×

ثبت درخواست تعمیر فوری

فروش لوله مسی در تهران

کیفیت استاندارد قیمت مطلوب لوله مسی

با توجه به بالا بودن قیمت فلز مس و لوله های مسی، انتخاب کالای با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. آذین سرویس ، در طی این فرآیند جهت تهیه کالای با کیفیت و با قیمت مناسب در کنار شما خواهد بود. لوله های مسی تنها مقاومت خوبی در برابر اکسیژن محلول در آب دارند،یعنی مقاومت کمی در برابر انواع دیگر خوردگی و مواد شیمیایی دارند، تغییرات شیمیایی در دماهای بالای ضدیخ های پایه گلیکول موجب خوردگی لوله های مسی می گردد.

سفارش خرید لوله مسی

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

کیفیت استاندارد قیمت مطلوب لوله مسی

استحکام و ایمنی بالا لوله مسی

لوله های مسی آذین سرویس دارای استحکام بالا می باشند، از این رو مقاومت خوبی در برابر آسیب های خارجی نظیر سوراخ شدن، سایش، ضربه های ناشی از ارتعاش دارند. به همین سبب این لوله ها دارای کاربرد عملیاتی گسترده ای در محیط های فشار و خلاء می باشند. لوله مسی به علت قابلیت عدم احتراق پذیری، از انتشار آتش جلوگیری کرده، در نتیجه انتخاب مناسبی جهت لوله کشی های داخل زمین، دیوارها و سقف می باشند. همچنین هیچ گونه مواد قابل اشتعال جهت نصب لوله های مسی مورد استفاده قرار نمی گیرد از این رو ایمنی بالا می تواند از دلایل استفاده از لوله های مسی باشد.

لوله‌های نوع K

لوله‌های مسی نوع K

لوله‌های نوع K دارای ضخامت بیشتری از نوع L و نوع M در هر قطر مشخصی هستند. این نوع لوله‌ها به طور معمول برای توزیع آب، حفاظت از آتش، روغن، سیستم‌های تهویه و کاربردهای بسیار دیگر در صنعت استفاده می‌شوند. استفاده از این نوع لوله‌ها در برنامه‌های انتقال گاز طبیعی تایید نشده است زیرا محیط گاز می‌تواند به اتصالات لوله آسیب برساند. لینک به انواع اتصالات لوله‌ها. در نوع K لوله‌های مسی می‌توان از اتصالات فشرده استفاده کرد و در انواع سخت و نرم موجود است.

لوله مسی نوع L

لوله مسی نوع L

انواع L لوله‌های مسی در برنامه‌های داخل ساختمانی لوله کشی، حفاظت از آتش سوزی و سیستم‌های تهویه مطبوع در برخی موارد استفاده می‌شوند. لوله‌های مسی نوع L را می‌توان با اتصالات گرمایی، فشرده سازی و اتصالات شعله‌ای مورد استفاده قرار داد و در انواع سخت و نرم قابل استفاده است. می‌توان این نوع لوله را به عنوان شایع ترین نوع لوله‌های مسی نام گذاری کرد که استفاده می‌شوند. زیرا می‌توان آن را در بسیاری از کاربردهای مختلف حتی بیشتر از نوع K استفاده کرد.

لوله مسی نوع M

لوله مسی نوع M

دیواره نوع M لوله‌های مسی، نازک تر از دیواره‌های نوع K و L است. این نوع لوله مسی با اتصالات شعله‌ای انعطاف پذیر استفاده می‌شوند و همچنین می‌توانند در لوله‌های نرم و سخت بدست آیند. از این نوع لوله برای خدمات آب خانگی و سیستم‌های خلاء استفاده می‌شوند. لوله نوع M نوع پرکاربرد لوله به دلیل قیمت بسیار کم آن می‌باشد و به همین دلیل از آن برای توزیع آب در داخل خانه استفاده می‌شود.

لوله مسی نوع DMV

لوله مسی نوع DMV

لوله مسی DMV یکی از چهار نوع لوله است که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده اصلی آن در تخلیه فاضلاب است و همچنین در خانه‌های قدیمی یافت می‌شود. این نوع لوله همچنین می‌تواند برای نصب اتصالات لوله کشی مورد استفاده قرار گیرد، و باید فقط در موارد کاربردی روی زمین استفاده شود. این نوع لوله‌ها دارای علائم زرد رنگی هستند که کمک می‌کند آن را از نوع M شناسایی کنید.

نوشته شده در : 14 مرداد 1399 توسط: ادمین

فروشگاه لوله مسی

فروش لوله مسی در تهران

فروش لوله مسی در تهران ، به گفته ویکی پدیا لوله های مسی اغلب در تاسیسات انتقال آب شیر گرم و سرد و به عنوان یک خط مبرد در سیستم های HVAC استفاده می شود. دو نوع اساسی لوله های مس ، مس نرم و مس سفت و سخت وجود دارد. لوله های مس با استفاده از اتصال شعله ور ، اتصال فشرده سازی یا لحیم کاری به یکدیگر وصل می شوند. مس سطح بالایی از مقاومت در برابر خوردگی را نشان می دهد اما بسیار پرهزینه است.

بالاترین کیفیت فروش لوله مسی

یکی از دغدغه های اصلی خریداران، تهیه کالای با کیفیت است. اگر قصد تهیه کالای مرغوب را دارید، کیفیت برتر را از ما بخواهید.

معتبرترین برند

لوله های مسی و مشتقات آن توسط تولید کنندگان متعدد در حال تولید است. آذین سرویس ، با هدف ارائه کیفیت مطلوب فروش برندهای معتبر را در دستور کار خود قرار داده است.

همکاری مستمر

از آغاز یک رابطه تجاری مهمتر ادامه و استمرار آن است. این از اصول آذین سرویس است. بنابراین برای آغاز یک همکاری مستمر روی ما حساب کنید.

مطابق با استاندارد جهانی

خوشبختانه تولیدات داخلی کشور در حوزه مس، با رعایت استاندارد های جهانی در حال انجام است و آذین سرویس با تعهد به رعایت عرضه کالای دارای شاخص های استاندارد جهانی در خدمت مشتریان عزیز خواهد بود.

دسترسی آسان

شاید یکی از عوامل و و پارامترهای مهم در فرآیند خرید، دسترسی آسان و سریع به کالای خریداری شده است. آذین سرویس خود را متعهد به تحویل و ارسال کالا در سریع ترین زمان ممکن می داند.

بهترین قیمت

پس از کیفیت، شاید قیمت مهمترین شاخص در فرآیند انتخاب محصول توسط مشتری است ، آذین سرویس خود را مکلف به ارئه محصول با کیفیت با مناسب ترین قیمت دانسته و قیمت محصولات خود را تضمین می نماید.

دسته بندی لوله مسی بر اساس کاربرد

لوله مسی بنا بر کاربرد و موارد مصرف به صورت :

  • شاخه ای
  • کلاف
  • کویل (LWC)
  • مویین (capilary)

تولید می شود.

لوله مسی شاخه ای

لوله های مسی به صورت شاخه ای در صنایعی همچون تهویه مطبوع، صنایع برودتی، الکتریکی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله مسی کلاف

لوله مسی کلاف برای مقاصدی همچون تعمیرات و اتصالات در صنایع تهویه و برودت بکار می رود. این محصول دارای خم پذیری مناسب است که باعث تسهیل استفاده از آن در سیستم های لوله کشی، خطوط اانتقال گاز، سیستم های تهویه و لوله های برودتی می شود. به همین دلیل این محصول معمولا بصورت آنیل شده عرضه می شود.

لوله مسی کویل (LWC)

فروشگاه لوله مسی ، لوله مسی کویل در خطوط تولید انبوه سیستم های حرارتی و برودتی و مبدلهای حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله مسی مویین (Capillary)

این نوع لوله همانطور که از نامش پیداست، قطر بسیار کمی دارد و کاربرد آن عمدتا در سیستم های تبرید و چیلر هاست. محل قرارگیری این لوله بین خروجی فیلتر (درایر) و ورودی اواپراتور است. قطر و طول آن در کیفیت سرمای ایجاد شده بسیار با اهمیت است. همچنین در قطرهای 64 میلی متر به بالا فقط به صورت شاخه ای عرضه می شوند.

لوله های کلافی در این استاندارد در حالت سرد بدون استفاده از ابزار قابلیت خم شدن دارند و لوله های شاخه ای تا قطر 18 میلی متر را در حالت سرد و به کمک ابزار مناسب می توان خم کرد. لوله مسی بنا به کاربرد آن، با آلیاژها و ابعاد مختلف تولید می شود. با توجه به هدایت الکتریکی و هدایت حرارتی فوق العاده مس، کاربرد لوله های مسی نیز به دو گروه اصلی تقسیم می شود که عبارتند از انتقال جریان الکتریکی و انتقال حرارت.

دسته بندی لوله مسی بر اساس نیاز بازار

لوله های مسی بنا به نیاز بازار در سه گروه TPC ،DLP و DHP تولید می شوند که موارد مصرف آنها به شرح ذیل می باشد:

لوله مسی TPC

این گروه از لوله ها دارای هدایت الکتریکی فوق العاده ای هستند و مصارف الکتریکی دارند. تولید انواع کابلشو از این نوع لوله ها انجام می شود.

لوله مسی DLP & DHP

این نوع از لوله ها علاوه بر قابلیت هدایت حرارتی بالا، قابلیت جوشکاری مناسبی دارند. از این رو در تولید مبدل های حرارتی کاربرد دارند.

دسته بندی لوله های مسی بر اساس ضخامت دیواره

لوله های مسی بسته به ضخامت دیواره شان به سه نوع K، L و M طراحی می شوند که به ترتیب از ضخامت دیواره شان کاسته می شود. قطر خارجی این سه نوع لوله مشابه هم است که امکان استفاده از فیتینگ ها و شیرهای یکسان را برای هر سه نوع لوله فراهم می کند.

به خاطر کم بودن فشار در سیستم های گرمایش هیدرونیک منازل مسکونی و ساختمان های تجاری کوچک، کم ضخامت ترین نوع یعنی تیپ M در این سیستم ها مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله با همین ضخامت، چند برابر قدرت تحمل فشار بیشتری نسبت به قسمت های دیگر سیستم هیدرونیک دارد. برخی از استانداردها لازم می دانند که برای انتقال آب مصرفی از نوع L استفاده شود. همچنین اگر در مسیر لوله خم کاری وجود داشته باشد نوع L ترجیح دارد.

مزایای لوله مسی :

  • انتقال حرارت زیاد و سریع
  • یکنواخت بودن توزیع دما در بدنه
  • ساختار ساده با هزینه ساخت پایین
  • سازگار با محیط زیست

محدودیت های لوله مسی

لوله های مسی مقاومت مطلوبی در برابر خوردگی حاصل از اکسیژن محلول در آبدارند. هر چند این لوله ها در مقابل انواع دیگر خوردگی مصونیت ندارند. اسید حاصل از تغییرات شیمیایی ضد یخ های پایه گلیکولدر دماهای بالا می تواند به این لوله ها آسیب برساند. این نوع خورندگی مخصوصاً در سیستم های خورشیدی که گاهاً آب در کلکتور آن­ها تحت تابش شدید آفتاب به مدت زیادی ثابت می ماند رخ می دهد،لوله های مسی همچنین در مقابل غلظت های بالای سولفید هیدروژن آسیب پذیرند.لوله های مسی مورد استفاده در تاسیسات گرمایی و سرمایی بایستی مطابق یکی از استانداردهای 1786DIN، 88D ANSI، part1 2871 BS و 274ISO باشد.

سوالات متداول درباره لوله مسی

اگر نیاز به خرید لوله مسی داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

آیا برای محصولات مسی آنالیز خاصی وجود دارد؟

بله چنانچه آلیاژ خاصی از مس درخواست شود قابل آنالیز می‌باشد و شرایط آنالیز توسط کارشناس فروش اعلام می‌گردد؛ گرچه معمولا موردی که اهمیت دارد درجه خلوص مس است که معمولا با خلوص 99.95 تا 99.99 ارائه می‌گردد.

09129532878

ثبت درخواست آنلاین در سایت

نوع ارسال به شهرستان؟

شما می توانید سایز لوله مسی خود را انتخاب نموده و از ثبت درخواست آنلاین سایت اقدام به ثبت سفارش نمائید، در و یا با تماس با کارشناسان ما نحوه ارسال را مشخص نمائید تا در اسرع وقت کالا به دست شما برسد.

09129532878

ثبت درخواست آنلاین در سایت

انواع تیپ لوله مسی به چه معناست؟

لوله های مسی در سه تیپ k ، m ، L تولید می شوند، تیپ L از نظر ضخامت یا همان گوشتی بیشترین ضخامت را دارد و بیشتر در کارهای بیمارستانی و اکسیژن رسانی به دلیل حساسیت بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

09129532878

ثبت درخواست آنلاین در سایت

مطالب مرتبط :



نظرات کاربران


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)