×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر کمپرسور یخچال

12 اسفند 1397 توسط ادمین

یکی از مهم ترین دستگاه های لوازم خانگی قطعا یخچال می باشد که نمایندگی آذین سرویس در زمینه تعمیرات یخچال فریزر به صورت گسترده فعالیت می کند و دارای تکنسین بسیار مجرب و باتجربه می باشد. ما برای تعمیر کمپرسور یخچال دارای خدمات شبانه روزی و گارانتی پس از تعمیرات می باشیم که همین امر باعث شده است که درخواست های بسیار زیادی را در این جهت در طول روز از سراسر تهران داشته باشیم.

تعمیر کمپرسور یخچال فریزر خانگی

 این مرکز با داشتن فنی کاران بسیار ماهر به صورت تخصصی اقدام به تعمیرات کمپرسور یخچال می کند و در حال حاضر با ۱۵۰ تعمیرکار کمپرسور یخچال فریز خانگی ای که دارد توانسته است جزو برترین مرکز و نمایندگی تعمیراتی باشد و در سال های ۹۴ تا ۹۷ رتبه یک در بین مراکز دیگر را کسب نماید.

درصورتی که نیاز به مشاوره در این زمینه دارید و نمی دانید که آیا واقعا مشکل از کمپرسور یخچال است و یا خیر؟ تنها کافیست با با این مرکز تماس بگیرید و اقدام به دریافت مشاوره برای مشخص کردن علت اصلی مشکل شما کنیم و در صورت تایید به محل شما یک تعمیرکار کمپرسور یخچال اعزام نماییم.

تعمیر کمپرسور یخچال فریزر

به دنبال افزایش درخواست های تعمیرات این مرکز قصد دارد از این پس تعمیرات موتور یخچال فریزر را در محل انجام دهد و درصورت نیاز به قطعه ای آن را ما به صورت رایگان با یک پیک برای تعمیرکار ارسال نماییم و البته باید بدانید که کلیه قطعات استفاده شده توسط ما با گارانتی ۹۰ روزه می باشند.

از آنجا که برای تعمیر کمپرسور یخچال فریزر نیاز است تا با یک مرکز تخصصی تماس بگیرید باید بدانید که ما با داشتن بیش از ۱۰ سال تجربه و سابقه کار در این زمینه می باشیم و مزایای خوبی را برای مشتریان و رضایت بیشتر آنها در نظر گرفته ایم که در ادامه اشاره خواهیم کرد.

باید بدانید که این مرکز قبل از انجتام تعمیرا اقدام به عیب یابی کامل یخچال می کند و سپس با درنظر گرفتن مشکلات هزینه احتمالی را به مشتری می دهد و در صورت توافق اقدام به تعمیر کمپرسور یخچال فریزر می کند و در نهایت ۹۰ روز اقدام به گارانتی موتور یخچال می کند تا در صورت مشکل آن را برای شما به صورت رایگان رفع ایراد نماییم.

مطالعه کنید : تعمیر کمپرسور کولر گازی

درصورتی که شما عزیزان در مناطق استان تهران هستید فرقی ندارد که یخچال خانگی داشته باشید و یا موارد دیگر! ما به صورت کامل کلیه برند ها و ابعاد های مختلف را تحت پوشش خود داریم و اصلا نگران خرابی یخچال دیگر نباشید.

همچنین این مرکز برای تعمیر کمپرسور یخچال خانگی اقدام به ۲۰ درصد تخفیف در ابتدای سال ۱۳۹۸ کرده است و شما غزیزان می توانید در این زمان با این تخفیف مناسب برای تعمیرات با ما تماس بگیرید تا یک تعمیرکار بسیار با تجربه برای شما عزیزان در محل مورد نظر اعزام نماییم.

باید بدانید که موتور یا کمپرسور یخچال قطعا مانند یک قلب تپنده عمل خواهد کرد و کار اصلی را موتور یخچال برعهده دارد و درصورت کار نکردن با مشکلات زیادی برای نگهداری مواد غذایی بر خواهیم خورد ولی با آذین سرویس اصلا نگران نباشید چراکه ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیرات کمپرسور(Compressor) یخچال به محل شما اعزام خواهیم شد.

خرابی کمپرسور یخچال

درصورتی که با خرابی کمپرسور یخچال مواجه شده اید اصلا نگران نباشید و با برقراری تماس با شماره تلفن ۷۷۶۱۲۹۳۹ می توانید از استان تهران درخواست خود را مبنی بر اعزام تعمیرکار کمپرسور یخچال فریزر خانگی ثبت نمایید.

با خرابی موتور یخچال بدون شک دیگر نمی توانید طول عمر مواد غذایی و نگهدارنده را افزایش دهید و در کم تر از یک روز بیشتر مواد غذایی ها شروع به اسد شدن می کند ولی تعمیرکاران ما در کم تر از ۳۰ دقیقه به محل شما مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای رفع عیب کمپرسور انجام می دهند.

با ما در تهران تماس بگیرید : ۰۲۱۷۷۶۱۲۹۳۹        ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲

مطالب پیشنهادی :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. راد گفت:

    سلام بنده یک کمپرسور دست دوم از شما خریدم واقعا عالیه ممنونم ازتون

    1. ادمین گفت:

      از انتخاب شما ممنونیم.

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)