 8000 باشد حتما باید ظرفیت یونیت بیرونی نیز 8000 باشد.

البته باید توجه داشت رعایت این مورد بسیار مهم می باشد و باید توجه داشت سافیکسں های پنل داخلی و یونیت بیرونی نیز بی مشکل باشند.

  • بهترین راهنما جهت فهمیدن تناسب داشتن یونیت داخلی با یونیت بیرونی نگاه کردن برچسب انرژی می باشد.
  • طبق عکس زیر در پایین برچسب انرژی و در سمت راست آن برای شما مدل یونیت داخلی و بیرونی و ظرفت های آن نوشته شده است.

ارور ۵۱ کولر گازی ال جی

نکته : هنگامی که برد داخلی و برد آپشن همخوانی نداشته باشد ارور ۵۱ به وجود می آید که اغلب در تعویض برد ها این اتفاق می افتد و باید بدانید باید به صورت پارت به پارت از سرویس منوال دستگاه سفارش گذاری شود و با داغی یکی باشد.

ارور 51 کولر ال جی

جمع بندی:

کد خطای ۵۱ کولر گازی ال جی می تواند در هنگام نصب و یا در هنگام تعمیرات و تعویض برد آپشن و برد داخلی اتفاق بی افتد پس حتما با احتیاط این کار را انجام دهید.

در صورتی که با خوانده این آموزش نتوانستید که مشکل خود را رفع نمایید که البته بیشتر در هنگام نصب اتفاق می افتد باید این مشکل را نصاب رفع کند و فقط این مشکل به دلیل نامیزان بودن پنل داخلی اتفاق می افتد و عدم تناسب یونیت داخلی و خارجی عامل اصلی این موضوع است.

کولر های گازی ال جی یکی از برند های بسیار محبوب در داخل کشور می باشد که البته از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد و باید بدانید که در هنگام نصب این نوع کولر و یا هر برند دیگر در صورتی که با دقت زیادی اقدام به نصب و متصل کردن یونیت داخلی و خارجی کند و در غیر این صورت ارور 51 در کولر گازی ال جی اتفاق می افتد که باید با برسی کامل اقدام به رفع مشکل نمود.

در صورتی که نتوانستید به هر دلیلی این مشکل را رفع نمایید و ارور 51 کولر گازی ال جی همچنان مشهود بود باید با مرکز آذین سرویس تماس بگیرید تا ما با اعزام یک کارشناس فنی در محل شما اقدام به برسی و رفع مشکل نماییم.

کولر گازی های الجی یکی از باکیفیت ترین برند های موجود در جهان می باشد و البته باید بدانید که قیمت های این برند در کشور ما کمی بالا می باشد و البته همچنان ما پیشنهاد می دهیم در صورت نیاز به تهیه کولر این برند را انتخاب نمایید.

می توانید جهت تعمیر کولر گازی خود با ما در ارتباط باشید و یا مشاوره رایگان جهت رفع مشکل خود دریافت نمایید.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)