×

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر یخچال در تهران با 365 روز ضمانت

نمایندگی تعمیر یخچال در تهران

شرکت آذین سرویس فعال در زمینه تعمیر یخچال با داشتن بیش از 10 سال تجربه در زمینه عیب یابی یخچال (Refrigerator Troubleshooting ) در تهران فعالیت دارد و به صورت شبانه روزی در سراسر استان تهران پاسخگوی شما عزیزان بوده و در هر ساعت از شبانه روز آماده اعزام نمایندگی تعمیر یخچال در تهران بوده و با تخفیف های هفتگی مناسب به دنبال رضایت شما عزیزان بوده و پس از تعمیر یخچال اقدام به گارانتی 90 روزه دستگاه شما می کند.

درخواست تعمیر یخچال

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

نمایندگی تعمیر یخچال در تهران

خدمات تعمیر یخچال با گارانتی 90 روزه

ما در نمایندگی تعمیر یخچال با داشتن سالها تجربه کار در زمینه تعمیرات یخچال در تهران توانسته ایم به یکی از برترین مراکز فعال در استان تهران تبدیل شویم و در حال حاضر با گسترده تر شدن خدمات خود در سراسر مناطق این استان در زمینه تعمیرات یخچال در خدمت شما عزیزان باشیم. در سال های گذشته نمایندگی آذین سرویس توانست در سطح استان تهران با خدمات بسیار با کیفیت خود به یکی از برترین تعمیرگاه مجاز هواساز تبدیل شود و با تخفیف های ویژه قیمت های بسیار مناسبی داشته باشد.

تعمیر یخچال در محل

نمایندگی تعمیر یخچال در تهران

همانطور که قطعاً می دانید در سال های قبل در صورتی که هواساز شما خراب میشد باید چندین روز به دنبال یافتن تعمیرکار یخچال بودید تا بالاخره یکی از این فنی کاران را در صورت داشتن وقت خالی در محل خود بیاورید تا اقدام به رفع ایرادات دستگاه شما کند. از لحظه ای که نمایندگی آذین سرویس فعالیت خود را در زمینه یخچال شروع کرد توانست با استخدام بیش از 100 تعمیرکار یخچال به یکی از فعال ترین نمایندگی های مجاز یخچال تبدیل شود و در حال حاضر در سراسر استان تهران پس از ثبت درخواست شما برای تعمیر یخچال در محل در کم ترین زمان ممکن حاضر شود.

تعمیرکار تخصصی یخچال

نمایندگی تعمیر یخچال در تهران

ما در نمایندگی تعمیر یخچال دارای 100 تعمیرکار می باشیم که همه این تکنیسین سوابق بسیار مناسبی را در کارنامه خود ثبت کرده اند و همچنین باید بدانید که در هر ساعت از شبانه روز می توانیم تعمیرکار یخچال را در محل شما اعزام نماییم و با تخفیف های روزانه که برای شما شهروندان عزیز در نظر می گیریم با کمترین قیمت اقدام به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود نمایید. در سال های گذشته مشتریان زیادی به نمایندگی آذین سرویس اطلاع داده اند که برخی از افراد در محلشان آمده اند و پس از رفع مشکل هیچگونه تضمینی را برای سلامت دستگاه نکرده اند و پس از مدت بسیار کوتاهی مجدد یخچال خراب شده است! پس حتما با مراکز معتبر کار نمایید.

خدمات تعمیر یخچال در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال در تهران

ما در نمایندگی تعمیر یخچال با داشتن سالها تجربه و دانش بسیار بالا در زمینه عیب یابی این برند توانسته ایم به تخصصی ترین نمایندگی حال حاضر در استان تهران تبدیل شویم و رتبه یک را در این استان کسب نماییم. باید بدانید که نمایندگی آذین سرویس در حال حاضر برای تعمیرات یخچال در تهران دارای 100 تعمیرکار متخصص می باشد و البته باید بدانید که این مرکز نسبت به دانش فنی بسیار بالایی که دارد در حال حاضر برترین نمایندگی تعمیر و سرویس یخچال می باشد. در نظر داشته باشید که این تعمیرگاه اقدام به ارائه تخفیف های روزانه و هفتگی می کند که مشتریان در نهایت زیر قیمت بازار با این طرح می توانند اقدام به استفاده از خدمات ما کنند.

نمایندگی تعمیر یخچال

نمایندگی تعمیر یخچال در تهران

ما در نمایندگی تعمیر یخچال در تهران اقدام به گارانتی دستگاه مورد نظر شما می کنیم و در نهایت به مدت 90 روز هرگونه مشکلی برای دستگاه شما پیش آید این مرکز به صورت کاملا رایگان اقدام به عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما عزیزان می کنیم. جالب است بدانید که ما در این مرکز اقدام به ارائه قطعات اصلی و گارانتی دار این برند می کنیم و در صورتی که قطعات شما خراب باشد و قابل تعمیر نباشند ما با استفاده از این قطعات بسیار با کیفیت اقدام به رفع مشکل می کنیم. شما عزیزان می توانید با نمایندگی تعمیر یخچال با شماره های نمایندگی آذین سرویس تماس بگیرید و از خدمات این تعمیرگاه مجاز یخچال به صورت تمام وقت بهره مند شوید.

تعمیرات یخچال با نازلترین قیمت

نوشته شده در : 21 دی 1398 توسط: ادمین

نمایندگی تعمیر یخچال در تهران

تعمیر یخچال با تضمین 365 روزه تعویض قطعات در تهران

Refrigerator Repair

تعمیر یخچال در تهران با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی در محل شما عزیزان صورت می گردد ، در نظر داشته باشید که تعمیر یخچال تهران تخصص می خواهد و حتما باید توسط تعمیرکار دوره و آموزش دیده برند مربوطه انجام گردد ، آذین سرویس با سابقه ای درخشان در امر تعمیرات لوازم خانگی و دارای نمایندگی برند های معتبر مفتخر است ، خدمات را با اصول قوانین مشتری مداری در همان روز ارائه دهد . توجه داشته باشید که تعمیرکاران آذین سرویس دارای تجهیزات کامل برای تعمیرات می باشند.

شرکت آذین سرویس خدمات تعمیر یخچال

در تهران، شرکت ما خدمات تعمیر یخچال را در محل ارائه می‌دهد. با توجه به ترافیک و ازدحام شهر، ساکنان تهران به دنبال خدمات تعمیر یخچال در محل هستند تا بتوانند به طور موثر از زمان خود استفاده کنند و یخچال خود را به موقع تعمیر کنند. شرکت ما با بیش از سه دهه تجربه در این زمینه و دارا بودن شعب در مناطق مختلف تهران، توانسته است که به عنوان یکی از مراجع قابل اعتماد تعمیر یخچال در تهران شناخته شود.

شما می‌توانید با تماس با شماره تلفن 02177612939 یا 09129532878 و درخواست خدمات تعمیری، از خدمات و تعمیرکاران ما استفاده کنید. شرکت ما در تمامی مناطق تهران شرقی، غربی، شمالی و جنوبی فعالیت دارد.

با استفاده از خدمات تعمیر یخچال در تهران، شما علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، از مزایای زیر نیز بهره‌مند خواهید شد:

  • – تعمیر در محل: تعمیرکاران ما به محل زندگی شما می‌آیند و یخچال را در محل تعمیر می‌کنند.
  • – استفاده از قطعات اصلی: ما از قطعات اصلی و با کیفیت برای تعمیر یخچال استفاده می‌کنیم.
  • – پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته: شما می‌توانید از پشتیبانی آنلاین و ساعات 24 ساعته در پنل کاربری خود استفاده کنید.
  • – گارانتی تعمیر: برای تعمیرات انجام شده، ما گارانتی با مدت زمان 90 تا 365 روز ارائه می‌دهیم.

تعمیر یخچال در تهران با شرکت آذین سرویس

دوستان عزیز تمامی مشکلات ممکن برای یخچال را ما در توشه دانش خود داریم و هیچ مشکلی نیست که تکنیسین های متخصص ما که دارای زمینه فعالیت اختصاصی تعمیر یخچال با ۲۵ سال سابقه فعالیت می باشند را نتوانند حل نمایند. آذین سرویس کار تعمیر یخچال در تهران را با ضمانت معتبر 90 روزه انجام می دهد تا خیال شما راحت باشد برای مثال : اگر یخچال شما سامسونگ باشد و المنت آن خراب شود، ما فقط المنت مخصوص یخچال سامسونگ مدل یخچال شما را برای یخچال شما استفاده می نماییم.

تعمیر یخچال در تهران با 365 روز ضمانت

تعمیر-یخچال-در-تهران

مراحل تعمیر یخچال در محل

تعمیر یخچال در محل و تعمیر یخچال در منزل مثل تعمیر هر وسیله دیگری نیازمند طی کردن مراحل مشخص است. تعمیرات یخچال از هر نوعی که باشد باید توسط تعمیرکار مجاز یخچال آن ابتدا بررسی، سپس تشخیص، و در نهایت مورد تعمیر و رفع مشکل قرار داده شود. این بایدها و نباید ها در تعمیر یخچال است؛ که نتیجه نهایی رضایت مندانه ای را نصیب شما می کند. در اینجا بهتر است ابتدا به بررسی مراحل تعمیر یخچال در محل بپردازیم تا شما با نحوه انجام کار، و حساسیت موضوع آگاه شوید.

در ابتدا ممکن است به دلایل مختلف تعمیرات یخچال نیاز باشد. یا ممکن است ارور خاصی را روی آن مشاهده کنید. یخ زدن، یا سرد نکردن کافی، نشتی آب و .. مشکلات رایجی هستند؛ که گریبان گیر سلامت یخچال شما می شوند و نیاز به تعمیرات یخچال را حتمی خواهد کرد. هر عیب یک تعمیر یخچال جداگانه را می‌طلبد. دو روش شایعی که در مراحل تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید انجام می شود، به شرح زیر است.

1- بررسی مشکل مربوط به سیم یا رابط برق در تعمیر یخچال

خراب شدن سیم برق نیز می تواند؛ علت ساده و شایع عدم کارکرد یخچال و نیاز به تعمیرات یخچال فریزر یا تعمیرات ساید بای ساید را به موضوعی خاص تبدیل کند. گاهی محافظ یخچال نیز می تواند خراب شود. پس در ابتدا باید این دو مورد را مد نظر قرار دهید. تعمیرات یخچال فریزر و تعمیرات ساید بای ساید ،گاهی با رفع خرابی سیم آن، مشکل حل می شود و گاهی مشکل به جای دیگری مربوط است. اگر مشکل از سیم باشد برای رفع عیب در تعمیر یخچال باید با کمک ابزار لازم، آن را رفع نماییم. از طرفی دیگر عیب مربوط به سیم بندی در تعمیرات یخچال باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. چون این عامل ارتباط نزدیکی با عدم فعالیت عادی و نیاز به تعمیرات یخچال شما دارد.

2- بررسی ترموستات در تعمیر یخچال در منزل

مشکل دوم ممکن است مرتبط با ترموستات یخچال و نیاز به تعمیرات یخچال در منزل باشد؛ که باید به دقت بررسی شود. بررسی کلید ترموستات برای تعمیر یخچال و تشخیص عدم حرکت کمپرسور نکته حائز اهمیت ماجرا است. اگر تعمیرکار کاربلدی را برای انجام تعمیرات یخچال در منزل مورد نظرتان انتخاب نکنید؛ ممکن است بررسی ترموستات در حالت اتصال به یخچال، لوله مویی آن را دچار مشکل نماید.

فقط به یاد داشته باشید؛ که در چنین مواقعی در صورت وجود مشکل عادی، مثل قطع بودن سیم برق بطور سرخود تعمیر یخچال را انجام نداده؛ و آن را به یک تعمیرگاه مجاز یخچال حرفه ای برای تعمیر یخچال بسپارید. تعمیر یخچال در محل، مراحل دیگری نیز دارد که باید هر مشکل مخصوص به آن بطور جداگانه مورد بحث و بررسی قرار گیرد. با این حال اگر مشکل و تعمیر یخچال شما حاد تر از این موارد است بهتر است ادامه مطلب را نیز از دست ندهید.

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید

آذین سرویس به عنوان معتبرترین تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال و همچنین نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در تهران و کرج، آمادگی ۱۰۰% برای خدمت به تمام همشتریان عزیز را دارا می باشد. همچنین تمامی دوستان می توانند برای تعمیر لوازم خانگی معیوب خود با ما تماس بگیرند و ما در منزل و محل کار دستگاه معیوب را تعمیر می نماییم. و در پایان قابل ذکر است که آذین سرویس تعمیرگاه یخچال را به منزل یا محل کارتان می آورد تا شما هیچگونه هزینه اضافی برای جابجایی یخچال را متحمل نشوید و همچنین مشکلات جابجایی یخچال را هیچوقت تجربه نکنید.

هزینه تعمیر یخچال

کاربران گرامی، تمامی قیمت‌های اعلام شده در استاده به‌صورت حدودی می‌باشد.

خدمت قیمت به تومان
تعمیر موتور یخچال از 200.000
شارژ گاز یخچال از 400.000 تا 900.000
رفع نشت گاز یخچال 150.000 تا 500.000
شستشوی مدار یخچال با گاز فریون تا 300.000
شستشوی مدار یخچال با گاز ازت تا 650.000
افزایش کندانسور از 250.000 تا 300.000
عیب یابی و تعمیر ترموستات یخچال از 150.000 تا 200.000
تعویض ترموستات یخچال 200.000 تا 350.000
تعویض فن داخلی سرامیکی یخچال از 500.000 تا 2.000.000
تعویض فن داخلی معمولی یخچال تا 300.000
عیب یابی فن یخچال 150.000 تا 200.000
تعویض فن موتور یخچال 200.000
رفع چکه کردن آب از یخچال 150.000 تا 350.000
تعویض لاستیک درب یخچال (دور معمولی) از 250.000 تا 350.000
تعویض لاستیک درب یخچال (پرسی) 500.000
تعمیر آبسرد کن یخچال 100.000 تا 200.000
(هر درب) رگلاژ درب یخچال 130.000 تا 150.000
تعویض لولای درب یخچال (هر سر) 100.000 تا 250.000
تعویض کمپرسور 200.000 تا 800.000

ابزار های لازم برای تعمیرات یخچال

هر حرفه ای و هر تعمیر یخچال نیازمند ابزار تخصصی و لازم است. نمی توان هیچ تعمیرکاری را یافت که بدون وجود وسایل مورد نیاز بتواند تعمیر یخچال ، از هر مدل و از هر برندی را به خوبی انجام دهد. این ابزار برای انجام تعمیرات یخچال در منزل عبارتند از :

  • پیچ گوشتی
  • دمباریک
  • انبردست
  • آچار بکس
  • آلن
  • دستگاه جوشکاری
  • کپسول گاز
  • مانومتر
  • اهم متر
  • کورکن لوله
  • سرپیک جوشکاری
  • ترازوی شارژ گاز
  • لوله بر
  • دستگاه نشت یاب
  • پودر تنه کار برای جوشکاری
  • سیم چین وارنیش یا لنت برق
  • هویه
چگونه یخچال خود را در 6 مرحله آسان تعمیر کنید

چگونه یخچال خود را در 6 مرحله آسان تعمیر کنید

چگونه یخچال خود را در 6 مرحله آسان تعمیر کنید

آیا متوجه شده اید که یخچال شما به طور معمول خنک نمی شود؟ در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای تعمیر یخچال خود انجام دهید.

راهنمای عیب یابی آسان یخچال DIY

هیچ چیز بسیار خسته کننده تر از این نیست که یخچال خود را باز کنید، دست دراز کنید و متوجه شوید که آنقدر خنک نیست که غذای شما خراب نشود. این راهنمای عیب‌یابی گام به گام به شما نشان می‌دهد که دقیقاً چه کاری برای شناسایی مشکل و رفع آن انجام دهید.

بهترین بخش این است که اگر متوجه شوید که تعمیر واقعاً به یک متخصص با ابزارها و قطعات مناسب نیاز دارد، می‌توانید دقیقاً به آنها نشان دهید که چه چیزی در یخچال شما مشکل دارد، که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود.

ابزار برای کار

قبل از اینکه بتوانید مشکل خنک کننده را کشف کنید، باید ابزارهای زیر را جمع آوری کنید:

  • مجموعه سوکت / ضامن دار
  • سیم کش/برش

مواد مورد نیاز

  • فن اواپراتور و/یا فن کندانسور (اینها را می توانید در آمازون تهیه کنید)

رفع آسان یک مشکل رایج

چندین دلیل احتمالی وجود دارد که یخچال شما غذاها و نوشیدنی های شما را سرد نگه نمی دارد. اما قبل از اینکه به تعمیرات پیچیده تر بپردازیم، ابتدا به ساده ترین تعمیرات نگاهی می اندازیم.

  1. مطمئن شوید که یخچال شما از برق خارج نشده است. گاهی اوقات ممکن است با فشار دادن یخچال، یک دوشاخه تا حدی از پریز خارج شود. شاید یک حیوان خانگی خانواده بند ناف را جدا کرده باشد. وقتی در را باز می کنید باید چراغ یخچال روشن شود. اگر اینطور نیست، یا لامپ شما سوخته یا دوشاخه کاملاً درست نیست.
  2. ترموستات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور تصادفی خاموش نشده است.
  3. دریچه های پشت محفظه فریزر را بررسی کنید. آیا آنها با جعبه های بزرگ بستنی یا پیتزا مسدود شده اند؟ این دریچه ها باید شفاف باشند تا هوای سرد در کل واحد فریزر/یخچال به گردش درآید.
  4. اگر در خانه ای با حیوانات خانگی زندگی می کنید، موهای حیوانات خانگی می تواند در جلوی کلاف های زیر و پشت یخچال جمع شود. گرفتگی کویل ها می تواند باعث خنک شدن ضعیف شود، بنابراین کویل های خود را کاملاً جاروبرقی بکشید.
  5. بررسی کنید تا مطمئن شوید چیزی در فن کندانسور گیر نکرده و آزادانه در حال چرخش است. اگر یخچال شما مدل جدیدتری است، ممکن است فن نداشته باشد اما به جای آن در پشت آن کویل است. برای مدل های قدیمی تر، یخچال خود را از برق بکشید و بیرون بکشید. پره های فن کندانسور را تمیز کنید و فن را با انگشتان خود بچرخانید تا ببینید آزادانه حرکت می کند یا گیر کرده است. یخچال را دوباره به برق وصل کنید و ببینید وقتی کمپرسور کار می کند فن کار می کند یا خیر. اگر فن کار نمی کند، به خواندن ادامه دهید تا نحوه تعویض فن را ببینید.

تعویض فن اواپراتور یخچال شما

اگر صدای کارکرد کمپرسور یخچال خود را می شنوید اما دمای داخل واحد شما به اندازه کافی خنک نیست، به احتمال زیاد فن اواپراتور شما گیر کرده یا شکسته است. یکی از نشانه های بد بودن فن اواپراتور صدایی است که از آن خارج می شود. وقتی موتور فن شروع به خراب شدن می‌کند، صدای جیغ یا جیغ می‌شنوید، و وقتی در فریزر را باز می‌کنید این صدا بلندتر می‌شود. برای بررسی و تعویض فن اواپراتور، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: پوشش را بردارید

درب محفظه اواپراتور خود را تا انتها در پشت فریزر خود خواهید یافت. برای بازرسی اواپراتور و دسترسی به فن اواپراتور، این پوشش را بردارید. اگر پیچ‌های واضحی را نمی‌بینید، ممکن است توسط شاخه‌های پلاستیکی کوچکی پوشیده شده باشند که ابتدا باید آن‌ها را باز کنید.

تعویض فن اواپراتور یخچال

تعویض فن اواپراتور یخچال

مرحله 2: پوشش فن را بردارید

اگر دستگاه شما دارای پوشش فن است، باید پیچ ​​هایی را که درپوش را در جای خود نگه می دارند بردارید، سپس به آرامی درپوش را بردارید تا فن داخلی نمایان شود.

مرحله 3: فن اواپراتور را بردارید

اگر فن نویز دارد یا نمی چرخد، باید موتور فن را تعویض کنید. قبل از بازکردن پیچ‌هایی که موتور فن را در جای خود نگه می‌دارد و خود فن را جدا کنید، حتماً یخچال خود را از برق بکشید.

مرحله 4: نصب موتور فن جدید

براکت نصب را از موتور فن قدیمی جدا کرده و به فن جدید وصل کنید. سیم‌ها را از فن قدیمی جدا کرده و در فن جدید نصب کنید. فن را در جای خود بچرخانید و پانل درب پشتی را تعویض کنید.

چک کردن فن کندانسور

با تعویض فن اواپراتور، یخچال شما باید روشن و کار کند. اگر به دلایلی این کار انجام نشد، در مرحله بعدی باید فن کندانسور را بررسی کنید.

مرحله 1: کندانسور را پیدا کنید

یخچال را از برق بکشید و واحد یخچال خود را از دیوار جدا کنید. برای دسترسی به کمپرسور و فن کندانسور دستگاه، پانل پشتی نازک نزدیک به پایین را بردارید. یخچال را دوباره به برق وصل کنید و منتظر بمانید تا کمپرسور روشن شود. فن هم باید بیاد. اگر کمپرسور کار می کند اما فن کار نمی کند، یا اگر فن صدای جیغ یا جیغ می دهد، باید فن را تعویض کنید.

مرحله 2: فن قدیمی را حذف کرده و جدید را نصب کنید

همانند فن اواپراتور، واحد شما ممکن است از شما بخواهد که ابتدا براکت قدیمی را از فن جدا کنید. در مرحله بعد، باید سیم های قدیمی را تا حد امکان نزدیک به فن قدیمی ببرید. این سیم ها را بردارید و به کانکتورهای سیم فن جدید وصل کنید. فن جدید را به براکت پیچ کنید و فن و براکت را دوباره در پشت یخچال خود نصب کنید. درب پشتی را عوض کنید، یخچال خود را به برق بزنید و آن را در جای خود قرار دهید.

اکنون باید یخچالی داشته باشید که دوباره غذای شما را خنک و خنک نگه دارد.

اگرچه اینها تعمیرات نسبتاً ساده ای هستند، اما اگر قبلاً هرگز دستگاهی را تعمیر نکرده باشید، به راحتی می توانید غرق شوید. اگر در هر زمان به کمک نیاز دارید، فقط با ما تماس بگیرید 02177612939. ما از سال 1385 در حال تعمیر یخچال برای مردم منطقه دنور هستیم.

 

سوالات متداول تعمیر یخچال در تهران

اگر نیاز به تعمیر یخچال در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر یخچال چقدر است ؟

هزینه تعمیر یخچال بر اساس قطعه معیوب و مورد تعمیر تعیین میگردد. برای مثال کمترین هزینه مربوط به هزینه تعویض سنسور محیط یخچال است که ۸۰هزار تومان میباشد و هزینه تعمیرات تا ۵۰۰هزار تومان بر حسب نوع خرابی متغیر میباشد.

چقدر طول میشکد تعمیرکار در محل مشتری حضور یابد ؟

به محض تماس شما در کمتر از ۲ ساعت همکاران متخصص ما به محل شما اعزام خواهند شد.نزدیک ترین تعمیرکار یخچال به محل شما برای تعمیرات اعزام خواهد شد و در کوتاهترین زمان مشکل یخچال را انجام خواهد داد. هدف ما حضور سریع تعمیرکار یخچال در محل شماست.

مطالب مرتبط تعمیر یخچال :



نظرات کاربران


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)