×

ثبت درخواست تعمیر فوری

لوله کشی توکار کولر گازی

بهترین مرکز نصب لوله کشی توکار کولر گازی

لوله کشی توکار کولر گازی جزو یکی از مهم ترین و حساس ترین مرحله ای می باشد که برای آماده سازی یک ساختمان نیاز است و ما با داشتن بهترین تکنیسین و نصابان با قیمت های بسیار مناسب همراه با گارانتی خدمات در سراسر تهران به صورت تمام وقت در خدمت شما عزیزان می باشم.

ثبت درخواست آنلاین لوله کشی کولر گازی

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

لوله کشی توکار کولر گازی

لوله کشی توکار کولر گازی در سراسر تهران

ما به عنوان یک مرکز معتبر و با سابقه با داشتن بیش از 50 نصاب با تجربه می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به لوله کشی توکار کولر گازی شما عزیزان کنیم و همچنین با داشتن متخصصین ماهر طبق استاندارد های جهانی اقدام به چک کردن لوله ها برای جلوگیری از نشتی های احتمالی کنیم. ما برای خدمات خود 90 روز به شما گارانتی می دهیم و در طی این مدت در صورت هرگونه مشکل پاسخگوی شما عزیزان می باشیم.

پیشنهادی : نصب کولر گازی با قیمت مناسب

لوله کشی توکار کولر گازی

لوله کشی توکار کولرگازی

در گذشته و در سال های نه چندان دور استفاده از کولر های آبی طرفدار زیادی داشت و خب با پیشرفت علم و با به کار آمدن کولرگازی دو تیکه یا اسپیلت و یا به عبارتی دیگر کولر گازی دیواری کم کم کلیه ساختمان ها به این دستگاه سرمایشی مجهز شدند و دیگر با گرمای هوا مشکلی نداشتند چراکه این نوع از کولر به خوبی محیط را خنک می کرد. لوله کشی توکار کولر گازی یکی از سخت ترین مراحلی است که باید انجام شود چراکه این مرحله باید بسیار با دقت انجام شود و از از نداشتن نشتی حتما مطمئن بود! چراکه در صورت داشتن نشتی رنگ گچ زرد و مجبور به کندن دیوار برای رفع عیب هستیم.

به نصاب لوله کشی توکار کولر گازی ما اعتماد کنید

نصاب لوله کشی توکار کولر گازی

اگر می خواهید کارتان طبق استاندارد های جهانی انجام شود و اگر می خواهید هیچ زمانی برای رفع نشتی مجبور به خراب کردن دیوار نباشید می توانید برای نصب لوله کشی توکار کولر گازی با مرکز آذین سرویس تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده نمایید. ما قبل از انجام کار توسط کارشناس نصب اقدام به برسی محیط و انتخاب بهترین مکان برای نصب کمپرسور و اسپیلت می کنیم و بعد از آن با نقشه کشی برای رد کردن لوله ها به بهترین شکل اقدام به انجام کار می کنیم! درصورت نیاز به مشاوره برای لوله کشی کولر گازی می توانید با این مرکز همه روزه جهت گرفتن مشاوره درباره انتخاب نوع لوله و... تماس بگیرید.

نحوه نصب لوله کشی توکار کولر گازی چگونه است؟

نصب لوله کشی توکار کولر گازی

جالب است بدانید لوله های کولر گازی یا به عبارتی دیگر لوله مسی کولر گازی که کار اصلی آن ارتباط بین پنل داخلی و پنل خارجی می باشد یک لوله بسیار حساس می باشد و باید از رفتن گرد و خاک در داخل آن جلوگیری کرد و با دقت بسیار زیادی اقدام به نصب کولر گازی کرد. درصورتی که ذره ای رطوبت و یا گرد و خاک وارد لوله شود سیستم سرمایشی را برهم می زند و حتی بعد از مدتی استفاده کمپرسور خراب می شود و مجبور به تعویض کمپرسور می شوید که هزینه های ان تماما برعهده شما است! قطعا باید در انتخاب خود دقت نمایید و برای لوله کشی توکار کولر گازی از یک مرکز با تجربه کمک بگیرید.

انجام پروژه لوله کشی توکار کولر گازی

پروژه لوله کشی توکار کولر گازی

لوله کشی vrf و لوله کشی dvm را به این مرکز فوق تخصصی بسپارید چراکه ما با انجام بیش از صد ها پروژه موفق در حال حاضر جزو یکی از برترین مراکز موجود در زمینه تعمیر لوازم خانگی بوده و با قیمت های مناسب و رقابتی و داشتن خدمات شبانه روزی در سراسر تهران و خدمات گارانتی به دنبال رضایت شما عزیزان می باشیم. باید بدانید که لوله کشی vrf و لوله کشی dvm جزو یکی از پیچیده ترین کار هایی است که یک نصاب باید برای لوله کشی کولر گازی انجام دهد و باید مطابق با استاندارد های جهانی و برای جلوگیری از خرابی های احتمالی این مرحله را به خوبی انجام دهد تا سیستم سرمایشی با بالاترین بازدهی  کار کند.

نوشته شده در : 6 شهریور 1398 توسط: ادمین

نصب لوله کشی توکار کولر گازی

لوله کشی توکار کولر گازی تهران با جدید ترین متد عایق کاری

لوله کشی توکار کولر گازی ، ما به عنوان بهترین مرکز تخصصی در رابطه با لوله کشی کولر گازی همیشه با داشتن کارشناسان مجرب و متخصص ابتدا اقدام به بازدید از محل مورد نظر مشتری می کنیم و درصورت تمایل پیشنهاداتی را برای بهترین جای نصب کولر گازی می دهیم! بله اگر شما تمایل داشته باشید ما می توانیم با آنالیز کامل محل مورد نظر و کشیدن نقشه مناسب در رابطه با قرار گیری بهترین نقطه برای اسپیلت و کمپرسور کار را شروع می کنیم.

روش نصب لوله کشی توکار کولر گازی بسیار متفاوت می باشد و با در نظر گرفتن کلیه نکات ایمنی و استاندارد های جهانی جهت جلوگیری از نشتی و حتی هواگرفتن لوله ها و گرفتن رطوبت در لوله که بسیار مهم است چراکه وجود رطوبت باعث سوختن کمپرسور بعد از چند وقت استفاده می شود.

ما در سال های اخیر به عنوان یکی از برترین مراکز انتخاب شده ایم و با پلن های مثبی که برای مشتریان در نظر گرفته ایم رضایت آنها را کاملا همراه خود داریم که این یکی از ویژگی های ما مهم بودن مشتری و اجرای کامل درخواست آنها و گارانتی خدماتمان تا 90 روز می باشد.

لوله کشی کولر گازی چگونه انجام می شود؟

لوله کشی کولر گازی مرحله به مرحله اجرا می شود که البته در وحله اول ابتدا دیوار را خراب و جای لوله ها را خالی می کنند و پس از آن نصاب به محل مورد نظر می اید و با کار گذاری لوله ها در دل دیوار و سپس نصب کردن اسپلیت داخلی و خارجی بر سر جای خود از رطوبت نگرفتن لوله و گردوخاک نگرفتن ان مطمئن می شود! البته این مراحل را با دقت انجام باید داد که کوچک ترین نشتی از لوله ها وجود نداشته باشد و اگر لوله کشی مسی کولر گازی دچار نشتی شود در اینده خسارت زیادی را به صاحب خانه متحمل می شود.

پس از چک کردن لوله مسی کولر گازی نصاب مراحل نصب را انجام می دهد و پس از راه اندازی کولر را روشن می کند و دقایقی را اقدام به چک کردن کلیه اتصالات می کند و اگر کمی نشتی داشته باشد باید فورا رفع کند! ما به عنوان یک مرکز معتبر در جهت لوله کشی کولر گازی می توانیم به صورت شبانه روزی در خدمت شما باشیم و حتی نقشه لوله کشی کولر گازی را برای شما اماده و تحویل دهیم.

لوله کشی مسی کولر گازی

لوله کشی مسی کولر گازی کاری بسیار حساس و نیازمند یک متخصص می باشد که کار را به خوبی انجام دهد و کوچک ترین اشتباهی را مرتکب نشود اما چرا؟ باید بدانید که این لوله های مسی در دل دیوار کار می شوند و سپس گچ و خاک روی ان را می گیرند و در نهایت لایه ای از گچ بر روی دیوار برای سفید کاری منزل میزنند که اگر بعد از چند روز وپس از پایان لوله کشی توکار کولر گازی کمی نشتی از لوله ها وجود داشته باشد کم کم دیوار نم پیدا کرده و رنگ گچ را کاملا زرد می کند و درصورت رفع نکردن عیب و نشتی دیوار رطوبت بیشتری را دریافت می کند.

این امر باعث می شود قشنگی منزل خود را از دست دهید چراکه دیواری با رنگ زرد و رطوبتی را شاهد خواهید بود و برای رفع این مشکل هم خسارت زیادی را می بینید چراکه باید آن قسمت از دیوار خراب شود و لوله را بیرون اورد و مجدد بعد از رفع نشتی اقدام به کارگذاری ان قسمت از اتصالات کرد. ما برای لوله کشی مسی کولر گازی بهترین تکنسین را در تهران برای شما عزیزان استخدام نموده ایم و تا 90 روز گارانتی خدمات به کار خود به شما عزیزان می دهیم.

قیمت هر متر لوله مسی کولر گازی

قیمت هر متر لوله مسی کولر گازی بسیار متنوع می باشد و ما برای اینکه بتوانیم شما را از اخرین قیمت های این لوله ها با خبر کنیم امکان استعلام قیمت هارا از طریق تلفن برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. شما می توانید به صورت تمام وقت در همه روز از هفته با شماره تلفن پشتیبانی سایت تماس بگیرید و از قیمت لوله مسی کولر گازی با خبر شوید.

پیشنهادی : تعمیر کولر گازی با قیمت مناسب

قطعا بهتر است برای لوله کشی توکار کولر گازی به هر مرکزی اعتماد نکنید! این مرکز با سالها تجربه و سابقه کار با مراکز درمانی و بیمارستان ها و همچنین ادارات دولتی و یا بانک ها دارای یکی از بهترین تکنسین ها در سراسر تهران می باشد. کافیست یکبار با این مجموعه همکاری نمایید تا صحبت شعار های ما را متوجه شوید و همچنین از 10 درصد تخفیف برای لوله کشی کولر گازی برخوردار شوید.

قیمت لوله کشی توکار کولر گازی

قیمت های این مرکز نسبت به دیگر مراکز 20 درصد متنوع تر و پایین تر می باشد و خب ما با داشتن یک تیم ارزیابی اقدام به رصد قیمت های دیگر مراکز می کنیم و نسبت به بازار قیمت ها وتعرفه های خود را افزایش و یا کاهش می دهیم. البته در نظر داشته باشید که این کار برای رضایت شما عزیزان صورت می گیرد چرا که با وجود تحریم های اقتصادی و کم شدن درامد ها ما تعرفه های خود را در سال 97 افزایش نداده ایم و همچنین در حال حاضر قیمت لوله کشی توکار کولر گازی را مانند سال قبل هیچ افزایشی نداده ایم و همچنان از انبار برای مشتریان جنس را تحویل می دهیم.

درصورت نیاز به مشاوره در جهت لوله کشی کولر گازی می توانید با آذین سرویس به صورت شبانه روزی تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید! ما همواره در تلاش هستیم که کار شما با کیفیت بسیار بالا پایان پذیرد.

برترین مرکز لوله کشی کولر گازی در تهران

در استان تهران مراکز بسیار زیادی در این زمینه فعالیت دارند و ما نکاتی را به شما عزیزان می گوییم که کاملا مرکز آذین سرویس را با دیگر مراکز متمایز ساخته است و یکی از مزیت های کار با ما در ابتدای کار اعزام یک کارشناس به صورت کاملا رایگان در محل شما می باشد و پس از برسی محیط و نقشه کشی لوله ها با در نظر گرفتن نکات ایمنی و برهم نریختن محیط داخل خانه کار خود را آغاز می کند.

پس از انجام کار قیمت های لوله به صورت کاملا دقیق به مشتری داده می شود و لیستی از نیاز های ما در حین کار تهیه شده و در یک نسخه به مشتری تحویل می گردد تا از روند کار به صورت دقیق اطلاع پیدا کند و پس از جای گذاری لوله ها در داخل کار و دیوار و در بخشی دیگر در روی دیوار اقدام به تست کامل لوله ها کرده و هر گونه مشکلی را رفع می کند.

پس از انجام کار های گفته شده اقدام به گارانتی خدمات لوله های گذاشته شده کرده و به مدت 3 ماه هر گونه مشکلی در هنگام استفاده از کار های انجام شده پیش آید ما در نمایندگی آذین سرویس در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و اقدام به رفع ایرادات احتمالی در هنگام نصب و اجرای لوله کشی می نماییم.

تلفن تماس : ۷۷۶۱۲۹۳۹-۰۲۱              ۲۸۰۳۹۸۲-۰۹۱۲

سوالات متداول لوله کشی توکار کولر گازی

اگر نیاز به لوله کشی توکار کولر گازی داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی نصب و اجرای لوله کشی کولر گازی در تهران

می توانید به صورت شانه روزی با این مرکز با دو شماره 09122803982 و همچنین 02177612939 تماس بگیرید.

خدمات گارانتی 90 روزه

علاوه بر گارانتی 1 ساله اقدام به ارائه تخفیف های بسیار ویژه تا 30% می کنیم تا شما عزیزان بتوانید از خدمات با کیفیت ما استفاده نمایید.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)