×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

قیمت کمپرسور کولر گازی

14 اردیبهشت 1398 توسط ادمین

قیمت کمپرسور کولر گازی – فروش انواع کمپرسور کولر گازی و اسپلیت در تهران

قیمت کمپرسور کولر گازی در بازار بسیار نوسان دارد به طوری که برخی از مراکز خدماتی که اقدام به فروش قطعات کولر گازی نیز می کنند حتی تا دو برابر افزایش قیمت پیدا کرده است و ما پیشنهاد می کنیم برای خرید و یا فروش کمپرسور کولر گازی اصلا عجله نکنید و به دنبال قیمت های مناسب باشید و در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم.

قیمت کمپرسور کولر گازی

شما هم به دنبال قیمت کمپرسور کولر گازی هستید؟ نمی دانید اصلا کدام مرکز دارای کمپرسور اصلی است؟ می توانید به راحتی با شماره های ما تماس بگیرید و مشاوره ای کامل در این زمینه از ما دریافت کنید و با خیال راحت در صورت تمایل از مرکز آذین سرویس اقدام به خرید کمپرسور کولرگازی کنید.

حتما ببینید : فروش کمپرسور در تهران

قیمت کمپرسور کولر گازی اجنرال

برای همه عزیزان بسیار مهم است که با مد نظر قرار دادن یک قیمت موتور کولر گازی بسیار با کیفیت قیمت آن نیز مناسب باشد و یا حداقل پیشنهادات قیمتی نیز مقرون بصرفه باشد و ما می خواهیم در زمینه قیمت کمپرسور کولر گازی اجنرال با شما عزیزان صحبت نماییم.

قیمت کمپرسور کولر گازی اجنرال

در این مرکز بسیار معتبر که در سراسر کشور نیز فعالیت دارد فروش کمپرسور کولر گازی با نرخ های سال 1396 عرضه می شود و ما می توانیم این مورد را به شما عزیزان ثابت کنیم تا بدانید مرکز آذین سرویس همیشه به دنبال رضایت مشتریان خود می باشد.

شما عزیزان می توانید با تماس با شماره 09122803982 از آخرین تغییرات قیمتی در بازار آگاه شوید و در صورت تمایل نسبت به تعداد مورد نیاز موتور کولر گازی خریداری کنید. این مرکز در سال های اخیر با هدف گستردگی در خدمات خود اقدام به واردات قطعات تست کمپرسور کولر گازی کرد و در حال حاضر یک خدمات بسیار با کیفیت با قیمت های بسیار مناسب را در سراسر تهران دارد.

شماره تماس ضروری برای استعلام قیمت های نمایندگی آذین سرویس : 09122803982 می باشد.

قیمت کمپرسور کولر گازی ال جی

قیمت کمپرسور کولر گازی ال جی که در این مرکز به صورت گسترده به فروش میرسد در کلیه استان های کشور قابلیت ارسال دارد و با هزینه اندکی می توانیم این موتور با کیفیت را برای شما عزیزان ارسال نماییم و گارانتی 1 ساله آن را همراه پست برای شما عزیزان بفرستیم.

قیمت کمپرسور کولر گازی ال جی

قطعا می دانید که تعمیر کولر گازی ال جی گاهی انجام پذیر نمی باشد آن هم به خاطر سوختگی های کمپرسور کولر گازی ال جی می باشد و البته درصورتی که کمپرسور اسپیلت با تعمیرات درست شود ما این مورد را برای شما انجام می دهیم و حتی آن را 1 سال گارانتی می نماییم.

قیمت کمپرسور کولر گازی ال جی در استان تهران بسیار متفاوت می باشد به طوری که هر مرکزی برای خود قیمت های جداگانه ای دارد و اما نکته ای که باید بدانید این است که 70 درصد این مراکز از این مرکز اقدام به گرفتن قیمت کمپرسور کولر گازی می کنند و در نهایت آن را خریداری و با قیمت های بالاتری به شما عزیزان به فروش می رسانند که پیشنهاد می کنیم آن را بدون واسطه از ما خریداری نمایید.

حتما ببینید : فروش کمپرسور کولر گازی کلیه برندها

قیمت کمپرسور کولر گازی سامسونگ

کمپرسور کولر گازی سامسونگ جزو یکی از کمیاب ترین قطعاتی است که در سال 1397 با آن مواجه شدیم و حتما تعمیرکاران به مشکلات زیادی برای تهیه این کمپرسور روبرو شده اند و قیمت های آن نیز بسیار سرسام شده بود که این مرکز با واردات کمپرسور کولر گازی سامسونگ بسیاری از مشکلات را حل نمود و در حال حاضر با قیمت های بسیار مناسب تر از قبل آن را در صورت نیاز شما عزیزان به فروش می رساند.

قیمت کمپرسور کولر گازی سامسونگ

فروش اینترنتی کمپرسور کولر گازی از حالا امکان پذیر می باشد و ما بدون دریافت هزینه آن را برای شما ارسال می نماییم و در صورت تایید شما از کیفیت این کمپرسور اسپیلت هزینه آن را برای ما واریز می نمایید.

همچنین موردی که وجود دارد درباره تعمیرات کولر گازی سامسونگ می باشد که این مرکز با برسی های اولیه درصورت درخواست شما کاملا به شما می گوید که آیا نیاز می باشد که کمپرسور اسپیلت سامسونگ تعویض شود و یا با تعمیر می تواند آن را مجدد راه اندازی کند؟

در نهایت شما عزیزان می توانید با خیال راحت اقدام به خرید کمپرسور اسپیلت اجنرال، ال جی و سامسونگ از این مرکز با گارانتی یکساله کنید و البته به یاد داشته باشید که  مرکز و نمایندگی آذین سرویس برای قیمت کمپرسور کولر اسپلیت سامسونگ به صورت شبانه روزی با شماره تماس های ارائه شده در بالای مطلب پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

نکاتی قبل از خرید کمپرسور اسپیلت

  • حتما از چند مرکز اقدام به استعلام قیمت نمایید و در آخر تصمیم گیری نمایید.
  • حتما متوجه اصلی بودن موتور کولر گازی قبل از خرید شوید چراکه در حال حاضر جنس های نامرقوب زیاد شده است.
  • از فروشنده بخواهید که آن را گارانتی کند و درصورت خراب بودن و یا اصلی نبودن کمپرسور آن را تعویض نماید.
  • با شماره های این مرکز تماس بگیرید و در زمینه چگونه کی تشخیص موتور اصلی و تقلبی شوید.
  • درصورت نیاز می توانید از این مرکز خریداری نمایید و گارانتی یکساله نیز دریافت نمایید.

قیمت کمپرسور کولر گازی برای برند های الجی و سامسونگ و جنرال در این مرکز به صورت کامل و ساعتی بروز می شود و شما عزیزان می توانید با تماس با شماره 77612939 021 از قیمت کمپرسور با خبر شوید.

در صورتی که نیازمند مشاوره در زمینه خرید کمپرسور کولر گازی برند های سامسونگ یا ال جی و اجنرال دارید با مشاورین ما تماس بگیرید.

سوالات متداول در زمینه قیمت کمپرسور کولر گازی

آیا کمپرسور ها دارای ضمانت نامه می باشند ؟ درصورت خرابی در موعد ضمانت نامه خدمات پس از فروش چگونه می باشد ؟ همانطور که مشخص می باشد در بازار بسیاری از کمپرسور ها برای سالها پیش بوده و در انبار ها می باشند و شما برای خرید این موتور ها همان هزینه ای را می دهید که در حال حاضر قیمت کارخانه می باشند.

ما در نمایندگی آذین سرویس توانسته ایم با داشتن یک تیم در زمینه فروش اقدام به فروش مستقیم این موتور ها کرده ایم و البته قیمت کمپرسور کولر گازی در حال حاضر توسط این مرکز بسیار پایین تر از بازار می باشد اما چرا ؟

قطعا بسیاری از شما عزیزان به چند مرکز تماس میگیرید و قیمت ها را پرسجو می کنید و حتی سوال اصلی شما در زمینه گارانتی می باشد که هیچ مرکزی گارانتی ارائه نمی کند و خب دلیل اصلی آن به خاطر قدیمی بودن کمپرسور ها می باشد که عامل اصلی ضمانت نداشتن آنها می باشد و جالب است بدانید که کلیه کمپرسور ها در مرکز آذین سرویس دارای گارانتی بوده و قیمت های بسیار مناسبی را دارا هستند.

ما به صورت شبانه روزی آماده ثبت درخواست های شما عزیزان می باشیم و ظرف 24 ساعت در هر کجای کشور که باشید آن را برای شما ارسال می نماییم. در صورتی که می خواهید از قیمت های ما باخبر شوید می توانید به صورت تمام وقت با شماره های ما تماس بگیرید و با کارشناس فروش مجموعه صحبت نمایید! البته ما در در رابطه با قیمت کمپرسور یخچال از ثبات بسیار مناسبی برخوردار هستیم و دارای تخفیف های ماهانه حتی تا 30 درصد می باشیم.

قیمت کمپرسور کولر گازی پاناسونیک

کمپرسور کولر گازی پاناسونیک به دلیل تحریم هایی که وجود دارد در بازار دارای قیمت های بسیار متفاوتی می باشد و روز به روز به قیمت آن افزوده می شود و البته ما پیشنهاد می دهیم برای این که با ثبات بیشتری اقدام به تهیه موتور این برند نمایید می توانید با ما تماس بگیرید چراکه ما برای قیمت کمپرسور کولر گازی پاناسونیک از تخفیف های بسیار خوبی برخوردار می باشیم و مطمئن باشید که قیمت های این مرکز نسبت به بازار 20 درصد پایین تر می باشد چراکه ما به دنبال رضایت مشتریان خود می باشیم.

حتی به مدت 1 سال گارانتی بر روی کمپرسور شما اتخاذ می گردد و در این مدت هرگونه مشکل در آن پیش آید این مرکز به صورت کاملا رایگان اقدام به رفع مشکلات احتمالی می کند و شما می توانید با شماره های زیر با این مرکز تماس بگرید.

2803982 0912

77612939 021

می توانید در صورت نیاز به موارد زیر با ما تماس بگیرید.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. فرامرزنورزاده گفت:

    من قبلاهم درشرکتی که مسیولیت داشتم باشرکتهای زیادی درموردتاسیسات کار کردم ولی بابچه های اذین سرویس در ارتباط با کولرهای گازی کار کردم حال درهرصورت هردوره یک مدیری داره وهر مدیر شگرد خاصی ارائه میکنه صداقت در گفتار ونوشتار وپایبندشدن به انچه تئوری ارایه میکنند وانچه درعمل انجام میدهند در شرکت اذین سرویس بیشتراز دیگر شرکتها رعایت میشه و مشتری مداری را احساس نه به معنی واقعی اذینیها رعایت میکنند من پیشنهاد به هموطنان میکنم اذین سرویس پایبندی خدماتی که ارائه میکنه هست

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)