×

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیرکار کولر گازی تهران

اهمیت امروزی کولر گازی در منازل

امروزه دیگر استفاده از دستگاه هایی مانند کولر های آبی و دستگاه های اینچنینی رو به منسوخ شدن رفته است.همچنین بخاری های گازی و یا برقی به علت خطرات جانبی آن ها به ندرت در واحد های ساختمانی به کار می روند.با توجه به تمامی این نکات،روز به روز درخواست برای نصب کولر گازی بالا و بالاتر می رود.این سیستم ها تقریبا تمامی نیاز های هر فردی را نسبت به گرما و سرما به طور کامل پشتیبانی می نماید و مهمتر آنکه این کار را به نحو احسنت به انجام می رساند.همچنین این سیستم ها هم گرما و هم سرمای مطلوب تری را نسبت به دیگر وسائل گرمایی و سرمایی دارا هستند.این دستگاه ها معمولا هزینه نگه داری پایینی دارند و به علت رواج آنها ، قطعات نیاز به تعویض و یا تعمیر آنها نیز به آسانی در دسترس می باشد.لذا از هر جهتی که بخواهیم به کولر های گازی (اسپیلت) نگاه بیاندازیم،می بینیم نصب این سیستم در ساختمان نه تنها امری طبیعیست، بلکه واجب است!

ثبت درخواست آنلاین

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

اهمیت امروزی کولر گازی در منازل

خرابی کولر گازی و تعمیر آن توسط تعمیرکار کولر گازی

سیستم های سرمایشی همچون کولر گازی نقش بسیار مهم و ضروری را در زندگی و آسایش ما در فصول گرم سال بازی می کنند. مسلما برای شما هم پیش آمده است که به دلیل بروز مشکلی در کولر گازی خود، مدتی قابلیت استفاده از آن را نداشته و مجبور به تحمل گرمای طاقت فرسا شده اید. کافیست با یادآوری این خاطره ناخوشایند تمام بی حوصلگی، بی رمقی و ناملایمتی آن دوران را به یاد بیاورید. بسیاری از افراد در مرحله بعدی، که باید به دنبال تعمیرکار متخصص و منصف باشند نیز دچار دردسر بسیار شده و از کار و زندگی خود می افتند. "آذین سرویس" راه حل این مشکلات را پیدا کرده است و با اعزام تعمیر کاراران مجرب و باتجربه خود که متخصص برند کولر شما باشند، در همان روز و یا فردای آن امکان ارائه خدمات حرفه ای و سریع خود را مهیا نموده است.

سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند.

تعمیر کولر گازی

تعمیر-کولر-گازی

برای اینکه خوشحالی تان را حفظ کنید لازم است بیش از یکبار به ما سر بزنید. یعنی منتظر نمانید تا کولر گازی دچار صدا های عجیب و غریب و مشکلات عدم کارکرد شود، سپس به سراغ تعمیر کولر گازی بروید. بلکه در طول مدتی که در حال استفاده از دستگاه هستید، همچنین از قبل از آن لازم است یک سری رفتار های از پیش تعیین شده در قبال کولر گازی خود داشته باشید.

شارژ گار کولر

شارژ گاز کولر

همکاران ما در مرکز مجاز و رسمی شارژ گاز کولر گازی و شارژ گاز داکت اسپیلت مرکز "آذین سرویس" ، با تکیه بر دانش فنی و مهارت بالای خود و استفاده از دستگاه های پیشرفته شارژ گاز ، شما را در رفع مشکل یاری خواهند نمود.کلیه تعمیرکاران ما در زمینه شارژ گاز کولر گازی و داکت اسپیلت دارای تخصص و مهارت کافی می باشند.

جابجایی و نصب کولر گازی

جابجایی و نصب کولر

نصب کولر گازی باید با دقت بسیاز زیادی انجام شود یا اینکه توسط نصاب کولر گازی با تجربه انجام شود زیرا نصب کولر گازی دارای نکات ریزی می باشد که اگر به درستی انجام نشود می تواند باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری برای شما شود و یا اینکه کولرتان دائم به تعمیر کولر گازی نیاز داشته باشد.

نوشته شده در : 24 آبان 1399 توسط: ادمین

تعمیرکار کولر گازی تهران با گارانتی 90 روزه خدمات

تعمیرکار کولر گازی تهران

تعمیر کولر گازی و اسپلیت را به متخصصش بسپار

تعمیرکار کولر گازی با استفاده از قطعات اورجینال، توسط نیروی متخصص با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را با مجموعه “آذین سرویس” تجربه کنید. هر سال تابستان تعمیر کولر گازی و تعمیر اسپلیت از خدمات پرتقاضا در بازار تاسیسات است. زیرا امروزه در بسیاری از خانه‌ها، به ویژه در مناطق جنوب کشور، کولرهای آبی جای خود را به کولرهای گازی و اسپلیت داده‌اند. کولرهای گازی هوای بسیار خنکی را برای ما به ارمغان می آورند و معمولا به مراقبت کمی احتیاج دارند. تعمیرات کولر گازی و تعمیرات اسپلیت به دلیل پیچیدگی‌های خاصی که دارد از عهده هرکسی برنمی‌آید؛ و در صورت خراب شدن آن‌ها، حتماً باید تعمیر کولر گازی و اسپلیت خود را به تعمیرکار کولر گازی ماهر و متخصص خودش بسپارید.

تعمیرکار کولر گازی تهران

سوالاتی که ممکن هست در حین خرابی کولرگازی برای شما پیش بیاید

  1. آیا کولر گازی و اسپلیت شما روشن نمی‌شود؟
  2. آیا فن اسپلیت کار می‌کند ولی کمپرسور آن کار نمی‌کند؟
  3. تعمیرکار کولر گازی مورد اطمینان برای تعمیر کولر گازی و اسپیلت خود از کجا پیدا کنیم؟

جای هیچ نگرانی نیست در بازار آنلاین “آذین سرویس” کاملاً رایگان به برترین تعمیرکار کولر گازی و اسپلیت برای انواع برندها مانند تعمیر کولر گازی ال جی، تعمیر کولر گازی اجنرال دسترسی دارید. تعمیرات کولرگازی بخش‌های مختلفی همچون تعویض کمپرسور کولر گازی، رفع مشکل باد گرم کولرگازی، رفع صدای زیاد کولرگازی، رفع مشکل اتصالی برق کولرگازی، تعمیر برد کولرگازی اسپیلت و تعویض خازن کولرگازی را شامل می‌شود.

تعمیرات کولر گازی و اسپیلت در تهران

اینجا تعمیرگاه مجاز و تخصصی کولر گازی و اسپیلت در تهران است. اکنون که وارد این صفحه شده اید احتمالا به مشکلی با کولر گازی منزل یا محل کار خود برخورده اید. با تعمیرات در محل کولر گازی و اسپیلت توسط تیم متخصص “آذین سرویس” دیگر نگرانی بابت روند تعمیر کولر گازی خود نخواهید داشت. چرا که:

“آذین سرویس” ، تعمیرگاه مجاز کولر گازی با شعبات مختلف در سراسر تهران خدمات را برای شما عزیزان تسهیل نموده است.
در “آذین سرویس” تعمیرکار کولر گازی با لباس فرم در محل حاضر می شود.
کلیه خدمات کولر گازی در “آذین سرویس” با ضمانتنامه رسمی و قطعات فابریک انجام می گردد.
بعد از تماس شما با تعمیرگاه مجاز کولر گازی “آذین سرویس” توسط اوپراتور مربوطه راهنمایی می شوید تا چنانچه مشکل جزئی بود رفع عیب شود، در غیر این صورت تعمیرکار کولر گازی ظرف کمتر از یک ساعت در محل حاضر می شود.

خدمات قابل ارائه در سرویس کولر گازی تهران :

  • تعمیر و سرویس کولر گازی در محل
  • نصب کولر گازی، اسپلیت، پنجره ای، دیواری و ایستاده
  • شارژ کولر گازی و رفع نشتی گاز کولر
  • تعمیر کولر گازی پرتابل، دیواری و پنجره‌ای
  • تعمیر و سرویس کامل کولر گازی و سرویس زمستانه کولر گازی
  • تعمیر اینورتر کولر گازی
  • تعویض قطعات کولر گازی شامل لوله مسی، فیلتر، کنتاکتور، شیربرقی، روغن، برد الکترونیکی، خازن و…
  • نصب و تعمیرات انواع کولر گازی ال جی، جنرال، سامسونگ، اجنرال، گرین و تمامی برندهای موجود در بازار

پیشنهاد ما به شما : نمایندگی تعمیر کولر گازی

تعمیرکار کولر گازی تهران

آیا جهت تعمیر نیاز به نمایندگی تعمیر کولر گازی داریم؟

چنانچه جهت تعمیر کولر گازی به هر دلیلی به نمایندگی دستگاه خود دسترسی ندارید، می توانید روی “آذین سرویس” حساب کنید. “آذین سرویس” هم قیمت های منصفانه ای به شما ارائه خواهد داد و هم تیم خبره و کارشناس دارد که هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهد کرد در تعمیر کولر گازی. یعنی به میزان کافی تلاش می کنیم تا هزینه تمام شده شما کمتر گردد و بجای تعویض، دستگاه خود را با تعمیر کردن حیات دوباره ببخشد. “آذین سرویس” هم می تواند حضوری به شما خدمات ارائه دهد، هم تلفنی پاسخ سوال شما را بدهد و هم در سایت قسمت پرسش و پاسخ، شما را از ابهام بیرون بیاورد.

تجربه بالا، داشتن مدارک معتبر و ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات در تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر، تعمیر پکیج و غیره از شاخص ترین ویژگی های “آذین سرویس” می باشد.

تماس با آذین سرویس

پیشنهاد ما به شما : خرید و فروش قطعات کولر گازی

عوامل موثر هزینه تعمیر کولر گازی در تهران

هرگونه خرابی و ایرادی که در کولر گازی شما وجود داشته باشد، متناسب با آن، هزینه تعمیر کولر گازی تعیین می‌شود. لیست هزینه تعمیر کولر گازی :

  • هزینه تعویض برد کولر گازی
  • هزینه تعویض ترانس برد کولر گازی
  • هزینه تعویض روغن کمپرسور
  • هزینه سنسور یونیت داخلی
  • هزینه کمپرسور کولر گازی
  • هزینه تعویض سنسور کولر گازی
  • هزینه تعویض بلوور یونیت داخلی کولرگازی
  • هزینه ایاب و ذهاب

اهمیت ندادن به این نکات شما را بیشتر درگیر هزینه تعمیرات کولر گازی میکند!

اگر در هنگام خرید کولر گازی به این نکات دقت نکنید، زودتر نیاز مند تعمیرات می شود و هزینه تعمیرات کولرگازی و اسپیلت روی دستتان می ماند:

تعداد نفراتی که در آن محل زندگی و یا کار می کنند.
تعداد دستگاههایی که هنگام کار کرد کولر گازی از خود گرما تولید می کنند.
تعداد پنجره های موجود در اتاق.
ارتفاع اتاق نیز حائز اهمیت می باشد.
مساحت اتاق از مهمترین موارد می باشد.

در زیر با احتساب ابعاد اتاق شما ظرفیت مناسب کولر گازی مشخص شده است :

  1. از مساحت 32 تا 37 متر مربع ، کولرگازی با ظرفیت 9000 انتخاب نمایید.
  2. از مساحت 38 تا 41 متر مربع ، کولرگازی با ظرفیت 10000 انتخاب نمایید.
  3. از مساحت 42 تا 50 متر مربع ، کولرگازی با ظرفیت 12000 انتخاب نمایید.
  4. از مساحت 51 تا 64 متر مربع ، کولرگازی با ظرفیت 14000 انتخاب نمایید.
  5. از مساحت 65 تا 91 متر مربع ، کولرگازی با ظرفیت 18000 انتخاب نمایید.
  6. از مساحت 92 تا 117 متر مربع ، کولرگازی با ظرفیت 24000 انتخاب نمایید.

سوالات متداول درباره تعمیرکار کولر گازی تهران

اگر نیاز به تعمیر کولر گازی داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر کولر گازی چقدر است ؟

هزینه تعمیر کولر گازی به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.

آیا خدمات ارائه شما توسط شما گارانتی می شود ؟

تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل 90 روز گارانتی می باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می کنیم.

تعمیرکار چه زمانی مراجعه می کند ؟

زمان مراجعه متخصص توسط شما تعیین می شود و باتوجه به اینکه نزدیکترین تعمیرکار باتجربه و واجد شرایط برای برطرف کردن مشکل دستگاه شما تخصیص داده می شود امکان ارائه خدمات در کمتر از چند ساعت فراهم است.



نظرات کاربران


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)