×

ثبت درخواست تعمیر فوری

خریدو فروش کمپرسور کولر گازی

چرا باید ما را به عنوان یک مرکز قابل اعتماد فروش کمپرسور کولر گازی انتخاب کنید

ما فقط یک فروشنده معمولی کمپرسور کولر گازی نیستیم از انجایی که در مرکز ما تعمیرات کولر گازی هم با بیش از ۱۰ سال سابقه کار در حال انجام شدن است همین امر باعث شده است که در زمینه شناخت انواع کمپرسورهای کولر گازی دارای دقت بالایی باشیم . به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر بیشتر از ما بهترین و مناسب ترین کمپرسور کولر گازی را برای خود خریداری کنید.

ثبت درخواست آنلاین

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

چرا باید ما را به عنوان یک مرکز قابل اعتماد فروش کمپرسور کولر گازی انتخاب کنید

استفاده از خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی

اگر کولر گازی شما به هر دلیلی مشکل دارد و یا به سرویس دوره‌ای نیاز دارد، یا اینکه می‌خواهید راه‌اندازی آن در حالت گرما و سرویس شارژ گاز توسط یک تکنسین متخصص انجام شود. می‌توانید با دفتر خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی آذین سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان با مناسب‌ترین قیمت سفارش تعمیرات کولر گازی شما را انجام دهند.

توجه داشته باشد که رفع نشتی و شارژ گاز یا تعویض کمپرسور نیاز به یک متخصص حرفه‌ای دارد، از این رو ما با داشتن متخصصان حرفه‌ای این کار را برای شما به طور تخصصی و با ضمانت انجام می‌دهیم.

نکات لازم جهت خرید کمپرسور کولر گازی

چرا باید ما را به عنوان یک مرکز قابل اعتماد فروش کمپرسور کولر گازی انتخاب کنید

هنگامی که با خرابی کمپرسور کولرگازی روبرو می شود برای تعویض کمپرسور کولر گازی در وهله اول باید نمونه ای مشابه از آن را که با سیستم شما همخوانی دارد تهیه کنید. باید به این مسئله توجه داشته باشید که کمپرسور خریداری شده باید از نظر توان و ظرفیت با کمپرسور خراب برابر باشد زیرا در غیر اینصورت می تواند کمپرسور جدید نیز پس از گذشت مدتی خراب خواهد شد.

چه موقع کمپرسور احتیاج به تست کردن و تعویض کردن دارد؟

چرا باید ما را به عنوان یک مرکز قابل اعتماد فروش کمپرسور کولر گازی انتخاب کنید

به دلیل اینکه کمپرسور کولر گازی تقریباً غیرقابل تعمیر است و یک قطعه تعویضی می‌باشد هزینه تعویض و خرید آن نسبتاً بالا است پس بهتر است قبل از انکه اقدام به خرید کمپرسور کولر گازی کنید از یک تعمیرکار کولر گازی با تجربه و متخصص بخواهید از معیوب بودن کمپرسور مطمئن شود تا علاوه بر مشکلات تعویض این قطعه هزینه زیادی نیز به مشتری تحمیل نگردد.

مراقب باشید هنگام فروش کمپرسور کولر گازی سرتان کلاه نگذارند

چرا باید ما را به عنوان یک مرکز قابل اعتماد فروش کمپرسور کولر گازی انتخاب کنید

متاسفانه با توجه به افزایش قیمت کمپرسور کولر گازی عده ای افراد سود جو در بازار هستند که در چنین مواقعی اقدام به خرید کمپرسور های نیم سوخته از دیگر افراد می کنند و متاسفانه سپس با قیمت بسیاز بیشتری به عنوان کمپرسور اصلی به مشتری می فروشند. و بعد از مدتی دیگر پاسخگوی شماره تلفن خود نیستند و باعث ایجاد خسارات مالی زیادی به مشتری می شود.

چگونه می توان از آسیب دیدن کمپرسور کولر گازی جلو گیری کرد؟

چرا باید ما را به عنوان یک مرکز قابل اعتماد فروش کمپرسور کولر گازی انتخاب کنید

اکثر مشکلات ناشی از طراحی نادرست مدار های سیستم های برودتی و همچنین اشتباهات و نداشتن تخصص سرویس کار و اپراتور است که می تواند مشکلات متعددی را برای دستگاه به همراه داشته باشد برای جلوگیری از چنین مشکلاتی بهتر است از اپراتور ها و سرویس کار های مجرب کمک بگیریم و طراحی و محاسبات سیستم های برودتی را به افراد و شرکت های متخصص بسپاریم.

نوشته شده در : 20 اردیبهشت 1399 توسط: ادمین

خریدو فروش کمپرسور کولر گازی

خریدو فروش کمپرسور کولر گازی در تهران کالاهای ارجینال

خریدو فروش کمپرسور کولر گازی ، از آنجایی که کمپرسور کولر گازی به عنوان قلب تپنده دستگاه می باشد در هنگام خرید و فروش کمپرسور کولر گازی باید دقت بسیار زیادی به خرج داده شود تا هنگام استفاده از آن با مشکلات متعددی برخورد نکنید. به همین دلیل به شدت به شما توصیه می کنیم که برای خرید کمپرسور کولر گازی حتما از مراکز فروش کمپرسور کولر گازی قابل اعتماد اقدام به خرید کنید و حتما اصلی آن را بخرید.

شرکت آذین سرویس یکی از پخش کنندگان عمده کمپرسور می باشد که با چند انبار مهم در ارتباط است که در صورت موجود نبودن کمپرسور در بانک کمپرسور این شرکت به تبادل کمپرسور از سایر انبارهای کمپرسور می پردازد و یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تامین کمپرسور در بازار می باشد.

مزیت خرید از شرکت کولر گازی آذین سرویس :

۱- ارتباط شبکه ای با انبارهای دیگر کمپرسور و موجود بودن همیشگی کمپرسور در انبار شرکت

۲- وجود متخصصین مجرب کمپرسور و شناخت انواع کمپرسور و راهنمایی مشتریان عزیز

۳- موجود بودن کمپرسور استوک در انبار در صورت نیاز مشتری به کمپرسور ارزان قیمت

۴- وجود کندانس خارجی کامل ( نو و استوک ) در صورت عدم تمایل مشتری به تعویض کمپرسور

۵- وجود اکیپ نصب مجرب متخصص تعویض کمپرسور توسط گارانتی

۶- ارتباط با وارد کنندگان غیر رسمی و تامین کمپرسور در صورت کمیاب بودن آن کمپرسور در بازار

کمپرسور کولرگازی چیست :

کمپرسور ها جز اصلی یک سیستم تهویه مطبوع و کولرگازی به شمار می آیند. این وسیله در اصل گاز را از اواپراتور مکش و به سمت کندانسور هدایت میکند. هرکدام از کمپرسورها مزیت ها و شرایط کاربرد خود را دارد .

کمپرسور یکی از اصلی ترین اجزاء کولر گازی و قلب تپنده این دستگاه های سرمایشی و گرمایشی است. کمپرسورهای کولر گازی علاوه بر میزان توان سرمایشی دارای انواع مختلفی هستند که با عملکردی متفاوت کار میکنند و هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارد. بدهی است که دانستن این اطلاعات به ما کمک میکند تا اسپیلت مناسب تری انتخاب کنیم. کمپرسور یکی از اجزاء کولرهای گازی است که کارش فشرده سازی و متراکم کردن سیالات و گازها است در اسپیلت ها از نوعی گاز مخصوص به نام R22 استفاده می شود که با فشرده سازی توسط کمپرسور به سرعت دمای آن کاهش می یابد و تبدیل به مایع می گردد این گاز متراکم شده سبب ایجاد سرمایش می گردد.

انواع کمپرسور کولرگازی

حالا که با کار کمپرسور های کولر گازی آشنا شدیم وقت آن است که با انواع کمپرسور آشنا شویم همان طور گفتیم کار فشرده سازی سیالات و گاز ها بر عهده کمپرسور است اما کمپرسور ها به روش ها و عملکرد های کاملا متفاوت عمل متراکم سازی را انجام میدهند.

  • موتور روتاری (Rotary)
  • موتور پیستونی (Reciprocating)
  • موتور اسکرول (Scroll)

موتور روتاری (Rotary) :

این نوع موتور ها در ظرفیت های کمتر نسبت به پیستونی یعنی از 7000 تا 36000 در کولرگازی ها به کار می روند .این نوع موتور یک کمپروسور چرخشی متشکل از یک جفت غلتک است که به صورت خاصی طراحی شده و در فاصله بسیار کم بین یکدیگر قرار گرفته اند.

بین این غلتک ها در جهت مخالف چرخش می دهند و هوا از طریق آنها عبور می کند تا تحت فشاز بسیار بالا به سمت لوله خروجی انتقال یابد یا به عبارتی دیگر در این نوع کمپرسور ها با گردش ۳۶۰ درجه ای تیغه ها عمل مکش و کمپرس ماده مبرد انجام می گیرد.

بدین ترتیب که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می شود ، در اثر چرخش تیغه ها و برخورد پره ها با گاز آن را با فشار به سوی لوله های خروجی هدایت می کند لازم به ذکر است که این نوع کولرگازی ها برای نواحی فلات غربی، شمال غربی و شمال ایران مناسب است.

خریدو فروش کمپرسور کولر گازی

✅ مزایا :

  1. مصرف برق کمتر نسبت به موتور های پیستونی
  2. دارای صدای کمتر نسبت به موتور های پیستونی
  3. تولید گرمای بسیار کمتر
  4. مناسب برای دفاتربزرگ و مراکز صنعتی

❌ معایب :

  1. هزینه این نوع کولر ها بیشتر از بقیه هستند هرچند امروزه در بازار اقتصادی ما زیاد صدق نمیکند.
  2. مشاهده شده که کمترین میزان استفاده از کمپروسور های روتاری برای جلوگیری از تشکیل میعانات آب است که به نوبه خود موجب فرسایش و رسوب می شود.

مطالب مرتبط : فروش قطعات کولر گازی

موتور پیستونی (Reciprocating) :

موتور پیستونی با ظرفیت های 18000 تا 36000 در کولرگازی ها به کار می روند که بیشتر به دلیل تولید سرمای بهتر در مناطق گرم و نواحی جنوب مورد استفاده قرار میگیرد شیوه کارکرد این موتور بدین گونه است که یکی از اجزای اساسی هر موتور سیلندر می باشد که با فشار گاز را به سیستم هدایت کننده می رساند. در واقع کمپرسور پیستونی با هر بار پمپ زدن مقداری از گاز مبرد را به داخل سیلندر هدایت می کند که از ان جا وارد سیستم کولر می شود البته لازم به ذکر است که کمپرسور های پیستونی نسبت به سایر موتور ها دارای صدای بیشتر و مصرف انرژی بیشتر هستند .

خریدو فروش کمپرسور کولر گازی

✅ مزایا:

  1. تعمییر و نگهداری آسان
  2. عملکرد عالی در فشار بالا
  3. تحمل گرما زیاد
  4. قدرت خنک کنندگی بالا و پاسخگو در مناطق خشک و گرم

❌ معایب:

  1. تولید صدای زیاد و آزاردهنده
  2. تولید حرارت زیاد در اطراف موتور
  3. لرزش موتور حین کار
  4. مصرف انرژی بالا

موتور اسکرول (Scroll) :

نوع دیگری از کمپرسورهای مورد مصرف در کولر های گازی می باشند که معمولاً در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرند مکانیزم داخلی این کمپرسور ها از دو قطعه حلزونی شکل تشکیل شده که یکی ثابت و دیگری متحرک می باشد که حرکت حلزون متحرک باعث فشرده شدن گاز بین این دو شده و فشار لازم را در خروجی ایجاد می نماید.این نوع کولر ها در سایز های بسیار بالا یعنی به صورت دقیق تر 24000 تا 96000 هزار است که مناسب برای مکان هایی با متراژ های بالا است.این نوع موتورها بیشتر مناسب مناطق حاره ای جنوب و فلات مرکزی ایران است البته در مناطق معتدل بهترین عملکرد خود را دارند.

خریدو فروش کمپرسور کولر گازی

✅ مزایا:

  1. مصرف انرژی بسیار کم و موتور بسیار پر قدرت با راندمان بالا
  2. دارای صدا و لرزش بسیار کم
  3. مناسب برای کل مناطق ایران

❌ معایب

  1. قیمت بالا این نوع موتور ها
  2. بهترین نوع کمپرسور کولرگازی

به طور خلاصه بیان میکنیم که در انواع کولر گازی ، ۳ نوع کمپرسور روتاری یا پیستونی و یا اسکرال استفاده می شود که نوع روتاری آن مصرف بهینه تری نسبت به پیستونی دارد و نوع اسکرول آن بسیار کم مصرف است ولی قیمت بالاتری نسبت به دو نوع دیگر دارد.



نظرات کاربران


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)