×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

کمپرسور اسکرال کوپلند

1 مرداد 1398 توسط ادمین

شما هم به دنبال قیمت کمپرسور اسکرال کوپلند هستید؟ نمی دانید کدام از برند های موجود اصلی می باشد؟ ما در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی همراه باشید تا در ادامه به صورت کامل در این زمینه اطلاعات بسیار مناسبی را کسب نمایید.

کمپرسور اسکرال

تنوع در کمپرسور اسکرال کوپلند بسیار زیاد می باشد و یک سری آن که ZR نام دارد برای تهویه مطبوع یعنی در مراکز تجاری و خانگی کاربرد بسیار عالی دارد که البته در حال حاضر نیز بیشتر مراکز تجاری و غیر تجاری از همین نوع استفاده می کنند.

کمپرسور اسکرال

قطعا چیزی که مشخص می باشد کمپرسور روتاری نوعی دیگر از این دستگاه می باشد و البته  کمپرسور اسکرال به دلیل تراکم بیشتری که در حجم گاز دارد و می تواند به راحتی فشار و دمای گاز را افزایش دهد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است که این رایند را دو مارپیچ حلزونی یا اسکرال دوار یا چرخش که بدون گردش است انجام می شود. در این فرایند بخار مبرد سرد تولید شده به محظه یا داخل مارپیچ ثابت کشیده می شود و در نهایت در بین دو مارپیچ پخش شده و در وحله آخر از وسط آن خارج می شود.

شماره تلفن فروشگاه کمپرسور اسکرال کوپلند : 77612939 021 و یا 2803982 0912 به صورت شبانه روزی

کمپرسور اسکرال به چند دسته تقسیم می شود و بر اساس سرعت دوان که ثابت و یا متحرک می باشد تفاوت دارند.

اگر بخواهیم به صورت کامل در زمینه سیکل کمپرسور اسکرال صحبت کنیم باید بگوییم دارای سه مرحله می باشد که آن به مکش، تراکم و تخلیه تقسیم می شود. ما در این مقاله می خواهیم تا اطلاعات مناسبی را در زمینه قطعات کمپرسور اسکرال به شما دهیم و شما عزیزان می توانید در صورت داشتن سوال از قسمت نظرات اقدام به پرسش کنید تا در چند دقیقه پاسخگوی شما در زمینه کمپرسور باشیم.

مزایای کمپرسور اسکرال

کمپرسور اسکرال بسیار بهتر از مدل های قدیمی تر خود یعنی پیستونی و روتاری می باشد که در ادامه به مزایای اسکرال خواهیم پرداخت.

  • داشتن قطعات کم تر و ساختار ساده تر بوده و از اطمینان بالاتری برای استفاده برخوردار می باشد.
  • داشتن بازدهی بسیار مناسب و گرفتن وقت کمتر به خاطر نداشتن شیر مکش و همچنین تخلیه و در نهایت نداشتن حجم کلیرانس می باشد.
  • داشتن لرزش بسیار کم تر به دلیل تخلیه مداوم و بدون مشکل

خرید کمپرسور اسکرال کوپلند

درصورتی که قصد خرید کمپرسور اسکرال کوپلند را دارید و نیاز به برسی آنلاین قیمت ها را دارید می توانید با مجموعه آذین سرویس تماس بگیرید و از آخرین تحولات قیمت ها اطلاعات کافی کسب نمایید. ما به عنوان یک مرکز بسیار حرفه ای که حتی اقدام به فروش قطعات کولر گازی می کنیم می توانیم به صورت تمام وقت از آخرین قیمت کمپرسور اسکرال کوپلند شمارا آگاه نماییم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید کمپرسور اسکرال کوپلند

البته جالب است بدانید که قیمت کمپرسور یخچال نیز در این مرکز به صورت آنلاین برای شما عزیزان قرار داده می شود و 90 روز گارانتی به هر نوع کمپرسور اسکرال شما تعلق می گیرد.

نکته : برای اطلاع از قیمت کمپرسور اسکرول حتما در قسمت نظرات مدل مورد نیاز خود را برای ما ارسال نمایید تا راهنمایی های کاملی را کارشناسان ما به شما ارائه نمایند.

شاید برایتان جالب باشد و تا به حال ندیده باشید که از یک کمپرسور چندین برند وجود داشته باشد و حتی در بازار انواع آن که کیفیت مناسبی ندارند و پس از مدتی دچار خرابی می شوند با قیمت مشابه اصلی فروخته شود و شاید شما هم یکی از قربانیان این موضوع باشید که بدون این که آگاهی داشته باشید اقدام به خرید کمپرسور اسکرول کوپلند کنید و در نهایت متضرر شوید و نتوانید اقدامی برای گرفتن خسارت کنید چراکه اصلا گارانتی ای ندارند.

ما به شما پیشنهاد می دهیم با آذین سرویس قبل از خرید اسکرول هماهنگ کنید و در نهایت اقدامات لازم را جهت خرید انجام دهید چراکه ما 90 روز گارانتی به شما عزیزان می دهیم.

محدودیت‌های کمپرسور اسکرال

بابرسی های صورت گرفته شده و نوع ساخت نسبت به کمپرسورهای اسکرو یا مارپیچ و سانتریفوژ یا نام دیگر آن گریز از مرکز نسبتا کمپرسور اسکرال توان کم تری و همچنین ظرفیت نسبتا کمتری دارد.

کاربرد کمپرسور اسکرال چیست؟

کمپرسور اسکرال در تهویه مطبوع و همچنین سردخانه ها و جاهای تجاری و با ظرفیت های مشخص یعنی 18 تا 35 کیلو وات و یا به نحوی دیگر بین 5 تا 10 تن تبرید کاربرد دارد.

انواع کمپرسور‌های اسکرال کوپلند

کمپرسور اسکرال کوپلند همانطور که شما تعمیرکاران عزیز می دانید به 4 دسته تقسیم بندی شده است که نام های آن : ZP، ZR ، ZPD و ZRD می باشد و در حال تولید است.

فروش کمپرسور اسکرال کوپلند

اگر به دنبال خرید و فروش کمپرسور اسکرال کوپلند هستید می توانید به صورت شبانه روزی با آذین سرویس تماس بگیرید و نسبت به نوع مورد نیاز خود یعنی انتخاب یکی از مدل های ZP، ZR ، ZPD و ZRD را انتخاب نمایید و کارشناسان ما برای شما این نوع را آماده و ارسال نمایند.

جالب است بدانید که این مرکز با واردات بدون واسطه قیمت های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است و با برسی قیمت های بازار برای خرید و فروش حدودا این مرکز 30 درصد قیمت های ارزان تری نسبت به دیگر مراکز داد.

خرید کمپرسور اسکرال کوپلند با قیمت ارزان

در صورتی که شما هم به دنبال این موتور می باشید باید بدانید که یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع موتور کوپلند می باشد و البته ما برای خرید کمپرسور اسکرال کوپلند قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دیگر مراکز داریم چراکه ما با واردات مستقیم و بدون واسطه اقدام به فروش این کمپرسور اسکرال کوپلند می کنیم.

باید بدانید که برای سیستم های برودتی باید به چهار نکته زیر توجه نمایید :

  • آیا می دانید بار برودتی مورد نیاز شما چقدر می باشد ؟
  • دمای اواپراتور
  • دمای کندانسور
  • و نسبت نوع مبرد

ما با داشتن متخصصین بسیار ماهر خود در نمایندگی آذین سرویس می توانیم به صورت شبانه روزی در خدمت شما شهروندان عزیز باشیم و البته در صورت نیاز شما و در صورتی که می خواهید این کمپرسور را خریداری نمایید می توانید به صورت شبانه روزی با آذین سرویس تماس بگیرید.

این مرکز تنها فروشگاه معتبر با ارائه گارانتی 1 ساله می باشد که پس از خرید به کمپرسور کوپلند شما تعلق خواهد گرفت و هرگونه مشکل را به صورت رایگان در این مدت رفع خواهیم نمود و در کم تر از 30 دقیقه در محل شما حاضر خواهیم شد.

خرید کمپرسور کوپلند به صورت آنلاین

شما می توانید برای خرید کمپرسور کوپلند از سایت ما به صورت آنلاین اقدام نمایید و یا برای اطلاع از قیمت کمپرسور اسکرال کوپلند با شماره های این مرکز به صورت شبان ه روزی تماس بگیرید و پس از برسی قیمت و میزان گارانتی سفارش خود را بدهید.

و اما یکی از مزیت های خرید کمپرسور کوپلند در این نمایندگی : پس از قبت درخواست شما در فرم و یا تماس شما عزیزان با شماره های این مرکز ما بدون دریافت هزینه اقدام به ارسال کمپرسور خواهیم نمود و پس از برسی آن و تایید آن هزینه را به پیک خواهید داد و گارانتی آن را دریافت خواهید کرد.

کارشناسان فروش ما به صورت تمام وقت اماده پاسخگویی به تمامی درخواست های شما عزیزان می باشند و حتی در صورتی که نوع کمپرسور مورد نیاز شما در کشور وجود نداشته باشد ما با واردات مستقیم از شرکت سازنده در کوتاه ترین زمان اقدام به تهیه مدل مورد درخواست شما عزیزان می نماییم و در زمان کم تحویل شما عزیزان می دهیم.

فروش کمپرسور کوپلند

مادر فروشگاه خود دارای مدل های مختلفی از این برند با کیفیت می باشیم و در صورت نیاز می توانید با تماس با کارشناسان فروش کمپرسور کوپلند ما اقدام به استعلام مدل مورد نظر خود کنید و البته در صورتی که مدل درخواستی را در انبار نداشته باشیم در کم تر از 3 روز آن را تهیه و اقدام به تحویل آن به شما با قیمت بسیار مناسب می کنیم.

برای خرید کمپرسور اسکرال کوپلند در تهران به صورت شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس : 02177612939        09122803982



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)